Gewoon even kijken of je nog een lineaal ofzo kunt vindenquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wel vanaf de stam metenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon even kijken of je nog een lineaal ofzo kunt vinden
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb met 3 FOK!kers gemeet.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb nog nooit een internet meet ding gedaan
Mja, ik op zich ook wel...quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Maar ik "ken" je wel van toenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen kwam ik net op FOK! Geloof ik. En ik ben nooit naar een meet geweest
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ik op zich ook wel...
Als ruim twee weken geen mens gezien of aangeraakt, mijn vriend al drie weken niet
Ik zou jou graag irl willen ontmoeten om te praten over het probleem dat wij hebben met de gemeente en de woningcorporatie aangaande het niet opvolgen van het bestaande bestemmingsplan.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb met 3 FOK!kers gemeet.
Miniem, dat was een echte meet. Ik ben bij hem thuis geweest en we zijn naar de bios gegaan.
Karina, haar heb ik geïnterviewd voor mijn bachelorscriptie
En nog iemand uit het vervoerstopic die het kerstpakket voor de kerstpakkettenactie bij mij kwam ophalen om te bezorgen bij de ontvanger.
Dat was het.
En andersom ken ik 1 iemand irl die ook op FOK! zit. Maar die kom ik nooit tegen op FOK!
Ouwe hosselaar, die Koenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Jij had me toen vanuit het iBood Hunt topic naar GRTD gelokt, en later ook naar de KSC
Dat kloptquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smooth.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:12 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik zou jou graag irl willen ontmoeten om te praten over het probleem dat wij hebben met de gemeente en de woningcorporatie aangaande het niet opvolgen van het bestaande bestemmingsplan.
Ik hoor graag van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk in de IT, dus het halve bedrijf zit op tweakers, reddit en FOK!quote:Op woensdag 1 april 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
Hm ik had 1 collega vroegaaah die ook fokte toentertijd.
Straks is het nog dezelfde gemeentequote:Op woensdag 1 april 2020 22:12 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik zou jou graag irl willen ontmoeten om te praten over het probleem dat wij hebben met de gemeente en de woningcorporatie aangaande het niet opvolgen van het bestaande bestemmingsplan.
Ik hoor graag van je
Ik ben ook de tel kwijtgeraakt. Al staat de teller al een jaar of 5 op 0quote:Op woensdag 1 april 2020 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou niet eens weten hoeveel Fokkers ik gemeet heb. Heel erg veel iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |