abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192409341
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:23 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Lekker naief en jij hebt duidelijk geen verstand van mannen.
Nou, ik wil zeker ook niet alle vrouwen. Het gaat om die 0,1% wiens jetsers uit de blouse dreigen te springen. 8-)
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 12:31:47 #102
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192409350
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik ging uit van relaties he

seks is easy en veel laagdrempeliger
plus het maakt een stuk minder uit wie er boven/onder ligt.
in ieder geval wel qua karakter en gedrag.
dan zouden de sofies van deze wereld met al hun issues.. geen probleem zijn lijkt me
Ja, en dáár is Tinder dan weer bij uitstek geschikt voor.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192409356
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:21 schreef Uhmmpie het volgende:

het gaat om die ene die er uit springt...

En dan ben je weer terug aan het begin van de cirkel :P , want iedereen omschrijft ''er uit springen'' anders.

De een verwacht vuurwerk, prinsen op paarden (vlogmevrouw), de ander vindt het al prima als iemand lief en betrouwbaar is. Ach uiteindelijk maakt het ook allemaal niet zo veel uit want je hebt alleen jezelf er mee, zowel in het ene- als het andere uiterste.
pi_192409391
Premium girls ;)
pi_192409412
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:33 schreef Huck_ het volgende:
Premium girls ;)
Lekker man!
  donderdag 2 april 2020 @ 12:41:30 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192409520
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dus het maakt voor jou geen verschil of jouw vrienden zeggen dat ze vinden dat je een mooie meid hebt getroffen, of dat ze vinden dat jij een trol aan de haak hebt geslagen?

Hooguit dat ik het nogal onvriendelijk gedrag vind om dat tweede te doen.

Maar verder gaat het toch echt om mijn eigen oordeel of ik iemand aantrekkelijk vind of niet. Mijn vrienden hoeven er niet mee tussen de lakens.
pi_192409667
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:41 schreef Hexagon het volgende:

Hooguit dat ik het nogal onvriendelijk gedrag vind om dat tweede te doen.

Ik stel het natuurlijk wat scherp.

Maar het feit dat je inziet dat het onvriendelijk is om dat te zeggen geeft aan dat je dus wel (zij het beperkt) gewicht geeft aan zo'n mededeling. Het doet iets met je.

Wat normaal is.

Dat is iets anders dan een lekker wijf willen daten voor de high fives, wat weer het andere uiterste is.
  donderdag 2 april 2020 @ 12:47:50 #108
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192409672
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

volgens mij hebben mannen doorgaans ook maar 1 relatie tegelijk

of ben ik te naief? :)
Ik bedoel meer dat mannen daar makkelijker in zijn.
pi_192409758
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:13 schreef S95Sedan het volgende:
Blijft altijd grappig dat zulke discussies vooral zwart/wit zijn.
Ja en ook grappig dat de mensen voor wie er geen grijs is tegen zoveel dingen aanlopen op dategebied.
pi_192409901
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Ik heb dit nu al twee keer weerlegd, maar je blijft mijn posts lezen op de manier die jou het meeste goeddunkt, ook al is dat niet eens wat er feitelijk staat.
Ik bedoel het niet verkeerd hoor. Maar ik heb het idee dat je zelf niet wil inzien dat vrouwen jou anders zien dan dat je jezelf ziet? Maar ik denk ook dat als je loskomt van je denkwijze (die vrouw is verkeerd, die is te dik, blabla, die gemene dingetjes), en ziet dat je gewoon minder goed in de markt ligt dan je zelf had bedacht, het jou ook zeker moet lukken om een partner te vinden. Gewoon lekker swipen en wie weet kom je op een andere manier nog een leuke meid tegen.
  donderdag 2 april 2020 @ 13:03:02 #111
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192409945
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:47 schreef VEM2012 het volgende:

Maar het feit dat je inziet dat het onvriendelijk is om dat te zeggen geeft aan dat je dus wel (zij het beperkt) gewicht geeft aan zo'n mededeling. Het doet iets met je.

Het stelt me eerder teleur over zo'n vriend dat die het kennelijk nodig vind om me naar beneden te halen vanwege mijn vriendinkeuze.

Ik heb ook vrienden en kennissen waarbij ik niet zo begrijp wat ze aantrekkelijk aan hun partner vinden. Maar het komt niet in me op dat maar even in hun gezicht te gaan ventileren. Niet echt een manier om je vrienden te behouden.
pi_192409970
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:00 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet verkeerd hoor. Maar ik heb het idee dat je zelf niet wil inzien dat vrouwen jou anders zien dan dat je jezelf ziet? Maar ik denk ook dat als je loskomt van je denkwijze (die vrouw is verkeerd, die is te dik, blabla, die gemene dingetjes), en ziet dat je gewoon minder goed in de markt ligt dan je zelf had bedacht, het jou ook zeker moet lukken om een partner te vinden. Gewoon lekker swipen en wie weet kom je op een andere manier nog een leuke meid tegen.
Ik denk dat wij maar eens wat moeten afspreken.
pi_192409991
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:53 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Mja dat is niet wat ik zei. Ze mag er wel voor onderdoen, ik ben alleen van mening dat ik een vriendin van dat kaliber zou moeten kunnen krijgen (niet allemaal, één is wel echt heel knap, te mooi voor mij maar die vriend is ook een baas die een paar ton verdient per jaar, that's life).

En verder weet ik niet of je wel kunt stellen dat het 'mis' gaat, als ik vooral zelf te belabberd ben om te daten. Nogmaals, daar kun je van alles van vinden, maar dat zit dan niet zo zeer aan de kant van het aanbod maar meer bij mij. En inderdaad : tussen mijn tinder likes zitten nauwelijks of geen negens of tienen, dat is boven mijn stand. Maar een dikke zeven of een kleine acht moet te doen zijn. En die liken mij ook wel, is ook in lijn met vrouwen waar ik in het verleden mee heb gescharreld/gedate.
That’s life. 😂 Want vrouwen met een goed uiterlijk hebben allemaal een man die veel geld verdiend. Zo gaat dat...
pi_192410028
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:04 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

😂😂😂😂😂
  donderdag 2 april 2020 @ 13:08:26 #115
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192410065
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:04 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Ik dacht dat je niks had met vrouwen met issues ;)
pi_192410231
quote:
11s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik dacht dat je niks had met vrouwen met issues ;)
:P
pi_192410311
😂🙈

Ik ken jullie niet, maar op basis van de schrijfsels van vandaag (en gisteren) kan ik met zekerheid zeggen dat ik het heel logisch vind dat het jullie niet lukt. Jullie zijn qua innerlijk naar, jullie hebben een raar beeld van vrouwen en hoe het leven gaat. En er is een reden dat je weinig likes van leuke vrouwen krijgt op die apps natuurlijk (en dat ligt echt niet aan de vrouwen). Ook al wil je jezelf het graag voorhouden :P.

Ik zou zeggen; bekijk de wereld (en vrouwen) eens op een andere manier. Dat is niet verkeerd.
pi_192410361
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat mannen daar makkelijker in zijn.
Zou kunnen :)
Jij kan het weten als man zijnde.
Ik begreep net dat ik er absoluut geen verstand van heb. (Gelukkig ook niet beweerd dat wel te hebben.. want wel zelfkennis en ervaring op dat gebied :) )

En ik ben geen graadmeter wat dat betreft want mijn wensen/eisenlijstje is net zo lang als die dame van de vlogs.
Geen afvinklijstje overigens.. maar ik vind vrij veel mensen echt leuk of aardig.. maar verliefd worden doe ik eigenlijk niet zo snel.
En toch missie geslaagd.. ondanks te dik, een eigen mening en ook niet superknap.
pi_192410528
Sorry had zijn post verkeerd begrepen

[ Bericht 49% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 02-04-2020 13:40:55 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192410539
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het stelt me eerder teleur over zo'n vriend dat die het kennelijk nodig vind om me naar beneden te halen vanwege mijn vriendinkeuze.

Ik heb ook vrienden en kennissen waarbij ik niet zo begrijp wat ze aantrekkelijk aan hun partner vinden. Maar het komt niet in me op dat maar even in hun gezicht te gaan ventileren. Niet echt een manier om je vrienden te behouden.
Je legt nu heel erg de focus op de trol. Doe je dat nu omdat je het eigenlijke argument dat (vrijwel) iedereen het leuker vindt om te horen dat hij een leuke/aantrekkelijke partner heeft wil ontlopen, of begrijp je niet dat dat het argument is?
  donderdag 2 april 2020 @ 13:39:26 #121
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192410572
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:20 schreef Mar_an het volgende:
😂🙈

Ik ken jullie niet, maar op basis van de schrijfsels van vandaag (en gisteren) kan ik met zekerheid zeggen dat ik het heel logisch vind dat het jullie niet lukt. Jullie zijn qua innerlijk naar, jullie hebben een raar beeld van vrouwen en hoe het leven gaat. En er is een reden dat je weinig likes van leuke vrouwen krijgt op die apps natuurlijk (en dat ligt echt niet aan de vrouwen). Ook al wil je jezelf het graag voorhouden :P.

Ik zou zeggen; bekijk de wereld (en vrouwen) eens op een andere manier. Dat is niet verkeerd.
Sorry maar dit soort uitspraken zijn vooral heel lachwekkend, dus ga vooral door met op basis van 3/4 posts zoiets neerzetten :D

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zou kunnen :)
Jij kan het weten als man zijnde.
Ik begreep net dat ik er absoluut geen verstand van heb. (Gelukkig ook niet beweerd dat wel te hebben.. want wel zelfkennis en ervaring op dat gebied :) )

En ik ben geen graadmeter wat dat betreft want mijn wensen/eisenlijstje is net zo lang als die dame van de vlogs.
Geen afvinklijstje overigens.. maar ik vind vrij veel mensen echt leuk of aardig.. maar verliefd worden doe ik eigenlijk niet zo snel.
En toch missie geslaagd.. ondanks te dik, een eigen mening en ook niet superknap.
Geen idee, uiteindelijk heeft iedereen alleen maar zijn eigen beeld/visie dus wat dat betreft zijn we sowieso geen goede graadmeter. Maar als ik naar mijzelf kijk dan vind ik enorm veel vrouwen leuk. Of het iets gaat worden kan je denk ik pas zeggen als je er echt voor gegaan bent.

Ik denk dat mannen in dat opzicht makkelijker ergens voor gaan wat misschien niet helemaal 'perfect' is.
pi_192410775
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:23 schreef Uhmmpie het volgende:

No offence, maar wat staat er dan wél in je zogenaamde lange eisenlijst?
  donderdag 2 april 2020 @ 13:56:58 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192410810
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je legt nu heel erg de focus op de trol. Doe je dat nu omdat je het eigenlijke argument dat (vrijwel) iedereen het leuker vindt om te horen dat hij een leuke/aantrekkelijke partner heeft wil ontlopen, of begrijp je niet dat dat het argument is?
Tja ik hecht er niet zoveel waarde aan. Ik vind het zinloos om er rekening mee te gaan houden. Sowieso heeft niet iedereen mijn smaak.

Ik vind het eerder belangrijk dat ze mijn borrelavondjes gezellig vinden of mijn gekookte eten lekker vinden. Dat is tenminste relevant.
pi_192410915
quote:
😂🙈

Och sweet child of summer O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192410982
quote:
😂🙈

Ik ken jullie niet, maar op basis van de schrijfsels van vandaag (en gisteren) kan ik met zekerheid zeggen dat ik het heel logisch vind dat het jullie niet lukt. Jullie zijn qua innerlijk naar, jullie hebben een raar beeld van vrouwen en hoe het leven gaat. En er is een reden dat je weinig likes van leuke vrouwen krijgt op die apps natuurlijk (en dat ligt echt niet aan de vrouwen). Ook al wil je jezelf het graag voorhouden .

Gebrek aan likes ligt er niet aan dat vrouwen je foto's niet al te best beoordelen? Of ligt het aan jezelf dat je matige foto's hebt, of dat je gewoon lelijk bent volgens vrouwen? ;)

Innerlijk word ik nauwelijks op beoordeeld hoor door Tinder klandizie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192410989
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:56 schreef Hexagon het volgende:

Tja ik hecht er niet zoveel waarde aan.
Maar dat is iets anders als geen waarde.

En jij bent ook alweer wat ouder volgens mij en hoe ouder je wordt, hoe steviger je geworteld bent.
pi_192411013
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gebrek aan likes ligt er niet aan dat vrouwen je foto's niet al te best beoordelen? Of ligt het aan jezelf dat je matige foto's hebt, of dat je gewoon lelijk bent volgens vrouwen? ;)
Tenzij je in de beschrijving zegt 'ik ben ludovico van fok' en ze nemen de moeite van het lezen van jouw bijdragen hier, lijkt mij de kans dat ze je wegklikken op basis van wat je hier te melden hebt ook nihil ja.
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 14:10:29 #128
16180 crew  CoolGuy
pi_192411030
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar dat is iets anders als geen waarde.

En jij bent ook alweer wat ouder volgens mij en hoe ouder je wordt, hoe steviger je geworteld bent.
True, maar als je zeg maar rond de 30 bent en je laat de keuze voor een meid afhangen van of ze on par is met de rest van de vriendinnen van je vriendengroep, dan is dat imho wat apart.
pi_192411033
quote:
12s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tenzij je in de beschrijving zegt 'ik ben ludovico van fok' en ze nemen de moeite van het lezen van jouw bijdragen hier, lijkt mij de kans dat ze je wegklikken op basis van wat je hier te melden hebt ook nihil ja.
Dat vind ik teveel logica, ik ga even huilen in een hoekje.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192411134
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat vind ik teveel logica, ik ga even huilen in een hoekje.
Wel na afloop de handen wassen!
pi_192411143
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wel na afloop de handen wassen!
Ik lik ze wel schoon.
pi_192411192
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

True, maar als je zeg maar rond de 30 bent en je laat de keuze voor een meid afhangen van of ze on par is met de rest van de vriendinnen van je vriendengroep, dan is dat imho wat apart.
Als je het zo stelt, ja. Maar is het niet gewoon dat hij die vriendinnen ziet en denkt 'ik wil graag een vriendin zoals zij'?

Aldus de bekend filosoof Christopher Julius Rock III denken mannen op die manier. En vrouwen denken 'ik wil die vriend'. ;)
pi_192411199
quote:
4s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik lik ze wel schoon.
Mijn tong heeft nu rust.
pi_192411211
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

True, maar als je zeg maar rond de 30 bent en je laat de keuze voor een meid afhangen van of ze on par is met de rest van de vriendinnenen van je vriendengroep, dan is dat imho wat apart.
Ik vind het vaak wel frappant hoe jij bepaalde uitspraken soms gewoon niet wil horen als ze niet in lijn zijn met wat jij poogt te beweren.

Nogmaals : ik heb enkel gezegd, als hypothese, dat ik (op basis van objectief vast te stellen uiterlijke kenmerken zei ik er volgens mij nog bij) een vriendin zou moeten kunnen krijgen in de categorie waar mijn vrienden ook in lopen. (We hebben de categorie inhoudelijk dus nog niet eens besproken).

Dat is iets anders dan zeggen : ik wil een meid die op de vriendinnen van mijn vrienden lijkt, of die zo'n zelfde type is.

Waar ik wél eerlijk voor uit kom, is dat ik wel verdomd veel van een vrouw moet houden, als ze er echt qua lelijkheid onderuit steekt vergeleken met de partners van mensen om mij heen. En als je zelf beweert daar totaal niet gevoelig voor te zijn, bekruipt mij toch twijfelachtig gevoel.
pi_192411271
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:54 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

No offence, maar wat staat er dan wél in je zogenaamde lange eisenlijst?
Hm dat is geen heel strak omschreven lijstje aan eisen en wensen. Dat was wel makkelijker geweest :)

Kans alleen dat ik verliefd word op iemand... tja kennelijk moet je daar behoorlijk wat voor mee brengen want dat gebeurd eigenlijk maar heel weinig.
Dus onbewust toch heel kieskeurig kennelijk.
pi_192411279
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mijn tong heeft nu rust.
Je mag hem wel op mijn gezicht activeren.
  donderdag 2 april 2020 @ 14:26:09 #137
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192411283
@Scrapyard: Maak jij het jezelf gewoon niet veel te moeilijk? Door de “sabotage” die je toepast loop je wellicht een hoop mooie dingen mis.

Je hoeft niet direct te trouwen hè?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192411317
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hm dat is geen heel strak omschreven lijstje aan eisen en wensen. Dat was wel makkelijker geweest :)

Kans alleen dat ik verliefd word op iemand... tja kennelijk moet je daar behoorlijk wat voor mee brengen want dat gebeurd eigenlijk maar heel weinig.
Dus onbewust toch heel kieskeurig kennelijk.
Of je leert niemand écht kennen. Dus komt simpelweg niet in het scenario.
pi_192411325
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:26 schreef M1stral het volgende:
Je hoeft niet direct te trouwen hè?
Wel bijna als je ze uit het buitenland haalt.
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 14:29:24 #140
16180 crew  CoolGuy
pi_192411361
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:21 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Ik vind het vaak wel frappant hoe jij bepaalde uitspraken soms gewoon niet wil horen als ze niet in lijn zijn met wat jij poogt te beweren.

Nogmaals : ik heb enkel gezegd, als hypothese, dat ik (op basis van objectief vast te stellen uiterlijke kenmerken zei ik er volgens mij nog bij) een vriendin zou moeten kunnen krijgen in de categorie waar mijn vrienden ook in lopen. (We hebben de categorie inhoudelijk dus nog niet eens besproken).

Dat is iets anders dan zeggen : ik wil een meid die op de vriendinnen van mijn vrienden lijkt, of die zo'n zelfde type is.

Waar ik wél eerlijk voor uit kom, is dat ik wel verdomd veel van een vrouw moet houden, als ze er echt qua lelijkheid onderuit steekt vergeleken met de partners van mensen om mij heen. En als je zelf beweert daar totaal niet gevoelig voor te zijn, bekruipt mij toch twijfelachtig gevoel.
Ja, ik vind ook heel veel dingen frappant, zo door de loop der tijd heen.

Ik weet niet of je dat erbij zei, dat zul je vast in 1 van de topics die je hierover had gezegd hebben ja. Ik beweer niet dat het een meid moet zijn die LIJKT op de vriendinnen van je vrienden of hetzelfde type is, ik beweer dat jij wil dat die meid in dezelfde categorie moet vallen.

Hoe ga jij veel (überhaupt) van een vrouw houden die bij voorbaat (want laten we nou niet doen alsof je dit niet vooral hebt toegespitst door de topics heen op uiterlijk) al niet door de keuring komt omdat ze qua uiterlijk niet in de range komt van de vriendinnen van je vrienden? Want dan valt ze al af, en houden van is gebaseerd op meer dan uiterlijk, maar als die meid al af is gevallen ga je haar ook verder niet leren kennen, laat staan dat een eventuele verliefdheid zich zou ontwikkelen in houden van.
pi_192411526
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, ik vind ook heel veel dingen frappant, zo door de loop der tijd heen.

Ik weet niet of je dat erbij zei, dat zul je vast in 1 van de topics die je hierover had gezegd hebben ja. Ik beweer niet dat het een meid moet zijn die LIJKT op de vriendinnen van je vrienden of hetzelfde type is, ik beweer dat jij wil dat die meid in dezelfde categorie moet vallen.

Hoe ga jij veel (überhaupt) van een vrouw houden die bij voorbaat (want laten we nou niet doen alsof je dit niet vooral hebt toegespitst door de topics heen op uiterlijk) al niet door de keuring komt omdat ze qua uiterlijk niet in de range komt van de vriendinnen van je vrienden? Want dan valt ze al af, en houden van is gebaseerd op meer dan uiterlijk, maar als die meid al af is gevallen ga je haar ook verder niet leren kennen, laat staan dat een eventuele verliefdheid zich zou ontwikkelen in houden van.
Allereerst vind ik dat je nu net doet alsof iets dat in het alledaagse leven heel normaal is, eigenlijk heel raar is. Terwijl dat het volgens mij niet is. Iedereen voert in meer of mindere mate een toets uit op het uiterlijk. Maar alleen omdat het nu op papier staat, lijkt mijn denkwijze opeens heel immoreel of oppervlakkig. Terwijl ik durf te beweren dat bijna iedereen in meer of mindere mate zo denkt, ook jij.

Mijn vrienden hebben onderling ook weer hele verschillende vriendinnen. De een is super spontaan, maar wel wat gezetter, maar heel intelligent met een leuk karakter. De ander is een modepoppetje met Gucci laarzen en weet ik het hoeveel Instagram volgers. En beiden vind ik op hun eigen manier leuk.

Dus je kunt al niet in zijn algemeenheid stellen of een vrouw al dan niet op hetzelfde ''level'' zit als ''de vriendinnen van mijn vrienden'', want ook die meiden zijn onderling weer heel verschillend. Dus ook dat ligt alweer wat complexer dan gewoon even te praten over een level playing field of welk woord jij er ook alweer voor gebruikt.

Voorts kun je het ook op een andere manier aanvliegen. Mensen zijn vaak je vrienden omdat je min of meer op eenzelfde niveau acteert, bepaalde overeenkomsten met elkaar hebt en je met elkaar bent verbonden in zekere zin. Het is daarom ook helemaal niet vreemd als je min of meer (met de nadruk op min of meer) eenzelfde beoordelingskader hebt van vrouwen, zoals je vrienden dat hebben. En nee, daarmee zeg ik niet dat ik mijn vrienden vraag welke vrouwen zij leuk vinden en dat ik ''dat dan ook maar vind'' omdat ik niet uit de toon wil vallen. Maar wat ik wel denk, is dat zowel mijn vrienden als ik tot op zekere hoogte van elkaar begrijpen waarom we op vrouw A of B zijn gevallen.

Want hoewel die vriendinnen onderling erg verschillen, zien we van elkaar allemaal wel van ; ja, ik snap waarom jij die meid tof vindt.
pi_192411645
quote:
11s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je mag hem wel op mijn gezicht activeren.
Niet echt mijn ding, maar toch bedankt.
pi_192411707
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wel bijna als je ze uit het buitenland haalt.
Als ze leuk genoeg zijn: doen. En zo niet is het niet erg dat er een houdbaarheidsdatum op de relatie zit, toch?
pi_192412023
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Of je leert niemand écht kennen. Dus komt simpelweg niet in het scenario.
Dan is meestal niet zo’n issue als ik iemand verder wel gewoon leuk en aardig vind.
Dan heb ik daar toch al een iets uitgebreider idee bij dan puur 3 tinder profile foto’s :)
pi_192412614
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:21 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Het komt een beetje puberaal over om er zoveel waarde aan te hechten. Fijner is als je vrienden goed kunnen opschieten met je partner. Of ze haar mooi of lelijk vinden zou niet moeten tellen.
pi_192413037
quote:
11s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niet echt mijn ding, maar toch bedankt.
Ja geen probleem joh graag gedaan.
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 16:57:00 #147
16180 crew  CoolGuy
pi_192413767
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:39 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Allereerst vind ik dat je nu net doet alsof iets dat in het alledaagse leven heel normaal is, eigenlijk heel raar is. Terwijl dat het volgens mij niet is. Iedereen voert in meer of mindere mate een toets uit op het uiterlijk. Maar alleen omdat het nu op papier staat, lijkt mijn denkwijze opeens heel immoreel of oppervlakkig. Terwijl ik durf te beweren dat bijna iedereen in meer of mindere mate zo denkt, ook jij.

Mijn vrienden hebben onderling ook weer hele verschillende vriendinnen. De een is super spontaan, maar wel wat gezetter, maar heel intelligent met een leuk karakter. De ander is een modepoppetje met Gucci laarzen en weet ik het hoeveel Instagram volgers. En beiden vind ik op hun eigen manier leuk.

Dus je kunt al niet in zijn algemeenheid stellen of een vrouw al dan niet op hetzelfde ''level'' zit als ''de vriendinnen van mijn vrienden'', want ook die meiden zijn onderling weer heel verschillend. Dus ook dat ligt alweer wat complexer dan gewoon even te praten over een level playing field of welk woord jij er ook alweer voor gebruikt.

Voorts kun je het ook op een andere manier aanvliegen. Mensen zijn vaak je vrienden omdat je min of meer op eenzelfde niveau acteert, bepaalde overeenkomsten met elkaar hebt en je met elkaar bent verbonden in zekere zin. Het is daarom ook helemaal niet vreemd als je min of meer (met de nadruk op min of meer) eenzelfde beoordelingskader hebt van vrouwen, zoals je vrienden dat hebben. En nee, daarmee zeg ik niet dat ik mijn vrienden vraag welke vrouwen zij leuk vinden en dat ik ''dat dan ook maar vind'' omdat ik niet uit de toon wil vallen. Maar wat ik wel denk, is dat zowel mijn vrienden als ik tot op zekere hoogte van elkaar begrijpen waarom we op vrouw A of B zijn gevallen.

Want hoewel die vriendinnen onderling erg verschillen, zien we van elkaar allemaal wel van ; ja, ik snap waarom jij die meid tof vindt.
Ja, iedereen voert een toets uit op het uiterlijk. Iemand die je niet aantrekkelijk vindt, dat gaat 'm dan niet worden. Maar dat is niet waar we het hier over hebben. Waar we het hier over hebben is dat je vervolgens kijkt of ze onder doet voor de vriendinnen van je vrienden, en als dat zo is valt ze af. Dat is niet normaal.

Ja, die zullen niet allemaal dezelfde soort vriendin hebben nee, maar je spiegelt wel aan die meiden. Dus ergens zal er toch wel een bepaald minimum zitten waar die meiden niet onder komen op basis waarvan jij besluit dat een meid daar minimaal aan moet voldoen, en zo niet, doei.

En laten we eerlijk zijn, in alle topics die je hebt gehad over exact ditzelfde onderwerp heb je precies dat beschreven, heb je die vergelijking keer op keer gemaakt. Dan kun je nu wel roepen dat je dat in zijn algemeen niet zo kunt stellen, maar dat is wel exact wat jij keer op keer op keer hebt beschreven. En ik je ken je verder niet IRL, maar het zou een beetje te toevallig zijn als nu ineens alles wat je hebt geschreven (want nogmaals, ik ken je niet maar dat is het enige waar ik en alle anderen op af kunnen gaan) nu ineens niet zou kloppen, alleen omdat we het er nu dan over hebben.

Ja, dat klopt, die mensen zijn vaak je vrienden. Maar het zijn ook die vrienden, en ook dat heb je meerdere keren beschreven, waar je moe van wordt. De groep vrienden was niet zo groot, heb je vaker aangegeven, en die groep was vooral bezig met tegen mekaar opboksen op verjaardagen etc. Iets waar je moe van werd en waarvan je het idee had dat het gewoon met die vrienden niet meer hetzelfde was als 10 jaar geleden. Maar het zijn wel die vrienden waarbij je schijnbaar wel naar de vriendinnen daarvan kijkt en dat echt ontzettend belangrijk lijkt te vinden.

Overigens wel apart dat je nu stelt dat jullie van elkaar snappen waarom iemand zijn vriendin tof vindt terwijl je eerder hebt geroepen dat die meiden veeleisend waren, vervelend, etc etc, maar daar dan toch aan spiegelen?

Als ik dat dan combineer met wat andere dingen, dan heb ik toch sterk het idee dat je aan het draaien bent om niet te hoeven toegeven dat wat je doet oppervlakkig is.
pi_192419324
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Innerlijk word ik nauwelijks op beoordeeld hoor door Tinder klandizie.
Ja, dat je dus niet zulke goede foto’s hebt of je hebt een uiterlijk waar vrouwen niet snel op vallen. Dat is wel hard.. Maar het zou kunnen en is realistisch.
pi_192420044
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 21:43 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ja, dat je dus niet zulke goede foto’s hebt of je hebt een uiterlijk waar vrouwen niet snel op vallen. Dat is wel hard.. Maar het zou kunnen en is realistisch.
Mwoah realistisch... Keb een prima uiterlijk, promiel 60 ofzo. Photofeeler mannen beoordelen mij een 8 de vrouwen een 6.

Niet de indruk dat mijn uiterlijk mij tegen zit hoor. Maar als dat het enige is waar op wordt geselecteerd tjah tjah.
pi_192421163
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mwoah realistisch... Keb een prima uiterlijk, promiel 60 ofzo. Photofeeler mannen beoordelen mij een 8 de vrouwen een 6.

Niet de indruk dat mijn uiterlijk mij tegen zit hoor. Maar als dat het enige is waar op wordt geselecteerd tjah tjah.
Wat, jij een 6? Wordt je zo streng beoordeeld? :N
Wat is dan een 10? _O-
pi_192421257
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 22:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat is Photofeeler?

Komt wel goed :).
  donderdag 2 april 2020 @ 23:14:13 #152
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192421321
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat is dan een 10? _O-
Nou, ik bijvoorbeeld.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192421340
quote:

[..]

Wat is dan een 10? _O-
Ik zeg zelf altijd 6.8, maar, met postuur en uitstraling een 7,3, maar je weet wat ze zeggen, mannen schatten zichzelf toch een half puntje te hoog in. En zijn natuurlijk ook een volledige punt lelijker dan hetzelfde promiel vrouw. :9
pi_192421362
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zeg zelf altijd 6.8, maar, met postuur en uitstraling een 7,3, maar je weet wat ze zeggen, mannen schatten zichzelf toch een half puntje te hoog in. En zijn natuurlijk ook een volledige punt lelijker dan hetzelfde promiel vrouw. :9
Vind eerlijk gezegd niks mis met je. Als dat dan al een 6 moet zijn, wtf. _O-
pi_192421376
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:17 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Vind eerlijk gezegd niks mis met je. Als dat dan al een 6 moet zijn, wtf. _O-
Kvind ook niks mis met 6.8 uiterlijk. :7
pi_192421425
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kvind ook niks mis met 6.8 uiterlijk. :7
Het is wel duidelijk waarom je je onvrede uit over apps als Tinder enz. Wanneer je uiterlijk met een 6 wordt beoordeeld, dan betekent dat, dat de maatstaven erg hoog zijn bij de andere kant. :N

Eigenlijk moet je niet van dat soort websites gebruiken. Je hebt al een leuke vrouw die jou een 10 vindt. Ik zou aan wat de rest vindt, schijt hebben.
pi_192421429
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:21 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk waarom je je onvrede uit over apps als Tinder enz. Wanneer je uiterlijk met een 6 wordt beoordeeld, dan betekent dat, dat de maatstaven erg hoog zijn bij de andere kant. :N

Eigenlijk moet je niet van dat soort websites gebruiken. Je hebt al een leuke vrouw die jou een 10 vindt. Ik zou aan wat de rest vind, schijt hebben.
Dat sowieso, kben wel gek op der. :7
Uiterlijk moet leuk zijn, maar de inhoud maakt iemand leuk.
pi_192421448
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat sowieso, kben wel gek op der. :7
Uiterlijk moet leuk zijn, maar de inhoud maakt iemand leuk.
Oprotten uit dit topique dan. Je kwelt jezelf voor niks. _O-
pi_192421461
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:23 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Oprotten uit dit topique dan. Je kwelt jezelf voor niks. _O-
Ik deel gewoon mijn "nuchtere visie" dat vrouwen tering kritisch zijn op uiterlijk op tinder.
Daarnaast nog een leuke +1 nodig natuurlijk voor ons samen.
pi_192421522
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik deel gewoon mijn "nuchtere visie" dat vrouwen tering kritisch zijn op uiterlijk op tinder.
Daarnaast nog een leuke +1 nodig natuurlijk voor ons samen.
Niet kritisch denk ik maar realistisch, omdat het kan. Maarrr: uiteindelijk is het sowieso een vleeskeuring. Ergens is dat zonde, want innerlijk is natuurlijk wel echt belangrijker. Maar goed, die vleeskeuring is er eigenlijk altijd... ook in het echt (vooral vrouwen zijn daar de dupe van).
pi_192421803
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:28 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Niet kritisch denk ik maar realistisch, omdat het kan. Maarrr: uiteindelijk is het sowieso een vleeskeuring. Ergens is dat zonde, want innerlijk is natuurlijk wel echt belangrijker. Maar goed, die vleeskeuring is er eigenlijk altijd... ook in het echt (vooral vrouwen zijn daar de dupe van).
Op Tinder vind ik bijna 90% echt mooi. Tjah.

Nog geen 1% van de vrouwen mij terug.
  donderdag 2 april 2020 @ 23:53:33 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192421964
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:10 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Wat is Photofeeler?

Een site waar je foto's van elkaar kunt raten. Waarbij je door het raten van anderen ook credit opbouwt om zelf ratings te krijgen.

Echt enorm handig om te peilen welke foto's van je het wel en niet goed doen op een datingapp. Vaak heb je zelf een heel ander beeld van wat leuke foto's zijn dan anderen.
pi_192422013
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Op Tinder vind ik bijna 90% echt mooi. Tjah.

Nog geen 1% van de vrouwen mij terug.
Midrange vrouwen zijn bijna niet te vinden op Tinder idd. :{
pi_192422144
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 23:56 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Midrange vrouwen zijn bijna niet te vinden op Tinder idd. :{
Daarmee bedoel je normaal qua uiterlijk en zo?
pi_192422362
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 00:03 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Tiss idd vaak of 8+ of 6-
pi_192422388
quote:

[..]

Wat is dan een 10? _O-
:')
  vrijdag 3 april 2020 @ 01:21:28 #167
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_192423017
Photofeeler rate voor een groot deel ook de kwaliteit van de foto. Niet perse je uiterlijk alleen.
pi_192426160
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 00:03 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Geen (foto)model of zo iig. Tinder zit er vol mee. Ik kom vrijwel nooit vrouwen tegen die eruit zien zoals op Paiq of OK Cupid. Hoewel, op OK Cupid zijn er ook erg veel model look profielen.

Dat zoveel mensen wereldwijd foto's hebben die door prof's lijken genomen. :{
pi_192426458
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 09:42 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Geen (foto)model of zo iig. Tinder zit er vol mee. Ik kom vrijwel nooit vrouwen tegen die eruit zien zoals op Paiq of OK Cupid. Hoewel, op OK Cupid zijn er ook erg veel model look profielen.

Dat zoveel mensen wereldwijd foto's hebben die door prof's lijken genomen. :{
Dat is gewoon leren hoe je goede foto’s moet maken.

Ik heb ook foto’s die lijken alsof ze door een prof zijn gemaakt, maar dat is gewoon gedaan door een vriend van mij.
pi_192426619
De meeste foto's zijn niet eens spontaan. Allemaal geforceerd, nep enz.
pi_192426789
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 01:21 schreef SugeLucky het volgende:
Photofeeler rate voor een groot deel ook de kwaliteit van de foto. Niet perse je uiterlijk alleen.
Tinder is hetzelfde.
pi_192426883
De vraag is wel in hoeverre de modellook aangepaste foto overeen komt met real life. Ik zou dat puistje niet helemáál weg fotoshoppen :P
  vrijdag 3 april 2020 @ 10:41:18 #173
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192427060
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:24 schreef Womanly het volgende:
De vraag is wel in hoeverre de modellook aangepaste foto overeen komt met real life. Ik zou dat puistje niet helemáál weg fotoshoppen :P
Gewoon niet fotoshoppen. Klaar.
Blog
pi_192427478
Ik wou dat ik mijn haar terug kon fotoshoppen :{ :D
pi_192427717
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik wou dat ik mijn haar terug kon fotoshoppen :{ :D
O+ niets mis met kale mannen hoor!!
Striving to be more than average.
pi_192428057
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:29 schreef Daniane het volgende:

[..]

Nu we niet meer naar de kapper kunnen wordt het dit weekend wel weer het moment het weg te scheren :s)
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:47:40 #177
406944 SugeLucky
pi_192428069
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tinder is hetzelfde.
Nee hoor. Daar word je wel voornamelijk gerate op je uiterlijk en niet op de kwaliteit van de foto perse.
pi_192428101
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:47 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Nee hoor. Daar word je wel voornamelijk gerate op je uiterlijk en niet op de kwaliteit van de foto perse.
Denk het niet joh.
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:50:45 #179
406944 SugeLucky
pi_192428128
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk het niet joh.
Vandaar dat mooie mensen met badkamerselfies nog altijd meer geswiped worden dan lelijke nerds met professionele foto's zeker.
pi_192428157
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:50 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Vandaar dat mooie mensen met badkamerselfies nog altijd meer geswiped worden dan lelijke nerds met professionele foto's zeker.
Mooie mensen met badkamerselfies zullen ook op photofeeler hogere score krijgen dan lelijke nerds met professionele foto's.
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:54:42 #181
406944 SugeLucky
pi_192428181
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mooie mensen met badkamerselfies zullen ook op photofeeler hogere score krijgen dan lelijke nerds met professionele foto's.
Nee niet perse.
pi_192428280
Badkamerselfies :')
pi_192428294
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:54 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Nee niet perse.
Denk het wel joh.
pi_192428298
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:59 schreef Womanly het volgende:
Badkamerselfies :')
echt hoor... sccchhwwwwipe!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 3 april 2020 @ 12:00:59 #185
406944 SugeLucky
pi_192428308
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk het wel joh.
Ok, ik heb het getest. Maar goed, wat jij wil.
pi_192428371
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:00 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ok, ik heb het getest. Maar goed, wat jij wil.
Jij hebt mooiboy badkamer selfies op Tinder gebruikt? Wel interessant, ben benieuwd hoe de vrouwtjes erop reageren.
  vrijdag 3 april 2020 @ 12:08:47 #187
406944 SugeLucky
pi_192428460
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij hebt mooiboy badkamer selfies op Tinder gebruikt? Wel interessant, ben benieuwd hoe de vrouwtjes erop reageren.
Met diverse foto's van mezelf. Die varieerde tussen de 4 en 8.5 op photofeeler.
Dan hoef je mij niet te vertellen dat ze daar niet waarderen op de fotokwaliteit.

Ik zag er natuurlijk op iedere foto woest aantrekkelijk uit.
pi_192428719
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

echt hoor... sccchhwwwwipe!
Jij bent toch al getrouwd, waarom kom je hier alleen om mensen af te kraken :s
pi_192428844
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:24 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Ik debunk graag "alle vrouwen ditdats". Ook "alle mannen dit dat" trouwens. Er komen hier al zoveel jaar zoveel hersenkronkels over het andere geslacht voorbij.

Zo is onder mijn vriendinn een badkamerselfie vooral :') Mn mannelijke vrienden die op mannen vallen gaan er overigens wel beter op... Misschien dat mannen daarom denken dat vrouwen het vast geil vinden, zo'n badkamerselfie?
  vrijdag 3 april 2020 @ 12:32:10 #190
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192428871
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:08 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Met diverse foto's van mezelf. Die varieerde tussen de 4 en 8.5 op photofeeler.
Dan hoef je mij niet te vertellen dat ze daar niet waarderen op de fotokwaliteit.

Ik zag er natuurlijk op iedere foto woest aantrekkelijk uit.
Allleen het feit dat er op elke foto dezelfde persoon staat zegt toch al genoeg dat er meer meegenomen word in de waardering dan alleen je looks.

Anders zou je stelselmatig dezelfde ratings krijgen.

Ofwel, je hebt gelijk.
Blog
pi_192429268
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:24 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Dit soort topics zitten vol met of getrouwde mensen of mensen in een LTR die de waarheid in pacht denken te hebben omdat ze hun schaapjes op het droge hebben. Niet altijd ook wordt geantwoord met een lichte belerende toon vanuit de hoogte.

Ach ja maar er zitten ook nog wel goede posts tussen.
pi_192429303
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:07 schreef Gruj0 het volgende:
De meeste foto's zijn niet eens spontaan. Allemaal geforceerd, nep enz.
Mensen zien er zelden op foto's echt goed uit. Vooral spontane foto's zijn vaak vrij lelijk, omdat er zoveel dingen meespelen.

De belichting die slecht is, een bepaalde hoek waardoor je gezicht of lichaam er minder goed uitkomt.
pi_192429392
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:29 schreef Daniane het volgende:

[..]

Hoi 8-)
pi_192429765
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik debunk graag "alle vrouwen ditdats". Ook "alle mannen dit dat" trouwens. Er komen hier al zoveel jaar zoveel hersenkronkels over het andere geslacht voorbij.

Zo is onder mijn vriendinn een badkamerselfie vooral :') Mn mannelijke vrienden die op mannen vallen gaan er overigens wel beter op... Misschien dat mannen daarom denken dat vrouwen het vast geil vinden, zo'n badkamerselfie?
maar badkamerselfies... dat ziet er meestal uit alsof ze zitten te poepen.
staand voor je spiegel is nog 1 ding.. afhankelijk van de achtergrond natuurlijk

maar dan zat er zo'n net-uit-zn-bed-vent met op de achtergrond het plankje met chlorix en wcrollen...
en dan zo'n blik alsof het niet wil lukken.

laat maar dan hoor...damned

(en badkamerselfies zie je ook erg regelmatig terug bij mannen die al een relatie hebben viel me ooit eens op.. niet perse iedereen met badkamerselfie heeft een relatie maar precies andersom. De mensen met relatie hebben altijd wel ergens een stiekeme badkamerselfie)
pi_192429813
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:31 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

staand voor je spiegel is nog 1 ding.. afhankelijk van de achtergrond natuurlijk

maar dan zat er zo'n net-uit-zn-bed-vent met op de achtergrond het plankje met chlorix en wcrollen...

(en badkamerselfies zie je ook erg regelmatig terug bij mannen die al een relatie hebben viel me ooit eens op.. niet perse iedereen met badkamerselfie heeft een relatie maar precies andersom. De mensen met relatie hebben altijd wel ergens een stiekeme badkamerselfie)
Dan is de trend veranderd :D Toen ik nog swipte was het vaak kraakwitshirtje of wife beatertje omhoogtrekken en spieren aanspannen. Met een armpje onstpannen achter het hoofd... Bonuspunten voor tandpastaspetters op de spiegel :9~
pi_192429892
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dan is de trend veranderd :D Toen ik nog swipte was het vaak kraakwitshirtje of wife beatertje omhoogtrekken en spieren aanspannen. Met een armpje onstpannen achter het hoofd... Bonuspunten voor tandpastaspetters op de spiegel :9~
dat is ook niet onwijs geniaal... maar wel beter dan wat ik nog weleens tegenkwam _O-
pi_192429904
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hoi 8-)
ah, ik wilde je al taggen!
pi_192430564
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:31 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Misschien is de enige plek waar een single man een spiegel heeft wel de badkamer ;)
Het is wat.......
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:33:11 #199
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192430823
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:17 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Misschien is de enige plek waar een single man een spiegel heeft wel de badkamer ;)
Geen spiegelplafond hebben in je slaapkamer :')
Blog
pi_192431073
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:00 schreef freeman1 het volgende:

[..]

Dit soort topics zitten vol met of getrouwde mensen of mensen in een LTR die de waarheid in pacht denken te hebben omdat ze hun schaapjes op het droge hebben. Niet altijd ook wordt geantwoord met een lichte belerende toon vanuit de hoogte.

Ach ja maar er zitten ook nog wel goede posts tussen.
Daar zit wat in. *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')