Misschien omdat jij veel dingen hebt die mensen iemand cadeau doen, en de meeste feestjes/verjaardagen nu even ‘on hold’ staanquote:Op woensdag 1 april 2020 11:44 schreef drakin het volgende: [..] Niet alle, ik heb nog nooit zo weinig bestellingen gehad.
Ik wilde hier iets gevats op antwoorden, maar wil natuurlijk niet nog meer roddels de wereld in helpenquote:
Nee..deze is helemaal voor jouquote:
Ok ..quote:Op woensdag 1 april 2020 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Deisyy, maar die ziet als mod niet altijd dat ze sluit
Nou dat is onmogelijk jullie hebben al je eigen schrift inmiddelsquote:Op woensdag 1 april 2020 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde hier iets gevats op antwoorden, maar wil natuurlijk niet nog meer roddels de wereld in helpen
Lief om te denken, ja soms draait mijn hoofd overuren in creativiteit, maar ik heb ook momenten dat ik een dag het liefst in bed zou blijven liggen.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Drakin wel een type die van alles aanpakt om inkomen te genereren.
Klopt, dingen in een niche + dingen die geen noodzaak hebben.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien omdat jij veel dingen hebt die mensen iemand cadeau doen, en de meeste feestjes/verjaardagen nu even ‘on hold’ staan
Nouja, bier is ook niet echt een noodzaak, maar de lokale bierwebwinkel draait overurenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, dingen in een niche + dingen die geen noodzaak hebben.
Deze week beginnen de boeken wat aan te trekken.
Mensen zetten het juist nu op een zuipen!quote:Op woensdag 1 april 2020 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, bier is ook niet echt een noodzaak, maar de lokale bierwebwinkel draait overuren
Illegale thuiskappers!quote:Op woensdag 1 april 2020 12:23 schreef D. het volgende:
Wat me gisteren trouwens opviel, Het kapsel van Rutte en consorten zit nog steeds strak, ondanks alle gesloten kappers
Ik had het over mensenquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, bier is ook niet echt een noodzaak, maar de lokale bierwebwinkel draait overuren
Mee oefenen met gym ofzoquote:Op woensdag 1 april 2020 12:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dansen of afstand aangeven, wtf doet ie?
quote:
Hai, hoe is het nu met jou puzz?quote:
Dat kan ook met supermarktbierquote:Op woensdag 1 april 2020 12:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Mensen zetten het juist nu op een zuipen!
Bezorgen die ook?quote:
Wat een stijve harkquote:Op woensdag 1 april 2020 12:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mee oefenen met gym ofzo
Valt mij alleen wel op dat niet iedereen 1,5m afstand houdt
Goed!!quote:
Nu niet meer met corona, veiliger om thuis te blijven.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goed!!![]()
ik vroeg me net af hoe het met jou gaat...jij bent nogal van het treinen toch?
Ja, er was ineens een kiertje, weet alleen niet of til het doorhad. Ik ben gewoon snel gevlucht.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:28 schreef drakin het volgende:
Ghost heeft de deur weer opengedaan voor Choco
Truequote:Op woensdag 1 april 2020 12:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu niet meer met corona, veiliger om thuis te blijven.
Maar had tot voor kort een treinabo
Ja daar ben je!quote:Op woensdag 1 april 2020 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
Geintje. Was er trouwens van de week nog Deis maar dat was wel wat laat in de avond, misschien wel nacht, ik weet het niet meer. Fucked up ritme hiero.
Zo af en toe is het niet erg om daar eens aan toe te gevenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Lief om te denken, ja soms draait mijn hoofd overuren in creativiteit, maar ik heb ook momenten dat ik een dag het liefst in bed zou blijven liggen.
Had ik hem toch niet goed op slot gedaan achter mequote:Op woensdag 1 april 2020 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, er was ineens een kiertje, weet alleen niet of til het doorhad. Ik ben gewoon snel gevlucht.
Ja ben er, is ff kijken hoe het overdag hier gaat nu met die ellende, is dat al gebeterd?quote:Op woensdag 1 april 2020 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar ben je!Alles goed met Choco?
Soep buiten opeten?quote:Op woensdag 1 april 2020 12:20 schreef D. het volgende:
Restaurant bij defensie is gesloten nu, enkel afhalen
Wordt jij al gek van de muren thuis?quote:
Nee, erg slordig van je.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Had ik hem toch niet goed op slot gedaan achter me
Nee johquote:
Volgens mij rent ze ook weg om d'r fototoestel te pakkenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die juf staat hem keihard uit te lachen
Ieder voor zichquote:Op woensdag 1 april 2020 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, er was ineens een kiertje, weet alleen niet of til het doorhad. Ik ben gewoon snel gevlucht.
Dat scheeltquote:Op woensdag 1 april 2020 12:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Ik zit al meer dan 20 jaar in een isolement ...dus voor mij is er niets veranderd![]()
Ik vermaak mij prima
Fok! heeft het coronavirus overleefdquote:Op woensdag 1 april 2020 12:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ben er, is ff kijken hoe het overdag hier gaat nu met die ellende, is dat al gebeterd?
En verder alles wel goed hoor. Hoest met Deis?
Ik kan ook niet goed omgaan met veranderingenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat scheelt![]()
Ik moest week 1 er heel erg aan wennen en daarna dacht ik ineens, o ja ik ben immers een halve autist. Dus nu alleen maar party hier
Had jij corona dan?quote:Op woensdag 1 april 2020 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fok! heeft het coronavirus overleefd![]()
Ik huppel nog steeds rond.
Moet Donald ook werken of is ie fulltime huisdieroppas/schoonmaker/kok nu?quote:Op woensdag 1 april 2020 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ineens niet naar buiten mogen ipv dat je er zelf voor kiest is nogal een verandering.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed omgaan met veranderingenMaar voor mij veranderd er ook niets , dus ik heb makkelijk praten
Yeahhhh !!quote:Op woensdag 1 april 2020 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want de piek moet nog komenquote:
Oh maar ik ga toch echt wel naar buiten hoorquote:Op woensdag 1 april 2020 12:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ineens niet naar buiten mogen ipv dat je er zelf voor kiest is nogal een verandering.
Hij heeft een week thuis gezeten, maar is nu weer aan het werk.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet Donald ook werken of is ie fulltime huisdieroppas/schoonmaker/kok nu?
Ik zo weinig mogelijk.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh maar ik ga toch echt wel naar buiten hoor
Puzz wandelt zo 10 km bij elkaar buitenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ineens niet naar buiten mogen ipv dat je er zelf voor kiest is nogal een verandering.
Ik ga niet vaak naar een supermarkt toe...liefst zo min mogelijk, en liefst eigenlijk helemaal niet, maar dat komt omdat ik een hekel heb aan boodschappen doenquote:
Jaquote:Op woensdag 1 april 2020 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Puzz wandelt zo 10 km bij elkaar buiten
Die leveren nu plasma aan voor patiëntenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:48 schreef mootie het volgende:
Ik ben benieuwd wie het gewoon al gehad heeft, dat zullen er ook best wat zijn.
Ik ook, voor mezelf vooralquote:Op woensdag 1 april 2020 12:48 schreef mootie het volgende:
Ik ben benieuwd wie het gewoon al gehad heeft, dat zullen er ook best wat zijn.
Zolang er maar 1,5 meter tussen zitquote:
Jaquote:
Zit jij nu ook te vissen naar een virtuele knuffel?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 12:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zit jij nu ook te vissen naar een virtuele knuffel?
Weekje gratiez!quote:Op woensdag 1 april 2020 12:58 schreef D. het volgende:
[..]
Als je denkt dat ze iets voor je hebben en de kosten zijn redelijk lekker doen dan
Ik steun meerdere goede doelen, en nee, niet alleen via de postcodeloterijquote:Op woensdag 1 april 2020 13:03 schreef mootie het volgende:
[..]
En toen stortte je een tientje voor de kindjes
Al jaren, maar dit helpt nietquote:Op woensdag 1 april 2020 13:05 schreef HiDiHo het volgende:
De HEMA staat op instorten
Ik dacht ik gooi het even in de groep
Ik hou van de Hemaquote:Op woensdag 1 april 2020 13:05 schreef HiDiHo het volgende:
De HEMA staat op instorten
Ik dacht ik gooi het even in de groep
Ze betalen nu de helft aan huurquote:
Ze zeggen dat ze de helft gaan betalen, of de verhuurders daar in mee gaan is niet bekendquote:Op woensdag 1 april 2020 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze betalen nu de helft aan huur
Dit kan niet lang meer goed gaan lijkt mij
quote:
Ow jaquote:Op woensdag 1 april 2020 13:06 schreef D. het volgende:
[..]
Bij haar weet je nooit zeker wat de smileys bedoelen
"Het bedrijf betaald daarom de helft van de huur over April en Mei" zegt het Journaalquote:Op woensdag 1 april 2020 13:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze de helft gaan betalen, of de verhuurders daar in mee gaan is niet bekend
Die moeten gewoon alles bevriezen ...quote:Op woensdag 1 april 2020 13:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze de helft gaan betalen, of de verhuurders daar in mee gaan is niet bekend
cringequote:
Wat een nare clown is datquote:
Viel mij een paar dagen geleden ook al opquote:Op woensdag 1 april 2020 13:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
cringe
Waarom heeft ie zulke rare rondjes om zijn ogen steeds? Ziet er raar uit.
Spray tan met bril op gok ikquote:Op woensdag 1 april 2020 13:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
cringe
Waarom heeft ie zulke rare rondjes om zijn ogen steeds? Ziet er raar uit.
dan heeft ie z'n eye concealer en primer een paar tintjes te lichtquote:Op woensdag 1 april 2020 13:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Viel mij een paar dagen geleden ook al op
Zal wel schmink zijn ofzow
OMG ja dat kan ook. How stupid can you bequote:
Geen idee!!quote:Op woensdag 1 april 2020 13:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
dan heeft ie z'n eye concealer en primer een paar tintjes te licht
We kunnen er inmiddels allemaal drager van zijnquote:Op woensdag 1 april 2020 13:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lekker terug in quarantaine.
Het kan dat ik drager ben van coviddinges maar geen klachten.
Waar ben je geweest dan?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waarom denk je dat je drager bent?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Niet zo heel gek idee toch?quote:
Dat denk je toch alleen als je in contact bent geweest met een corona besmette?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet zo heel gek idee toch?
Het is zo besmettelijk als de neten
Ik denk het ook. Zonnebank met brilletje, of spray tan met brilletje. Het loopt ook vaak heel raar langs zijn haargrens.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
OMG ja dat kan ook. How stupid can you be![]()
Owjjj shit. Doet me weer aan die stomme Ross denken met z'n gore sprayt
Maar die herken je natuurlijk niet, ze hebben geen Corrie op hun voorhoofd staan.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat denk je toch alleen als je in contact bent geweest met een corona besmette?
Hoe weet je of iemand besmet is? Veel mensen zijn ook a-symptomatisch besmet,dus zonder symptomenquote:Op woensdag 1 april 2020 13:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat denk je toch alleen als je in contact bent geweest met een corona besmette?
2e keer quarantaine?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij is dat er zo een die lijken opmaakt voor opbaringquote:Op woensdag 1 april 2020 13:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Zonnebank met brilletje, of spray tan met brilletje. Het loopt ook vaak heel raar langs zijn haargrens.
Maaaar wat dan gek is, zo’n man gaat echt wel langs de visagie voor hij op tv verschijnt. Zou zijn visagiste een democrate zijn?
100% zeker weet je het nooit inderdaad maar ik denk niet dat ik corona hebquote:Op woensdag 1 april 2020 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe weet je of iemand besmet is? Veel mensen zijn ook a-symptomatisch besmet,dus zonder symptomen
quote:Op woensdag 1 april 2020 13:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er zo een die lijken opmaakt voor opbaring
Saar, je moet niet zulke uitspraken droppen en dan verdwijnen. Je roept te veel vragen op.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn zoon en schoondochter hebben een paar weken bij mij gebivakkeerd vanwege renovatie in hun huis. Zij is zwanger , werkt voor bevolkingsonderzoek en krijgt(kreeg) kwam dagelijks in contact met heel veel mensen. Zij liep een aantal weken geleden te hoesten/blaffen.last van haar keel en koorts. Gaat nu gelukkig beter ,maar geen idee wat het was. Ik heb ze in die periode ook gezien. Ik ga er maar vanuit dat ze geen corona had maar zeker weten doe je dat niet. er wordt niet getestquote:Op woensdag 1 april 2020 13:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
100% zeker weet je het nooit inderdaad maar ik denk niet dat ik corona heb
Da's dan ook voor het eerstquote:Op woensdag 1 april 2020 13:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sorry ik vind het daarom ook hypochondrisch gedragquote:Op woensdag 1 april 2020 13:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Saar, je moet niet zulke uitspraken droppen en dan verdwijnen. Je roept te veel vragen op.
Oh ok.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn zoon en schoondochter hebben een paar weken bij mij gebivakkeerd vanwege renovatie in hun huis. Zij is zwanger , werkt voor bevolkingsonderzoek en krijgt(kreeg) kwam dagelijks in contact met heel veel mensen. Zij liep een aantal weken geleden te hoesten/blaffen.last van haar keel en koorts. Gaat nu gelukkig beter ,maar geen idee wat het was. Ik heb ze in die periode ook gezien. Ik ga er maar vanuit dat ze geen corona had maar zeker weten doe je dat niet. er wordt niet getest
Weet je wat ook erg is, de buurvrouw heeft een pup en nu kan ik niet elke dag even gaan knuffen en spelen met hem.quote:
Ik heb gister de kat van de buren geaaid. I'm doomedquote:Op woensdag 1 april 2020 13:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wat ook erg is, de buurvrouw heeft een pup en nu kan ik niet elke dag even gaan knuffen en spelen met hem.
Dat zijn wel aanwijzingen , of dat kunnen het idd zijn, maar dan nog is er ook een hele grote groep die besmet is en geen symptomen liet zienquote:Op woensdag 1 april 2020 13:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ok.
Denk zelf pas dat ik het heb als ik begin te hoesten, last met ademhaling en koorts heb
Enkel wat kriebels in de keel.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Saar, je moet niet zulke uitspraken droppen en dan verdwijnen. Je roept te veel vragen op.
Ja echt klote voor jequote:Op woensdag 1 april 2020 13:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wat ook erg is, de buurvrouw heeft een pup en nu kan ik niet elke dag even gaan knuffen en spelen met hem.
Daarom vroeg ik even doorquote:Op woensdag 1 april 2020 13:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorry ik vind het daarom ook hypochondrisch gedrag
Winnie werd gisteren geaaid, toen heb ik haar bolletje met een doekje afgenomenquote:Op woensdag 1 april 2020 13:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb gister de kat van de buren geaaid. I'm doomed
Hoe is het met je broer en schoonzus?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Enkel wat kriebels in de keel.
Ik maak geen koorts, mijn lichaamstemperatuur blijft rond 36.8.
Ze testen niet idd.
quote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Winnie werd gisteren geaaid, toen heb ik haar bolletje met een doekje afgenomen
Maar hoe zit dat met die quarantaine, daar kun je dus niet in- en uitrennen. Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Enkel wat kriebels in de keel.
Ik maak geen koorts, mijn lichaamstemperatuur blijft rond 36.8.
Ze testen niet idd.
quote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Winnie werd gisteren geaaid, toen heb ik haar bolletje met een doekje afgenomen
Broer is er niet ziek van, schoonzus voelt zich beter.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe is het met je broer en schoonzus?
Daarom blijf ik ook thuis en hou buiten 1,5 afstandquote:Op woensdag 1 april 2020 13:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zijn wel aanwijzingen , of dat kunnen het idd zijn, maar dan nog is er ook een hele grote groep die besmet is en geen symptomen liet zien
Dat maakt het ook best lastig
Ah mooi!! Vertel : hoe kwamen zij daar achter? Welke symptomen hadden zij?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb mijzelf voor de veiligheid in quarantaine gezet.
Broer en schoonzus zijn besmet.
#staysafequote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ik krijg wel foto’s van alles wat hij gesloopt heeft
Wanneer heb je ze voor het laatst gezien?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Broer is er niet ziek van, schoonzus voelt zich beter.
Dus toch wel? Je moet je daar echt aan houden Saar, ook al is het niet leuk.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Eens!! Ik ben ook voorzichtigquote:Op woensdag 1 april 2020 13:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook thuis en hou buiten 1,5 afstand
Je weet niet of je het zelf hebt en/of een ander het heeft
Oh ok...ja dan komt het dichtbijquote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Schoonzus is getest. Zij werkt op intensieve zorgen. Symptomen waren verkoudheid en koorts.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah mooi!! Vertel : hoe kwamen zij daar achter? Welke symptomen hadden zij?
Vorige week denk ikquote:Op woensdag 1 april 2020 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Wanneer heb je ze voor het laatst gezien?
Vorige week op het springkussenquote:Op woensdag 1 april 2020 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Wanneer heb je ze voor het laatst gezien?
Maar je hebt dus ook een groep die amper symptomen heeft ... Dus nog maar een keer:quote:Op woensdag 1 april 2020 13:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Schoonzus is getest. Zij werkt op intensieve zorgen. Symptomen waren verkoudheid en koorts.
Hebben ze je wel goed uitgelegd hoe het werkt? Dat het absoluut niet veilig is om mensen te zien nu?quote:
En anders helpen we je hier welquote:Op woensdag 1 april 2020 13:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Psychotherapie gaat voorlopig via whatsapp video.
Regels hé.
En onlangs in aanraking met ze geweest?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Was een grapje héquote:
Op afstand gezien ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:58 schreef drakin het volgende:
[..]
En onlangs in aanraking met ze geweest?
Hebben zij ook klachten?
Dan krijg je van die kerkmensenquote:Op woensdag 1 april 2020 13:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En anders helpen we je hier wel
of https://nietalleen.nl/
Die komen ongevraagd al aan de deur.quote:
Als het goede afstand is dan is de kans nihil, maar even afwachten dus.quote:
Dat weet ikquote:Op woensdag 1 april 2020 13:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was een grapje hé
Ik zeg het maar anders stroomt mijn PM weer vol
Oh...dan ben je nog verder van huisquote:
Hahaha ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die komen ongevraagd al aan de deur.
Hier niet, het zijn mijn buren alquote:Op woensdag 1 april 2020 14:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die komen ongevraagd al aan de deur.
Schoonzus was behoorlijk ziek maar dat gaat nu beter.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Als het goede afstand is dan is de kans nihil, maar even afwachten dus.
Maar geen ernstige klachten? En hebben ze wel(op afstand) hulp?
Laatste tijd vallen mensen over vanalles heb ik het ideequote:Op woensdag 1 april 2020 14:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Hoezo stroomt je PM box anders weer vol?![]()
Gaan mensen daarover lopen janken dan?
Dat zou wel heel kinderachtig zijn![]()
![]()
Ik vond hem wel toepasselijk en grappig eigenlijk
Kan je dm box ook volraken?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Hoezo stroomt je PM box anders weer vol?![]()
Gaan mensen daarover lopen janken dan?
Dat zou wel heel kinderachtig zijn![]()
![]()
Ik vond hem wel toepasselijk en grappig eigenlijk
PM zit al vol maar ik noem het allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 1 april 2020 14:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan je dm box ook volraken?
Heb mijn pm box paar jaar terug al geleegd, kwam toch weinig nieuws meer in en de kalverliefde was alweer op zijn beloop.
Ja!! Bizarwquote:Op woensdag 1 april 2020 14:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laatste tijd vallen mensen over vanalles heb ik het idee
Ik hou mijn dm dinges tegenwoordig bijquote:Op woensdag 1 april 2020 14:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan je dm box ook volraken?
Heb mijn pm box paar jaar terug al geleegd, kwam toch weinig nieuws meer in en de kalverliefde was alweer op zijn beloop.
Ik Jaaroverzicht 1989, op NPO 2.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:04 schreef HiDiHo het volgende:
ff debat kijken..heb toch niets te doen...
Staat hier ook opquote:Op woensdag 1 april 2020 14:04 schreef HiDiHo het volgende:
ff debat kijken..heb toch niets te doen...
Ja maar die kan ook vol raken dus, toch maar wat weggooien danquote:Op woensdag 1 april 2020 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou mijn dm dinges tegenwoordig bijOm de zoveel tijd flikker ik er een hoop weg
Dieren zijn veilig knuffel ze gekquote:Op woensdag 1 april 2020 13:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb gister de kat van de buren geaaid. I'm doomed
Is bij mij niet nodig , ik hou het bij , en ik dm ook best veelquote:Op woensdag 1 april 2020 14:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar die kan ook vol raken dus, toch maar wat weggooien dan
500 berichten bij geen abbo.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar die kan ook vol raken dus, toch maar wat weggooien dan
Ik ben niet zo'n terugkijkerquote:Op woensdag 1 april 2020 14:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik Jaaroverzicht 1989, op NPO 2.
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die heeft ze al eventjes hoor, opletten he.
Moots? Waar was Winnie ook al weer vorig jaar aan geopereerd?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:46 schreef mootie het volgende:
[..]
https://external-preview.(...)e547f52a244e2ea2cb9fquote:Alle Nederlandse staatsburgers hebben recht op ¤1968,03 per maand om thuis te blijven om verspreiding van COVID-19 Coronavirus te voorkomen. De overheidssubsidie is voor iedereen, ongeacht de arbeidsstatus. Lees hier het volledige artikel over claimen.
DM hoef je ook niet je verwijderen..PM wel anders is box volquote:
Als een gekkiequote:Op woensdag 1 april 2020 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee wat een eng ding, wil je als evil overkomen?
Melklijsten, tumoren bij de tepels.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Moots? Waar was Winnie ook al weer vorig jaar aan geopereerd?
Nee hoor, is toch een kat met corona in China ontdekt? Daarbij, als de buuv net over de kat geniest heeft zit 't op d'r vacht. Dussuh.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dieren zijn veilig knuffel ze gek
zoiets stond me ook bij...dat ging goed toch, uiteindelijk?quote:
Echt Hoax volgens mij hoor en als het wel zo is, dan is het super zeldzaamquote:Op woensdag 1 april 2020 14:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee hoor, is toch een kat met corona in China ontdekt? Daarbij, als de buuv net over de kat geniest heeft zit 't op d'r vacht. Dussuh.
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
https://external-preview.(...)e547f52a244e2ea2cb9f
ah daar ben je. Was dat uitgezaaid? En dat ging goed toen, die operatie?quote:
Daarom Winnies kopje gepoetst!quote:Op woensdag 1 april 2020 14:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee hoor, is toch een kat met corona in China ontdekt? Daarbij, als de buuv net over de kat geniest heeft zit 't op d'r vacht. Dussuh.
Ik heb wat met dat jaar.quote:
Ja, zal best. Ik neem geen risicoquote:Op woensdag 1 april 2020 14:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt Hoax volgens mij hoor en als het wel zo is, dan is het super zeldzaam
Ff kijken hoor, vlak na aankomst is ze aan beide zijden geopereerd. 2 aparte operaties. Ging uitstekend. Eind vorig jaar kwam er toch nog weer een tumor, bij een van de tepels die was achtergebleven.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah daar ben je. Was dat uitgezaaid? En dat ging goed toen, die operatie?
Die komt altijd zo vrolijk op me afrennen als ik thuis kom. Ik was mijn handen wel goed daarna.quote:
thanks. En nu is alles goed met haar toch?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ff kijken hoor, vlak na aankomst is ze aan beide zijden geopereerd. 2 aparte operaties. Ging uitstekend. Eind vorig jaar kwam er toch nog weer een tumor, bij een van de tepels die was achtergebleven.
Is nu ook verwijderd.
Jaaaa, herstelde ook razendsnel van de operaties.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks. En nu is alles goed met haar toch?
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaa, herstelde ook razendsnel van de operaties.
Dan mag hetquote:Op woensdag 1 april 2020 14:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die komt altijd zo vrolijk op me afrennen als ik thuis kom. Ik was mijn handen wel goed daarna.
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaa, herstelde ook razendsnel van de operaties.
Is jouw hond ziek dan Prisha?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heeft jouw bolletje er ook last van?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Gisteren met Imani bij de dierenarts geweest omdat ze blijft bloeden aan 1 tepel. Kan ontsteking zijn of een tumor. Er zat wel een klein bultje. Heb nu wat medicijnen gekregen en over 2 weken moet ik terugkomen.quote:
ja kan. Is nog niet helemaal duidelijk. Over 2 weken hoor ik meer.quote:
Je moet gewoon even goed opletten. De bultjes van Win groeiden razendsnel. Als ze nog klein zijn is er meestal weinig aan de hand.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Gisteren met Imani bij de dierenarts geweest omdat ze blijft bloeden aan 1 tepel. Kan ontsteking zijn of een tumor. Er zat wel een klein bultje. Heb nu wat medicijnen gekregen en over 2 weken moet ik terugkomen.
Dacht me het verhaal van mootie te herinneren, en Winnie is nog helemaal levendig dus ik probeer iets minder bezorgd te zijn. Alleen franse bulldog en narcose gaat niet altijd goed samen
Awhh da's sneu. #fingerscrossed dat het met die medicijnen verdwijnt dan, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Gisteren met Imani bij de dierenarts geweest omdat ze blijft bloeden aan 1 tepel. Kan ontsteking zijn of een tumor. Er zat wel een klein bultje. Heb nu wat medicijnen gekregen en over 2 weken moet ik terugkomen.
Dacht me het verhaal van mootie te herinneren, en Winnie is nog helemaal levendig dus ik probeer iets minder bezorgd te zijn. Alleen franse bulldog en narcose gaat niet altijd goed samen
paar weggegooid nu, volgens mij zaten er eenpaar tussen die niet eens meer op fok zittenquote:
Win is ook een snorkie met ademnhalen. Ze heeft alleen bijna geen tepels meer nu.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja kan. Is nog niet helemaal duidelijk. Over 2 weken hoor ik meer.
Oh gaat dat zo snel? Oke thanks. Hij is nu heel klein.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet gewoon even goed opletten. De bultjes van Win groeiden razendsnel. Als ze nog klein zijn is er meestal weinig aan de hand.
Ik zette hem in de groepsapp naar onze werknemersquote:
Ja, van erwtje naar tuinboon is 2 of 3 weken, bij Winnie dan.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh gaat dat zo snel? Oke thanks. Hij is nu heel klein.
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zette hem in de groepsapp naar onze werknemers
thanks hoop het ook!quote:Op woensdag 1 april 2020 14:20 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Awhh da's sneu. #fingerscrossed dat het met die medicijnen verdwijnt dan, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
Het verhaal van Winnie stelt me wel wat meer gerust in elk geval.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Win is ook een snorkie met ademnhalen. Ze heeft alleen bijna geen tepels meer nu.
Met wat mazzel is het inderdaad een onsteking en trekt het gewoon weg.
Ik ookquote:
oh shit dat is écht snelquote:Op woensdag 1 april 2020 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, van erwtje naar tuinboon is 2 of 3 weken, bij Winnie dan.
Absoluut, die is er nu 3 keer aan geholpen, en nog steeds alive and kickin’!quote:Op woensdag 1 april 2020 14:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks hoop het ook!
[..]
Het verhaal van Winnie stelt me wel wat meer gerust in elk geval.
Er kwam iemand naar kantoor om te vragen hoe het zatquote:
Die snapte hem niet of zo?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er kwam iemand naar kantoor om te vragen hoe het zat
consult gisteren was al 119 euro....zijn wel bedragen ook.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Absoluut, die is er nu 3 keer aan geholpen, en nog steeds alive and kickin’!
En ook niet superduur, niet dat het persé uitmaakt. Laatste operatie was 160.
Zal wel aan de regio liggenquote:Op woensdag 1 april 2020 14:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
consult gisteren was al 119 euro....zijn wel bedragen ook.
Ik heb verzekering dus krijg er wat van terug. Dat scheelt.
Dat is niet veel dan. Ik bedoel, het is best een bedrag maar voor een operatie met alles erop en aan vind ik het meevallen.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Zal wel aan de regio liggen![]()
Het was 160, all in, consult, operatie, medicatie, check-up en hechtingen verwijderen.
thanksquote:Op woensdag 1 april 2020 14:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Fingers crossed voor Imani![]()
Maar ik zou het ook aankijken idd met die narcose
Spannend Prish, ik hoop dat de medicijnen zijn werk goed doenquote:Op woensdag 1 april 2020 14:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks![]()
ze ligt nu lekker zachtjes te snurken in het zonnetje.
hoop het ookquote:Op woensdag 1 april 2020 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spannend Prish, ik hoop dat de medicijnen zijn werk goed doen
* SBE en Killerparkiet ook.quote:
thanksquote:
Hopelijk welquote:Op woensdag 1 april 2020 15:14 schreef Recce het volgende:
SpaceX heeft ook weer een nieuwe prototype klaar, SN3. Hopelijk ploft deze niet als ze 'm op druk brengen. Ergens de komende weken kan het ding gaan vliegen.
[ afbeelding ]
Ik verwacht eerder een plof als geen plof.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:14 schreef Recce het volgende:
SpaceX heeft ook weer een nieuwe prototype klaar, SN3. Hopelijk ploft deze niet als ze 'm op druk brengen. Ergens de komende weken kan het ding gaan vliegen.
[ afbeelding ]
De sc heeft plof gedaan.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder een plof als geen plof.
dat doet ie al wekenquote:
Ik heb nogquote:Op woensdag 1 april 2020 16:27 schreef Prisha het volgende:
Ik sta op het punt overstag te gaan. Ik wil choco paaseitjes
Verwen jezelf!!quote:Op woensdag 1 april 2020 16:27 schreef Prisha het volgende:
had je ze niet in de chili gedaan?quote:
Ja niet de hele zak he?quote:
Ok Tiger King uitgekeken. Dacht dat het niet erger konquote:
klein zakje misschien?quote:
dat is wel wat veel ja. Dacht dat je maar een paar eitjes nog over had,quote:
Ik maak lijstjes, ik wil niet naar de supermarkt. Ik koop eten voor 3/4 dagen en ik wil niet thuis komen met spul en iets essentiels ben vergeten. Wat dus bij de chilli was.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
klein zakje misschien?
Hele boodschappenwagen naar binnen voor 1 zakje eitjes
Oh nog éénquote:Op woensdag 1 april 2020 16:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is wel wat veel ja. Dacht dat je maar een paar eitjes nog over had,
Ik doe cacaopoeder in de chili trouwens.
Ik heb M&M paaseitjesquote:Op woensdag 1 april 2020 16:27 schreef Prisha het volgende:
zijn dat niet gewoon M&M's?quote:
Te lang in de zon gelegen m&m'squote:
ja, hoort er echt in.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nog éénIk baal ervan als ik dat niet heb. Het geeft een extra tintje eraan.
Zet op je lijstjequote:Op woensdag 1 april 2020 16:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja, hoort er echt in.
Nu heb ik zin in chili. En paaseitjes.
Jamin, lang geleden dat ik daar een ijsje haalde.quote:
Jamin is zo'n pure nostalgie voor mij.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou van Jamin. Gewoon hebberig en de kleurtjes. Ik eet ze niet [ link | afbeelding ]
Dat is meestal pure chocolade. Ik houd er nog steeds niet van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |