abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 11:14:30 #1
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192407751
Game on.

laatste post:

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb je heel recent nog zien vertellen dat je zelf vindt dat je qua uiterlijk/intelligentie etc niet onderdoet voor je vrienden en je dus vindt dat je een meid moet kunnen krijgen die niet onderdoet voor hun vriendinnen. Dat mantra herhaal je al een héle poos, en ondertussen heb je frisse vogeltjes die je liken, maar daar date je dan niet mee schijnbaar.

Waarom niet?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192407788
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:10 schreef Scrapyard het volgende: [..] Dat was dus niet de strekking van mijn post. Wat ik zei, is dat ik nooit zo goed snap op tinder dat verouwen met (aanzienlijk) overgewicht, een (aanzienlijk) hogere leeftijd en/of kinderen willen matchen en dan serieus verwachten dat er een relatie uit kan voortkomen met iemand die veel jonger is, biologisch gezien nog alle tijd heeft om een partner te zoeken, nog vrij en kinderloos, sportief en fit is. (geldt omgekeerd trouwens ook voor mannen. Ik like ook geen meisjes die eruit zien als Margot Robbie) Dat klinkt misschien heel arrogant, maar zo is het niet bedoeld. Ik beschouw het wel degelijk als een compliment als ik een like van zo iemand krijg, maar tegelijkertijd denk ik : wat verwacht zo iemand nou? En ik vind mezelf echt niet Cristiano Ronaldo, maar in mijn ogen zou iemand met bijvoorbeeld 25 kg overgewicht beter eens in de spiegel kunnen kijken of een vent die mega sportief is en een gezond lijf heeft uberhaupt wel iemand is die bij haar past, alleen al omdat je op vakantie niet eens samen een fikse bergwandeling kunt gaan maken omdat zij waarschijnlijk bij de eerste haarspeldbocht al zwetend aan een punt appeltaart met slagroom zit. Tegelijkertijd heb ik ook genoeg likes van frisse vogeltjes tussen de ca. 22 en 34 met een prima figuur, zonder kinderen en een leuk koppie (o.a. heel veel van het niveau qua uiterlijk van de vlogdame die we nu bespreken).
Je schat jezelf te hoog in, dat blijf ik zeggen. Stop met zo zijn als je succes wil hebben.
  donderdag 2 april 2020 @ 11:16:34 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192407790
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:13 schreef Craptacular het volgende:

Neu ik heb betaalde accounts, dus ik krijg meldingen van likes en dan kijk ik of ik degene moet.

Werkt perfect. :Y
:?

Dat staat toch helemaal los van mijn post (op reactie van Sedan) dat er geen normale vrouwen meer op Tinder zijn.

Want als die er niet meer zijn, dan maakt het soort abonnement dat je hebt echt niet uit.
pi_192407798
@ coolguy, hexagon & generation alpha...

Dat heeft meerdere redenen. Uiteindelijk komt het er denk ik op neer dat ik tinderen (lekker veilig thuis) wel interessant en vermakelijk vind, maar dat de behoefte aan een relatie uiteindelijk niet hoog genoeg is om daadwerkelijk meer energie dan alleen passieve tinder energie erin te steken.

En ondanks dat is er af en toe wel eens een moment dat ik nogal hard met mn neus op de feiten word gedrukt (oud en nieuw waar 80% met partner komt aanzetten bijvoorbeeld), dan baal ik even een dag en denk ik : ik moet er écht meer energie in gaan steken. Maar dat is dan na een dag ook weer over en dan denk ik : nah, nu nog effe niet.
pi_192407812
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:?

Dat staat toch helemaal los van mijn post (op reactie van Sedan) dat er geen normale vrouwen meer op Tinder zijn.
De miscommunicatie ontstaat omdat je mensen woorden in de mond legt. Niemand beweert hier dat er geen normale vrouwen (of mannen) op tinder zitten.
  donderdag 2 april 2020 @ 11:19:24 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192407831
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:17 schreef Scrapyard het volgende:

De miscommunicatie ontstaat omdat je mensen woorden in de mond legt. Niemand beweert hier dat er geen normale vrouwen (of mannen) op tinder zitten.
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:07 schreef S95Sedan het volgende:
Niet voor niks dat tinder niet werkt, alle leuke en normale vrouwen die zijn bezet dus blijven grotendeels dit soort lui over
pi_192407843
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:?

Dat staat toch helemaal los van mijn post (op reactie van Sedan) dat er geen normale vrouwen meer op Tinder zijn.

Want als die er niet meer zijn, dan maakt het soort abonnement dat je hebt echt niet uit.
Die zijn er zeker, maar vrouwen zijn over het algemeen instabiel. :) Je moet gewoon even goed door de prut heen.
pi_192407847
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Ja dat is dus niet wat er staat. Er staat grotendeels. Dus dat haalt jouw kritiek ook weer onderuit, want het brengt mee dat er dus OOK nog normale mensen op zitten, en dus ook reden om een betaald account aan te houden.
pi_192407866
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:16 schreef Scrapyard het volgende:
@ coolguy, hexagon & generation alpha...

Dat heeft meerdere redenen. Uiteindelijk komt het er denk ik op neer dat ik tinderen (lekker veilig thuis) wel interessant en vermakelijk vind, maar dat de behoefte aan een relatie uiteindelijk niet hoog genoeg is om daadwerkelijk meer energie dan alleen passieve tinder energie erin te steken.

En ondanks dat is er af en toe wel eens een moment dat ik nogal hard met mn neus op de feiten word gedrukt (oud en nieuw waar 80% met partner komt aanzetten bijvoorbeeld), dan baal ik even een dag en denk ik : ik moet er écht meer energie in gaan steken. Maar dat is dan na een dag ook weer over en dan denk ik : nah, nu nog effe niet.
Ik begrijp die tegenstrijdigheid niet helemaal. Je hebt ook geen scharrels of seks toch? Geen behoefte aan?
  donderdag 2 april 2020 @ 11:22:07 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192407871
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:20 schreef Scrapyard het volgende:

Ja dat is dus niet wat er staat. Er staat grotendeels. Dus dat haalt jouw kritiek ook weer onderuit, want het brengt mee dat er dus OOK nog normale mensen op zitten, en dus ook reden om een betaald account aan te houden.
Oke, punt. Dan nog snap ik de logica niet dat een betaald account voor die filtering beter zou zijn.

Betaald account zorgt er enkel voor dat je ziet wie jou heeft geliked. Dus dan zou je aan de foto kunnen zien of iemand 'normaal' of 'labiel' is.
Dat is niet anders dan wanneer je het doet zonder die voorgeselecteerde likes.
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 11:22:48 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192407882
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:16 schreef Scrapyard het volgende:
@ coolguy, hexagon & generation alpha...

Dat heeft meerdere redenen. Uiteindelijk komt het er denk ik op neer dat ik tinderen (lekker veilig thuis) wel interessant en vermakelijk vind, maar dat de behoefte aan een relatie uiteindelijk niet hoog genoeg is om daadwerkelijk meer energie dan alleen passieve tinder energie erin te steken.

En ondanks dat is er af en toe wel eens een moment dat ik nogal hard met mn neus op de feiten word gedrukt (oud en nieuw waar 80% met partner komt aanzetten bijvoorbeeld), dan baal ik even een dag en denk ik : ik moet er écht meer energie in gaan steken. Maar dat is dan na een dag ook weer over en dan denk ik : nah, nu nog effe niet.
Dit sluit niet aan op wat je eerder (veelvuldig) gepost hebt.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 2 april 2020 @ 11:23:39 #12
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192407889
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Oke, punt. Dan nog snap ik de logica niet dat een betaald account voor die filtering beter zou zijn.

Betaald account zorgt er enkel voor dat je ziet wie jou heeft geliked. Dus dan zou je aan de foto kunnen zien of iemand 'normaal' of 'labiel' is.
Dat is niet anders dan wanneer je het doet zonder die voorgeselecteerde likes.
Geen idee hoe dat qua betalen werkt, maar het lijkt mij dat je dan wel makkelijker degene kan kiezen waar je zelf van denkt dat ze het beste bij je passen.

Dus dan is de tijdsverspilling die je anders hebt door het random swipen al minder.
pi_192407911
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:58 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je vind die vrouw uit die docu/vlog een normaal iemand?

Qua uiterlijk ziet ze er misschien leuk uit maar zij is zichzelf enorm voor de gek aan het houden.
Het maakt niet uit wat wij er van vinden.

Maar belangrijker: als iemand zegt: je bent een duffe doos met veel te veel eisen.
Dat veranderd toch niks?

Ze wordt niet ineens makkelijker verliefd..
en ze verandert er ook niet door volgens mij.
  donderdag 2 april 2020 @ 11:25:55 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192407933
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:23 schreef S95Sedan het volgende:

Geen idee hoe dat qua betalen werkt, maar het lijkt mij dat je dan wel makkelijker degene kan kiezen waar je zelf van denkt dat ze het beste bij je passen.

Dus dan is de tijdsverspilling die je anders hebt door het random swipen al minder.
Dat klopt, het scheelt tijd. Dat als je iemand ziet die je interessant vindt, weet je zeker dat je een match zal hebben, aangezien die ander je ook geliked heeft.

n volgens mij zit je niet aan regio verbonden, dus een grotere vijver
(die je ook zou hebben als je je straal groter zet, maar dan moet je ook door alle niet-likes heen)
pi_192407937
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:10 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Dat was dus niet de strekking van mijn post.

Wat ik zei, is dat ik nooit zo goed snap op tinder dat verouwen met (aanzienlijk) overgewicht, een (aanzienlijk) hogere leeftijd en/of kinderen willen matchen en dan serieus verwachten dat er een relatie uit kan voortkomen met iemand die veel jonger is, biologisch gezien nog alle tijd heeft om een partner te zoeken, nog vrij en kinderloos, sportief en fit is. (geldt omgekeerd trouwens ook voor mannen. Ik like ook geen meisjes die eruit zien als Margot Robbie)

Dat klinkt misschien heel arrogant, maar zo is het niet bedoeld. Ik beschouw het wel degelijk als een compliment als ik een like van zo iemand krijg, maar tegelijkertijd denk ik : wat verwacht zo iemand nou? En ik vind mezelf echt niet Cristiano Ronaldo, maar in mijn ogen zou iemand met bijvoorbeeld 25 kg overgewicht beter eens in de spiegel kunnen kijken of een vent die mega sportief is en een gezond lijf heeft uberhaupt wel iemand is die bij haar past, alleen al omdat je op vakantie niet eens samen een fikse bergwandeling kunt gaan maken omdat zij waarschijnlijk bij de eerste haarspeldbocht al zwetend aan een punt appeltaart met slagroom zit.

Tegelijkertijd heb ik ook genoeg likes van frisse vogeltjes tussen de ca. 22 en 34 met een prima figuur, zonder kinderen en een leuk koppie (o.a. heel veel van het niveau qua uiterlijk van de vlogdame die we nu bespreken).
I hate to say it, maar als je (buiten de eerste dagen) veel likes krijgt van vrouwen waarvan je denkt dat jij way out of their league bent, dan is dat eigenlijk gewoon niet waar. Immers, Tinder ziet aan de hand van de likes een beetje in welke league jij valt en je wordt dan ook vooral daar vertoond.

Just sayin'. :)
pi_192407957
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit sluit niet aan op wat je eerder (veelvuldig) gepost hebt.
Tja we kunnen er lang of kort over praten, maar feit blijft dat ik wel degelijk mijn mogelijkheden heb. Op tinder beginnen (ook) leuke dames een gesprek, en as we speak zit 10 meter bij mij vandaan een buurmeisje in een ander appartement die vorige week om 23:30 vroeg of ik een sigaretje bij haar kwam roken en die onlangs appte of ik niet een keer een drankje met haar wil komen doen... En zo zijn er wel meer mogelijkheden.

Niet om tof te doen, en je kunt er vanalles van vinden dat ik mijn kansen niet pak en wat daar dan weer de reden van is. Maar wat ik even wil weerleggen is dat ik volgens sommigen hier iemand zou zijn die heel graag wil maar niemand kan krijgen en dus maar gaat zitten afgeven op vrouwen, want dat is niet de juiste achtergrond. Dan word ik weggezet als een soort gefrustreerde incel terwijl dat m.i. niet terecht is.
pi_192407994
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

I hate to say it, maar als je (buiten de eerste dagen) veel likes krijgt van vrouwen waarvan je denkt dat jij way out of their league bent, dan is dat eigenlijk gewoon niet waar. Immers, Tinder ziet aan de hand van de likes een beetje in welke league jij valt en je wordt dan ook vooral daar vertoond.

Just sayin'. :)
Weet ik, maar aangezien ik tinder uberhaupt vaak maar max. een paar dagen erop heb staan zegt dat in mijn geval niet zo veel. Ik (her) installer het nogal vaak, maar net wanneer ik me verveel.
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 11:32:04 #18
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192408028
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:27 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Tja we kunnen er lang of kort over praten, maar feit blijft dat ik wel degelijk mijn mogelijkheden heb. Op tinder beginnen (ook) leuke dames een gesprek, en as we speak zit 10 meter bij mij vandaan een buurmeisje in een ander appartement die vorige week om 23:30 vroeg of ik een sigaretje bij haar kwam roken en die onlangs appte of ik niet een keer een drankje met haar wil komen doen...

Niet om tof te doen, en je kunt er vanalles van vinden dat ik mijn kansen niet pak en wat daar dan weer de reden van is. Maar wat ik even wil weerleggen is dat ik volgens sommigen hier iemand zou zijn die heel graag wil maar niemand kan krijgen en dus maar gaat zitten afgeven op vrouwen, want dat is niet de juiste achtergrond.
Natuurlijk heb je je mogelijkheden. Alleen zijn die niet op het niveau van de vriendinnen van je vrienden en daar mogen ze niet voor onderdoen dus daar ben je niet in geïnteresseerd. Uiteindelijk, als het zou moeten, zou je wel voor een 7tje gaan, maar eigenlijk wil je die 9 a10.

Ah, het buurmeisje in een appartement weer. Is dat die meid die wordt geflept door allerlei kansloze gasten op scooters met joggingbroeken aan of is dit die meid waar je je eerder nogal laatdunkend over uit liet en daar dus geen zin in had omdat ze niet voldoet?

Want allemaal die kansen die je hebt, daar is iets mee waardoor ze niet voldoen. Dat mag, maar die 9 of 10 staat niet ineens spontaan aan de deur, en die hebben ook mogelijkheden, en als jij niet hun target bent dan kun je nog heel lang wachten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192408031
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:29 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Weet ik, maar aangezien ik tinder uberhaupt vaak maar max. een paar dagen erop heb staan zegt dat in mijn geval niet zo veel. Ik (her) installer het nogal vaak, maar net wanneer ik me verveel.
Bij mij ook, maar daar kwamen de fatties niet van terug in beeld.
  donderdag 2 april 2020 @ 11:33:30 #20
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192408050
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Het maakt niet uit wat wij er van vinden.

Maar belangrijker: als iemand zegt: je bent een duffe doos met veel te veel eisen.
Dat veranderd toch niks?

Ze wordt niet ineens makkelijker verliefd..
en ze verandert er ook niet door volgens mij.
Als niemand kritiek uit of zegt dat ze wellicht tever doorslaat in zoiets dan blijft het natuurlijk ook een vicieuze cirkel. Nu is dat hier bespreken natuurlijk een ander verhaal en totaal nutteloos, maargoed.

Ik vind het in dit geval vooral jammer om te zien, vooral omdat ik weet hoe het is om met zulke vrouwen te daten of een relatie mee te hebben.
pi_192408086
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:32 schreef CoolGuy het volgende:

Uiteindelijk, als het zou moeten, zou je wel voor een 7tje gaan, maar eigenlijk wil je die 9 a10.

Wie niet.
pi_192408089
Bevestigd maar weer eens mijn punt dat het gros van de vrouwen in een fantasiewereld leeft met hun verschrikkelijk onmogelijke eisen.
pi_192408103
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:33 schreef S95Sedan het volgende:

Als niemand kritiek uit of zegt dat ze wellicht tever doorslaat in zoiets dan blijft het natuurlijk ook een vicieuze cirkel. Nu is dat hier bespreken natuurlijk een ander verhaal en totaal nutteloos, maargoed.

Ik vind het in dit geval vooral jammer om te zien, vooral omdat ik weet hoe het is om met zulke vrouwen te daten of een relatie mee te hebben.
Hoge eisen stellen aan een relatie vind ik alleen maar gezond. Als je dan maar het besef hebt dat je zelf ook moet voldoen aan de eisen die je stelt.
pi_192408107
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je je mogelijkheden. Alleen zijn die niet op het niveau van de vriendinnen van je vrienden en daar mogen ze niet voor onderdoen dus daar ben je niet in geïnteresseerd. Uiteindelijk, als het zou moeten, zou je wel voor een 7tje gaan, maar eigenlijk wil je die 9 a10.

Ah, het buurmeisje in een appartement weer. Is dat die meid die wordt geflept door allerlei kansloze gasten op scooters met joggingbroeken aan of is dit die meid waar je je eerder nogal laatdunkend over uit liet en daar dus geen zin in had omdat ze niet voldoet?


Want allemaal die kansen die je hebt, daar is iets mee waardoor ze niet voldoen. Dat mag, maar die 9 of 10 staat niet ineens spontaan aan de deur, en die hebben ook mogelijkheden, en als jij niet hun target bent dan kun je nog heel lang wachten.
Daar ben je denk ik echt in de war met een ander want figuren op scooters en joggingbroeken ligt al een jaar of 10 in mijn verleden. Dit verhaal herken ik ook niet.

Die uitspraak van die vrienden is idd wel van mij, en dat blijf ik ook een hele terechte uitspraak vinden.

De discussie over negens en tienen blijft altijd een lastige omdat iedereen een negen of tien anders interpreteert. Maar zeg dat een negen geraldine kemper is en een tien die meid die in de wolf of wallstreet de vrouw van dicaprio speelt (gister toevallig op TV even het eerste wat me te binnen schiet). Dan ben ik volwassen genoeg om te beseffen dat dat nogal out of my league is.

Een lieke martensje moet haalbaar zijn.
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 11:36:38 #25
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192408111
quote:
4s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wie niet.
Jawel, maar over het algemeen hoeven mensen die een 9 of 10 kunnen scoren zich niet druk te maken over het 'eventueel willen settelen voor een 7tje'.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 2 april 2020 @ 11:36:38 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192408112
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als niemand kritiek uit of zegt dat ze wellicht tever doorslaat in zoiets dan blijft het natuurlijk ook een vicieuze cirkel. Nu is dat hier bespreken natuurlijk een ander verhaal en totaal nutteloos, maargoed.

Ik vind het in dit geval vooral jammer om te zien, vooral omdat ik weet hoe het is om met zulke vrouwen te daten of een relatie mee te hebben.
Ach die vrouw is natuurlijk een eersteklas galbak die waarschijnlijk als de camera uitstaat met een fles wijn op de bank gaat zitten janken over haar nikserige leven.

Maar daar moet Arjen Lubach maar gewoon een keer een item van maken. Om je er vreselijk over op te winden hier heeft weinig zin. Ze is een randfiguur en niet maatgevend.
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 11:37:22 #27
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192408127
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:36 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Daar ben je denk ik echt in de war met een ander want figuren op scooters en joggingbroeken ligt al een jaar of 10 in mijn verleden. Dit verhaal herken ik ook niet.

Die uitspraak van die vrienden is idd wel van mij, en dat blijf ik ook een hele terechte uitspraak vinden.
Nee, ik ben heel zeker niet in de war met iemand anders. Dat mag je ontzettend terecht vinden, maar dan voldoen de mogelijkheden die je nu hebt daar dus niet aan?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192408132
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:35 schreef Huck_ het volgende:
Bevestigd maar weer eens mijn punt dat het gros van de vrouwen in een fantasiewereld leeft met hun verschrikkelijk onmogelijke eisen.
En morgen lees ik weer dat vrouwen niets te klagen hebben, want in de vingers knippen en er staan weer een dozijn hijgende mannen voor ze in de rij.

Wat is het nou?
  donderdag 2 april 2020 @ 11:37:30 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192408134
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:35 schreef Huck_ het volgende:
Bevestigd maar weer eens mijn punt dat het gros van de vrouwen in een fantasiewereld leeft met hun verschrikkelijk onmogelijke eisen.
Nee, het gros van de vrouwen is niet die vrouw in het filmpje
pi_192408148
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bij mij ook, maar daar kwamen de fatties niet van terug in beeld.
Het verschilt bij mij heel erg per sessie. De ene keer denk ik : jezus wat veel lekkere vrouwen waar heb ik dit aan te danken. Paar weken later doe ik herinstallatie en dan denk ik : dit vind ik echt helemaal niks.
pi_192408155
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:27 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Tja we kunnen er lang of kort over praten, maar feit blijft dat ik wel degelijk mijn mogelijkheden heb. Op tinder beginnen (ook) leuke dames een gesprek, en as we speak zit 10 meter bij mij vandaan een buurmeisje in een ander appartement die vorige week om 23:30 vroeg of ik een sigaretje bij haar kwam roken en die onlangs appte of ik niet een keer een drankje met haar wil komen doen... En zo zijn er wel meer mogelijkheden.

Niet om tof te doen, en je kunt er vanalles van vinden dat ik mijn kansen niet pak en wat daar dan weer de reden van is. Maar wat ik even wil weerleggen is dat ik volgens sommigen hier iemand zou zijn die heel graag wil maar niemand kan krijgen en dus maar gaat zitten afgeven op vrouwen, want dat is niet de juiste achtergrond. Dan word ik weggezet als een soort gefrustreerde incel terwijl dat m.i. niet terecht is.
Je vindt sport, slank zijn en gezond zijn toch belangrijk? Hoezo rook je dan? Je kunt wel afgeven op anderen die volgens jou zouden moeten snappen dat jij “out of their league bent”, maar het enige wat je hier laat zien is dat je nul initiatief neemt (want je gebruikt Tinder “passief” wat dat ook moge betekenen) en jezelf graag als sportief en gezond wil neerzetten, maar wel rookt. Als het stereotype klopt dat mensen die stoppen met roken veel zwaarder worden ben je dus niet heel anders dan die “dikkerdjes” waar je zo op afgeeft.
pi_192408159
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, het gros van de vrouwen is niet die vrouw in het filmpje
Ik ben even benieuwd: welk filmpje?
pi_192408169
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En morgen lees ik weer dat vrouwen niets te klagen hebben, want in de vingers knippen en er staan weer een dozijn hijgende mannen voor ze in de rij.

Wat is het nou?
Haha heb je de hosselplayer van fok weer hoor _O-
  donderdag 2 april 2020 @ 11:39:13 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192408175
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:36 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Daar ben je denk ik echt in de war met een ander want figuren op scooters en joggingbroeken ligt al een jaar of 10 in mijn verleden. Dit verhaal herken ik ook niet.

Die uitspraak van die vrienden is idd wel van mij, en dat blijf ik ook een hele terechte uitspraak vinden.
Nouja je stelt dus even hoge eisen als dat mens uit dat filmpje eigenlijk. Want niemand voldoet er aan en je gaat zelfs nooit op date.
pi_192408195
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, het gros van de vrouwen is niet die vrouw in het filmpje
Nou veel wel hoor. Door overvloedige aandacht op datingapps gaan dat soort meiden die vrij gewoontjes zijn zichzelf op een troon zetten. Dat is prima, maar zo komen ze nooit aan de man.

Ze straalt gewoon uit dat ze geen idee heeft wat ze wilt.
pi_192408206
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:38 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Haha heb je de hosselplayer van fok weer hoor _O-
Geef nou even antwoord op de vraag, o voor mij onbekende fokker...

(ik sta op het punt om mijzelf te verloven, dus er wordt hier niets meer gehosseld)
  donderdag 2 april 2020 @ 11:41:12 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192408226
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben even benieuwd: welk filmpje?
Deze doos
pi_192408230
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:38 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Het verschilt bij mij heel erg per sessie. De ene keer denk ik : jezus wat veel lekkere vrouwen waar heb ik dit aan te danken. Paar weken later doe ik herinstallatie en dan denk ik : dit vind ik echt helemaal niks.
Wat heb je aan lekkere vrouwen als je er niets mee doet? :') Wanneer ga je weer eens neuken man? :P
pi_192408239
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja je stelt dus even hoge eisen als dat mens uit dat filmpje eigenlijk. Want niemand voldoet er aan en je gaat zelfs nooit op date.
Nja dit zijn dus van die kleine verdraaiingen die mijn hele boodschap in een ander licht stellen.

Klopt, ik ga nooit op date, maar nee, dat is niet omdat ik te hoge eisen heb, dat legde ik een paar posts geleden uit.
  donderdag 2 april 2020 @ 11:42:39 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192408252
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:39 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Nou veel wel hoor. Door overvloedige aandacht op datingapps gaan dat soort meiden die vrij gewoontjes zijn zichzelf op een troon zetten. Dat is prima, maar zo komen ze nooit aan de man.

Ze straalt gewoon uit dat ze geen idee heeft wat ze wilt.
Tja ik kom dat soort vrouwen eigenlijk maar weinig tegen. Maar als ik ze al tegenkom dan is is het vooral nep en gespeeld en hebben ze vooral aandacht van mannen die ook niet heel geweldig zijn. Een labiel karakter trekt immers dito mannen aan.
pi_192408261
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:39 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Nou veel wel hoor. Door overvloedige aandacht op datingapps gaan dat soort meiden die vrij gewoontjes zijn zichzelf op een troon zetten. Dat is prima, maar zo komen ze nooit aan de man.

Ze straalt gewoon uit dat ze geen idee heeft wat ze wilt.
Dit _O_
pi_192408281
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:38 schreef Operc het volgende:

[..]

Je vindt sport, slank zijn en gezond zijn toch belangrijk? Hoezo rook je dan? Je kunt wel afgeven op anderen die volgens jou zouden moeten snappen dat jij “out of their league bent”, maar het enige wat je hier laat zien is dat je nul initiatief neemt (want je gebruikt Tinder “passief” wat dat ook moge betekenen) en jezelf graag als sportief en gezond wil neerzetten, maar wel rookt. Als het stereotype klopt dat mensen die stoppen met roken veel zwaarder worden ben je dus niet heel anders dan die “dikkerdjes” waar je zo op afgeeft.
Ik rook heel beperkt, nog geen pakje per 2 maanden. Daarnaast ziet het ook voor een heel groot deel op het uiterlijk.

Ik vind het vies om, bijvoorbeeld als ik seks heb, dat er allemaal vetrollen zijn. Dat mag ik toch vinden? Een vrouw mag mij ook afwijzen omdat ze vindt nadat ik heb gerookt dat ik als een labrador uit mijn mond meur. Dat is toch ieders goed recht.
  donderdag 2 april 2020 @ 11:44:34 #43
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192408297
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoge eisen stellen aan een relatie vind ik alleen maar gezond. Als je dan maar het besef hebt dat je zelf ook moet voldoen aan de eisen die je stelt.
Daar loopt het vaak wel scheef met daten al. In die documentaire legt die deskundige dat ook mooi uit.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach die vrouw is natuurlijk een eersteklas galbak die waarschijnlijk als de camera uitstaat met een fles wijn op de bank gaat zitten janken over haar nikserige leven.

Maar daar moet Arjen Lubach maar gewoon een keer een item van maken. Om je er vreselijk over op te winden hier heeft weinig zin. Ze is een randfiguur en niet maatgevend.
Dan hou je jezelf toch voor de gek. Vind ik jammer omdat ze er best leuk uitziet.

Ik geloof niet dat zij een geval apart is, helemaal niet op tinder, daar komt dat prinsesjes syndroom wel vaker voorbij.
pi_192408305
quote:
:@ Wat is er mis met haar?

(ik mis het geduld voor vlogs, dus zelfs deze weggeklikt)
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 11:45:44 #45
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192408319
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:41 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Nja dit zijn dus van die kleine verdraaiingen die mijn hele boodschap in een ander licht stellen.

Klopt, ik ga nooit op date, maar nee, dat is niet omdat ik te hoge eisen heb, dat legde ik een paar posts geleden uit.
Naja, ze mag niet onderdoen voor de vriendinnen van je vrienden, ze moet hbo of uni. opgeleid zijn en zo nog wat dingen. Voor een 7tje haal je je neus op, en die 9 zit er blijkbaar niet in, ook niet op Tinder anders was je er wel mee op date gegaan. Waar gaat het dan mis als het niet is dat je teveel noten op je zang hebt?
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 2 april 2020 @ 11:46:04 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192408326
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

:@ Wat is er mis met haar?

(ik mis het geduld voor vlogs, dus zelfs deze weggeklikt)
Vind zichzelf ietsje te leuk, heeft kennelijk een waslijst aan issues en komt zo nep over als het maar kan.
pi_192408329
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:42 schreef Hexagon het volgende:

Een labiel karakter trekt immers dito mannen aan.
Of stabiele mannen die gewoon even wat voor tussendoor zoeken. :)
pi_192408350
quote:
Grappig, ik hoor eigenlijk nooit mensen uit deze doelgroep over dit soort filmpjes en dan wel hier op FOK! _O-

Overigens denk ik bij BNer en sm en boek schrijven aan Claudia Schumacher. It's just history repeating..
  donderdag 2 april 2020 @ 11:47:35 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192408357
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:44 schreef S95Sedan het volgende:

Dan hou je jezelf toch voor de gek. Vind ik jammer omdat ze er best leuk uitziet.

Ik geloof niet dat zij een geval apart is, helemaal niet op tinder, daar komt dat prinsesjes syndroom wel vaker voorbij.
Het komt voorbij ja. Maar dat soort vrouwen moet je gewoon skippen. Kost alleen maar energie en je hebt er niks aan.
pi_192408382
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Vind zichzelf ietsje te leuk, heeft kennelijk een waslijst aan issues en komt zo nep over als het maar kan.
Je moet iemand niet beoordelen op de act voor de camera.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')