Wij liggen nu al een tijdje in de clinch met een woningcorporatie en de gemeente over een plan om 250 woningen te bouwen op een postzegel kavel midden in een ecologische zonequote:Op woensdag 1 april 2020 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerder een gemeente lijkt me. Of een provincie.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani

2015?quote:

Projectontwikkelaar?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:58 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wij liggen nu al een tijdje in de clinch met een woningcorporatie en de gemeente over een plan om 250 woningen te bouwen op een postzegel kavel midden in een ecologische zone
Ik heb nog nooit zoveel kneuzen bij elkaar gezien, zo wel bij de gemeente als bij de woningcorporatie

2012quote:

quote:Op woensdag 1 april 2020 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik ga zo screenshots maken voor het nageslachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!

Heb je stressvol werk?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm niet in slapa kunnen vallen vanwege malen e.d. ken ik. Daarom lees ik altijd een paar hoofdstukken voor ik ga slapen.
Wat ik vooral heb in mijn werk is dat ik bv. weet dat ik binnen x uur gebeld kan worden, dat ik dan totaal de slaap niet kan vatten.

Pfoe...quote:Op woensdag 1 april 2020 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2012
Ofzo. Geen idee. Wanneer was de Noordwijkmeet?

Toen kwam ik net op FOK! Geloof ik. En ik ben nooit naar een meet geweestquote:Op woensdag 1 april 2020 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2012

Stress is een keuzequote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Oh noes, zijn we er toch ingetuindquote:Op woensdag 1 april 2020 22:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga zo screenshots maken voor het nageslacht

De projectontwikkelaar in deze is de woningcorporatie maar die schijnen nog al moeite te hebben met het kunnen lezen van een bestemmingsplanquote:

Kloptquote:Op woensdag 1 april 2020 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2012

quote:Op woensdag 1 april 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Stress is een keuzeDe keuze is reuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani

Zullen we nu ook maar even niet doen, he?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen kwam ik net op FOK! Geloof ik. En ik ben nooit naar een meet geweest

Neequote:Op woensdag 1 april 2020 22:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Zullen we nu ook maar even niet doen, he?

Daar was ik niet bijquote:Op woensdag 1 april 2020 22:04 schreef Koen66 het volgende:
Eind 2010 had ik 1e keer een meet, daar was oa @:bos81 ook

Heb wel een meet behoeftequote:Op woensdag 1 april 2020 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Lijkt me niet super verstandig

Jaquote:

quote:Op woensdag 1 april 2020 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
De keuze is reuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

In 2001 naar of andere Fok meet up geweest in Amsterdamnquote:Op woensdag 1 april 2020 22:04 schreef Koen66 het volgende:
Eind 2010 had ik 1e keer een meet, daar was oa @:bos81 ook

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |