Ik steun meerdere goede doelen, en nee, niet alleen via de postcodeloterijquote:Op woensdag 1 april 2020 13:03 schreef mootie het volgende:
[..]
En toen stortte je een tientje voor de kindjes
Al jaren, maar dit helpt nietquote:Op woensdag 1 april 2020 13:05 schreef HiDiHo het volgende:
De HEMA staat op instorten
Ik dacht ik gooi het even in de groep
Ik hou van de Hemaquote:Op woensdag 1 april 2020 13:05 schreef HiDiHo het volgende:
De HEMA staat op instorten
Ik dacht ik gooi het even in de groep
Ze betalen nu de helft aan huurquote:
Ze zeggen dat ze de helft gaan betalen, of de verhuurders daar in mee gaan is niet bekendquote:Op woensdag 1 april 2020 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze betalen nu de helft aan huur
Dit kan niet lang meer goed gaan lijkt mij
quote:
Ow jaquote:Op woensdag 1 april 2020 13:06 schreef D. het volgende:
[..]
Bij haar weet je nooit zeker wat de smileys bedoelen
"Het bedrijf betaald daarom de helft van de huur over April en Mei" zegt het Journaalquote:Op woensdag 1 april 2020 13:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze de helft gaan betalen, of de verhuurders daar in mee gaan is niet bekend
Die moeten gewoon alles bevriezen ...quote:Op woensdag 1 april 2020 13:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze de helft gaan betalen, of de verhuurders daar in mee gaan is niet bekend
cringequote:
Wat een nare clown is datquote:
Viel mij een paar dagen geleden ook al opquote:Op woensdag 1 april 2020 13:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
cringe
Waarom heeft ie zulke rare rondjes om zijn ogen steeds? Ziet er raar uit.
Spray tan met bril op gok ikquote:Op woensdag 1 april 2020 13:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
cringe
Waarom heeft ie zulke rare rondjes om zijn ogen steeds? Ziet er raar uit.
dan heeft ie z'n eye concealer en primer een paar tintjes te lichtquote:Op woensdag 1 april 2020 13:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Viel mij een paar dagen geleden ook al op
Zal wel schmink zijn ofzow
OMG ja dat kan ook. How stupid can you bequote:
Geen idee!!quote:Op woensdag 1 april 2020 13:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
dan heeft ie z'n eye concealer en primer een paar tintjes te licht
We kunnen er inmiddels allemaal drager van zijnquote:Op woensdag 1 april 2020 13:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lekker terug in quarantaine.
Het kan dat ik drager ben van coviddinges maar geen klachten.
Waar ben je geweest dan?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waarom denk je dat je drager bent?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Niet zo heel gek idee toch?quote:
Dat denk je toch alleen als je in contact bent geweest met een corona besmette?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet zo heel gek idee toch?
Het is zo besmettelijk als de neten
Ik denk het ook. Zonnebank met brilletje, of spray tan met brilletje. Het loopt ook vaak heel raar langs zijn haargrens.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
OMG ja dat kan ook. How stupid can you be![]()
Owjjj shit. Doet me weer aan die stomme Ross denken met z'n gore sprayt
Maar die herken je natuurlijk niet, ze hebben geen Corrie op hun voorhoofd staan.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat denk je toch alleen als je in contact bent geweest met een corona besmette?
Hoe weet je of iemand besmet is? Veel mensen zijn ook a-symptomatisch besmet,dus zonder symptomenquote:Op woensdag 1 april 2020 13:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat denk je toch alleen als je in contact bent geweest met een corona besmette?
2e keer quarantaine?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij is dat er zo een die lijken opmaakt voor opbaringquote:Op woensdag 1 april 2020 13:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Zonnebank met brilletje, of spray tan met brilletje. Het loopt ook vaak heel raar langs zijn haargrens.
Maaaar wat dan gek is, zo’n man gaat echt wel langs de visagie voor hij op tv verschijnt. Zou zijn visagiste een democrate zijn?
100% zeker weet je het nooit inderdaad maar ik denk niet dat ik corona hebquote:Op woensdag 1 april 2020 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe weet je of iemand besmet is? Veel mensen zijn ook a-symptomatisch besmet,dus zonder symptomen
quote:Op woensdag 1 april 2020 13:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er zo een die lijken opmaakt voor opbaring
Saar, je moet niet zulke uitspraken droppen en dan verdwijnen. Je roept te veel vragen op.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn zoon en schoondochter hebben een paar weken bij mij gebivakkeerd vanwege renovatie in hun huis. Zij is zwanger , werkt voor bevolkingsonderzoek en krijgt(kreeg) kwam dagelijks in contact met heel veel mensen. Zij liep een aantal weken geleden te hoesten/blaffen.last van haar keel en koorts. Gaat nu gelukkig beter ,maar geen idee wat het was. Ik heb ze in die periode ook gezien. Ik ga er maar vanuit dat ze geen corona had maar zeker weten doe je dat niet. er wordt niet getestquote:Op woensdag 1 april 2020 13:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
100% zeker weet je het nooit inderdaad maar ik denk niet dat ik corona heb
Da's dan ook voor het eerstquote:Op woensdag 1 april 2020 13:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sorry ik vind het daarom ook hypochondrisch gedragquote:Op woensdag 1 april 2020 13:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Saar, je moet niet zulke uitspraken droppen en dan verdwijnen. Je roept te veel vragen op.
Oh ok.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn zoon en schoondochter hebben een paar weken bij mij gebivakkeerd vanwege renovatie in hun huis. Zij is zwanger , werkt voor bevolkingsonderzoek en krijgt(kreeg) kwam dagelijks in contact met heel veel mensen. Zij liep een aantal weken geleden te hoesten/blaffen.last van haar keel en koorts. Gaat nu gelukkig beter ,maar geen idee wat het was. Ik heb ze in die periode ook gezien. Ik ga er maar vanuit dat ze geen corona had maar zeker weten doe je dat niet. er wordt niet getest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |