abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192408825
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:06 schreef Operc het volgende:

Margot Robbie was een hyperbool om het punt duidelijk te maken. Dat jij eisen hebt is prima, dat je het afkeurt dat mensen die niet aan jouw eisen voldoen jou toch naar rechts swipen is niet zo prima. En je kunt prima verschillende interesses hebben, je hoeft niet alles samen te doen in het leven. Dus misschien kun je met zo’n vrouw minder sportieve dingen doen, maar wel goed stappen, reizen, of culturele uitjes doen. Dat zijn voor jou misschien geen leuke activiteiten, maar dat kan zo’n meisje ook niet ruiken als ze je naar rechts swipet.

Wat betreft (on)geoorloofd, het is natuurlijk geoorloofd dat jij niet aan een Margot Robbie begint omdat je bang bent om een blauwtje te lopen, of omdat je denkt dat het een nepprofiel is. Het ongeoorloofde is dat je anderen de maat neemt die dat risico wel nemen.
Goed punt.

Niets mis met ambitie (al blijf ik erbij dat bij ambitie ook hoort dat je er iets voor gaat doen).
  donderdag 2 april 2020 @ 12:11:41 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192408875
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat het heel normaal is om het fijn te vinden dat jouw vrienden jouw vriendin ook leuk vinden. Dat is natuurlijk veel breder dan uiterlijk, maar mensen hebben nu eenmaal van nature wel in zich dat ze het prettig vinden als hun omgeving positief kijkt naar wie je bent en wat je doet.

Echt 100% schijt hebben aan wat anderen denken schijnt zelfs een psychische afwijking te zijn. ;)
Ik vind het hooguit belangrijk om mijn vriendin zich normaal en sociaal gedraagt naar mijn vrienden.

Maar hoe knap of lelijk ze haar vinden kan me echt niet interesseren. Het gaat er namelijk om wat ik aantrekkelijk vind. Dat hele statusgedoe heb ik sowieso niks mee. Een beetje een gare vriendschap als dat meespeelt.
pi_192408889
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat het heel normaal is om het fijn te vinden dat jouw vrienden jouw vriendin ook leuk vinden. Dat is natuurlijk veel breder dan uiterlijk, maar mensen hebben nu eenmaal van nature wel in zich dat ze het prettig vinden als hun omgeving positief kijkt naar wie je bent en wat je doet.

Echt 100% schijt hebben aan wat anderen denken schijnt zelfs een psychische afwijking te zijn. ;)
mja maar mijn vrienden vinden vooral belangrijk dat IK blij ben met mijn relatie en dat diegene lief voor mij is.
en als diegene dan een vreemde snuiter is... tja daar hebben we doorgaans een huis vol van dus je moet het wel heel bont maken om daar echt buiten de boot wil vallen.
pi_192408904
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:06 schreef Operc het volgende:

[..]

Margot Robbie was een hyperbool om het punt duidelijk te maken. Dat jij eisen hebt is prima, dat je het afkeurt dat mensen die niet aan jouw eisen voldoen jou toch naar rechts swipen is niet zo prima. En je kunt prima verschillende interesses hebben, je hoeft niet alles samen te doen in het leven. Dus misschien kun je met zo’n vrouw minder sportieve dingen doen, maar wel goed stappen, reizen, of culturele uitjes doen. Dat zijn voor jou misschien geen leuke activiteiten, maar dat kan zo’n meisje ook niet ruiken als ze je naar rechts swipet.

Wat betreft (on)geoorloofd, het is natuurlijk geoorloofd dat jij niet aan een Margot Robbie begint omdat je bang bent om een blauwtje te lopen, of omdat je denkt dat het een nepprofiel is. Het ongeoorloofde is dat je anderen de maat neemt die dat risico wel nemen.
Je legt me te veel woorden in de mond.

Ik heb nergens gezegd dat ik het afkeur. Ik neem die mensen ook helemaal niet de maat, ik geef alleen aan hoe ik er over denk. Dat heeft niets te maken met het belachelijk maken of neerkijken op zulke mensen. Ik kijk ook niet op mezelf neer omdat ik Margot Robbie of soortgelijke vrouwen. neit kan krijgen.

Daarnaast geeft het m.i. wel degelijk aan dat je verschillend in het leven staat. Je lichaam is zo'n essentieel ding, en als je beide zo'n andere waarde hecht aan hoe dat er uit ziet, dan is mijn indruk dat het ook op veel andere punten niet zal lopen. Net zoals dat andere mensen mij kunnen afwijzen als ik een sigaret op steek : dat zijn best wel dealbreakers. Net zoals die boer van boer zoekt vrouw laatst die een bommetje afstak toen hij over zijn drugsgebruik begon. Het is helemaal niet raar om over dat soort dingen een issue te maken.

Daar komt nog eens bij dat overgewicht meteen zichtbaar is, dat ik wel eens twee sigaretjes opsteek als ik af en toe eens een biertje ga drinken, dat zien ze niet eens op tinder, dus kan dan ook nog niet worden meegenomen in de oordeelsvorming.
  donderdag 2 april 2020 @ 12:13:47 #80
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192408926
Blijft altijd grappig dat zulke discussies vooral zwart/wit zijn.
pi_192408956
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:08 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Omdat ze je niet willen. Dat is wat je zelf in het vorige deel zei. Je moet het hebben van vrouwen met overgewicht, vrouwen met kinderen en vrouwen die ouder zijn. Wil je allemaal niet. Er is maar een klein deel meisjes zoals Sofie (die je normaal vindt qua uiterlijk), maar die wil je ook niet want die vind je niet bijzonder.
Ik heb dit nu al twee keer weerlegd, maar je blijft mijn posts lezen op de manier die jou het meeste goeddunkt, ook al is dat niet eens wat er feitelijk staat.
pi_192408975
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:13 schreef S95Sedan het volgende:
Blijft altijd grappig dat zulke discussies vooral zwart/wit zijn.
Echt he. Het is zo'n cirkel waar geen eind aan komt.
pi_192408985
wel grappig dat er bijna alleen mensen met een relatie in de datingreeks posten _O-
pi_192408992
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik vind het hooguit belangrijk om mijn vriendin zich normaal en sociaal gedraagt naar mijn vrienden.

Maar hoe knap of lelijk ze haar vinden kan me echt niet interesseren. Het gaat er namelijk om wat ik aantrekkelijk vind. Dat hele statusgedoe heb ik sowieso niks mee. Een beetje een gare vriendschap als dat meespeelt.
Dus het maakt voor jou geen verschil of jouw vrienden zeggen dat ze vinden dat je een mooie meid hebt getroffen, of dat ze vinden dat jij een trol aan de haak hebt geslagen?

We hebben het niet over dat je daarom voor haar kiest, maar dat het voor jou totaal eender is, dat vind ik toch niet helemaal geloofwaardig.
pi_192409062
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef Huck_ het volgende:
wel grappig dat er bijna alleen mensen met een relatie in de datingreeks posten _O-
Quarantaine. Je moet wat. O-)
pi_192409069
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Ik heb dit nu al twee keer weerlegd, maar je blijft mijn posts lezen op de manier die jou het meeste goeddunkt, ook al is dat niet eens wat er feitelijk staat.
Ze is van binnen de ring A10 schijnt..
pi_192409105
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

sowieso.. wil je niet alle vrouwen lijkt me

het gaat om die ene die er uit springt...

en dat zullen er in de loop van je leven heus meer dan 1 zijn.. maar geen 3 per dag.
pi_192409118
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Quarantaine. Je moet wat. O-)
je zou iets met die andere kant van de relatie kunnen doen natuurlijk _O-
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 12:23:21 #89
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192409148
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ja, doe ik toch ook? Ik zit op zolder te thuiswerken, en zij is beneden bij ons dochtertje, en af en toe bel ik d'r omdat ik wat te drinken wil of whatever, en dan komt ze dat brengen :D :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192409149
quote:

Lekker naief en jij hebt duidelijk geen verstand van mannen.
pi_192409193
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, doe ik toch ook? Ik zit op zolder te thuiswerken, en zij is beneden bij ons dochtertje, en af en toe bel ik d'r omdat ik wat te drinken wil of whatever, en dan komt ze dat brengen :D :P
Ah je hebt zo een filipijnse slavin
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 12:25:56 #92
16180 crew  CoolGuy
pi_192409208
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:25 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ah je hebt zo een filipijnse slavin
Nee?
pi_192409219
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

luxe hoor ~O>

ik heb vanmiddag weer gezelschap van de wederhelft.
die is nu alleen wandelen :(
en ik doe stil want ondertussen is hier een aardrijkskundetoets bezig.
  donderdag 2 april 2020 @ 12:27:43 #94
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192409250
quote:

[..]

en dat zullen er in de loop van je leven heus meer dan 1 zijn.. maar geen 3 per dag.
Volgens mij vals dat best mee voor de meeste mannen.
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 12:28:03 #95
16180 crew  CoolGuy
pi_192409258
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

luxe hoor ~O>

ik heb vanmiddag weer gezelschap van de wederhelft.
die is nu alleen wandelen :(
en ik doe stil want ondertussen is hier een aardrijkskundetoets bezig.
Ja, maar dat werkt lang niet altijd ;)
pi_192409263
quote:

maar geen 3 per dag.
Don't knock it, 'till you tried it.
pi_192409271
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

volgens mij hebben mannen doorgaans ook maar 1 relatie tegelijk

of ben ik te naief? :)
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 12:28:36 #98
16180 crew  CoolGuy
pi_192409275
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als je uit gaat van neuken, dan voldoen veel meer vrouwen dan de vrouwen die voldoen om er een relatie mee te willen. Tenminste, dat lijkt me.
pi_192409309
quote:

[..]

Die moet vandaag wel heel hard werken. _O-
pi_192409314
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je uit gaat van neuken, dan voldoen veel meer vrouwen dan de vrouwen die voldoen om er een relatie mee te willen. Tenminste, dat lijkt me.
ik ging uit van relaties he

seks is easy en veel laagdrempeliger
plus het maakt een stuk minder uit wie er boven/onder ligt.
in ieder geval wel qua karakter en gedrag.
dan zouden de sofies van deze wereld met al hun issues.. geen probleem zijn lijkt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')