Ja ben er, is ff kijken hoe het overdag hier gaat nu met die ellende, is dat al gebeterd?quote:Op woensdag 1 april 2020 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar ben je!Alles goed met Choco?
Soep buiten opeten?quote:Op woensdag 1 april 2020 12:20 schreef D. het volgende:
Restaurant bij defensie is gesloten nu, enkel afhalen
Wordt jij al gek van de muren thuis?quote:
Nee, erg slordig van je.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Had ik hem toch niet goed op slot gedaan achter me
Nee johquote:
Volgens mij rent ze ook weg om d'r fototoestel te pakkenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die juf staat hem keihard uit te lachen
Ieder voor zichquote:Op woensdag 1 april 2020 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, er was ineens een kiertje, weet alleen niet of til het doorhad. Ik ben gewoon snel gevlucht.
Dat scheeltquote:Op woensdag 1 april 2020 12:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Ik zit al meer dan 20 jaar in een isolement ...dus voor mij is er niets veranderd![]()
Ik vermaak mij prima
Fok! heeft het coronavirus overleefdquote:Op woensdag 1 april 2020 12:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ben er, is ff kijken hoe het overdag hier gaat nu met die ellende, is dat al gebeterd?
En verder alles wel goed hoor. Hoest met Deis?
Ik kan ook niet goed omgaan met veranderingenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat scheelt![]()
Ik moest week 1 er heel erg aan wennen en daarna dacht ik ineens, o ja ik ben immers een halve autist. Dus nu alleen maar party hier
Had jij corona dan?quote:Op woensdag 1 april 2020 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fok! heeft het coronavirus overleefd![]()
Ik huppel nog steeds rond.
Moet Donald ook werken of is ie fulltime huisdieroppas/schoonmaker/kok nu?quote:Op woensdag 1 april 2020 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ineens niet naar buiten mogen ipv dat je er zelf voor kiest is nogal een verandering.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed omgaan met veranderingenMaar voor mij veranderd er ook niets , dus ik heb makkelijk praten
Yeahhhh !!quote:Op woensdag 1 april 2020 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want de piek moet nog komenquote:
Oh maar ik ga toch echt wel naar buiten hoorquote:Op woensdag 1 april 2020 12:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ineens niet naar buiten mogen ipv dat je er zelf voor kiest is nogal een verandering.
Hij heeft een week thuis gezeten, maar is nu weer aan het werk.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet Donald ook werken of is ie fulltime huisdieroppas/schoonmaker/kok nu?
Ik zo weinig mogelijk.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh maar ik ga toch echt wel naar buiten hoor
Puzz wandelt zo 10 km bij elkaar buitenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ineens niet naar buiten mogen ipv dat je er zelf voor kiest is nogal een verandering.
Ik ga niet vaak naar een supermarkt toe...liefst zo min mogelijk, en liefst eigenlijk helemaal niet, maar dat komt omdat ik een hekel heb aan boodschappen doenquote:
Jaquote:Op woensdag 1 april 2020 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Puzz wandelt zo 10 km bij elkaar buiten
Die leveren nu plasma aan voor patiëntenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:48 schreef mootie het volgende:
Ik ben benieuwd wie het gewoon al gehad heeft, dat zullen er ook best wat zijn.
Ik ook, voor mezelf vooralquote:Op woensdag 1 april 2020 12:48 schreef mootie het volgende:
Ik ben benieuwd wie het gewoon al gehad heeft, dat zullen er ook best wat zijn.
Zolang er maar 1,5 meter tussen zitquote:
Jaquote:
Zit jij nu ook te vissen naar een virtuele knuffel?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 12:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zit jij nu ook te vissen naar een virtuele knuffel?
Weekje gratiez!quote:Op woensdag 1 april 2020 12:58 schreef D. het volgende:
[..]
Als je denkt dat ze iets voor je hebben en de kosten zijn redelijk lekker doen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |