MPG paar keer gemeet, Takkie 1x in België bij @goldfinger1963quote:Op woensdag 1 april 2020 21:31 schreef Bos81 het volgende: [..] MPG meerdere malen, Takaiki ook. Dat dagje Bospop was ook met die 2 overigens.
Soort van Pepe le Pew denk ikquote:
Ja, ook al weer bijna 6 jaar geledenquote:Op woensdag 1 april 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MPG paar keer gemeet, Takkie 1x in België bij @:goldfinger1963
Noordwijkquote:Op woensdag 1 april 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MPG paar keer gemeet, Takkie 1x in België bij @:goldfinger1963
Klopt. De tijden dat ik nog op fok zat, zat ik niet hierquote:Op woensdag 1 april 2020 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij was hier ook best een tijd weg toch?
Ik las bestemmingsplannenquote:Op woensdag 1 april 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe ik serieus nu. Aan het lezen over allerlei bestemmingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Klopt. Allesquote:Op woensdag 1 april 2020 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja jou, en MPG, Takkie was nog niet in beeld toen
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las bestemmingsplannenDie vind ik meestal niet zo spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noordwijk reden we nog met Barretje mee, die is ook helemaal uit beeld geraaktquote:
quote:
niet helemaal wat ik bedoeldequote:Op woensdag 1 april 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe ik serieus nu. Aan het lezen over allerlei bestemmingen
Nee hoor, zie ik in de CUL SC elke dagquote:Op woensdag 1 april 2020 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Noordwijk reden we nog met Barretje mee, die is ook helemaal uit beeld geraakt
quote:
Ik bedoel hierquote:Op woensdag 1 april 2020 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, zie ik in de CUL SC elke dag
Ze zijn nogal essentieel voor mijn werkquote:Op woensdag 1 april 2020 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vind ik meestal niet zo spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Heb je covid-19 Sarah? Of heb je het gewoon over de lock down in België?quote:
Ik denk dat wat jij bedoelde meer in de richting zit van de OP nuquote:
Slaap lekker Bosje!quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat wat jij bedoelde meer in de richting zit van de OP nu
Digitale trip?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar echt leuk, ff zo'n trip down memory lane![]()
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn nogal essentieel voor mijn werkWeet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als journalist vaak over bestemmingsplannen geschreven. Of beter: vooral over burgers die in protest kwamen tegen een gewijzigde bestemming
Maar ik ga niet lekker met een bestemmingsplan in bed liggen![]()
Al doelde ik daar dan weer niet op met mijn TTquote:
Is ook lastig digitaal denk ikquote:Op woensdag 1 april 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat wat jij bedoelt, doe ik niet
Bron NOSquote:Vandaag zijn in Frankrijk voor het eerst cijfers openbaar gemaakt waaruit blijkt dat het werkelijke aantal slachtoffers door corona veel hoger ligt dan gedacht. In verpleeghuizen in het noordoosten van het land blijken de afgelopen weken 570 senioren te zijn overleden door het virus, meldden de autoriteiten in de betreffende regio, Grand Est. Dat cijfer is nog niet in het totale aantal verwerkt.
Oja, altijd leuk. Boze burgersquote:Op woensdag 1 april 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet ikAls journalist vaak over bestemmingsplannen geschreven. Of beter: vooral over burgers die in protest kwamen tegen een gewijzigde bestemming
Maar ik ga niet lekker met een bestemmingsplan in bed liggen
Buiten alcohol heb ik nog nooit drugs gebruikt, en heb er ook niet zoveel behoefte aan eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oja, altijd leuk. Boze burgers
Ik probeer ze uit mijn bed te laten, maarja. Soms lig je er wel over te makende boze burgers ? eerst spoiler lezen dan reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Vandaag kwam ook naar buiten dat China loopt te rommelen met de cijfers, no shitquote:Op woensdag 1 april 2020 21:44 schreef crv het volgende:
langzaam druppelen hier de werkelijk cijfers binnen
[..]
Bron NOS
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:44 schreef crv het volgende:
langzaam druppelen hier de werkelijk cijfers binnen
[..]
Bron NOS
hebben hier nu al de 4000 grens geknakt met het aantal slachtoffers en dat zijn de "oude" aantallen nog zonder bovenstaande quote
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
de boze burgers ? eerst spoiler lezen dan reageren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |