abonnement Unibet Coolblue
pi_193671147
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:13 schreef LuNaTiC het volgende:
Ah, TIC 2003, memories. Toen ik nog onschuldig de hele nacht doorging op een paar biertjes en heel veel red bull.

Dat is tegenwoordig wel anders maar ik denk toch dat ik me er daarom meer bewust van herinner :+
Ja dit ook dus hahahaha.
  woensdag 17 juni 2020 @ 15:29:15 #152
105311 Xantra
Cinematographer
pi_193671290
Hahahaha. *O*
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  woensdag 17 juni 2020 @ 16:17:52 #153
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_193671866
In 2003 zat ik nog op de basisschool. Wat een tijden heb ik toch gemist.
  woensdag 17 juni 2020 @ 16:40:08 #154
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_193672157
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 18:59 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Ik ook. Die dutch dimension set blijft 1 van mijn favorieten.

Luister maar eens naar die Nyana CD. En dan cd2 de overgang van U Write The Rules naar Nothing. Daar gaat het niet helemaal zoals het hoort haha. Maar digitaal mixen stond toen nog in de kinderschoenen.
Phoe, die set heb ik ook nog ergens op mijn PC staan... Waarschijnlijk nu ook overal online beluisteren?

Vond die ISOS avonden nog net een tandje dikker dan zijn In Concert feesten eigenlijk. Wel van beide flink genoten destijds. Maar vond het vroeger niet per se beter... Als ik terugdenk aan The Garden of Madness stage op Tomorrowland de afgelopen drie jaar is dat zeker niet minder.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 17 juni 2020 @ 16:49:29 #155
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_193672255
quote:
9s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:17 schreef Tlaloc het volgende:
In 2003 zat ik nog op de basisschool. Wat een tijden heb ik toch gemist.
Valt mee lijkt mij... Buiten de Corona ellende nu om is het tegenwoordig ook genieten op Awakenings / Mysteryland / Defqon / Luminosity / Anjunadeep / etc., net wat je smaak is. Om maar te zwijgen van de compleet bizarre weekenden met ADE de afgelopen jaren. Daarnaast de all-nighters in de Basis Utrecht of in talloze clubs in Amsterdam van namen als Eelke Kleijn / Miss Melera / Weiter en die hele crew.

Qua releases is het ook machtig met bergen nieuwe namen. Veel uit eigen land met helden als: Colyn / Tinlicker / Mees Salomé. Labels als Anjunadeep / Anjunabeats / Afterlife die je platgooien met de dikste platen.

Ook youtube helemaal vol met sets van Cercle. Podcast van elke artiest.
Vroeger had je wat minder, tegenwoordig mis je meer dan je ziet/hoort.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 17 juni 2020 @ 16:54:33 #156
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_193672307
Ja je wordt tegenwoordig best wel verwend hoor, met al die livestreams op alle socials.

Vroegah was je vooral aangewezen op obscure sites waarbij je met mazzel enigszins acceptabele livesets geript in mp3 kon downloaden (of als je geluk had, dat je lid was van een topsite, dan had je veel en snel toegang via FTP).

Maar de muziek is natuurlijk wel anders geworden. Beter niet altijd per se, maar producties lijken wel wat 'rijker' te zijn dan vroeger.

Vriendin is sinds ze mij heeft leren kennen ook helemaal van trance gaan houden, luistert veel naar ASOT en ik laat haar altijd meeluisteren naar Solarstone's Pure Trance Radio, Ferry's Fix / etc etc.

Maar dan heel af en toe zet ik nog een livesetje van vroeger op. Tiesto Live @ Innercity 99, Live @ Impulz Outdoor, nouja, ga maar door, heb ze allemaal nog van die tijd op mijn hdd bewaard.

Het klinkt voor haar wel wat verouderd, maar als tranceliefhebber blijf ik het tijdloze muziek vinden. En er zijn genoeg pareltjes die zelfs nu nog mee zouden draaien qua 'rijke muziek'productiewaarde.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 17 juni 2020 @ 17:15:39 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193672538
quote:
We have some great news to share! Mark your calendar, since from Thursday June 25 till Sunday June 28, we have something special in mind; On those 4 days it is time for the "Luminosity Beach Festival 2020 - Broadcast".

We asked the DJs that were supposed to play at the actual festival this year, if they would be able to record a special set for you guys. And wow, we managed to get a lot of exclusive sets!

We're still working on the final schedule and timetable, so... stay tuned!

Which DJs do you hope to hear? Tag them here!

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 17 juni 2020 @ 17:30:45 #158
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_193672702
Lekker 👍
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_193673601
quote:
9s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:17 schreef Tlaloc het volgende:
In 2003 zat ik nog op de basisschool. Wat een tijden heb ik toch gemist.
Ik op het hbo. Maar had geen enkele interesse in elektronische muziek. Ruim anderhalf decennium later alsnog besmet. Maar ja, ASOT nog net meegepikt en toen kwam corona :').

Lang leve YouTube inderdaad.
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
pi_193675819
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:40 schreef jackson het volgende:

[..]

Phoe, die set heb ik ook nog ergens op mijn PC staan... Waarschijnlijk nu ook overal online beluisteren?

Vond die ISOS avonden nog net een tandje dikker dan zijn In Concert feesten eigenlijk. Wel van beide flink genoten destijds. Maar vond het vroeger niet per se beter... Als ik terugdenk aan The Garden of Madness stage op Tomorrowland de afgelopen drie jaar is dat zeker niet minder.
Enjoy.....

pi_193675860
quote:
[..]

Valt mee lijkt mij... Buiten de Corona ellende nu om is het tegenwoordig ook genieten op Awakenings / Mysteryland / Defqon / Luminosity / Anjunadeep / etc., net wat je smaak is. Om maar te zwijgen van de compleet bizarre weekenden met ADE de afgelopen jaren. Daarnaast de all-nighters in de Basis Utrecht of in talloze clubs in Amsterdam van namen als Eelke Kleijn / Miss Melera / Weiter en die hele crew.

Qua releases is het ook machtig met bergen nieuwe namen. Veel uit eigen land met helden als: Colyn / Tinlicker / Mees Salomé. Labels als Anjunadeep / Anjunabeats / Afterlife die je platgooien met de dikste platen.

Ook youtube helemaal vol met sets van Cercle. Podcast van elke artiest.
Vroeger had je wat minder, tegenwoordig mis je meer dan je ziet/hoort.
Je hebt helemaal gelijk. Stuk voor stuk goeie dj's. Ik luister elke maand de nieuwe Distant van Mees Salomé op SoundCloud. Vind zijn sets altijd zo'n isos feel/buildup hebben.
  woensdag 17 juni 2020 @ 21:03:38 #162
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_193676105
quote:
Ja die... Dat mixen de meeste hier niet beroerder denk ik, maar wat een platen. :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 18 juni 2020 @ 08:04:09 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193680429
Ah 2002, toen ging ik voor het eerst naar grotere events. Sensation White en Innercity waren dat jaar mijn muzikale dopingen.

Sensation draaide toen nog om Trance en Innercity had ook Trance op de mainstage met o.a. Tiësto. Een van m'n favoriete nummers ooit hoorde ik daar voor het eerst O+

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 juni 2020 @ 11:36:00 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_193682493
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 20:49 schreef Xantra het volgende:

[..]

Beste Tiësto nacht ooit voor mij, misschien zelfs wel beste trancefeest ooit, unieke sfeer.
de show, het licht alles klopte. Dat het jaar erop veel meer mensen in het Gelredome werden gepropt hielp ook niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 juni 2020 @ 11:38:02 #165
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_193682511
quote:
19s.gif Op donderdag 18 juni 2020 08:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah 2002, toen ging ik voor het eerst naar grotere events. Sensation White en Innercity waren dat jaar mijn muzikale dopingen.

Sensation draaide toen nog om Trance en Innercity had ook Trance op de mainstage met o.a. Tiësto. Een van m'n favoriete nummers ooit hoorde ik daar voor het eerst O+

verdomme ja zeg, Innercity O+
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 18 juni 2020 @ 15:41:23 #166
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_193685600
quote:
19s.gif Op donderdag 18 juni 2020 08:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah 2002, toen ging ik voor het eerst naar grotere events. Sensation White en Innercity waren dat jaar mijn muzikale dopingen.

Sensation draaide toen nog om Trance en Innercity had ook Trance op de mainstage met o.a. Tiësto. Een van m'n favoriete nummers ooit hoorde ik daar voor het eerst O+

Mensen lief! Die plaat ja, wat een kneiter.
Sensation was voor mij 2001 de eerste geloof ik, daarna niks meer gemist, werd ook echt een vriendenuitje later. Want de muziek dat was het al even niet meer de laatste jaren dat het nog bestond. Maar met je dronken harses nog even een flugelmeisje roepen om een doosje af te tikken om 4:00 bleef mooi. Wat een gekkigheid heb ik daar meegemaakt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 19 juni 2020 @ 17:42:12 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193700283
quote:
19:00h: Ruben de Ronde
20:10h: Ferry Corsten
21:15h: Sander van Doorn presents: Purple Haze

Tune in via live.mysteryland.com and fade away to the energy of Trance!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193701885
Ruben draait lekker
  zondag 21 juni 2020 @ 22:14:29 #169
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193730040

Die schermen en verlichting maken het weer net even leuker dan de sets bij haar thuis. Ben deze Corona periode wel een beetje Nifra (en Fisherman) fan geworden. Ik kende ze wel van naam maar dat was het wel. Nu luister ik elke week wel een set van ze.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 22 juni 2020 @ 16:46:40 #170
183059 WhatTheFuck
Ignorance Is Not An Excuse
pi_193738853
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:49 schreef jackson het volgende:

[..]

Valt mee lijkt mij... Buiten de Corona ellende nu om is het tegenwoordig ook genieten op Awakenings / Mysteryland / Defqon / Luminosity / Anjunadeep / etc., net wat je smaak is. Om maar te zwijgen van de compleet bizarre weekenden met ADE de afgelopen jaren. Daarnaast de all-nighters in de Basis Utrecht of in talloze clubs in Amsterdam van namen als Eelke Kleijn / Miss Melera / Weiter en die hele crew.

Qua releases is het ook machtig met bergen nieuwe namen. Veel uit eigen land met helden als: Colyn / Tinlicker / Mees Salomé. Labels als Anjunadeep / Anjunabeats / Afterlife die je platgooien met de dikste platen.

Ook youtube helemaal vol met sets van Cercle. Podcast van elke artiest.
Vroeger had je wat minder, tegenwoordig mis je meer dan je ziet/hoort.
Eindelijk noemt iemand Mees Salomé! _O_ _O_

Een van zijn beste sets: Mees Salomé | Filth On Acid Beach
https://www.facebook.com/(...)ach/871286259744117/
https://soundcloud.com/th(...)oom-room-mees-salome

Ik zal wel afgekafferd worden omdat het geen trance is maar dat boeit me niet.
  maandag 22 juni 2020 @ 16:58:32 #171
105311 Xantra
Cinematographer
pi_193739032
Melodieuze vrolijke deephouse, ieder z'n ding, maar mijn ding is het niet. Voor mij is dat luistermuziek waar live dan ook iedereen staat te ouwehoeren ipv te klapperen.

Dat Filth on Acid ook, toffe naam, aardige stevige techno, maar hoor zelden 303 acid basslijntjes op dat label, magoed dat zal wel niet belangrijk zijn en is een andere discussie. :)
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 23 juni 2020 @ 11:42:20 #172
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_193749809
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 16:46 schreef WhatTheFuck het volgende:

[..]

Eindelijk noemt iemand Mees Salomé! _O_ _O_

Een van zijn beste sets: Mees Salomé | Filth On Acid Beach
https://www.facebook.com/(...)ach/871286259744117/
https://soundcloud.com/th(...)oom-room-mees-salome

Ik zal wel afgekafferd worden omdat het geen trance is maar dat boeit me niet.
Ik vind het aardig Trancy en heel erg tof ook :).
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 23 juni 2020 @ 21:03:27 #173
16743 hp22
Bagger.
pi_193758474

Erg tof om weer iets van Jonas te horen, het enthousiasme spat eraf!

Bizar dat Castamara 15 jaar oud is (en deel 37 van dit topic met zijn naam dus ook :+). Zal nooit vergeten dat Galen/Celwin hem in de soos in Buren draaiden vlak na de ASOT premiere (of niet @jackson, @Xantra, @Tomaz :P)
En niet veel later voor Jonas' zijn neus juichen en Castamara mee'bleren' in de Poema op ons eigen feestje O+



[ Bericht 4% gewijzigd door hp22 op 23-06-2020 21:29:20 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 24 juni 2020 @ 10:05:41 #174
105311 Xantra
Cinematographer
pi_193764923
Blijft een vette plaat, was hem helemaal vergeten trouwens.
Tales from the south blijft wel mijn favo steur plaat denk ik.

Tof kanaal is dat trouwens, heb er toevallig afgelopen weken een aantal gezien, van oa Lemon8 en Ferry Corsten. Model8 van Lemon8 zou ik graag ergens op vinyl willen vinden. :)
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  woensdag 24 juni 2020 @ 10:32:08 #175
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_193765252
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:03 schreef hp22 het volgende:

Erg tof om weer iets van Jonas te horen, het enthousiasme spat eraf!

Bizar dat Castamara 15 jaar oud is (en deel 37 van dit topic met zijn naam dus ook :+). Zal nooit vergeten dat Galen/Celwin hem in de soos in Buren draaiden vlak na de ASOT premiere (of niet @:jackson, @:Xantra, @:Tomaz :P)
En niet veel later voor Jonas' zijn neus juichen en Castamara mee'bleren' in de Poema op ons eigen feestje O+

[ afbeelding ]
Ja, mooie tijden. Reageerde op Twitter al op dit interview, moet hem nog kijken.
Goede foto ook deze, in de Poema :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')