Weet je wat ook erg is, de buurvrouw heeft een pup en nu kan ik niet elke dag even gaan knuffen en spelen met hem.quote:
Ik heb gister de kat van de buren geaaid. I'm doomedquote:Op woensdag 1 april 2020 13:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wat ook erg is, de buurvrouw heeft een pup en nu kan ik niet elke dag even gaan knuffen en spelen met hem.
Dat zijn wel aanwijzingen , of dat kunnen het idd zijn, maar dan nog is er ook een hele grote groep die besmet is en geen symptomen liet zienquote:Op woensdag 1 april 2020 13:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ok.
Denk zelf pas dat ik het heb als ik begin te hoesten, last met ademhaling en koorts heb
Enkel wat kriebels in de keel.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Saar, je moet niet zulke uitspraken droppen en dan verdwijnen. Je roept te veel vragen op.
Ja echt klote voor jequote:Op woensdag 1 april 2020 13:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wat ook erg is, de buurvrouw heeft een pup en nu kan ik niet elke dag even gaan knuffen en spelen met hem.
Daarom vroeg ik even doorquote:Op woensdag 1 april 2020 13:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorry ik vind het daarom ook hypochondrisch gedrag
Winnie werd gisteren geaaid, toen heb ik haar bolletje met een doekje afgenomenquote:Op woensdag 1 april 2020 13:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb gister de kat van de buren geaaid. I'm doomed
Hoe is het met je broer en schoonzus?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Enkel wat kriebels in de keel.
Ik maak geen koorts, mijn lichaamstemperatuur blijft rond 36.8.
Ze testen niet idd.
quote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Winnie werd gisteren geaaid, toen heb ik haar bolletje met een doekje afgenomen
Maar hoe zit dat met die quarantaine, daar kun je dus niet in- en uitrennen. Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Enkel wat kriebels in de keel.
Ik maak geen koorts, mijn lichaamstemperatuur blijft rond 36.8.
Ze testen niet idd.
quote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Winnie werd gisteren geaaid, toen heb ik haar bolletje met een doekje afgenomen
Broer is er niet ziek van, schoonzus voelt zich beter.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe is het met je broer en schoonzus?
Daarom blijf ik ook thuis en hou buiten 1,5 afstandquote:Op woensdag 1 april 2020 13:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zijn wel aanwijzingen , of dat kunnen het idd zijn, maar dan nog is er ook een hele grote groep die besmet is en geen symptomen liet zien
Dat maakt het ook best lastig
Ah mooi!! Vertel : hoe kwamen zij daar achter? Welke symptomen hadden zij?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb mijzelf voor de veiligheid in quarantaine gezet.
Broer en schoonzus zijn besmet.
#staysafequote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ik krijg wel foto’s van alles wat hij gesloopt heeft
Wanneer heb je ze voor het laatst gezien?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Broer is er niet ziek van, schoonzus voelt zich beter.
Dus toch wel? Je moet je daar echt aan houden Saar, ook al is het niet leuk.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Eens!! Ik ben ook voorzichtigquote:Op woensdag 1 april 2020 13:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook thuis en hou buiten 1,5 afstand
Je weet niet of je het zelf hebt en/of een ander het heeft
Oh ok...ja dan komt het dichtbijquote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Schoonzus is getest. Zij werkt op intensieve zorgen. Symptomen waren verkoudheid en koorts.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah mooi!! Vertel : hoe kwamen zij daar achter? Welke symptomen hadden zij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |