Maar dat is iets anders als geen waarde.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:56 schreef Hexagon het volgende:
Tja ik hecht er niet zoveel waarde aan.
Tenzij je in de beschrijving zegt 'ik ben ludovico van fok' en ze nemen de moeite van het lezen van jouw bijdragen hier, lijkt mij de kans dat ze je wegklikken op basis van wat je hier te melden hebt ook nihil ja.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gebrek aan likes ligt er niet aan dat vrouwen je foto's niet al te best beoordelen? Of ligt het aan jezelf dat je matige foto's hebt, of dat je gewoon lelijk bent volgens vrouwen?![]()
True, maar als je zeg maar rond de 30 bent en je laat de keuze voor een meid afhangen van of ze on par is met de rest van de vriendinnen van je vriendengroep, dan is dat imho wat apart.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar dat is iets anders als geen waarde.
En jij bent ook alweer wat ouder volgens mij en hoe ouder je wordt, hoe steviger je geworteld bent.
Dat vind ik teveel logica, ik ga even huilen in een hoekje.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tenzij je in de beschrijving zegt 'ik ben ludovico van fok' en ze nemen de moeite van het lezen van jouw bijdragen hier, lijkt mij de kans dat ze je wegklikken op basis van wat je hier te melden hebt ook nihil ja.
Wel na afloop de handen wassen!quote:Op donderdag 2 april 2020 14:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat vind ik teveel logica, ik ga even huilen in een hoekje.
Ik lik ze wel schoon.quote:
Als je het zo stelt, ja. Maar is het niet gewoon dat hij die vriendinnen ziet en denkt 'ik wil graag een vriendin zoals zij'?quote:Op donderdag 2 april 2020 14:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
True, maar als je zeg maar rond de 30 bent en je laat de keuze voor een meid afhangen van of ze on par is met de rest van de vriendinnen van je vriendengroep, dan is dat imho wat apart.
Ik vind het vaak wel frappant hoe jij bepaalde uitspraken soms gewoon niet wil horen als ze niet in lijn zijn met wat jij poogt te beweren.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
True, maar als je zeg maar rond de 30 bent en je laat de keuze voor een meid afhangen van of ze on par is met de rest van de vriendinnenen van je vriendengroep, dan is dat imho wat apart.
Hm dat is geen heel strak omschreven lijstje aan eisen en wensen. Dat was wel makkelijker geweestquote:Op donderdag 2 april 2020 13:54 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
No offence, maar wat staat er dan wél in je zogenaamde lange eisenlijst?
Je mag hem wel op mijn gezicht activeren.quote:
Of je leert niemand écht kennen. Dus komt simpelweg niet in het scenario.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm dat is geen heel strak omschreven lijstje aan eisen en wensen. Dat was wel makkelijker geweest
Kans alleen dat ik verliefd word op iemand... tja kennelijk moet je daar behoorlijk wat voor mee brengen want dat gebeurd eigenlijk maar heel weinig.
Dus onbewust toch heel kieskeurig kennelijk.
Wel bijna als je ze uit het buitenland haalt.quote:
Ja, ik vind ook heel veel dingen frappant, zo door de loop der tijd heen.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:21 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ik vind het vaak wel frappant hoe jij bepaalde uitspraken soms gewoon niet wil horen als ze niet in lijn zijn met wat jij poogt te beweren.
Nogmaals : ik heb enkel gezegd, als hypothese, dat ik (op basis van objectief vast te stellen uiterlijke kenmerken zei ik er volgens mij nog bij) een vriendin zou moeten kunnen krijgen in de categorie waar mijn vrienden ook in lopen. (We hebben de categorie inhoudelijk dus nog niet eens besproken).
Dat is iets anders dan zeggen : ik wil een meid die op de vriendinnen van mijn vrienden lijkt, of die zo'n zelfde type is.
Waar ik wél eerlijk voor uit kom, is dat ik wel verdomd veel van een vrouw moet houden, als ze er echt qua lelijkheid onderuit steekt vergeleken met de partners van mensen om mij heen. En als je zelf beweert daar totaal niet gevoelig voor te zijn, bekruipt mij toch twijfelachtig gevoel.
Allereerst vind ik dat je nu net doet alsof iets dat in het alledaagse leven heel normaal is, eigenlijk heel raar is. Terwijl dat het volgens mij niet is. Iedereen voert in meer of mindere mate een toets uit op het uiterlijk. Maar alleen omdat het nu op papier staat, lijkt mijn denkwijze opeens heel immoreel of oppervlakkig. Terwijl ik durf te beweren dat bijna iedereen in meer of mindere mate zo denkt, ook jij.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook heel veel dingen frappant, zo door de loop der tijd heen.
Ik weet niet of je dat erbij zei, dat zul je vast in 1 van de topics die je hierover had gezegd hebben ja. Ik beweer niet dat het een meid moet zijn die LIJKT op de vriendinnen van je vrienden of hetzelfde type is, ik beweer dat jij wil dat die meid in dezelfde categorie moet vallen.
Hoe ga jij veel (überhaupt) van een vrouw houden die bij voorbaat (want laten we nou niet doen alsof je dit niet vooral hebt toegespitst door de topics heen op uiterlijk) al niet door de keuring komt omdat ze qua uiterlijk niet in de range komt van de vriendinnen van je vrienden? Want dan valt ze al af, en houden van is gebaseerd op meer dan uiterlijk, maar als die meid al af is gevallen ga je haar ook verder niet leren kennen, laat staan dat een eventuele verliefdheid zich zou ontwikkelen in houden van.
Niet echt mijn ding, maar toch bedankt.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je mag hem wel op mijn gezicht activeren.
Als ze leuk genoeg zijn: doen. En zo niet is het niet erg dat er een houdbaarheidsdatum op de relatie zit, toch?quote:Op donderdag 2 april 2020 14:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wel bijna als je ze uit het buitenland haalt.
Dan is meestal niet zo’n issue als ik iemand verder wel gewoon leuk en aardig vind.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Of je leert niemand écht kennen. Dus komt simpelweg niet in het scenario.
Het komt een beetje puberaal over om er zoveel waarde aan te hechten. Fijner is als je vrienden goed kunnen opschieten met je partner. Of ze haar mooi of lelijk vinden zou niet moeten tellen.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:21 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ik vind het vaak wel frappant hoe jij bepaalde uitspraken soms gewoon niet wil horen als ze niet in lijn zijn met wat jij poogt te beweren.
Nogmaals : ik heb enkel gezegd, als hypothese, dat ik (op basis van objectief vast te stellen uiterlijke kenmerken zei ik er volgens mij nog bij) een vriendin zou moeten kunnen krijgen in de categorie waar mijn vrienden ook in lopen. (We hebben de categorie inhoudelijk dus nog niet eens besproken).
Dat is iets anders dan zeggen : ik wil een meid die op de vriendinnen van mijn vrienden lijkt, of die zo'n zelfde type is.
Waar ik wél eerlijk voor uit kom, is dat ik wel verdomd veel van een vrouw moet houden, als ze er echt qua lelijkheid onderuit steekt vergeleken met de partners van mensen om mij heen. En als je zelf beweert daar totaal niet gevoelig voor te zijn, bekruipt mij toch twijfelachtig gevoel.
Ja geen probleem joh graag gedaan.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, maar toch bedankt.
Ja, iedereen voert een toets uit op het uiterlijk. Iemand die je niet aantrekkelijk vindt, dat gaat 'm dan niet worden. Maar dat is niet waar we het hier over hebben. Waar we het hier over hebben is dat je vervolgens kijkt of ze onder doet voor de vriendinnen van je vrienden, en als dat zo is valt ze af. Dat is niet normaal.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:39 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Allereerst vind ik dat je nu net doet alsof iets dat in het alledaagse leven heel normaal is, eigenlijk heel raar is. Terwijl dat het volgens mij niet is. Iedereen voert in meer of mindere mate een toets uit op het uiterlijk. Maar alleen omdat het nu op papier staat, lijkt mijn denkwijze opeens heel immoreel of oppervlakkig. Terwijl ik durf te beweren dat bijna iedereen in meer of mindere mate zo denkt, ook jij.
Mijn vrienden hebben onderling ook weer hele verschillende vriendinnen. De een is super spontaan, maar wel wat gezetter, maar heel intelligent met een leuk karakter. De ander is een modepoppetje met Gucci laarzen en weet ik het hoeveel Instagram volgers. En beiden vind ik op hun eigen manier leuk.
Dus je kunt al niet in zijn algemeenheid stellen of een vrouw al dan niet op hetzelfde ''level'' zit als ''de vriendinnen van mijn vrienden'', want ook die meiden zijn onderling weer heel verschillend. Dus ook dat ligt alweer wat complexer dan gewoon even te praten over een level playing field of welk woord jij er ook alweer voor gebruikt.
Voorts kun je het ook op een andere manier aanvliegen. Mensen zijn vaak je vrienden omdat je min of meer op eenzelfde niveau acteert, bepaalde overeenkomsten met elkaar hebt en je met elkaar bent verbonden in zekere zin. Het is daarom ook helemaal niet vreemd als je min of meer (met de nadruk op min of meer) eenzelfde beoordelingskader hebt van vrouwen, zoals je vrienden dat hebben. En nee, daarmee zeg ik niet dat ik mijn vrienden vraag welke vrouwen zij leuk vinden en dat ik ''dat dan ook maar vind'' omdat ik niet uit de toon wil vallen. Maar wat ik wel denk, is dat zowel mijn vrienden als ik tot op zekere hoogte van elkaar begrijpen waarom we op vrouw A of B zijn gevallen.
Want hoewel die vriendinnen onderling erg verschillen, zien we van elkaar allemaal wel van ; ja, ik snap waarom jij die meid tof vindt.
Ja, dat je dus niet zulke goede foto’s hebt of je hebt een uiterlijk waar vrouwen niet snel op vallen. Dat is wel hard.. Maar het zou kunnen en is realistisch.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gebrek aan likes ligt er niet aan dat vrouwen je foto's niet al te best beoordelen? Of ligt het aan jezelf dat je matige foto's hebt, of dat je gewoon lelijk bent volgens vrouwen?![]()
Innerlijk word ik nauwelijks op beoordeeld hoor door Tinder klandizie.
Mwoah realistisch... Keb een prima uiterlijk, promiel 60 ofzo. Photofeeler mannen beoordelen mij een 8 de vrouwen een 6.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:43 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ja, dat je dus niet zulke goede foto’s hebt of je hebt een uiterlijk waar vrouwen niet snel op vallen. Dat is wel hard.. Maar het zou kunnen en is realistisch.
Wat, jij een 6? Wordt je zo streng beoordeeld?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mwoah realistisch... Keb een prima uiterlijk, promiel 60 ofzo. Photofeeler mannen beoordelen mij een 8 de vrouwen een 6.
Niet de indruk dat mijn uiterlijk mij tegen zit hoor. Maar als dat het enige is waar op wordt geselecteerd tjah tjah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |