MPG paar keer gemeet, Takkie 1x in België bij @goldfinger1963quote:Op woensdag 1 april 2020 21:31 schreef Bos81 het volgende: [..] MPG meerdere malen, Takaiki ook. Dat dagje Bospop was ook met die 2 overigens.
Soort van Pepe le Pew denk ikquote:
Ja, ook al weer bijna 6 jaar geledenquote:Op woensdag 1 april 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MPG paar keer gemeet, Takkie 1x in België bij @:goldfinger1963
Noordwijkquote:Op woensdag 1 april 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MPG paar keer gemeet, Takkie 1x in België bij @:goldfinger1963
Klopt. De tijden dat ik nog op fok zat, zat ik niet hierquote:Op woensdag 1 april 2020 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij was hier ook best een tijd weg toch?
Ik las bestemmingsplannenquote:Op woensdag 1 april 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe ik serieus nu. Aan het lezen over allerlei bestemmingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Klopt. Allesquote:Op woensdag 1 april 2020 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja jou, en MPG, Takkie was nog niet in beeld toen
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las bestemmingsplannenDie vind ik meestal niet zo spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noordwijk reden we nog met Barretje mee, die is ook helemaal uit beeld geraaktquote:
quote:
niet helemaal wat ik bedoeldequote:Op woensdag 1 april 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe ik serieus nu. Aan het lezen over allerlei bestemmingen
Nee hoor, zie ik in de CUL SC elke dagquote:Op woensdag 1 april 2020 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Noordwijk reden we nog met Barretje mee, die is ook helemaal uit beeld geraakt
quote:
Ik bedoel hierquote:Op woensdag 1 april 2020 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, zie ik in de CUL SC elke dag
Ze zijn nogal essentieel voor mijn werkquote:Op woensdag 1 april 2020 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vind ik meestal niet zo spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Heb je covid-19 Sarah? Of heb je het gewoon over de lock down in België?quote:
Ik denk dat wat jij bedoelde meer in de richting zit van de OP nuquote:
Slaap lekker Bosje!quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat wat jij bedoelde meer in de richting zit van de OP nu
Digitale trip?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar echt leuk, ff zo'n trip down memory lane![]()
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn nogal essentieel voor mijn werkWeet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als journalist vaak over bestemmingsplannen geschreven. Of beter: vooral over burgers die in protest kwamen tegen een gewijzigde bestemming
Maar ik ga niet lekker met een bestemmingsplan in bed liggen![]()
Al doelde ik daar dan weer niet op met mijn TTquote:
Is ook lastig digitaal denk ikquote:Op woensdag 1 april 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat wat jij bedoelt, doe ik niet
Bron NOSquote:Vandaag zijn in Frankrijk voor het eerst cijfers openbaar gemaakt waaruit blijkt dat het werkelijke aantal slachtoffers door corona veel hoger ligt dan gedacht. In verpleeghuizen in het noordoosten van het land blijken de afgelopen weken 570 senioren te zijn overleden door het virus, meldden de autoriteiten in de betreffende regio, Grand Est. Dat cijfer is nog niet in het totale aantal verwerkt.
Oja, altijd leuk. Boze burgersquote:Op woensdag 1 april 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet ikAls journalist vaak over bestemmingsplannen geschreven. Of beter: vooral over burgers die in protest kwamen tegen een gewijzigde bestemming
Maar ik ga niet lekker met een bestemmingsplan in bed liggen
Buiten alcohol heb ik nog nooit drugs gebruikt, en heb er ook niet zoveel behoefte aan eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oja, altijd leuk. Boze burgers
Ik probeer ze uit mijn bed te laten, maarja. Soms lig je er wel over te makende boze burgers ? eerst spoiler lezen dan reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Vandaag kwam ook naar buiten dat China loopt te rommelen met de cijfers, no shitquote:Op woensdag 1 april 2020 21:44 schreef crv het volgende:
langzaam druppelen hier de werkelijk cijfers binnen
[..]
Bron NOS
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:44 schreef crv het volgende:
langzaam druppelen hier de werkelijk cijfers binnen
[..]
Bron NOS
hebben hier nu al de 4000 grens geknakt met het aantal slachtoffers en dat zijn de "oude" aantallen nog zonder bovenstaande quote
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
de boze burgers ? eerst spoiler lezen dan reageren![]()
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oja, altijd leuk. Boze burgers
Ik probeer ze uit mijn bed te laten, maarja. Soms lig je er wel over te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze burgers in je bed lijkt me niet fijn. Malen over je werk in bed ook niet. Maar dat heb ik ook soms
![]()
+1quote:Op woensdag 1 april 2020 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buiten alcohol heb ik nog nooit drugs gebruikt, en heb er ook niet zoveel behoefte aan eigenlijk
ik woon dus in die regio hè.....quote:
Zo houden, ik ben sinds een jaar of 2 gestopt met drinken van alcohol verder gebruik geen drugs en rook ik ook niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buiten alcohol heb ik nog nooit drugs gebruikt, en heb er ook niet zoveel behoefte aan eigenlijk
whutquote:Op woensdag 1 april 2020 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik droom regelmatig over mijn werk. En malen dan ja
Wat voor werk doe je? Ben je ook een dagdromerquote:Op woensdag 1 april 2020 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dromen over mijn werk doe ik nooit. Maar ik val dan heel moeilijk in slaapquote:Op woensdag 1 april 2020 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja soms dan lukt het even niet om het helemaal los te laten, vooral als er wat dingetjes niet helemaal goed lijken te gaan of dat er wat problemen zijn waar je niet 1 2 3 uitkomt.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Boze burgers in je bed lijkt me niet fijn. Malen over je werk in bed ook niet. Maar dat heb ik ook soms
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja soms dan lukt het even niet om het helemaal los te laten, vooral als er wat dingetjes niet helemaal goed lijken te gaan of dat er wat problemen zijn waar je niet 1 2 3 uitkomt.
Nu ook een paar van die projecten lopen.Werk je voor een woningcorporatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink graag een wijntje, maar heb zelfs nog nooit een haaltje genomen van een sigaret.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:49 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Zo houden, ik ben sinds een jaar of 2 gestopt met drinken van alcohol verder gebruik geen drugs en rook ik ook niet.
Ik maak mij alleen schuldig aan het nuttigen van fastfood en Coca Cola uit blik
Neequote:Op woensdag 1 april 2020 21:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Werk je voor een woningcorporatie?
I know...quote:Op woensdag 1 april 2020 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
whut
dat malen ken ik jamaar dromen over werk
Niks buitengewoon vitaals. En neequote:Op woensdag 1 april 2020 21:50 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? Ben je ook een dagdromer
Ik heb het allebei soms. Prijs je gelukkig...quote:Op woensdag 1 april 2020 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dromen over mijn werk doe ik nooit. Maar ik val dan heel moeilijk in slaap
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja soms dan lukt het even niet om het helemaal los te laten, vooral als er wat dingetjes niet helemaal goed lijken te gaan of dat er wat problemen zijn waar je niet 1 2 3 uitkomt.
Nu ook een paar van die projecten lopen.Wel je handjes boven de dekens als je over die externen denktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerder een gemeente lijkt me. Of een provincie.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Werk je voor een woningcorporatie?
Een enkele keer val ik pas rond een uur of drie in slaap. Echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 1 april 2020 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het allebei soms. Prijs je gelukkig...
Ik droomde afgelopen nacht dat ik ging wandelen met een collega (super enerverend) en dat er een man op een motor kwam aangereden. Hij had zo'n rood zwart motorpak aan.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
whut
dat malen ken ik jamaar dromen over werk
Whehehequote:Op woensdag 1 april 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel je handjes boven de dekens als je over die externen denkt
Ik heb het dus allebei. Bij vlagen. Ik snap hetquote:Op woensdag 1 april 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een enkele keer val ik pas rond een uur of drie in slaap. Echt verschrikkelijk
Gemeente inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2020 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerder een gemeente lijkt me. Of een provincie.
Hoiquote:
Wij liggen nu al een tijdje in de clinch met een woningcorporatie en de gemeente over een plan om 250 woningen te bouwen op een postzegel kavel midden in een ecologische zonequote:Op woensdag 1 april 2020 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerder een gemeente lijkt me. Of een provincie.
quote:
2015?quote:
Projectontwikkelaar?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:58 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wij liggen nu al een tijdje in de clinch met een woningcorporatie en de gemeente over een plan om 250 woningen te bouwen op een postzegel kavel midden in een ecologische zone![]()
Ik heb nog nooit zoveel kneuzen bij elkaar gezien, zo wel bij de gemeente als bij de woningcorporatie
2012quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik ga zo screenshots maken voor het nageslachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Heb je stressvol werk?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm niet in slapa kunnen vallen vanwege malen e.d. ken ik. Daarom lees ik altijd een paar hoofdstukken voor ik ga slapen.
Wat ik vooral heb in mijn werk is dat ik bv. weet dat ik binnen x uur gebeld kan worden, dat ik dan totaal de slaap niet kan vatten.
Pfoe...quote:Op woensdag 1 april 2020 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2012![]()
Ofzo. Geen idee. Wanneer was de Noordwijkmeet?
Toen kwam ik net op FOK! Geloof ik. En ik ben nooit naar een meet geweestquote:Op woensdag 1 april 2020 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2012![]()
Stress is een keuzequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh noes, zijn we er toch ingetuindquote:Op woensdag 1 april 2020 22:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga zo screenshots maken voor het nageslacht
De projectontwikkelaar in deze is de woningcorporatie maar die schijnen nog al moeite te hebben met het kunnen lezen van een bestemmingsplanquote:
Kloptquote:Op woensdag 1 april 2020 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2012![]()
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Stress is een keuzeDe keuze is reuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Zullen we nu ook maar even niet doen, he?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen kwam ik net op FOK! Geloof ik. En ik ben nooit naar een meet geweest
Neequote:Op woensdag 1 april 2020 22:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Zullen we nu ook maar even niet doen, he?
Daar was ik niet bijquote:Op woensdag 1 april 2020 22:04 schreef Koen66 het volgende:
Eind 2010 had ik 1e keer een meet, daar was oa @:bos81 ook
Heb wel een meet behoeftequote:Op woensdag 1 april 2020 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Lijkt me niet super verstandig
Jaquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
De keuze is reuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 2001 naar of andere Fok meet up geweest in Amsterdamnquote:Op woensdag 1 april 2020 22:04 schreef Koen66 het volgende:
Eind 2010 had ik 1e keer een meet, daar was oa @:bos81 ook
Gewoon even kijken of je nog een lineaal ofzo kunt vindenquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Wel vanaf de stam metenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon even kijken of je nog een lineaal ofzo kunt vinden
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb met 3 FOK!kers gemeet.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb nog nooit een internet meet ding gedaan
Mja, ik op zich ook wel...quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Maar ik "ken" je wel van toenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen kwam ik net op FOK! Geloof ik. En ik ben nooit naar een meet geweest
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ik op zich ook wel...
Als ruim twee weken geen mens gezien of aangeraakt, mijn vriend al drie weken niet
Ik zou jou graag irl willen ontmoeten om te praten over het probleem dat wij hebben met de gemeente en de woningcorporatie aangaande het niet opvolgen van het bestaande bestemmingsplan.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb met 3 FOK!kers gemeet.
Miniem, dat was een echte meet. Ik ben bij hem thuis geweest en we zijn naar de bios gegaan.
Karina, haar heb ik geïnterviewd voor mijn bachelorscriptie
En nog iemand uit het vervoerstopic die het kerstpakket voor de kerstpakkettenactie bij mij kwam ophalen om te bezorgen bij de ontvanger.
Dat was het.
En andersom ken ik 1 iemand irl die ook op FOK! zit. Maar die kom ik nooit tegen op FOK!
Ouwe hosselaar, die Koenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Jij had me toen vanuit het iBood Hunt topic naar GRTD gelokt, en later ook naar de KSC
Dat kloptquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smooth.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:12 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik zou jou graag irl willen ontmoeten om te praten over het probleem dat wij hebben met de gemeente en de woningcorporatie aangaande het niet opvolgen van het bestaande bestemmingsplan.
Ik hoor graag van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk in de IT, dus het halve bedrijf zit op tweakers, reddit en FOK!quote:Op woensdag 1 april 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
Hm ik had 1 collega vroegaaah die ook fokte toentertijd.
Straks is het nog dezelfde gemeentequote:Op woensdag 1 april 2020 22:12 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik zou jou graag irl willen ontmoeten om te praten over het probleem dat wij hebben met de gemeente en de woningcorporatie aangaande het niet opvolgen van het bestaande bestemmingsplan.
Ik hoor graag van je
Ik ben ook de tel kwijtgeraakt. Al staat de teller al een jaar of 5 op 0quote:Op woensdag 1 april 2020 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou niet eens weten hoeveel Fokkers ik gemeet heb. Heel erg veel iig.
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik werk in de IT, dus het halve bedrijf zit op tweakers, reddit en FOK!
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En eerst maar eens hier voor doorheen komen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Aaaaa te fijn dit.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:32 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig digitaal trippen in de KSC
[ afbeelding ]
1 april
HAHAHHAHAHAHAHAH
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Miniem wees me laatst op FB nog op een online versie van Weerwolven.
Ja en de afhandeling van de hele corona deal ookquote:Op woensdag 1 april 2020 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En eerst maar eens hier voor doorheen komen
Het overgrote deel van mijn collega's weet volgens mij überhaupt niet wat Tweakers, Reddit en FOK! isquote:Op woensdag 1 april 2020 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik werk in de IT, dus het halve bedrijf zit op tweakers, reddit en FOK!
Werk je voor een gemeente in Zuid-Holland?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks is het nog dezelfde gemeente
Neequote:Op woensdag 1 april 2020 22:18 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Werk je voor een gemeente in Zuid-Holland?
jaren terug wel een collega gehad een korte periode die Fokte. Kwam d'r een jaar of 2 terug tegen op de Relaties SCquote:Op woensdag 1 april 2020 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het overgrote deel van mijn collega's weet volgens mij überhaupt niet wat Tweakers, Reddit en FOK! is
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om E? Ook?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Miniem heb ik ook gemeet ooit. In 1848 ofzoquote:Op woensdag 1 april 2020 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb met 3 FOK!kers gemeet.
Miniem, dat was een echte meet. Ik ben bij hem thuis geweest en we zijn naar de bios gegaan.
Karina, haar heb ik geïnterviewd voor mijn bachelorscriptie
En nog iemand uit het vervoerstopic die het kerstpakket voor de kerstpakkettenactie bij mij kwam ophalen om te bezorgen bij de ontvanger.
Dat was het.
En andersom ken ik 1 iemand irl die ook op FOK! zit. Maar die kom ik nooit tegen op FOK!
@OA deed laatst een keer een post geloof ik @Pheno was er week of wat terug nogquote:Op woensdag 1 april 2020 22:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Komen @:eer-ik @:MPG en @:OA zo ook nog?
@:Pheno?
Grappigquote:Op woensdag 1 april 2020 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaren terug wel een collega gehad een korte periode die Fokte. Kwam d'r een jaar of 2 terug tegen op de Relaties SC
Ik kan even niet meer op zijn naam komenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Miniem heb ik ook gemeet ooit. In 1848 ofzo![]()
Wie was de ketstpakketbezorger?
Kuukske ken ik wel, de rest was van voor 2012quote:Op woensdag 1 april 2020 22:22 schreef Muck het volgende:
@:juon_jacket1
@:Kuukske
@:crossover
@:vrolijke-frits
Ik zie mijn vriend gewoon elk weekendquote:Op woensdag 1 april 2020 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ik op zich ook wel...
Als ruim twee weken geen mens gezien of aangeraakt, mijn vriend al drie weken niet
LovelyLady had ik ergens eind 2018 nog op een Fok Discordquote:Op woensdag 1 april 2020 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
Barreltje/Barretje80, Enfermera en LovelyLady had je ook nog.
quote:
Slap excuusquote:Op woensdag 1 april 2020 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Hoi terug aan iedereen trouwens, quoten is moeilijk
Weerwolvenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Miniem wees me laatst op FB nog op een online versie van Weerwolven.
Ik ben blij dat je er bentquote:Op woensdag 1 april 2020 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Jaquote:Op woensdag 1 april 2020 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
En nu zijn we blijkbaar weer tegelijkertijd teruggekomen
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Voor mijn eigen veiligheid. Broer en schoonzus hebben corona.
quotes quotes quotesquote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weerwolven![]()
Er naar kijken dan
[..]
Ja
Knopje zit rechtsboven, Nijnquote:Op woensdag 1 april 2020 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Dat gaat hier helaas nietquote:Op woensdag 1 april 2020 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriend gewoon elk weekend
Kom je uit Brabant?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
kan er niks aan doen. En ik repareer...quote:
Oei, lichte variant of liggen ze in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
apart, heb het heel af en toe op die manierquote:Op woensdag 1 april 2020 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
kan er niks aan doen. En ik repareer...
quote:
Jaquote:Op woensdag 1 april 2020 22:18 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Werk je voor een gemeente in Zuid-Holland?
Geen idee maar ze zijn gewoon thuis.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, lichte variant of liggen ze in het ziekenhuis?
Ja maar ja maar mobiele multiquotes en het laatste hijsje kwam wat harder aan dan gepland.quote:
En de iboodhunt toen dat nog wat watquote:Op woensdag 1 april 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
@:essnhills kwam ik afgelopen jaren 1 week per jaar tegen op Fok, tijdens het Top 2000 topic
heb ik ergens in 2016 nog een keer gemeet, woensdagavond eetmeet in Rotterdamquote:
@eer-ik? Wie?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Komen @:eer-ik @:MPG en @:OA zo ook nog?
@:Pheno?
Ik heb al heel lang niet meer gemeetquote:Op woensdag 1 april 2020 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ergens in 2016 nog een keer gemeet, woensdagavond eetmeet in Rotterdam
KSC'er van het eerste uurquote:
Vroeg ik jou watquote:
mijn laatste meet was juni 2018, ook al ff terugquote:Op woensdag 1 april 2020 22:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer gemeet
Zeker na mijn FOK!-break had ik er totaal geen behoefte aan
Beetje moeiquote:
Waarom? Mijne woont verder weg. Maar heeft een auto..quote:Op woensdag 1 april 2020 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat gaat hier helaas niet
We werken voor hetzelfde bedrijf (de laatste maanden ook op verschillende locaties) en wonen zo'n 60 km uit elkaar.
Totaal onverantwoord om nu heen en weer te reizen dus
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:32 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Priem Radhakishun cool hoor![]()
[ afbeelding ]
allemaal 1e generatie KSC-ersquote:Op woensdag 1 april 2020 22:32 schreef Muck het volgende:
@:papierversniperaar
@:BrandX
@:Frutsel (natuurlijk)
@:indahnesia.com
Nijnquote:
Ik zat na het eten ook te knikkebollen op de bankquote:
@suikertaartjequote:Op woensdag 1 april 2020 22:32 schreef Muck het volgende:
@:papierversniperaar
@:BrandX
@:Frutsel (natuurlijk)
@:indahnesia.com
Wij hebben beiden geen auto, maar wel een vitaal beroep.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom? Mijne woont verder weg. Maar heeft een auto..
Ik werk niet voor BWT, dus neequote:Op woensdag 1 april 2020 22:30 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat![]()
Maar als ik het goed begrijp kan je mij dus ook wel adviseren op het gebied van bestemmingplannen en gemeentebeleid?
Ik wil de gemeente gaan dwingen om te gaan uitruilen met een naburige gemeente.
Indien dat niet mogelijk is gaan we procederen net zo lang tot ze stoppen met dit plan of genoeg water bij de wijn willen doen
Nou ik kijk even een paar minuten ergens anders en ik scroll me gelijk hier weer het apelazerusquote:
Priemquote:
Muckiequote:Op woensdag 1 april 2020 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zat na het eten ook te knikkebollen op de bank
Ook allemaal al eeuwen niet online gezienquote:Op woensdag 1 april 2020 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
@:suikertaartje
@:MarijkeZwolle
@:Houniet
nog niet zo lang geleden waren er wel eens dagen met een topposter van 20 postsquote:Op woensdag 1 april 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik kijk even een paar minuten ergens anders en ik scroll me gelijk hier weer het apelazerus
Ouderwetse snelheidquote:Op woensdag 1 april 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik kijk even een paar minuten ergens anders en ik scroll me gelijk hier weer het apelazerus
Ouwe tijden herlevenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Marijke en Taartje heb ik ook op FBquote:Op woensdag 1 april 2020 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook allemaal al eeuwen niet online gezien
Marijke heb ik nog wel op facebook, trouwens
Ik werk niet voor BWT, dus neequote:Op woensdag 1 april 2020 22:30 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat![]()
Maar als ik het goed begrijp kan je mij dus ook wel adviseren op het gebied van bestemmingplannen en gemeentebeleid?
Ik wil de gemeente gaan dwingen om te gaan uitruilen met een naburige gemeente.
Indien dat niet mogelijk is gaan we procederen net zo lang tot ze stoppen met dit plan of genoeg water bij de wijn willen doen
Nietesquote:
Gewoon de fiets pakken of lopenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Wij hebben beiden geen auto, maar wel een vitaal beroep.
In het OV gaan zitten is dus niet zo'n goed idee
We hebben toch wel eens dagen gehad dat de top 15 alle boven de 100 zaten?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog niet zo lang geleden waren er wel eens dagen met een topposter van 20 posts
Wie zegt dat ik je kan helpen danzquote:
jazeker.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:38 schreef crv het volgende:
[..]
We hebben toch wel eens dagen gehad dat de top 15 alle boven de 100 zaten?
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik je kan helpen dan? Of dat wil
En nu weer iets meerquote:Op woensdag 1 april 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
@:essnhills kwam ik afgelopen jaren 1 week per jaar tegen op Fok, tijdens het Top 2000 topic
Met linkerpootje gaat wequote:
Whehehequote:
Mooi zoquote:Op woensdag 1 april 2020 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
Met linkerpootje gaat we![]()
Al voor de derde avond op rij een rondje dorp gelopen
Die had toch een plastic regenpakkenfetish?quote:
Volgens mij hebben ze een oneindige FOK!-pauze genomenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook allemaal al eeuwen niet online gezien
Marijke heb ik nog wel op facebook, trouwens
Dit krijg ik niet vertaald?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:39 schreef essnhills het volgende:
Het Hunt topic was was omdat ik daar zat leek het wel af en toe
In vergelijking met rechts een wereld van verschilquote:
Ik heb ooit eens een bericht achter gelaten op jou CU2 profiel, nooit een reactie terug mogen ontvangen helaas en dat was in 1999quote:
Jup...quote:Op woensdag 1 april 2020 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een oneind8ge FOK!-pauze genomen.
Marijke en ST heb ik nog wel op Facebook.
Fijn joh!quote:Op woensdag 1 april 2020 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
In vergelijking met rechts een wereld van verschil
Jaquote:Op woensdag 1 april 2020 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
Die had toch een plastic regenpakkenfetish?
Oke nu weer iets meer wakkerquote:
Iddquote:
Je zit een aantal jaartjes te vroeg. Ik weet vrij zeker dat ik toen nog niet op internet zatquote:Op woensdag 1 april 2020 22:41 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een bericht achter gelaten op jou CU2 profiel, nooit een reactie terug mogen ontvangen helaas en dat was in 1999
Naar een andere kamer denk ikquote:
Ok, zoooooooo die hard KSC ben ik ook weer niet..quote:Op woensdag 1 april 2020 22:43 schreef Muck het volgende:
GC / [KOFFIE]Vertel hier over je ervaringen met koffie en thee
Never forget
Is daar dan nog een beetje verbetering in te behalen, denk je?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
Idd
Over 2 maanden weer fotos en dan ook van rechts
Waarschijnlijk moeten de schroeven eruit
Ja en nu de hunt niks meer voorstelt en jij er niet meer bent is dat topic gewoon dood.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke nu weer iets meer wakker
Ik doelde erop dat ik nogal een groot percentage van de posts in de iBood Hunt topics op mijn naam had. Dus die topics waren wat omdat ik er was
Zelfs ik niet, maar niet heel lang daarna ben ik aangehaaktquote:Op woensdag 1 april 2020 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, zoooooooo die hard KSC ben ik ook weer niet..
Beter te vroeg dan te laatquote:Op woensdag 1 april 2020 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zit een aantal jaartjes te vroeg. Ik weet vrij zeker dat ik toen nog niet op internet zat
lol, die deelde ik vorige week ook al een keerquote:Op woensdag 1 april 2020 22:43 schreef Muck het volgende:
GC / [KOFFIE]Vertel hier over je ervaringen met koffie en thee
Never forget
Ik ruim een half jaar na dat topic. Werd hier toen naartoe gestuurd door @Frutselquote:Op woensdag 1 april 2020 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Zelfs ik niet, maar niet heel lang daarna ben ik aangehaakt
Jupquote:Op woensdag 1 april 2020 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en nu de hunt niks meer voorstelt en jij er niet meer bent is dat topic gewoon dood.
Ha, tofquote:Op woensdag 1 april 2020 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lol, die deelde ik vorige week ook al een keer
En nog steeds geen koffiequote:Op woensdag 1 april 2020 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ruim een half jaar na dat topic. Werd hier toen naartoe gestuurd door @:Frutsel.
Truste Muckquote:Op woensdag 1 april 2020 22:49 schreef Muck het volgende:
Maarre, opoe valt om
Ik kom morgen wel weer eens kijken of jullie koffie voor me hebben.
Truste mopjes![]()
Nespresso what elsequote:
Welterustenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:49 schreef Muck het volgende:
Maarre, opoe valt om
Truste mopjes![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 april 2020 22:49 schreef Muck het volgende:
Maarre, opoe valt om
Truste mopjes![]()
quote:
Daar speel ik nog Wordfeud tegenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
@:d. hadden we hier ook nog, tegenwoordig 40+
heb ik ergens in 2017 ofzo een keer gemeet een avondje tijdens een KSC weekendjequote:
Je bent in een sentimentele buiquote:Op woensdag 1 april 2020 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:-miauw- is weer een andere oude bekende
Ja, de meets na mei 2015 heb ik allemaal gemist. Toen begon mijn KSC- sabbaticalquote:Op woensdag 1 april 2020 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ergens in 2017 ofzo een keer gemeet een avondje tijdens een KSC weekendje
Molletjequote:Op woensdag 1 april 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
@:d. hadden we hier ook nog, tegenwoordig 40+
ik heb eigenlijk nooit een langere sabbatical gehad dan een paar weken. Wel tijden dat ik meer post in andere SCsquote:Op woensdag 1 april 2020 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, de meets na mei 2015 heb ik allemaal gemist. Toen begon mijn KSC- sabbatical.
Kloptquote:Op woensdag 1 april 2020 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ergens in 2016 nog een keer gemeet, woensdagavond eetmeet in Rotterdam
@Molo wel eens gemeet?quote:Op woensdag 1 april 2020 23:01 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik jou de leukste user of all time en dat meen ik oprecht
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 23:01 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik jou de leukste user of all time en dat meen ik oprecht
Jaloersquote:Op woensdag 1 april 2020 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
En @:Molo.is tof. En Miep ook. Koos vast ook. Dus daar heb ik het niet over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |