Nu we niet meer naar de kapper kunnen wordt het dit weekend wel weer het moment het weg te scherenquote:
Nee hoor. Daar word je wel voornamelijk gerate op je uiterlijk en niet op de kwaliteit van de foto perse.quote:
Denk het niet joh.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:47 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Nee hoor. Daar word je wel voornamelijk gerate op je uiterlijk en niet op de kwaliteit van de foto perse.
Vandaar dat mooie mensen met badkamerselfies nog altijd meer geswiped worden dan lelijke nerds met professionele foto's zeker.quote:
Mooie mensen met badkamerselfies zullen ook op photofeeler hogere score krijgen dan lelijke nerds met professionele foto's.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:50 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Vandaar dat mooie mensen met badkamerselfies nog altijd meer geswiped worden dan lelijke nerds met professionele foto's zeker.
Nee niet perse.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mooie mensen met badkamerselfies zullen ook op photofeeler hogere score krijgen dan lelijke nerds met professionele foto's.
Denk het wel joh.quote:
echt hoor... sccchhwwwwipe!quote:
Jij hebt mooiboy badkamer selfies op Tinder gebruikt? Wel interessant, ben benieuwd hoe de vrouwtjes erop reageren.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:00 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ok, ik heb het getest. Maar goed, wat jij wil.
Met diverse foto's van mezelf. Die varieerde tussen de 4 en 8.5 op photofeeler.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij hebt mooiboy badkamer selfies op Tinder gebruikt? Wel interessant, ben benieuwd hoe de vrouwtjes erop reageren.
Ik debunk graag "alle vrouwen ditdats". Ook "alle mannen dit dat" trouwens. Er komen hier al zoveel jaar zoveel hersenkronkels over het andere geslacht voorbij.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:24 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Jij bent toch al getrouwd, waarom kom je hier alleen om mensen af te kraken :s
Allleen het feit dat er op elke foto dezelfde persoon staat zegt toch al genoeg dat er meer meegenomen word in de waardering dan alleen je looks.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:08 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Met diverse foto's van mezelf. Die varieerde tussen de 4 en 8.5 op photofeeler.
Dan hoef je mij niet te vertellen dat ze daar niet waarderen op de fotokwaliteit.
Ik zag er natuurlijk op iedere foto woest aantrekkelijk uit.
Dit soort topics zitten vol met of getrouwde mensen of mensen in een LTR die de waarheid in pacht denken te hebben omdat ze hun schaapjes op het droge hebben. Niet altijd ook wordt geantwoord met een lichte belerende toon vanuit de hoogte.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:24 schreef Huck_ het volgende:
[..]
Jij bent toch al getrouwd, waarom kom je hier alleen om mensen af te kraken :s
Mensen zien er zelden op foto's echt goed uit. Vooral spontane foto's zijn vaak vrij lelijk, omdat er zoveel dingen meespelen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:07 schreef Gruj0 het volgende:
De meeste foto's zijn niet eens spontaan. Allemaal geforceerd, nep enz.
maar badkamerselfies... dat ziet er meestal uit alsof ze zitten te poepen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik debunk graag "alle vrouwen ditdats". Ook "alle mannen dit dat" trouwens. Er komen hier al zoveel jaar zoveel hersenkronkels over het andere geslacht voorbij.
Zo is onder mijn vriendinn een badkamerselfie vooralMn mannelijke vrienden die op mannen vallen gaan er overigens wel beter op... Misschien dat mannen daarom denken dat vrouwen het vast geil vinden, zo'n badkamerselfie?
Dan is de trend veranderdquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
maar badkamerselfies... dat ziet er meestal uit alsof ze zitten te poepen.
staand voor je spiegel is nog 1 ding.. afhankelijk van de achtergrond natuurlijk
maar dan zat er zo'n net-uit-zn-bed-vent met op de achtergrond het plankje met chlorix en wcrollen...
en dan zo'n blik alsof het niet wil lukken.
laat maar dan hoor...damned
(en badkamerselfies zie je ook erg regelmatig terug bij mannen die al een relatie hebben viel me ooit eens op.. niet perse iedereen met badkamerselfie heeft een relatie maar precies andersom. De mensen met relatie hebben altijd wel ergens een stiekeme badkamerselfie)
dat is ook niet onwijs geniaal... maar wel beter dan wat ik nog weleens tegenkwamquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan is de trend veranderdToen ik nog swipte was het vaak kraakwitshirtje of wife beatertje omhoogtrekken en spieren aanspannen. Met een armpje onstpannen achter het hoofd... Bonuspunten voor tandpastaspetters op de spiegel
Misschien is de enige plek waar een single man een spiegel heeft wel de badkamerquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
maar badkamerselfies... dat ziet er meestal uit alsof ze zitten te poepen.
staand voor je spiegel is nog 1 ding.. afhankelijk van de achtergrond natuurlijk
maar dan zat er zo'n net-uit-zn-bed-vent met op de achtergrond het plankje met chlorix en wcrollen...
en dan zo'n blik alsof het niet wil lukken.
laat maar dan hoor...damned
(en badkamerselfies zie je ook erg regelmatig terug bij mannen die al een relatie hebben viel me ooit eens op.. niet perse iedereen met badkamerselfie heeft een relatie maar precies andersom. De mensen met relatie hebben altijd wel ergens een stiekeme badkamerselfie)
Geen spiegelplafond hebben in je slaapkamerquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:17 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Misschien is de enige plek waar een single man een spiegel heeft wel de badkamer
Daar zit wat in.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:00 schreef freeman1 het volgende:
[..]
Dit soort topics zitten vol met of getrouwde mensen of mensen in een LTR die de waarheid in pacht denken te hebben omdat ze hun schaapjes op het droge hebben. Niet altijd ook wordt geantwoord met een lichte belerende toon vanuit de hoogte.
Ach ja maar er zitten ook nog wel goede posts tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |