Kuukske ken ik wel, de rest was van voor 2012quote:Op woensdag 1 april 2020 22:22 schreef Muck het volgende:
@:juon_jacket1
@:Kuukske
@:crossover
@:vrolijke-frits
Ik zie mijn vriend gewoon elk weekendquote:Op woensdag 1 april 2020 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ik op zich ook wel...
Als ruim twee weken geen mens gezien of aangeraakt, mijn vriend al drie weken niet
LovelyLady had ik ergens eind 2018 nog op een Fok Discordquote:Op woensdag 1 april 2020 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
Barreltje/Barretje80, Enfermera en LovelyLady had je ook nog.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slap excuusquote:Op woensdag 1 april 2020 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Hoi terug aan iedereen trouwens, quoten is moeilijk
Weerwolvenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Miniem wees me laatst op FB nog op een online versie van Weerwolven.
Voor mijn eigen veiligheid. Broer en schoonzus hebben corona.quote:
Ik ben blij dat je er bentquote:Op woensdag 1 april 2020 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Jaquote:Op woensdag 1 april 2020 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
En nu zijn we blijkbaar weer tegelijkertijd teruggekomen
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Voor mijn eigen veiligheid. Broer en schoonzus hebben corona.
quotes quotes quotesquote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weerwolven![]()
Er naar kijken dan
[..]
Ja
Knopje zit rechtsboven, Nijnquote:Op woensdag 1 april 2020 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Dat gaat hier helaas nietquote:Op woensdag 1 april 2020 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriend gewoon elk weekend
Kom je uit Brabant?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
kan er niks aan doen. En ik repareer...quote:
Oei, lichte variant of liggen ze in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
apart, heb het heel af en toe op die manierquote:Op woensdag 1 april 2020 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
kan er niks aan doen. En ik repareer...
quote:
Jaquote:Op woensdag 1 april 2020 22:18 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Werk je voor een gemeente in Zuid-Holland?
Geen idee maar ze zijn gewoon thuis.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, lichte variant of liggen ze in het ziekenhuis?
Ja maar ja maar mobiele multiquotes en het laatste hijsje kwam wat harder aan dan gepland.quote:
En de iboodhunt toen dat nog wat watquote:Op woensdag 1 april 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
@:essnhills kwam ik afgelopen jaren 1 week per jaar tegen op Fok, tijdens het Top 2000 topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |