Misschien omdat jij veel dingen hebt die mensen iemand cadeau doen, en de meeste feestjes/verjaardagen nu even ‘on hold’ staanquote:Op woensdag 1 april 2020 11:44 schreef drakin het volgende: [..] Niet alle, ik heb nog nooit zo weinig bestellingen gehad.
Ik wilde hier iets gevats op antwoorden, maar wil natuurlijk niet nog meer roddels de wereld in helpenquote:
Nee..deze is helemaal voor jouquote:
Ok ..quote:Op woensdag 1 april 2020 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Deisyy, maar die ziet als mod niet altijd dat ze sluit
Nou dat is onmogelijk jullie hebben al je eigen schrift inmiddelsquote:Op woensdag 1 april 2020 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde hier iets gevats op antwoorden, maar wil natuurlijk niet nog meer roddels de wereld in helpen
Lief om te denken, ja soms draait mijn hoofd overuren in creativiteit, maar ik heb ook momenten dat ik een dag het liefst in bed zou blijven liggen.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Drakin wel een type die van alles aanpakt om inkomen te genereren.
Klopt, dingen in een niche + dingen die geen noodzaak hebben.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien omdat jij veel dingen hebt die mensen iemand cadeau doen, en de meeste feestjes/verjaardagen nu even ‘on hold’ staan
Nouja, bier is ook niet echt een noodzaak, maar de lokale bierwebwinkel draait overurenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, dingen in een niche + dingen die geen noodzaak hebben.
Deze week beginnen de boeken wat aan te trekken.
Mensen zetten het juist nu op een zuipen!quote:Op woensdag 1 april 2020 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, bier is ook niet echt een noodzaak, maar de lokale bierwebwinkel draait overuren
Illegale thuiskappers!quote:Op woensdag 1 april 2020 12:23 schreef D. het volgende:
Wat me gisteren trouwens opviel, Het kapsel van Rutte en consorten zit nog steeds strak, ondanks alle gesloten kappers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |