Ik Jaaroverzicht 1989, op NPO 2.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:04 schreef HiDiHo het volgende:
ff debat kijken..heb toch niets te doen...
Staat hier ook opquote:Op woensdag 1 april 2020 14:04 schreef HiDiHo het volgende:
ff debat kijken..heb toch niets te doen...
Ja maar die kan ook vol raken dus, toch maar wat weggooien danquote:Op woensdag 1 april 2020 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou mijn dm dinges tegenwoordig bijOm de zoveel tijd flikker ik er een hoop weg
Dieren zijn veilig knuffel ze gekquote:Op woensdag 1 april 2020 13:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb gister de kat van de buren geaaid. I'm doomed
Is bij mij niet nodig , ik hou het bij , en ik dm ook best veelquote:Op woensdag 1 april 2020 14:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar die kan ook vol raken dus, toch maar wat weggooien dan
500 berichten bij geen abbo.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar die kan ook vol raken dus, toch maar wat weggooien dan
Ik ben niet zo'n terugkijkerquote:Op woensdag 1 april 2020 14:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik Jaaroverzicht 1989, op NPO 2.
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die heeft ze al eventjes hoor, opletten he.
Moots? Waar was Winnie ook al weer vorig jaar aan geopereerd?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wat ook erg is, de buurvrouw heeft een pup en nu kan ik niet elke dag even gaan knuffen en spelen met hem.
https://external-preview.(...)e547f52a244e2ea2cb9fquote:Alle Nederlandse staatsburgers hebben recht op ¤1968,03 per maand om thuis te blijven om verspreiding van COVID-19 Coronavirus te voorkomen. De overheidssubsidie is voor iedereen, ongeacht de arbeidsstatus. Lees hier het volledige artikel over claimen.
DM hoef je ook niet je verwijderen..PM wel anders is box volquote:
Als een gekkiequote:Op woensdag 1 april 2020 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee wat een eng ding, wil je als evil overkomen?
Melklijsten, tumoren bij de tepels.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Moots? Waar was Winnie ook al weer vorig jaar aan geopereerd?
Nee hoor, is toch een kat met corona in China ontdekt? Daarbij, als de buuv net over de kat geniest heeft zit 't op d'r vacht. Dussuh.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dieren zijn veilig knuffel ze gek
zoiets stond me ook bij...dat ging goed toch, uiteindelijk?quote:
Echt Hoax volgens mij hoor en als het wel zo is, dan is het super zeldzaamquote:Op woensdag 1 april 2020 14:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee hoor, is toch een kat met corona in China ontdekt? Daarbij, als de buuv net over de kat geniest heeft zit 't op d'r vacht. Dussuh.
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
https://external-preview.(...)e547f52a244e2ea2cb9f
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |