quote:Op woensdag 1 april 2020 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oja, altijd leuk. Boze burgers
Ik probeer ze uit mijn bed te laten, maarja. Soms lig je er wel over te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze burgers in je bed lijkt me niet fijn. Malen over je werk in bed ook niet. Maar dat heb ik ook soms
![]()
+1quote:Op woensdag 1 april 2020 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buiten alcohol heb ik nog nooit drugs gebruikt, en heb er ook niet zoveel behoefte aan eigenlijk
ik woon dus in die regio hè.....quote:
Zo houden, ik ben sinds een jaar of 2 gestopt met drinken van alcohol verder gebruik geen drugs en rook ik ook niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buiten alcohol heb ik nog nooit drugs gebruikt, en heb er ook niet zoveel behoefte aan eigenlijk
whutquote:Op woensdag 1 april 2020 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik droom regelmatig over mijn werk. En malen dan ja
Wat voor werk doe je? Ben je ook een dagdromerquote:Op woensdag 1 april 2020 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dromen over mijn werk doe ik nooit. Maar ik val dan heel moeilijk in slaapquote:Op woensdag 1 april 2020 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja soms dan lukt het even niet om het helemaal los te laten, vooral als er wat dingetjes niet helemaal goed lijken te gaan of dat er wat problemen zijn waar je niet 1 2 3 uitkomt.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Boze burgers in je bed lijkt me niet fijn. Malen over je werk in bed ook niet. Maar dat heb ik ook soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja soms dan lukt het even niet om het helemaal los te laten, vooral als er wat dingetjes niet helemaal goed lijken te gaan of dat er wat problemen zijn waar je niet 1 2 3 uitkomt.
Nu ook een paar van die projecten lopen.Werk je voor een woningcorporatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink graag een wijntje, maar heb zelfs nog nooit een haaltje genomen van een sigaret.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:49 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Zo houden, ik ben sinds een jaar of 2 gestopt met drinken van alcohol verder gebruik geen drugs en rook ik ook niet.
Ik maak mij alleen schuldig aan het nuttigen van fastfood en Coca Cola uit blik
Neequote:Op woensdag 1 april 2020 21:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Werk je voor een woningcorporatie?
I know...quote:Op woensdag 1 april 2020 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
whut
dat malen ken ik jamaar dromen over werk
Niks buitengewoon vitaals. En neequote:Op woensdag 1 april 2020 21:50 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? Ben je ook een dagdromer
Ik heb het allebei soms. Prijs je gelukkig...quote:Op woensdag 1 april 2020 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dromen over mijn werk doe ik nooit. Maar ik val dan heel moeilijk in slaap
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja soms dan lukt het even niet om het helemaal los te laten, vooral als er wat dingetjes niet helemaal goed lijken te gaan of dat er wat problemen zijn waar je niet 1 2 3 uitkomt.
Nu ook een paar van die projecten lopen.Wel je handjes boven de dekens als je over die externen denktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerder een gemeente lijkt me. Of een provincie.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Werk je voor een woningcorporatie?
Een enkele keer val ik pas rond een uur of drie in slaap. Echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 1 april 2020 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het allebei soms. Prijs je gelukkig...
Ik droomde afgelopen nacht dat ik ging wandelen met een collega (super enerverend) en dat er een man op een motor kwam aangereden. Hij had zo'n rood zwart motorpak aan.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
whut
dat malen ken ik jamaar dromen over werk
Whehehequote:Op woensdag 1 april 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel je handjes boven de dekens als je over die externen denkt
Ik heb het dus allebei. Bij vlagen. Ik snap hetquote:Op woensdag 1 april 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een enkele keer val ik pas rond een uur of drie in slaap. Echt verschrikkelijk
Gemeente inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2020 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerder een gemeente lijkt me. Of een provincie.
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |