Nou ik kijk even een paar minuten ergens anders en ik scroll me gelijk hier weer het apelazerusquote:

Priemquote:

Muckiequote:Op woensdag 1 april 2020 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zat na het eten ook te knikkebollen op de bank

Ook allemaal al eeuwen niet online gezienquote:Op woensdag 1 april 2020 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
@:suikertaartje
@:MarijkeZwolle
@:Houniet

nog niet zo lang geleden waren er wel eens dagen met een topposter van 20 postsquote:Op woensdag 1 april 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik kijk even een paar minuten ergens anders en ik scroll me gelijk hier weer het apelazerus

Ouderwetse snelheidquote:Op woensdag 1 april 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik kijk even een paar minuten ergens anders en ik scroll me gelijk hier weer het apelazerus
 .
.

Ouwe tijden herlevenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]

Marijke en Taartje heb ik ook op FBquote:Op woensdag 1 april 2020 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook allemaal al eeuwen niet online gezien
Marijke heb ik nog wel op facebook, trouwens

Ik werk niet voor BWT, dus neequote:Op woensdag 1 april 2020 22:30 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat
Maar als ik het goed begrijp kan je mij dus ook wel adviseren op het gebied van bestemmingplannen en gemeentebeleid?
Ik wil de gemeente gaan dwingen om te gaan uitruilen met een naburige gemeente.
Indien dat niet mogelijk is gaan we procederen net zo lang tot ze stoppen met dit plan of genoeg water bij de wijn willen doen
Nietesquote:

Gewoon de fiets pakken of lopenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Wij hebben beiden geen auto, maar wel een vitaal beroep.
In het OV gaan zitten is dus niet zo'n goed idee

We hebben toch wel eens dagen gehad dat de top 15 alle boven de 100 zaten?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog niet zo lang geleden waren er wel eens dagen met een topposter van 20 posts

Wie zegt dat ik je kan helpen danzquote:

jazeker.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:38 schreef crv het volgende:
[..]
We hebben toch wel eens dagen gehad dat de top 15 alle boven de 100 zaten?

quote:Op woensdag 1 april 2020 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik je kan helpen dan? Of dat wil

En nu weer iets meerquote:Op woensdag 1 april 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
@:essnhills kwam ik afgelopen jaren 1 week per jaar tegen op Fok, tijdens het Top 2000 topic

Met linkerpootje gaat wequote:

Whehehequote:

Mooi zoquote:Op woensdag 1 april 2020 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
Met linkerpootje gaat we
Al voor de derde avond op rij een rondje dorp gelopen

Die had toch een plastic regenpakkenfetish?quote:

Volgens mij hebben ze een oneindige FOK!-pauze genomenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook allemaal al eeuwen niet online gezien
Marijke heb ik nog wel op facebook, trouwens
 .
.  .
.

Dit krijg ik niet vertaald?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:39 schreef essnhills het volgende:
Het Hunt topic was was omdat ik daar zat leek het wel af en toe

In vergelijking met rechts een wereld van verschilquote:

Ik heb ooit eens een bericht achter gelaten op jou CU2 profiel, nooit een reactie terug mogen ontvangen helaas en dat was in 1999quote:

Jup...quote:Op woensdag 1 april 2020 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een oneind8ge FOK!-pauze genomen.
Marijke en ST heb ik nog wel op Facebook.

Fijn joh!quote:Op woensdag 1 april 2020 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
In vergelijking met rechts een wereld van verschil

Jaquote:Op woensdag 1 april 2020 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
Die had toch een plastic regenpakkenfetish?

Oke nu weer iets meer wakkerquote:

Iddquote:

Je zit een aantal jaartjes te vroeg. Ik weet vrij zeker dat ik toen nog niet op internet zatquote:Op woensdag 1 april 2020 22:41 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een bericht achter gelaten op jou CU2 profiel, nooit een reactie terug mogen ontvangen helaas en dat was in 1999

Naar een andere kamer denk ikquote:

Ok, zoooooooo die hard KSC ben ik ook weer niet..quote:Op woensdag 1 april 2020 22:43 schreef Muck het volgende:
GC / [KOFFIE]Vertel hier over je ervaringen met koffie en thee
Never forget

Is daar dan nog een beetje verbetering in te behalen, denk je?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
Idd
Over 2 maanden weer fotos en dan ook van rechts
Waarschijnlijk moeten de schroeven eruit

Ja en nu de hunt niks meer voorstelt en jij er niet meer bent is dat topic gewoon dood.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke nu weer iets meer wakker
Ik doelde erop dat ik nogal een groot percentage van de posts in de iBood Hunt topics op mijn naam had. Dus die topics waren wat omdat ik er was

Zelfs ik niet, maar niet heel lang daarna ben ik aangehaaktquote:Op woensdag 1 april 2020 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, zoooooooo die hard KSC ben ik ook weer niet..

Beter te vroeg dan te laatquote:Op woensdag 1 april 2020 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zit een aantal jaartjes te vroeg. Ik weet vrij zeker dat ik toen nog niet op internet zat

lol, die deelde ik vorige week ook al een keerquote:Op woensdag 1 april 2020 22:43 schreef Muck het volgende:
GC / [KOFFIE]Vertel hier over je ervaringen met koffie en thee
Never forget

Ik ruim een half jaar na dat topic. Werd hier toen naartoe gestuurd door @Frutselquote:Op woensdag 1 april 2020 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Zelfs ik niet, maar niet heel lang daarna ben ik aangehaakt
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |