Wat is Photofeeler?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mwoah realistisch... Keb een prima uiterlijk, promiel 60 ofzo. Photofeeler mannen beoordelen mij een 8 de vrouwen een 6.
Niet de indruk dat mijn uiterlijk mij tegen zit hoor. Maar als dat het enige is waar op wordt geselecteerd tjah tjah.
Nou, ik bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat, jij een 6? Wordt je zo streng beoordeeld?
Wat is dan een 10?
Ik zeg zelf altijd 6.8, maar, met postuur en uitstraling een 7,3, maar je weet wat ze zeggen, mannen schatten zichzelf toch een half puntje te hoog in. En zijn natuurlijk ook een volledige punt lelijker dan hetzelfde promiel vrouw.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat is dan een 10?
Vind eerlijk gezegd niks mis met je. Als dat dan al een 6 moet zijn, wtf.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zeg zelf altijd 6.8, maar, met postuur en uitstraling een 7,3, maar je weet wat ze zeggen, mannen schatten zichzelf toch een half puntje te hoog in. En zijn natuurlijk ook een volledige punt lelijker dan hetzelfde promiel vrouw.
Kvind ook niks mis met 6.8 uiterlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Vind eerlijk gezegd niks mis met je. Als dat dan al een 6 moet zijn, wtf.
Het is wel duidelijk waarom je je onvrede uit over apps als Tinder enz. Wanneer je uiterlijk met een 6 wordt beoordeeld, dan betekent dat, dat de maatstaven erg hoog zijn bij de andere kant.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kvind ook niks mis met 6.8 uiterlijk.
Dat sowieso, kben wel gek op der.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:21 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waarom je je onvrede uit over apps als Tinder enz. Wanneer je uiterlijk met een 6 wordt beoordeeld, dan betekent dat, dat de maatstaven erg hoog zijn bij de andere kant.
Eigenlijk moet je niet van dat soort websites gebruiken. Je hebt al een leuke vrouw die jou een 10 vindt. Ik zou aan wat de rest vind, schijt hebben.
Oprotten uit dit topique dan. Je kwelt jezelf voor niks.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat sowieso, kben wel gek op der.
Uiterlijk moet leuk zijn, maar de inhoud maakt iemand leuk.
Ik deel gewoon mijn "nuchtere visie" dat vrouwen tering kritisch zijn op uiterlijk op tinder.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Oprotten uit dit topique dan. Je kwelt jezelf voor niks.
Niet kritisch denk ik maar realistisch, omdat het kan. Maarrr: uiteindelijk is het sowieso een vleeskeuring. Ergens is dat zonde, want innerlijk is natuurlijk wel echt belangrijker. Maar goed, die vleeskeuring is er eigenlijk altijd... ook in het echt (vooral vrouwen zijn daar de dupe van).quote:Op donderdag 2 april 2020 23:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik deel gewoon mijn "nuchtere visie" dat vrouwen tering kritisch zijn op uiterlijk op tinder.
Daarnaast nog een leuke +1 nodig natuurlijk voor ons samen.
Op Tinder vind ik bijna 90% echt mooi. Tjah.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:28 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Niet kritisch denk ik maar realistisch, omdat het kan. Maarrr: uiteindelijk is het sowieso een vleeskeuring. Ergens is dat zonde, want innerlijk is natuurlijk wel echt belangrijker. Maar goed, die vleeskeuring is er eigenlijk altijd... ook in het echt (vooral vrouwen zijn daar de dupe van).
Een site waar je foto's van elkaar kunt raten. Waarbij je door het raten van anderen ook credit opbouwt om zelf ratings te krijgen.quote:
Midrange vrouwen zijn bijna niet te vinden op Tinder idd.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Op Tinder vind ik bijna 90% echt mooi. Tjah.
Nog geen 1% van de vrouwen mij terug.
Daarmee bedoel je normaal qua uiterlijk en zo?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:56 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Midrange vrouwen zijn bijna niet te vinden op Tinder idd.
Tiss idd vaak of 8+ of 6-quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:03 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Daarmee bedoel je normaal qua uiterlijk en zo?
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat is dan een 10?
Geen (foto)model of zo iig. Tinder zit er vol mee. Ik kom vrijwel nooit vrouwen tegen die eruit zien zoals op Paiq of OK Cupid. Hoewel, op OK Cupid zijn er ook erg veel model look profielen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:03 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Daarmee bedoel je normaal qua uiterlijk en zo?
Dat is gewoon leren hoe je goede foto’s moet maken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:42 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Geen (foto)model of zo iig. Tinder zit er vol mee. Ik kom vrijwel nooit vrouwen tegen die eruit zien zoals op Paiq of OK Cupid. Hoewel, op OK Cupid zijn er ook erg veel model look profielen.
Dat zoveel mensen wereldwijd foto's hebben die door prof's lijken genomen.
Tinder is hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:21 schreef SugeLucky het volgende:
Photofeeler rate voor een groot deel ook de kwaliteit van de foto. Niet perse je uiterlijk alleen.
Gewoon niet fotoshoppen. Klaar.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:24 schreef Womanly het volgende:
De vraag is wel in hoeverre de modellook aangepaste foto overeen komt met real life. Ik zou dat puistje niet helemáál weg fotoshoppen
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik wou dat ik mijn haar terug kon fotoshoppen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |