ah daar ben je. Was dat uitgezaaid? En dat ging goed toen, die operatie?quote:
Daarom Winnies kopje gepoetst!quote:Op woensdag 1 april 2020 14:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee hoor, is toch een kat met corona in China ontdekt? Daarbij, als de buuv net over de kat geniest heeft zit 't op d'r vacht. Dussuh.
Ik heb wat met dat jaar.quote:
Ja, zal best. Ik neem geen risicoquote:Op woensdag 1 april 2020 14:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt Hoax volgens mij hoor en als het wel zo is, dan is het super zeldzaam
Ff kijken hoor, vlak na aankomst is ze aan beide zijden geopereerd. 2 aparte operaties. Ging uitstekend. Eind vorig jaar kwam er toch nog weer een tumor, bij een van de tepels die was achtergebleven.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah daar ben je. Was dat uitgezaaid? En dat ging goed toen, die operatie?
Die komt altijd zo vrolijk op me afrennen als ik thuis kom. Ik was mijn handen wel goed daarna.quote:
thanks. En nu is alles goed met haar toch?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ff kijken hoor, vlak na aankomst is ze aan beide zijden geopereerd. 2 aparte operaties. Ging uitstekend. Eind vorig jaar kwam er toch nog weer een tumor, bij een van de tepels die was achtergebleven.
Is nu ook verwijderd.
Jaaaa, herstelde ook razendsnel van de operaties.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks. En nu is alles goed met haar toch?
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaa, herstelde ook razendsnel van de operaties.
Dan mag hetquote:Op woensdag 1 april 2020 14:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die komt altijd zo vrolijk op me afrennen als ik thuis kom. Ik was mijn handen wel goed daarna.
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaa, herstelde ook razendsnel van de operaties.
Is jouw hond ziek dan Prisha?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heeft jouw bolletje er ook last van?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Gisteren met Imani bij de dierenarts geweest omdat ze blijft bloeden aan 1 tepel. Kan ontsteking zijn of een tumor. Er zat wel een klein bultje. Heb nu wat medicijnen gekregen en over 2 weken moet ik terugkomen.quote:
ja kan. Is nog niet helemaal duidelijk. Over 2 weken hoor ik meer.quote:
Je moet gewoon even goed opletten. De bultjes van Win groeiden razendsnel. Als ze nog klein zijn is er meestal weinig aan de hand.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Gisteren met Imani bij de dierenarts geweest omdat ze blijft bloeden aan 1 tepel. Kan ontsteking zijn of een tumor. Er zat wel een klein bultje. Heb nu wat medicijnen gekregen en over 2 weken moet ik terugkomen.
Dacht me het verhaal van mootie te herinneren, en Winnie is nog helemaal levendig dus ik probeer iets minder bezorgd te zijn. Alleen franse bulldog en narcose gaat niet altijd goed samen
Awhh da's sneu. #fingerscrossed dat het met die medicijnen verdwijnt dan, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Gisteren met Imani bij de dierenarts geweest omdat ze blijft bloeden aan 1 tepel. Kan ontsteking zijn of een tumor. Er zat wel een klein bultje. Heb nu wat medicijnen gekregen en over 2 weken moet ik terugkomen.
Dacht me het verhaal van mootie te herinneren, en Winnie is nog helemaal levendig dus ik probeer iets minder bezorgd te zijn. Alleen franse bulldog en narcose gaat niet altijd goed samen
paar weggegooid nu, volgens mij zaten er eenpaar tussen die niet eens meer op fok zittenquote:
Win is ook een snorkie met ademnhalen. Ze heeft alleen bijna geen tepels meer nu.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja kan. Is nog niet helemaal duidelijk. Over 2 weken hoor ik meer.
Oh gaat dat zo snel? Oke thanks. Hij is nu heel klein.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet gewoon even goed opletten. De bultjes van Win groeiden razendsnel. Als ze nog klein zijn is er meestal weinig aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |