Vorige week denk ikquote:Op woensdag 1 april 2020 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Wanneer heb je ze voor het laatst gezien?
Vorige week op het springkussenquote:Op woensdag 1 april 2020 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Wanneer heb je ze voor het laatst gezien?
Maar je hebt dus ook een groep die amper symptomen heeft ... Dus nog maar een keer:quote:Op woensdag 1 april 2020 13:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Schoonzus is getest. Zij werkt op intensieve zorgen. Symptomen waren verkoudheid en koorts.
Hebben ze je wel goed uitgelegd hoe het werkt? Dat het absoluut niet veilig is om mensen te zien nu?quote:
En anders helpen we je hier welquote:Op woensdag 1 april 2020 13:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Psychotherapie gaat voorlopig via whatsapp video.
Regels hé.
En onlangs in aanraking met ze geweest?quote:Op woensdag 1 april 2020 13:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb mijzelf voor de veiligheid in quarantaine gezet.
Broer en schoonzus zijn besmet.
Was een grapje héquote:
Op afstand gezien ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:58 schreef drakin het volgende:
[..]
En onlangs in aanraking met ze geweest?
Hebben zij ook klachten?
Dan krijg je van die kerkmensenquote:Op woensdag 1 april 2020 13:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En anders helpen we je hier wel
of https://nietalleen.nl/
Die komen ongevraagd al aan de deur.quote:
Als het goede afstand is dan is de kans nihil, maar even afwachten dus.quote:
Dat weet ikquote:Op woensdag 1 april 2020 13:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was een grapje hé
Ik zeg het maar anders stroomt mijn PM weer vol
Oh...dan ben je nog verder van huisquote:
Hahaha ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die komen ongevraagd al aan de deur.
Hier niet, het zijn mijn buren alquote:Op woensdag 1 april 2020 14:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die komen ongevraagd al aan de deur.
Schoonzus was behoorlijk ziek maar dat gaat nu beter.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Als het goede afstand is dan is de kans nihil, maar even afwachten dus.
Maar geen ernstige klachten? En hebben ze wel(op afstand) hulp?
Laatste tijd vallen mensen over vanalles heb ik het ideequote:Op woensdag 1 april 2020 14:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Hoezo stroomt je PM box anders weer vol?![]()
Gaan mensen daarover lopen janken dan?
Dat zou wel heel kinderachtig zijn![]()
![]()
Ik vond hem wel toepasselijk en grappig eigenlijk
Kan je dm box ook volraken?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Hoezo stroomt je PM box anders weer vol?![]()
Gaan mensen daarover lopen janken dan?
Dat zou wel heel kinderachtig zijn![]()
![]()
Ik vond hem wel toepasselijk en grappig eigenlijk
PM zit al vol maar ik noem het allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 1 april 2020 14:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan je dm box ook volraken?
Heb mijn pm box paar jaar terug al geleegd, kwam toch weinig nieuws meer in en de kalverliefde was alweer op zijn beloop.
Ja!! Bizarwquote:Op woensdag 1 april 2020 14:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laatste tijd vallen mensen over vanalles heb ik het idee
Ik hou mijn dm dinges tegenwoordig bijquote:Op woensdag 1 april 2020 14:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan je dm box ook volraken?
Heb mijn pm box paar jaar terug al geleegd, kwam toch weinig nieuws meer in en de kalverliefde was alweer op zijn beloop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |