Jaquote:Op woensdag 1 april 2020 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
En nu zijn we blijkbaar weer tegelijkertijd teruggekomen
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Voor mijn eigen veiligheid. Broer en schoonzus hebben corona.
quotes quotes quotesquote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weerwolven![]()
Er naar kijken dan
[..]
Ja
Knopje zit rechtsboven, Nijnquote:Op woensdag 1 april 2020 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Hoi terug aan iedereen trouwens, quoten is moeilijk
Dat gaat hier helaas nietquote:Op woensdag 1 april 2020 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriend gewoon elk weekend
Kom je uit Brabant?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
kan er niks aan doen. En ik repareer...quote:
Oei, lichte variant of liggen ze in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
apart, heb het heel af en toe op die manierquote:Op woensdag 1 april 2020 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
kan er niks aan doen. En ik repareer...
quote:
Jaquote:Op woensdag 1 april 2020 22:18 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Werk je voor een gemeente in Zuid-Holland?
Geen idee maar ze zijn gewoon thuis.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, lichte variant of liggen ze in het ziekenhuis?
Ja maar ja maar mobiele multiquotes en het laatste hijsje kwam wat harder aan dan gepland.quote:
En de iboodhunt toen dat nog wat watquote:Op woensdag 1 april 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
@:essnhills kwam ik afgelopen jaren 1 week per jaar tegen op Fok, tijdens het Top 2000 topic
heb ik ergens in 2016 nog een keer gemeet, woensdagavond eetmeet in Rotterdamquote:
@eer-ik? Wie?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Komen @:eer-ik @:MPG en @:OA zo ook nog?
@:Pheno?
Ik heb al heel lang niet meer gemeetquote:Op woensdag 1 april 2020 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ergens in 2016 nog een keer gemeet, woensdagavond eetmeet in Rotterdam
KSC'er van het eerste uurquote:
Vroeg ik jou watquote:
mijn laatste meet was juni 2018, ook al ff terugquote:Op woensdag 1 april 2020 22:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer gemeet
Zeker na mijn FOK!-break had ik er totaal geen behoefte aan
Beetje moeiquote:
Waarom? Mijne woont verder weg. Maar heeft een auto..quote:Op woensdag 1 april 2020 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat gaat hier helaas niet
We werken voor hetzelfde bedrijf (de laatste maanden ook op verschillende locaties) en wonen zo'n 60 km uit elkaar.
Totaal onverantwoord om nu heen en weer te reizen dus
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:32 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Priem Radhakishun cool hoor![]()
[ afbeelding ]
allemaal 1e generatie KSC-ersquote:Op woensdag 1 april 2020 22:32 schreef Muck het volgende:
@:papierversniperaar
@:BrandX
@:Frutsel (natuurlijk)
@:indahnesia.com
Nijnquote:
Ik zat na het eten ook te knikkebollen op de bankquote:
@suikertaartjequote:Op woensdag 1 april 2020 22:32 schreef Muck het volgende:
@:papierversniperaar
@:BrandX
@:Frutsel (natuurlijk)
@:indahnesia.com
Wij hebben beiden geen auto, maar wel een vitaal beroep.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom? Mijne woont verder weg. Maar heeft een auto..
Ik werk niet voor BWT, dus neequote:Op woensdag 1 april 2020 22:30 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat![]()
Maar als ik het goed begrijp kan je mij dus ook wel adviseren op het gebied van bestemmingplannen en gemeentebeleid?
Ik wil de gemeente gaan dwingen om te gaan uitruilen met een naburige gemeente.
Indien dat niet mogelijk is gaan we procederen net zo lang tot ze stoppen met dit plan of genoeg water bij de wijn willen doen
Nou ik kijk even een paar minuten ergens anders en ik scroll me gelijk hier weer het apelazerusquote:
Priemquote:
Muckiequote:Op woensdag 1 april 2020 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zat na het eten ook te knikkebollen op de bank
Ook allemaal al eeuwen niet online gezienquote:Op woensdag 1 april 2020 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
@:suikertaartje
@:MarijkeZwolle
@:Houniet
nog niet zo lang geleden waren er wel eens dagen met een topposter van 20 postsquote:Op woensdag 1 april 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik kijk even een paar minuten ergens anders en ik scroll me gelijk hier weer het apelazerus
Ouderwetse snelheidquote:Op woensdag 1 april 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik kijk even een paar minuten ergens anders en ik scroll me gelijk hier weer het apelazerus
Ouwe tijden herlevenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Marijke en Taartje heb ik ook op FBquote:Op woensdag 1 april 2020 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook allemaal al eeuwen niet online gezien
Marijke heb ik nog wel op facebook, trouwens
Ik werk niet voor BWT, dus neequote:Op woensdag 1 april 2020 22:30 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat![]()
Maar als ik het goed begrijp kan je mij dus ook wel adviseren op het gebied van bestemmingplannen en gemeentebeleid?
Ik wil de gemeente gaan dwingen om te gaan uitruilen met een naburige gemeente.
Indien dat niet mogelijk is gaan we procederen net zo lang tot ze stoppen met dit plan of genoeg water bij de wijn willen doen
Nietesquote:
Gewoon de fiets pakken of lopenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Wij hebben beiden geen auto, maar wel een vitaal beroep.
In het OV gaan zitten is dus niet zo'n goed idee
We hebben toch wel eens dagen gehad dat de top 15 alle boven de 100 zaten?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog niet zo lang geleden waren er wel eens dagen met een topposter van 20 posts
Wie zegt dat ik je kan helpen danzquote:
jazeker.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:38 schreef crv het volgende:
[..]
We hebben toch wel eens dagen gehad dat de top 15 alle boven de 100 zaten?
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik je kan helpen dan? Of dat wil
En nu weer iets meerquote:Op woensdag 1 april 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
@:essnhills kwam ik afgelopen jaren 1 week per jaar tegen op Fok, tijdens het Top 2000 topic
Met linkerpootje gaat wequote:
Whehehequote:
Mooi zoquote:Op woensdag 1 april 2020 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
Met linkerpootje gaat we![]()
Al voor de derde avond op rij een rondje dorp gelopen
Die had toch een plastic regenpakkenfetish?quote:
Volgens mij hebben ze een oneindige FOK!-pauze genomenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook allemaal al eeuwen niet online gezien
Marijke heb ik nog wel op facebook, trouwens
Dit krijg ik niet vertaald?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:39 schreef essnhills het volgende:
Het Hunt topic was was omdat ik daar zat leek het wel af en toe
In vergelijking met rechts een wereld van verschilquote:
Ik heb ooit eens een bericht achter gelaten op jou CU2 profiel, nooit een reactie terug mogen ontvangen helaas en dat was in 1999quote:
Jup...quote:Op woensdag 1 april 2020 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een oneind8ge FOK!-pauze genomen.
Marijke en ST heb ik nog wel op Facebook.
Fijn joh!quote:Op woensdag 1 april 2020 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
In vergelijking met rechts een wereld van verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |