Handige linksquote:As a producer he has worked with and produced for artists such as Tiësto, Armin Van Buuren, Paul Van Dyk, Sarah MacLachlan, Kosheen, Bryan Adams or Moya Brennan from Clannad, whom is best known for her works with Hollywood producers like Hans Zimmer. Roger's unique live performances have been rewarded for five consecutive years in the DJ Mag Top 100 DJs Poll with a peak of #21 and received a double EMPO nomination for Best Trance & Progressive DJ and Best Radio Show and an IDMA award nomination as break through artist in 2008.
As a classical music composer but coming from an EDM world he has also all abilities to do a next step in his career, he recently signed deals with some of the leading movie score/ trailer houses in Hollywood and started to work on orchestral cues for those companies.
With his unique, globally renowned Balearic music style, he not only celebrates great success as a solo artist but also under various monikers. The most prominent alias is his Sunlounger project, with which he had chart entries on almost every continent. Roger releases most of his productions on his own Magic Island imprint with global sub-licenses. It is also the name of his famous weekly radio show, which is broadcasted on dozens of FM stations across the globe and also available as weekly podcast on Itunes with more than 50k downloads every month. He had chart success in the United Kingdom, Germany, The Netherlands, Mexico and many other countries. The fact that Roger harvested more than 90 million views on Youtube and hosted thousands of live performances all over the world are the logical result.
Sunlounger is without doubt Roger's best-known nom de plume. It was under this handle that he released the “Another Day on The Terrace” long-player in 2008. It reached No.1 on the Dutch iTunes' all-music-genres chart and included the single “White Sand”, which is still considered one of the biggest EDM classics of the last decade. In 2009 Roger released the Sunlounger follow-up album “Sunny Tales”, featuring the acclaimed single “Lost” - a track that took the illustrious 'Single of 2008' title on the ASOT radio show and reaped numerous #1 airplay positions across the globe. The third Sunlounger album, “The Beach Side of Life”, was released in 2010 and his latest longplayer “Balearic Beauty” which entered the ITunes Top 30 in 50+ countries including multiple number 1 spots as well as number 1 airplay chart results.
His “Magic Island Mix Album“ series also continues growing. Vol 5 released in 2014 and Vol 6 released in 2015 peaked again Top 40 in dozens of countries including multiple Top 10 chart positions and proofed again Roger‘s outstanding status in this industry.At the moment Roger is very busy in the studio working on his highly anticipated new artist album which will be named “No Boundaries“, expect a wide range of sound but also the fusion of Roger Shah & Sunlounger.
Heb vroeger nog een mixje gemaakt. Helaas zijn mijn mix skills niet geweldigquote:
ISOS 6. Zanzibar is ook tof. Die staat op isos 5.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:48 schreef needakill het volgende:
Madras zat toch op ISOS4 of 3?
Vind altijd White Sand nog wel de beste.
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:48 schreef needakill het volgende:
Madras zat toch op ISOS4 of 3?
Vind altijd White Sand nog wel de beste.
Beide tracks erg goed ja!quote:Op woensdag 1 april 2020 20:37 schreef magikmichael het volgende:
[..]
ISOS 6. Zanzibar is ook tof. Die staat op isos 5.
quote:Op woensdag 1 april 2020 15:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Holy! Hier was ik gewoon. Skip er ff doorheen, die Waterfall plaat. Wat een klapper, zit hier ook nog in de vinylbak. Als ik toch terugdenk aan dit soort avonden, er is niet veel beters geweest moet ik zeggen qua avond/nacht feest, dan dit werk. Was ik 22-23, topfit, nog aan de studie. Man. Man. Man.
Moet echt in deze tijdens weer eens een setje draaien, zelf mixen dus.
Echte tickets in plaats van A4-tjes met QR-codequote:Op donderdag 2 april 2020 13:48 schreef hp22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie tijden, geweldige avond
(en ja, toen kocht je nog een 'echt' kaartje
)
top feestje was datquote:
Oldskool kaartje, goeie ouwe tijd.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:48 schreef hp22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
)
Ja, mooi. Ik heb het kaartje ook nog wel volgens mij...quote:Op donderdag 2 april 2020 13:48 schreef hp22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
)
Geweldig! Jammer dat ik het kaartje van Tiësto in Concert 2003 niet meer hebquote:Op donderdag 2 april 2020 13:48 schreef hp22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
)
ASOT was zowat 60quote:Op donderdag 2 april 2020 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Echte tickets in plaats van A4-tjes met QR-code
Toen kostte zoiets gewoon nog minder dan 50 euro!
Een dagje MysteryLand is 90 voor de zaterdag ofzo.quote:
Beter dan de vliegreis naar UMFquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:58 schreef needakill het volgende:
Untold is dan wel een goede tegenhanger. Vliegreis is het duurste van allemaal
20.00- 21.00 Factor Bquote:Op zaterdag 18 april 2020 16:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Voor degenen die de trance party's missen, bij deze een leuk streampje voor vanavond:
Nifra ervoor, die houdt je wel wakker.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eens kijken of ik dan nog wakker ben voor Marco V en RAM.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Nifra ervoor, die houdt je wel wakker.
Ingeschakeld. Tot nu toe wel lekker. Doet me nu een beetje denken aan Innercity.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Nifra ervoor, die houdt je wel wakker.
TATW 01 recreating by Tony van A&B was toch wel iets beter. Of de marathon set van Indecent Noise op zaterdagenquote:Op maandag 20 april 2020 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nifra ook wel lekker!
Van alle Corona livestreams was dit toch wel een van de betere die ik gezien/gehoord heb.
Zomer 2021 dan, als onderdeel van de ASOT 1000 tour?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rip festivals
Vooral jammer voor Electronic Family, heb het gevoel dat die helemaal geannuleerd gaat worden...
Nu kunnen ze het niet maken om te cancellen. Lumi heeft ook al nieuwe datums voor volgend jaar en kaartje van dit jaar is gewoon geldig. Zal wel moeilijk worden om aan kaarten te komen voor volgend jaarquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rip festivals
Vooral jammer voor Electronic Family, heb het gevoel dat die helemaal geannuleerd gaat worden...
Ben benieuwd wat ze hiermee gaan doen, want het zou de laatste editie geweest zijn...quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat einde was al toen het niet meer in het Amsterdamse Bos werd gehouden.quote:
Klopt. Maar ze moesten wel wegquote:Op woensdag 22 april 2020 11:44 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dat einde was al toen het niet meer in het Amsterdamse Bos werd gehouden.
ik heb prima edities gehad in Rosmalen, stuk makkelijker bereikbaarquote:Op woensdag 22 april 2020 11:44 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dat einde was al toen het niet meer in het Amsterdamse Bos werd gehouden.
Ik hoop dat ze het misschien toch nog volgend jaar komen goed maken, meer nieuws over 2 weken volgens de mail. Jammer want had er echt zinquote:Op woensdag 22 april 2020 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb prima edities gehad in Rosmalen, stuk makkelijker bereikbaar
Parkeren is echt een genot bij de Autotron. Nog nooit zo dichtbij gestaan op een festival.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb prima edities gehad in Rosmalen, stuk makkelijker bereikbaar
Contract liep af en Amsterdamse Bos wilde niet verlengen. Schiphol zat ook een beetje te zeuren en de omwoners ook (Blijkbaar als de wint richting amstelveen stond, kon je het daar goed horen). Maar sindsdien niet meer het oude sfeertje meer geweest.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:35 schreef needakill het volgende:
[..]
Contract liep af en Amsterdamse Bos wilde niet verlengen. Schiphol zat ook een beetje te zeuren en de omwoners ook (Blijkbaar als de wint richting amstelveen stond, kon je het daar goed horen). Maar sindsdien niet meer het oude sfeertje meer geweest.
quote:01. Duke Dumont - Love Song
02. Nora En Pure - Homebound
03. PRAANA x Matt Fax with HALIENE - Kaleidoscope
04. 8Kays - Rainbow
05. Guy J & Henry Saiz - Meridian (Pryda Remix)
06. Tinlicker ft. Belle Doron - Close Your Eyes (Grum Remix)
07. Chocolate Puma & Mike Cervello - You Are My Life
08. Mike Foyle - Pandora (The Blizzard Remix)
09. Cerf, Mitiska & Jaren - Light The Skies (Retrobyte Classic Electrobounce Mix)
10. Sleepthief & Zoe Johnston - Alice's Door (Aurosonic Remix)
11. Oliver Moldan - Beauty In L.A. (Main Mix)
12. Mind - Random Experience
13. Dennis Sheperd and Alan Morris ft. Sue McLaren - I Die
14. Denis Laurent ft. Kaisa Martina - All I Need (Sundriver Remix)
15. Airbase ft. Floria Ambra - Less Than More
16. Roman Messer & Cari - Serenity (Eximinds Remix)
17. Gareth Emery & Ashley Wallbridge - Kingdom United
18. Solarsun - Overjoyed (Cold Blue Remix)
19. Jonas Steur ft. Jennifer Rene - Still I Wait
20. Darkstar - Feel Me
21. Lucid - I Can't Help Myself (The Lucid Vocal Mix)
22. Airwave - Save Me (Whiteroom Remix)
23. Temple One - Sedative
24. Craig Connelly ft. Cate Kanell - Shipwreck
25. Perpetuous Dreamer ft. Elles de Graaf - Dust.wav
26. Bissen ft. Victoria Gross - Like I Do (John O'Callaghan Remix)
27. Miroslav Vrlik - Prospect
28. Arctic Moon - Faded Atoms
29. The Quest - C Sharp
30. DJ Jurgen vs. Paul Van Dyk - Better Off Alive (Extrema Edit)
31. C-Systems - Close My Eyes
32. Gustavo Santaolalla vs. Racoon - Love You More On Brokeback Mountain (Extrema Edit)
33. Solarstone with Aly & Fila - Fireisland
34. Manuel Rocca - Esperanza
35. Selu Vibra - Divine
36. OceanLab - Miracle (Above & Beyond Club Mix)
37. Tastexperience - Time (Madwave Remix)
38. Masters & Nickson ft. Justine Suissa - Out There (5th Dimension) (Robert Nickson 2016 Remix)
39. Alex Gold - Better Dayz (Saturday Night Special Mix)
40. Aly & Fila with Philippe El Sisi & Omar Sherif ft. Karim Youssef - The Chronicles
41. Marco V - Simulated (Marco's V.ision Remix)
42. Flutlicht - The Fall
43. Simon Patterson - We'll See (Sean Tyas & Waio Remix)
44. Menno De Jong - Tundra
45. Kyau vs. Albert - Walk Down (KvA Club Mix)
46. Saltwater - The Legacy (Alphazone Remix)
Wel een beetje verliefd, wat een damequote:
Wel een setje voor ons @jackson gouwe ouwes!quote:
Zeker een leuke damequote:
Ik geniet hier best van zo door de dag heen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:34 schreef hp22 het volgende:
Voor de liefhebbers; afgelopen weekend voor het eerst in tijden weer eens thuis een setje gedraaid. 4 uur melodische house en trance. Recente platen maar ook veel ouwe shit
https://www.mixcloud.com/extrema/exstreama-1-25-04-20/
Tracklist:
[..]
Goede tip! Ga ik binnenkort even checken.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:57 schreef Xantra het volgende:
[..]
Wel een setje voor ons @:Jackson gouwe ouwes!
Niet? Andere genres wel, dus dat is vreemd?!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:25 schreef needakill het volgende:
Iedereen doet nu classic sets. Maarja echt nieuw spul is er nu niet echt.
Ziet er goed uit. Ga ik zeker luisterenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:34 schreef hp22 het volgende:
Voor de liefhebbers; afgelopen weekend voor het eerst in tijden weer eens thuis een setje gedraaid. 4 uur melodische house en trance. Recente platen maar ook veel ouwe shit
Tracklist:
[..]
Ja. Hoiquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:34 schreef hp22 het volgende:
Tracklist:
[..]
Het smaakt wel weer naar meer jaquote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja. Hoi.
Neem eens wat vaker de tijd voor dit soort dingen oudje, geniet0n! Durf elke maand zoiets te maken, is geweldig :-D
quote:
Staat hier nu op, zeer fijnquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:34 schreef hp22 het volgende:
Tracklist:
[..]
Nou er is wel nieuw spul, maar nu alle dj's doen zowat alleen classic sets. Heb nu bijna alles wel gehoordquote:Op maandag 4 mei 2020 12:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet? Andere genres wel, dus dat is vreemd?!
Dan komt deze week vast het nieuws dat EF helemaal niet meer komtquote:Op donderdag 7 mei 2020 10:37 schreef Tlaloc het volgende:
Mogelijk dus geen ASOT 1000 zolang er geen vaccin is.... Ja dit begint toch wel iets teveel te worden.
Dat is pas volgend jaar. Maak me eerder druk om ADEquote:Op donderdag 7 mei 2020 10:37 schreef Tlaloc het volgende:
Mogelijk dus geen ASOT 1000 zolang er geen vaccin is.... Ja dit begint toch wel iets teveel te worden.
Misschien zomer 2021... A man can hope.... Heel jammer, vond EF eigenlijk leuker dan ASOT. Al komt dat deels omdat ik ouder word en eigenlijk geen zin meer heb om een nacht door te halenquote:Op donderdag 7 mei 2020 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan komt deze week vast het nieuws dat EF helemaal niet meer komt
Denk niet dat dat doorgaat, massaevenement waarbij mensen van over de hele wereld naar Amsterdam komen? No way dat Rutte en Femke het risico nemen de geschiedenisboeken in te gaan als de mensen die verantwoordelijk zijn voor de bron van de tweede uitbraak.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:33 schreef needakill het volgende:
[..]
Dat is pas volgend jaar. Maak me eerder druk om ADE
daar hoef je je niet druk over te maken, dat zal niet doorgaanquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:33 schreef needakill het volgende:
[..]
Dat is pas volgend jaar. Maak me eerder druk om ADE
quote:In the last weeks our team has looked over all possible options to postpone our 10th and final edition. Unfortunately, we have to inform you with heavy hearts that there will be no final edition of Electronic Family this year. This does not mean that the story of Electronic Family has come to an end. We will continue looking for new possibilities during these difficult times. Until then, keep an eye on our social media until we will meet again.
We are joining the saveyourticket.nl initiative, in collaboration with many organizations in the industry and the Dutch government. All ticket buyers will receive their refund within a period of 3 months after the original event date (25th of July 2020) on the bank account with which the ticket(s) are purchased. If you have any further questions, please check the FAQ below or send an email to info@electronicfamily.nl.
Ja ok, en wie ben jij dat ik dit maar moet aannemen? Alsof jij verstand hebt van muziek.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:15 schreef jackson het volgende:
Ik denk voor iedere tranceliefhebber zeker de moeite om eens deze uitstap te nemen: https://soundcloud.com/ca(...)afterlife-18-04-2020
Voor vele zal Fideles bekend zijn maar wellicht niet voor iedereen. Dit is natuurlijk gewoon trance, hoewel mensen er graag het stoere "Afterlife" imago eraan hangen. De heren draaien regelmatig dieper en donkerder maar deze set zal wellicht aanspreken. Moet wel een der beste sets zijn die ik gehoord heb dit jaar. Mocht het goed klinken, check de Afterlife stal en zeker een naam als Mathame.
Mooi weekend mensen!
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:58 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ja ok, en wie ben jij dat ik dit maar moet aannemen? Alsof jij verstand hebt van muziek.
Sorry. Wie ben jij?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:58 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ja ok, en wie ben jij dat ik dit maar moet aannemen? Alsof jij verstand hebt van muziek.
Ik dacht kom nog even kijken hoe het hier gaat. Bestaat er al een Centraal Deephouse Topic?quote:Op maandag 11 mei 2020 11:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry. Wie ben jij?
Dat je de link nog wist van dit forum
En meteen de meester aan het werk zien met de beste muziektip van dit jaar. Jij boft maar, al had ik je die al getipt.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:21 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik dacht kom nog even kijken hoe het hier gaat. Bestaat er al een Centraal Deephouse Topic?
Ik wil sws nog een keer naar Darren Porter, zit altijd zoveel energie in..quote:
Dat lijkt me voor iedereen het beste.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:29 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Zucht, hij ook nog hier. Dan ga ik weer.
Heel dikke setquote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:15 schreef jackson het volgende:
Ik denk voor iedere tranceliefhebber zeker de moeite om eens deze uitstap te nemen: https://soundcloud.com/ca(...)afterlife-18-04-2020
Voor vele zal Fideles bekend zijn maar wellicht niet voor iedereen. Dit is natuurlijk gewoon trance, hoewel mensen er graag het stoere "Afterlife" imago eraan hangen. De heren draaien regelmatig dieper en donkerder maar deze set zal wellicht aanspreken. Moet wel een der beste sets zijn die ik gehoord heb dit jaar. Mocht het goed klinken, check de Afterlife stal en zeker een naam als Mathame.
Mooi weekend mensen!
Wel heh!quote:
Morgen is ook Ben Gold met een producer setquote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Morgen 12 uur lang livestreampje
[ afbeelding ]
quote:
Molens, water, Ferryquote:
Z'n nieuwe vind ik wel lekker: Ferry Corsten - Tomorrow [Flashover/Armada]quote:Op zaterdag 16 mei 2020 06:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij nader inzien vond ik het een beetje een kutset.
Het is iets wat je niet van Ferry verwacht. Die 2 Matt Fax remixes van Out of The Blue en Gouryella zijn wel goud.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 06:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij nader inzien vond ik het een beetje een kutset.
Goeie timing ook voor deze track.quote:
Ja, alhoewel ik mij de laatste keer niet meer kan herinneren eigenlijk. Kon wel eens 1,5-2 jaar terug zijn. Wil ze zelf ook weer eens aanslingeren.quote:
Heb zelf zoals je wellicht weet die OEM bak van Synq, sterke motor en destijds niet duur. Je kan altijd 15min in de auto stappen dan drinken we een pilsje en probeer je die units even. Kan ik ze ook weer uit het stof halen hierquote:Heb vanmiddag sinds jaren weer eens paar uur staan draaien, heel tof en ging tot m'n verbazing vrij goed, maar de pitch van m'n ene draaitafel is naar de klote dus moet eigenlijk een nieuwe draaitafel.
Iemand tips? Heb namelijk geen idee meer wat beetje de prima draaitafels zijn.
De andere die wel goed werkt is een Technics sl1200, maar ben niet van plan dat geld eraan uit te geven. 200-300 euro zou leuk zijn.
Ik zag laatst twee Synq's voor 400 euro op marktplaats tweedehands. Dat zou ook een optie kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:06 schreef Xantra het volgende:
Dacht altijd dat die OEM bakken nog goedkoper waren dan dat ze zijn. Het zijn wel prima dingen ja, maar moet er nog even over nadenken, eerst eens even kijken hoeveel ik blijf draaien anders vind ik het zonde van m'n geld.
Pioneer heeft trouwens ook een mooie tafel of anders een tweede hands Technics proberen op de kop te tikken.
Heel vette line-upquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Vanavond staat er weer een prima lijntje![]()
[ afbeelding ]
Welke van de 8quote:
Post ging specifiek over de set van Durand. Maar m'n favoriete ISOS is deel 2 denk ik.quote:
Tweede plaat.... Die heb ik zo, gruwelijk, vaak gedraaid en ingemixed. Wat een kneiter blijft dat toch.quote:
Lekkere plaat ja, kende hem niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Tweede plaat.... Die heb ik zo, gruwelijk, vaak gedraaid en ingemixed. Wat een kneiter blijft dat toch.
En dank voor de SoundCloud link, kan hij gemakkelijk via de Sonos
-edit- Helaas geen link van de set van haar
Dan draai je bijna 7 uur dikke platen en dan stream je het in monoquote:
Dat is inderdaad vrij droevigquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:40 schreef hp22 het volgende:
[..]
Dan draai je bijna 7 uur dikke platen en dan stream je het in mono![]()
quote:01. Nox Vahn & Marsh - Naturish
02. Martin Roth - Suite 909
03. Bob Moses - Like It Or Not (Joris Voorn Remix)
04. Stephan Bodzin & Marc Romboy - Styx
05. Solid Stone & Jennifer Rene - Pushing Up
06. Rouzbeh Delavari - La La La (Özgür Can Remix)
07. Perasma - Swing 2 Harmony
08. Ava Mea - In The End
09. Hydroid - Greek Trick
10. Solarstone ft. Elizabeth Fields - Speak In Sympathy
11. Starkid - Crayons (Leama & Moor's In Loving Memory Of Starkid Mix)
12. Above & Beyond - Air For Life
13. Eximinds & Proyal - Aura
14. Darren Porter & Ferry Tayle - Neptune's Siren
15. Winkee - Will I (Discover Love) (Simon Templar Remix)
16. Driftmoon - Bittersweet
17. Slusnik Luna vs. Lowland - Last Train To Trancentral
18. Perry O'Neil - Wave Force
19. Airwave and Rising Star - Sunspot (Remix)
20. Miikka Leinonen - Calm Waters
21. Epos - Vivagio (Danjo & Styles Remix)
22. Duderstadt ft. Anita Kelsey - Smile (Duende Dub Mix)
23. Abstract Vision and Elite Electronic - Always Loved U
24. Lange vs. Gareth Emery - This Is New York
25. Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Mix)
26. Neo & Farina - Alba Rossa (Mesh Remix)
27. Armin van Buuren ft. System F - From The Heart
28. Sonic Inc. - Taste Of Summer (Fire & Ice Vital Remix)
29. DJ Ernesto - Stop 9.5 (Phynn Salvation Mix)
30. Tukan - Light A Rainbow (Green Court ft. Marc Dawn Remix)
31. Mario Piu pres. DJ Arabesque - The Vision (Vision 1 Mix)
32. Out Of The Past - Mystery (Fred Baker vs. Vincent Gorczak Remix)
33. Adam Sheridan - Lektrik
34. Lennox - Servant Of Justice (Alex M.O.R.P.H. Remix)
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:08 schreef hp22 het volgende:
Ik heb ook weer een nieuw setje online staan, 3 uurtjes progressive en trance (classics)
https://www.mixcloud.com/extrema/exstreama4/
[..]
quote:18. Perry O'Neil - Wave Force
21. Epos - Vivagio (Danjo & Styles Remix)
25. Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Mix)
29. DJ Ernesto - Stop 9.5 (Phynn Salvation Mix)
Dit heb ik altijd zo'n verkrachting gevonden.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:08 schreef hp22 het volgende:
17. Slusnik Luna vs. Lowland - Last Train To Trancentral
Ik vind het juist wel een subtiele update van het origineel? Die staat ook gewoon op mijn usb trouwensquote:Op woensdag 10 juni 2020 11:28 schreef Xantra het volgende:
[..]
Dit heb ik altijd zo'n verkrachting gevonden.![]()
The KLF.
Ik ben dus afgelopen weken al m'n vinyl weer aan t draaien en kwam deze ook tegen, verliefd op deze plaat geworden. Zo'n lekker ravy gevoel in die synth.quote:
Ja deze is ook nog steeds heerlijk! Wilde 'm digitaal aanschaffen voor deze set maar nergens te vinden helaasquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:52 schreef Xantra het volgende:
[..]
Ik ben dus afgelopen weken al m'n vinyl weer aan t draaien en kwam deze ook tegen, verliefd op deze plaat geworden. Zo'n lekker ravy gevoel in die synth.
Heb je een voorbeeld voor mij? heb stukje van z'n classics warm up set zitten luisteren en leek mij prima, sowieso toen ik nog naar trancefeesten ging tien jaar geleden stond Armin altijd wel goed te draaien met vinyl dus aan hem twijfel ik niet.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:23 schreef needakill het volgende:
Check Armin's vinyl sets ook eens voor de grap. Zijn overgangen zijn ook best dubieus, terwijl hij ook met vinyl heeft gedraaid vroeger.
Ik ook. Die dutch dimension set blijft 1 van mijn favorieten.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:18 schreef Xantra het volgende:
Klopt, werd toen digitaal gedaan. ISOS4 zat kwa mixwerk weinig bezieling in idd.
Ik luister laatste tijd veel sets van Tiësto uit 2002, die kan wel vinyl mixen ja.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:59 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ik ook. Die dutch dimension set blijft 1 van mijn favorieten.
Ja maar echt. Tiesto in Concert van 2003 was ook tof. Ik was erbij.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat een geweldig feest was dat ook
ik ookquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:53 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ja maar echt. Tiesto in Concert van 2003 was ook tof. Ik was erbij.
Beste Tiësto nacht ooit voor mij, misschien zelfs wel beste trancefeest ooit, unieke sfeer.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:53 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ja maar echt. Tiesto in Concert van 2003 was ook tof. Ik was erbij.
Nou het was mijn eerste feestje (ik was net 18). Maar nog geen enkel feest daarna heeft die nacht overtroffen. Kan ook zijn omdat het mijn eerste feestje was en ik een mega Tiësto fan was.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:49 schreef Xantra het volgende:
[..]
Beste Tiësto nacht ooit voor mij, misschien zelfs wel beste trancefeest ooit, unieke sfeer.
Dat heb ik dan juist met TiC2 (de zaterdag), toen was ík net 18 haha. Vooral ook het extra classics uur maakte het af. TiC1 wel live geluisterd en de dvd grijs gedraaid overigensquote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:51 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Nou het was mijn eerste feestje (ik was net 18). Maar nog geen enkel feest daarna heeft die nacht overtroffen. Kan ook zijn omdat het mijn eerste feestje was en ik een mega Tiësto fan was.
Ja dit ook dus hahahaha.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:13 schreef LuNaTiC het volgende:
Ah, TIC 2003, memories. Toen ik nog onschuldig de hele nacht doorging op een paar biertjes en heel veel red bull.
Dat is tegenwoordig wel anders maar ik denk toch dat ik me er daarom meer bewust van herinner
Phoe, die set heb ik ook nog ergens op mijn PC staan... Waarschijnlijk nu ook overal online beluisteren?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:59 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ik ook. Die dutch dimension set blijft 1 van mijn favorieten.
Luister maar eens naar die Nyana CD. En dan cd2 de overgang van U Write The Rules naar Nothing. Daar gaat het niet helemaal zoals het hoort haha. Maar digitaal mixen stond toen nog in de kinderschoenen.
Valt mee lijkt mij... Buiten de Corona ellende nu om is het tegenwoordig ook genieten op Awakenings / Mysteryland / Defqon / Luminosity / Anjunadeep / etc., net wat je smaak is. Om maar te zwijgen van de compleet bizarre weekenden met ADE de afgelopen jaren. Daarnaast de all-nighters in de Basis Utrecht of in talloze clubs in Amsterdam van namen als Eelke Kleijn / Miss Melera / Weiter en die hele crew.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:17 schreef Tlaloc het volgende:
In 2003 zat ik nog op de basisschool. Wat een tijden heb ik toch gemist.
quote:We have some great news to share! Mark your calendar, since from Thursday June 25 till Sunday June 28, we have something special in mind; On those 4 days it is time for the "Luminosity Beach Festival 2020 - Broadcast".
We asked the DJs that were supposed to play at the actual festival this year, if they would be able to record a special set for you guys. And wow, we managed to get a lot of exclusive sets!
We're still working on the final schedule and timetable, so... stay tuned!
Which DJs do you hope to hear? Tag them here!
Ik op het hbo. Maar had geen enkele interesse in elektronische muziek. Ruim anderhalf decennium later alsnog besmet. Maar ja, ASOT nog net meegepikt en toen kwam coronaquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:17 schreef Tlaloc het volgende:
In 2003 zat ik nog op de basisschool. Wat een tijden heb ik toch gemist.
Enjoy.....quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Phoe, die set heb ik ook nog ergens op mijn PC staan... Waarschijnlijk nu ook overal online beluisteren?
Vond die ISOS avonden nog net een tandje dikker dan zijn In Concert feesten eigenlijk. Wel van beide flink genoten destijds. Maar vond het vroeger niet per se beter... Als ik terugdenk aan The Garden of Madness stage op Tomorrowland de afgelopen drie jaar is dat zeker niet minder.
Je hebt helemaal gelijk. Stuk voor stuk goeie dj's. Ik luister elke maand de nieuwe Distant van Mees Salomé op SoundCloud. Vind zijn sets altijd zo'n isos feel/buildup hebben.quote:[..]
Valt mee lijkt mij... Buiten de Corona ellende nu om is het tegenwoordig ook genieten op Awakenings / Mysteryland / Defqon / Luminosity / Anjunadeep / etc., net wat je smaak is. Om maar te zwijgen van de compleet bizarre weekenden met ADE de afgelopen jaren. Daarnaast de all-nighters in de Basis Utrecht of in talloze clubs in Amsterdam van namen als Eelke Kleijn / Miss Melera / Weiter en die hele crew.
Qua releases is het ook machtig met bergen nieuwe namen. Veel uit eigen land met helden als: Colyn / Tinlicker / Mees Salomé. Labels als Anjunadeep / Anjunabeats / Afterlife die je platgooien met de dikste platen.
Ook youtube helemaal vol met sets van Cercle. Podcast van elke artiest.
Vroeger had je wat minder, tegenwoordig mis je meer dan je ziet/hoort.
Ja die... Dat mixen de meeste hier niet beroerder denk ik, maar wat een platen.quote:
de show, het licht alles klopte. Dat het jaar erop veel meer mensen in het Gelredome werden gepropt hielp ook nietquote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:49 schreef Xantra het volgende:
[..]
Beste Tiësto nacht ooit voor mij, misschien zelfs wel beste trancefeest ooit, unieke sfeer.
verdomme ja zeg, Innercityquote:Op donderdag 18 juni 2020 08:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah 2002, toen ging ik voor het eerst naar grotere events. Sensation White en Innercity waren dat jaar mijn muzikale dopingen.
Sensation draaide toen nog om Trance en Innercity had ook Trance op de mainstage met o.a. Tiësto. Een van m'n favoriete nummers ooit hoorde ik daar voor het eerst
Mensen lief! Die plaat ja, wat een kneiter.quote:Op donderdag 18 juni 2020 08:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah 2002, toen ging ik voor het eerst naar grotere events. Sensation White en Innercity waren dat jaar mijn muzikale dopingen.
Sensation draaide toen nog om Trance en Innercity had ook Trance op de mainstage met o.a. Tiësto. Een van m'n favoriete nummers ooit hoorde ik daar voor het eerst
quote:19:00h: Ruben de Ronde
20:10h: Ferry Corsten
21:15h: Sander van Doorn presents: Purple Haze
Tune in via live.mysteryland.com and fade away to the energy of Trance!
Eindelijk noemt iemand Mees Salomé!quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Valt mee lijkt mij... Buiten de Corona ellende nu om is het tegenwoordig ook genieten op Awakenings / Mysteryland / Defqon / Luminosity / Anjunadeep / etc., net wat je smaak is. Om maar te zwijgen van de compleet bizarre weekenden met ADE de afgelopen jaren. Daarnaast de all-nighters in de Basis Utrecht of in talloze clubs in Amsterdam van namen als Eelke Kleijn / Miss Melera / Weiter en die hele crew.
Qua releases is het ook machtig met bergen nieuwe namen. Veel uit eigen land met helden als: Colyn / Tinlicker / Mees Salomé. Labels als Anjunadeep / Anjunabeats / Afterlife die je platgooien met de dikste platen.
Ook youtube helemaal vol met sets van Cercle. Podcast van elke artiest.
Vroeger had je wat minder, tegenwoordig mis je meer dan je ziet/hoort.
Ik vind het aardig Trancy en heel erg tof ookquote:Op maandag 22 juni 2020 16:46 schreef WhatTheFuck het volgende:
[..]
Eindelijk noemt iemand Mees Salomé!![]()
![]()
Een van zijn beste sets: Mees Salomé | Filth On Acid Beach
https://www.facebook.com/(...)ach/871286259744117/
https://soundcloud.com/th(...)oom-room-mees-salome
Ik zal wel afgekafferd worden omdat het geen trance is maar dat boeit me niet.
Ja, mooie tijden. Reageerde op Twitter al op dit interview, moet hem nog kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:03 schreef hp22 het volgende:
Erg tof om weer iets van Jonas te horen, het enthousiasme spat eraf!
Bizar dat Castamara 15 jaar oud is (en deel 37 van dit topic met zijn naam dus ook). Zal nooit vergeten dat Galen/Celwin hem in de soos in Buren draaiden vlak na de ASOT premiere (of niet @:jackson, @:Xantra, @:Tomaz
)
En niet veel later voor Jonas' zijn neus juichen en Castamara mee'bleren' in de Poema op ons eigen feestje
[ afbeelding ]
Ik vond Tim Penner en Maria Healy erdoor. Beide zeer toffe sets.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo'n lang weekend Lumi livesets is ook tof om nieuwe dj's te ontdekken. Xijaro & Pitch bijvoorbeeld. Kende dit duo niet maar die gast zet ff een van de beste sets van het weekend neer.
Dat hij blind is maakt het bovendien alleen nog maar specialer.
Damn, kom er nu pas achteraf achter dat Lumi een broadcast hadquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:35 schreef Moogle het volgende:
Misschien toch een klein festival mogelijk eind augustus? Mini Mysteryland ofzo.
Line-up Lumi is wel tof trouwens:
[ afbeelding ]
De videostreams waren all over the place. Van een 480p camera die meetrilde op de tafel tot leuke aangeklede setjes in thema. Vanuit huis/studio van de artiest.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Damn, kom er nu pas achteraf achter dat Lumi een broadcast haddat wordt terug luisteren.
Hoe was het in beeld gebracht? Iedereen vanuit zijn/haar eigen studio / huis, of was het met een leuke beach achtergrond waardoor je wat meer het "Lumi gevoel" kreeg?
Wat gebeurt er allemaal met het volume?quote:
Blijkbaar alleen bij Nifra. Sam en Ram zijn normaal.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat gebeurt er allemaal met het volume?
Wat is dezen? Tiësto terug naar zijn oude roots? Mijn interesse is gewekt.quote:
Nieuwe trance alias misschien? We can only dream.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:30 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Wat is dezen? Tiësto terug naar zijn oude roots? Mijn interesse is gewekt.
My body is readyquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nieuwe trance alias misschien? We can only dream.
quote:
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:30 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Wat is dezen? Tiësto terug naar zijn oude roots? Mijn interesse is gewekt.
Yesquote:Op donderdag 9 juli 2020 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nieuwe trance alias misschien? We can only dream.
Hyped!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:27 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Yes
https://weraveyou.com/2020/07/tiesto-verwest/
Die blog is echt kut. Trouwens het is geen trance maar progressive house meer, maarjaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 21:27 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Yes
https://weraveyou.com/2020/07/tiesto-verwest/
Ja, Tof! Pak ik binnenkort in mijn vakantie even mee.... Heerlijke TL ook :-Dquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:25 schreef Xantra het volgende:
Ik heb ook maar weer eens een setje opgenomen, vind hem wel aardig geworden, vinyl only setje.
https://www.mixcloud.com/(...)-vinyl-only-livemix/
Probspot – Blueberry
O.C. ft Nick Beman – Not Even Winds
Motorcycle – As The Rush Comes (Perry O’Neill Instrumental Mix)
Motorcycle – As The Rush Comes (Markus Schulz Coldharbour Mix)
Tadi & NV – Indian Hashish
Andrew K. presents Junk Science - Jataka
Solid Globe – Sahara (Markus Schulz Coldharbour Mix)
Perry O’Neill – Cold Fusion
RR Workshop – Electrolux
Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's - Rebounce Indicator (Kosmas Epsilon Remix)
Remy & Klinkenberg – Till Ya Drop
Peres & Petersky – Hello Ladies
Tiësto – Magic Journey
Thanks!quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, Tof! Pak ik binnenkort in mijn vakantie even mee.... Heerlijke TL ook :-D
Het is niet echt deep house, maar meer tegen het prog aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:45 schreef Xantra het volgende:
De man denkt: dat deephouse is wel erg populair, hop tijd om te switchen en weer met de massa mee te gaan.
Nice.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:25 schreef Xantra het volgende:
Ik heb ook maar weer eens een setje opgenomen, vind hem wel aardig geworden, vinyl only setje.
Probspot – Blueberry
RR Workshop – Electrolux
Tiësto – Magic Journey
Als je 'm koopt duurt ie 'gewoon' 7:23 minquote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:21 schreef needakill het volgende:
Tja tja. Had liever een 7 minuten track gezien, want na die 4/5 minuten verwacht je toch wat meer
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:38 schreef hp22 het volgende:
[..]
Als je 'm koopt duurt ie 'gewoon' 7:23 min
Fijne platen! Wordt tijd voor 5 DJ's in a Reunionquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:25 schreef Xantra het volgende:
Probspot – Blueberry
RR Workshop – Electrolux
Tiësto – Magic Journey
Hahah live on twitch?!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:12 schreef hp22 het volgende:
[..]
Fijne platen! Wordt tijd voor 5 DJ's in a Reunion
Erg lastig om er maar 10 uit te kiezen. Een aantal nummers staan er ook niet tussen. Top 20/30 zou fijner zijnquote:Op zondag 19 juli 2020 22:38 schreef Tlaloc het volgende:
https://vote.astateoftrance.com/
In kader van ASOT 1000 stemmen op de Top 100. Gaat moeilijk worden om hier een top 10 van neer te zetten...
Dat is nog wel lastig inderdaad, missen ook wel wat dingen.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:38 schreef Tlaloc het volgende:
In kader van ASOT 1000 stemmen op de Top 100. Gaat moeilijk worden om hier een top 10 van neer te zetten...
Deep mix voor mij, die is toch wel wat magischer vind ik. Toevallig vorige week nog in een setje gedraaidquote:Op dinsdag 21 juli 2020 00:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor de fijnproevers. Welke versie is beter?
Beide
Ohhhhhhhh kan tot oktober. Mooi. Nu nog geen idee.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:38 schreef Tlaloc het volgende:
Volgens mij zetten ze alleen tracks neer die in ASOT zijn gedraaid de afgelopen 20 (!) jaar, dus dat er tracks missen is helaas onvermijdelijk. Maar de tracks die ik er op wil zetten staan er gelukkig wel op. Nu nog een top 10 zien te verzinnen (gaat nog lastig worden ook).quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat is nog wel lastig inderdaad, missen ook wel wat dingen.
Dit is de mijne
1. Need You Now / How Many Times
Plumb (Bryan Kearney Remix)
2. Adagio For Strings
Tiësto
3. We're All We Need
Above & beyond feat. Zoë Johnston (-)
4. As The Rush Comes
Motorcycle (-)
5. Wherever You Are
Ferry Corsten feat. HALIENE (-)
6. Just As You Are
Armin van Buuren pres. Rising Star feat. Fiora (-)
7. Inertia
Darren Porter (-)
8. All Over Again
Bryan Kearney & Plumb (-)
9. Exploration Of Space
Cosmic Gate (-)
10. Renaissance
Eximinds (-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog twijfelen of ik er 'standaard' classics in moet gooien (die gewoon ontzettend goed zijn) of de wat minder bekende platen die mij 'into trance' hebben gebracht of persoonlijke herinneringen aan heb...
quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:58 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Volgens mij zetten ze alleen tracks neer die in ASOT zijn gedraaid de afgelopen 20 (!) jaar, dus dat er tracks missen is helaas onvermijdelijk. Maar de tracks die ik er op wil zetten staan er gelukkig wel op. Nu nog een top 10 zien te verzinnen (gaat nog lastig worden ook).
Deze gaan er in elk geval in
Ja ik heb er ook maar 10 gepakt die eerst in mij opkwamen, nu zie ik allemaal andermans lijstjes voorbij komen en dan krijg ik alweer spijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog twijfelen of ik er 'standaard' classics in moet gooien (die gewoon ontzettend goed zijn) of de wat minder bekende platen die mij 'into trance' hebben gebracht of persoonlijke herinneringen aan heb...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Voor mij ook de "Deep mix", maar zo deep vind ik hem overigens niet. Wel een prima plaatquote:Op dinsdag 21 juli 2020 00:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor de fijnproevers. Welke versie is beter?
Beide
Tja, meer dan 20 jaar trance, zoooo veel goede tracks, en vaak nadat je zo'n lijstje klaar en ingestuurd hebt, kom je nog altijd tracks tegen die je over het hoofd hebt gezien.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:47 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook maar 10 gepakt die eerst in mij opkwamen, nu zie ik allemaal andermans lijstjes voorbij komen en dan krijg ik alweer spijt
Iemand?quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:43 schreef LuNaTiC het volgende:
Hallo vrinden,
Ik ben op zoek naar een (volgens mij al wat ouder) vocal trance nummer met vrouwelijke vocalen.
Ze zingt ik het refrein: dream on, ooohooh dream on (beetje zacht galmend neuriënd daarna).
En nog een zin als “the sky is not the limit”.
Ik had gedacht het makkelijk te kunnen vinden, denk ook nog steeds dat in de titel iets met dreams of dream on verwerkt zit. Maar helaas, ik zie door alle dromen het nummer niet meer
Enkele weken/maanden geleden nog grhoord in een van mn vaste trance podcasts, maar dat zijn er ook een hoop (oa Armin van Buuren, Ferry Corsten, Solarstone, Markus Schulz), dus voelt als een speld in een hooiberg.
Voor een beetje doorgewinterde tranceliefhebber moet het een eitje zijn, ook stom dat ik er niet op kan komen of adequaat kan googlen
quote:01. Schiller mit Heppner - Dream Of You
02. VER:WEST - 5 Seconds Before Sunrise
03. GusGus - Within You
04. Kirsty Hawkshaw - Just Be Me
05. Autonomi - Games
06. Stan Kolev - Water Of Life
07. Andy Duguid ft. Leah - Don't Belong
08. Michael Cassette - David (Allende Remix)
09. Cressida - Slightly Agravic
10. Musetta - Red Star (Bruce Aisher's Rainbow Road Mix)
11. Dominik Eulberg - Dreizehnspecht (Nathan Fake Remix)
12. Probspot - Foreplay
13. Niklas Harding pres. Arcane - Ice Beach
14. Loverush UK vs. Maria Nayler - One + One (Pedro Del Mar & DoubleV Remix)
15. Alex Di Stefano - I've Got The Power
16. Eximinds & Proyal - Aura
17. Wavetraxx - Legend
18. Gareth Emery - Citadel
19. Porter Robinson - Spitfire (Bjorn Akesson Remix)
20. Imogen Heap - Hide & Seek (EnMass Remix)
21. Armin™ - Blue Fear
22. Quench - Dreams
23. SMR LVE ft. Kyler England - Story Of Your Heart (Sunlight State Remix)
24. Full Tilt ft. Katrina Noorbergen - Letting Go (Jorn Van Deynhoven Remix)
25. Boom Jinx ft. Key - Eternal Reminiscence
26. Conjure One ft Sinéad O'Connor - Tears From The Moon (Tiësto In Search Of Sunrise Remix)
27. Carrie Skipper - Time Goes By (Super8 Deep Mix) (Tiësto Live At HMH Edit)
28. Bluskay - A Smile To Remember
29. Moby - Why Does My Heart Feel So Bad? (Ferry Corsten Remix)
30. B.B.E. - Seven Days And One Week
31. Jonas Steur - Silent Waves
32. Airborn - Tour De Trance (Dub Mix)
33. Richard Durand - The Open
34. Peter Hulsmans & Tiff Lacey - Possibility (John Dopping Rehabilitation Mix)
35. Ovnimoon & Via Axis - Superlight In The Darkness (Twelve Sessions Remix)
36. Flutlicht - Icarus (The Flight) (Original Deadalus Mix)
37. Rank 1 - It's Up To You (Symsonic) (Dumonde Remix)
38. Lexicon 4 - Reach Me
Ik weet welk nummer je bedoelt, maar kan helaas ook niet op de titel komen... Ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:44 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik weet het, crosspost, maar hier zitten de kenners nu eenmaal
[..]
Iemand?
In het bewuste topic had iemand hem gevonden!quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:33 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ik weet welk nummer je bedoelt, maar kan helaas ook niet op de titel komen... Ook wel benieuwd.
Ah, dat is hem jaquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:36 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
In het bewuste topic had iemand hem gevonden!
We Are the Light, a song by Markus Schulz, Nikki Flores on Spotify
Damn, deze had ik ook gewoon moeten wetenquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:36 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
In het bewuste topic had iemand hem gevonden!
We Are the Light, a song by Markus Schulz, Nikki Flores on Spotify
36. Flutlicht - Icarus (The Flight) (Original Deadalus Mix)quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:53 schreef hp22 het volgende:
https://www.mixcloud.com/extrema/exstreama5/
Weer een nieuwe set online met recente platen en veel kneiters uit grootmoeders tijd
[..]
Is die set ergens terug te luisteren? Mag ook via DMquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:58 schreef jackson het volgende:
Goddomme, die Tiesto, heb hem al 100 keer afgeschreven de afgelopen jaren. Draait hij even onder zijn ver:west alias de dikste platen van dit moment. Goeie god, die set op de digitale TL editie. Je zal die man live mogen horen met al dat Afterlife en melodieuze geweld.
Ik vond die taffes herrie de afgelopen jaren niks met zijn EDM sound, maar net als in zijn trance tijd was het voor de liefhebbers altijd spot-on. Nu doet hij hetzelfde binnen dit genre. Mooi dat je naam groter is dan een genre en dat men het mogelijk "gewoon weer" gaat accepteren.
Volgens mij is het niet terug te luisteren nog... De TL is wel te vinden. Heb de set ook niet gehoord maar de platen zeggen genoeg.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:55 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Is die set ergens terug te luisteren? Mag ook via DM![]()
![]()
Ben zoooo benieuwd.
Op Soundcloud staan twee vermoedelijke rips, als je zoekt op Ver:west heb je ze zo gevonden. Snel even zelf geluisterd maar werd er nou niet echt warm van als deephouse liefhebber.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet terug te luisteren nog... De TL is wel te vinden. Heb de set ook niet gehoord maar de platen zeggen genoeg.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ben zeer benieuwd naar de Ver:west sounds.![]()
ID4 is idd the beste. Wat een track! Speelde al eerder op 1 van zijn boot streampjesquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ben zeer benieuwd naar de Ver:west sounds.![]()
Goeie god, wat een guestmix![]()
Vooral die laatste 2 tracks(helaas allemaal ID's nog op dit moment
)
Neuh, is wat meer in de stijl van Mathame / Fideles / Tale of Us/ Colyn. Die winddown set die ik laatst postte van Fideles, of de wind down set van Stephan Jolk, beide voor BBC. Afterlife podcast heeft ook deze sound wel. Weinig met deephouse te maken verder, vind ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:19 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Op Soundcloud staan twee vermoedelijke rips, als je zoekt op Ver:west heb je ze zo gevonden. Snel even zelf geluisterd maar werd er nou niet echt warm van als deephouse liefhebber.
https://hearthis.at/sndvl/cl696/quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:39 schreef WhatTheFuck het volgende:
Hier is een (korte?) MP3 te vinden van VER:WEST Tomorrowland:
https://www.livesets.onli(...)ble-07-25-2020.shtml
quote:Intro (00:00:00)
No One on Earth (Gabriel & Dresden Intro Mix) (00:01:08)
Can't Sleep (00:09:45)
Breaking Ties (Above & Beyond's Analogue Haven Remix) (00:16:35)
Silence (Above & Beyond's 21st Century Remix) (00:23:33)
Sunset on Ibiza (Above & Beyond Mix) (00:30:16)
One Night In Tokyo (Above & Beyond Remix) (00:36:47)
Miracle (Above & Beyond Club Mix) (00:43:30)
Oceanic (00:50:40)
Air For Life (00:55:33)
Razorfish (Above & Beyond's Full On Mix) (01:01:38)
On A Metropolis Day (01:07:44)
Alone Tonight (Ronski Speed Remix) (01:13:52)
Underwater (Above & Beyond's 21st Century Remix) (01:19:40)
Far From In Love (Above & Beyond's San Francisco Mix) (01:26:37)
Good For Me (Above & Beyond Club Mix) (01:33:21)
Getting Away (01:40:05)
Surrender (01:46:44)
Satellite (Above & Beyond Remix) (01:53:08)
Mee eensquote:Op maandag 10 augustus 2020 19:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu helemaal beschikbaar. Vind het toch wat flauw. Had er iets meer van verwacht, maar het is gewoon niet mijn genre.
is er al bekend geworden wat daar het plan voor was?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mee eens
Ach het grote voordeel is dat ie waarschijnlijk nu wel op ASOT 1000 gaat draaien als Armin dat ooit gaat geven.
Nog niet, Armin heeft het afentoe over. Maar dat is niets concreetsquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 11:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er al bekend geworden wat daar het plan voor was?
Past niet heel erg in de prog area. Te grote naam ervoorquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mee eens
Ach het grote voordeel is dat ie waarschijnlijk nu wel op ASOT 1000 gaat draaien als Armin dat ooit gaat geven.
Gaat ook gewoon main staan hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:29 schreef needakill het volgende:
[..]
Past niet heel erg in de prog area. Te grote naam ervoor
Dan moet hij als 2e staan, maar wilt hij dat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:30 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Gaat ook gewoon main staan hoor
Ik vind het deel van Giuseppe Ottaviani best ok. Vond de remix van Empty Streets door Markus Schulz overigens ook niet verkeerd. Mix van Roger Shah/Sunlounger zit te weinig tempo in; luistert niet fijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Die nieuwe ISOS kan me niet helemaal boeien helaas.
Dat is het idee van Sunlounger ook geweest denk ik?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind het deel van Giuseppe Ottaviani best ok. Vond de remix van Empty Streets door Markus Schulz overigens ook niet verkeerd. Mix van Roger Shah/Sunlounger zit te weinig tempo in; luistert niet fijn.
Dat denk ik ook, maar niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is het idee van Sunlounger ook geweest denk ik?
Zelf nog niet geluisterd trouwens.
GO is de beste mix van de 3 idd. Maar voor mij geen typische ISOS sound. Eens wat betreft Sunlounger, terwijl ik normaal wel fan ben van die sound.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind het deel van Giuseppe Ottaviani best ok. Vond de remix van Empty Streets door Markus Schulz overigens ook niet verkeerd. Mix van Roger Shah/Sunlounger zit te weinig tempo in; luistert niet fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ugh Satellite had er bij mij ook in gemoeten.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die ASOT top 10 is niet te doen, maar dit is mijn lijst geworden.
1. Satellite Above & Beyond pres. OceanLab (Original Above & Beyond Mix)
2. RAMelia RAM & Susana (Tribute To Amelia)
3. An Angel's Love Alex M.O.R.P.H. feat. Sylvia Tosun
4. Lost Sunlounger & Zara
5. Made Of Love Ferry Corsten feat. Betsie Larkin
6. Adagio For Strings Tiësto
7. Southern Sun Paul Oakenfold (Tiësto Remix)
8. Tracking Treasure Down Gabriel & Dresden feat. Molly
9. Mindcircus Way Out West feat. Tricia Lee Kelshall (Gabriel & Dresden's Club Mix)
10. The Legacy Saltwater (Alphazone Remix)
Ja joh. Niet te doen tochquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:54 schreef Xantra het volgende:
[..]
Ugh Satellite had er bij mij ook in gemoeten.
Carte Blanche, hoe ben ik die vergeten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:12 schreef Tlaloc het volgende:
10 tracks is niet te doen nee, kon Satellite, Sun & Moon, Burned With Desire, Between The Rays, Silhouette, The Legacy, In Silence, Voyage, Suburban Train, Yet Another Day, The Atmosphere, See the Sun, Southern Sun, Airwave, Air For Life, Anahera, Carte Blanche, etc etc etc niet toevoegen hoewel ze natuurlijk allemaal een plekje verdienen.
Zou zomaar eens kunnen maar met vijf euro ben ik niet echt geholpenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:56 schreef Xantra het volgende:
Oh ja, als iemand Gabriel & Dresden - Arcadia (incl. Ozgur Can remix) op vinyl heeft liggen, wil ik die graag overkopen.
10tje?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Zou zomaar eens kunnen maar met vijf euro ben ik niet echt geholpen.
Op je muil, gauw.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Zou zomaar eens kunnen maar met vijf euro ben ik niet echt geholpen.
ASOT 1000 gaat dan weer wel in het water vallen vrees ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
De vinyl set van Ferry en Armin in ASOT net heeft ook wel weer tracks die erin hadden gekund
Lekker uurtje was dat.
Word een zomer ding. Net zoals 300 toen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
ASOT 1000 gaat dan weer wel in het water vallen vrees ik(als evenement)
Zelfs daar vrees ik voor, maar daar zal ik dit topic niet teveel mee bevuilen. Denk dat we dat allemaal wel beseffen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:00 schreef needakill het volgende:
[..]
Word een zomer ding. Net zoals 300 toen.
ook dan hoef je nog nergens op te rekenenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:00 schreef needakill het volgende:
[..]
Word een zomer ding. Net zoals 300 toen.
Ferry b2b Armin, mooier kan het niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
De vinyl set van Ferry en Armin in ASOT net heeft ook wel weer tracks die erin hadden gekund
Lekker uurtje was dat.
Goed plan. Daarom extra mooi dit keer dat Will na de episode nog een uurtje extra draaide.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:46 schreef needakill het volgende:
De Guestmixes moeten gewoon altijd een XXL episode wezen. Vooral die Factor B's en Solarstone's guestmixes waren goed en verdiende gewoon een uur.
quote:01. South Pole - Somna
02. Kay-D - Decarbonize (Nikko Mavridis Remix)
03. Nick Devon - Levitate
04. Faithless ft. Suli Breaks & Nathan Ball - This Feeling (R Plus Remix)
05. Lastlings - No Time (Will Easton Remix)
06. Protoculture - Shine
07. BT & Emma Hewitt - No Warning Lights (ALPHA 9 Remix)
08. Fafaq & Robson - 4 AM
09. Eximinds - Sundown
10. David West ft. Inkfish - Searching For Substance
11. Parker & Hanson - Let Me Be (Instrumental Mix)
12. Cosmithex - Ground Control (Alfredo Calderini Remix)
13. Andy Duguid - Hypocrisy
14. Bedrock - Heaven Scent
15. Alpha Male - Monkey Business
16. Armin van Buuren ft. Gabriel & Dresden vs. Coldplay - Fixing Zocalo 2007 (Extrema Edit)
17. Sonorous - Protonic
18. The Quest - Shaken Not Stirred
19. Alex M.O.R.P.H. - Blue Bird
20. Elude - Purgatory (Ian Betts Mix)
21. Solarstone vs. Scott Bond - 3rd Earth
22. The Auranaut - People Want To Be Needed
23. Aly & Fila - Eye Of Horus (Ronski Speed Remix)
24. Above & Beyond ft. Zoe Johnston - Good For Me (Above & Beyond Club Mix)
25. Modus Operandi - Suburbia
26. M.I.D.O.R. & Six4Eight - Cloud City
27. Eximinds - Etude
28. Miroslav Vrlik - Fly Away
29. Darren Tate vs. Jono Grant - Nocturnal Creatures
30. Whirlpool - Under The Sun (Solarstone Remix)
31. Agnelli & Nelson - Shiver (John O'Callaghan Remix)
32. Kuffdam & Plant - Summer Dream (Stoneface & Terminal Remix)
33. Plastic Boy - Live Another Life
34. Rank 1 - Conspiracy
35. Ace's Delight - Mental Theme (Ultra Trance Mix)
Whirlpool - under the sunquote:Op donderdag 12 november 2020 16:14 schreef hp22 het volgende:
Recentelijk ook weer een setje gedraaid met prog en uplifting, paar nieuwe en veel oude dingen zoals altijd. Merk dat ik dit jaar meer behoefte heb aan classics dan andere jaren, hoe zou het komen
https://www.mixcloud.com/extrema/exstreama8/
[..]
quote:Dear ASOT-fan,
It's time to mark your calendars! Celebrate the 1000th episode with us on 21 January 2021 with a very special extended radio show. During this unique episode we will announce some BIG NEWS about the ASOT1000 celebration in Utrecht which will happen later in 2021.
Ik had gehoopt of een festival. Jaarbeurs met 1 richtingsverkeer is gewoon kutquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:00 schreef indiaantje89 het volgende:
ASOT 1000 wel gewoon in Utrecht
[..]
en dus 's nachtsquote:Op zaterdag 28 november 2020 12:05 schreef needakill het volgende:
[..]
Ik had gehoopt of een festival. Jaarbeurs met 1 richtingsverkeer is gewoon kut
Ze zeggen alleen "later in 2021", geen locatie of zo... Hopelijk dus een weekend outdoor festival in de zomer.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:00 schreef indiaantje89 het volgende:
ASOT 1000 wel gewoon in Utrecht
[..]
En waar wil je dat gaan doen in Utrecht?quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ze zeggen alleen "later in 2021", geen locatie of zo... Hopelijk dus een weekend outdoor festival in de zomer.
Ook vooral nu in deze tijd. Zaterdagavond rond 1 a 2 uur in je bed in plaats van 5/6 uur.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dus 's nachtsik ben inmiddels op een leeftijd dat dat minder makkelijk gaat
Dediqated was ook overdag, en in Gelredome. Binnenlocatie + nacht hoeft dus niet per definitie.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dus 's nachtsik ben inmiddels op een leeftijd dat dat minder makkelijk gaat
Wel in Utrecht dus ik ga gewoon uit van de Jaarbeurs.quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ze zeggen alleen "later in 2021", geen locatie of zo... Hopelijk dus een weekend outdoor festival in de zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |