Ja, van erwtje naar tuinboon is 2 of 3 weken, bij Winnie dan.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh gaat dat zo snel? Oke thanks. Hij is nu heel klein.
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zette hem in de groepsapp naar onze werknemers
thanks hoop het ook!quote:Op woensdag 1 april 2020 14:20 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Awhh da's sneu. #fingerscrossed dat het met die medicijnen verdwijnt dan, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
Het verhaal van Winnie stelt me wel wat meer gerust in elk geval.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Win is ook een snorkie met ademnhalen. Ze heeft alleen bijna geen tepels meer nu.
Met wat mazzel is het inderdaad een onsteking en trekt het gewoon weg.
Ik ookquote:
oh shit dat is écht snelquote:Op woensdag 1 april 2020 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, van erwtje naar tuinboon is 2 of 3 weken, bij Winnie dan.
Absoluut, die is er nu 3 keer aan geholpen, en nog steeds alive and kickin’!quote:Op woensdag 1 april 2020 14:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks hoop het ook!
[..]
Het verhaal van Winnie stelt me wel wat meer gerust in elk geval.
Er kwam iemand naar kantoor om te vragen hoe het zatquote:
Die snapte hem niet of zo?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er kwam iemand naar kantoor om te vragen hoe het zat
consult gisteren was al 119 euro....zijn wel bedragen ook.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Absoluut, die is er nu 3 keer aan geholpen, en nog steeds alive and kickin’!
En ook niet superduur, niet dat het persé uitmaakt. Laatste operatie was 160.
Zal wel aan de regio liggenquote:Op woensdag 1 april 2020 14:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
consult gisteren was al 119 euro....zijn wel bedragen ook.
Ik heb verzekering dus krijg er wat van terug. Dat scheelt.
Dat is niet veel dan. Ik bedoel, het is best een bedrag maar voor een operatie met alles erop en aan vind ik het meevallen.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Zal wel aan de regio liggen![]()
Het was 160, all in, consult, operatie, medicatie, check-up en hechtingen verwijderen.
thanksquote:Op woensdag 1 april 2020 14:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Fingers crossed voor Imani![]()
Maar ik zou het ook aankijken idd met die narcose
Spannend Prish, ik hoop dat de medicijnen zijn werk goed doenquote:Op woensdag 1 april 2020 14:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks![]()
ze ligt nu lekker zachtjes te snurken in het zonnetje.
hoop het ookquote:Op woensdag 1 april 2020 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spannend Prish, ik hoop dat de medicijnen zijn werk goed doen
* SBE en Killerparkiet ook.quote:
thanksquote:
Hopelijk welquote:Op woensdag 1 april 2020 15:14 schreef Recce het volgende:
SpaceX heeft ook weer een nieuwe prototype klaar, SN3. Hopelijk ploft deze niet als ze 'm op druk brengen. Ergens de komende weken kan het ding gaan vliegen.
[ afbeelding ]
Ik verwacht eerder een plof als geen plof.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:14 schreef Recce het volgende:
SpaceX heeft ook weer een nieuwe prototype klaar, SN3. Hopelijk ploft deze niet als ze 'm op druk brengen. Ergens de komende weken kan het ding gaan vliegen.
[ afbeelding ]
De sc heeft plof gedaan.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder een plof als geen plof.
dat doet ie al wekenquote:
Ik heb nogquote:Op woensdag 1 april 2020 16:27 schreef Prisha het volgende:
Ik sta op het punt overstag te gaan. Ik wil choco paaseitjes
Verwen jezelf!!quote:Op woensdag 1 april 2020 16:27 schreef Prisha het volgende:
had je ze niet in de chili gedaan?quote:
Ja niet de hele zak he?quote:
Ok Tiger King uitgekeken. Dacht dat het niet erger konquote:
klein zakje misschien?quote:
dat is wel wat veel ja. Dacht dat je maar een paar eitjes nog over had,quote:
Ik maak lijstjes, ik wil niet naar de supermarkt. Ik koop eten voor 3/4 dagen en ik wil niet thuis komen met spul en iets essentiels ben vergeten. Wat dus bij de chilli was.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
klein zakje misschien?
Hele boodschappenwagen naar binnen voor 1 zakje eitjes
Oh nog éénquote:Op woensdag 1 april 2020 16:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is wel wat veel ja. Dacht dat je maar een paar eitjes nog over had,
Ik doe cacaopoeder in de chili trouwens.
Ik heb M&M paaseitjesquote:Op woensdag 1 april 2020 16:27 schreef Prisha het volgende:
zijn dat niet gewoon M&M's?quote:
Te lang in de zon gelegen m&m'squote:
ja, hoort er echt in.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nog éénIk baal ervan als ik dat niet heb. Het geeft een extra tintje eraan.
Zet op je lijstjequote:Op woensdag 1 april 2020 16:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja, hoort er echt in.
Nu heb ik zin in chili. En paaseitjes.
Jamin, lang geleden dat ik daar een ijsje haalde.quote:
Jamin is zo'n pure nostalgie voor mij.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou van Jamin. Gewoon hebberig en de kleurtjes. Ik eet ze niet [ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |