En is corona een poltieke hoax van de democraten? En zei de hele wereld dat destijds ook zoals je zojuist beweerde?quote:Op woensdag 1 april 2020 20:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat heeft hij niet gedaan. https://www.snopes.com/fact-check/trump-coronavirus-rally-remark/
Hij heeft het een politieke hoax van de democraten genoemd
Nee, op dat moment riep de WHO nog dat het niet besmettelijk van mens op mens.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En is corona een poltieke hoax van de democraten? En zei de hele wereld dat destijds ook zoals je zojuist beweerde?
Alle commotie vooraf is dus terecht gebleken. Weken zijn er in Amerika verspild door die houding van Trump.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat heeft hij niet gedaan. https://www.snopes.com/fact-check/trump-coronavirus-rally-remark/
Hij heeft het een politieke hoax van de democraten genoemd, die nadat ze zijn aandacht afgeleid hadden met een bogus impeachment, dit als nieuwe stok om mee te slaan hadden gevonden.
O ja joh, riepen ze dat zo stellig?quote:Op woensdag 1 april 2020 20:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, op dat moment riep de WHO nog dat het niet besmettelijk van mens op mens.
https://techstartups.com/(...)d-no-clear-evidence/quote:Op woensdag 1 april 2020 20:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Alle commotie vooraf is dus terecht gebleken. Weken zijn er in Amerika verspild door die houding van Trump.
Niemand zegt dat hij het verzonnen heeft, maar hij prijst het middel wel degelijk aan. Hier heb je nog wat info van Forbes:quote:Op woensdag 1 april 2020 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, fair point. Maar mijn standpunt dat hij het niet verzonnen heeft staat. En hij heeft het niet aangeprezen, hij heeft het als mogelijk middel vermeld.
Begrijp je echt het verschil niet tussen wat het WHO daar schrijft en de woorden die jij hen in de mond legt?quote:
En het RIVM prees bij ons aan dat het hier niet zou komen, niet besmettelijk was etc.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niemand zegt dat hij het verzonnen heeft, maar hij prijst het middel wel degelijk aan. Hier heb je nog wat info van Forbes:
https://www.forbes.com/si(...)ronavirus-treatment/
En hier nog een goed artikel uit de LA Times:
https://www.latimes.com/b(...)ience-hiltzik-column
Trump loopt dit middel gewoon keihard te promoten met alle gevolgen van dien.
14 januari.quote:
Nee, en die is er niet gezien dat de eerste gevallen er al minimaal in November waren, de WHO daar al was en dus gewoon de propaganda van China heeft opgevoerd.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:47 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Begrijp je echt het verschil niet tussen wat het WHO daar schrijft en de woorden die jij hen in de mond legt?
Ok, je begrijpt het dus gewoon niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en die is er niet gezien dat de eerste gevallen er al minimaal in November waren, de WHO daar al was en dus gewoon de propaganda van China heeft opgevoerd.
Hij noemde het virus geen hoax.....quote:Op woensdag 1 april 2020 20:49 schreef Montov het volgende:
[..]
14 januari.
Wanneer riep Trump dat de commotie een hoax was? 28 februari
Zie het lijstje hier want het is niet 1 verkeerde uitspraak of 1 moment van twijfel:
https://www.nu.nl/coronav(...)oen-we-het-goed.html
Ok boomer (zie vorige post) Roepen dat ik het niet snap zonder zelf uit te leggen waar ik fout zit is onbegonnen werk voor mij om tegen te argumenteren.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:52 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ok, je begrijpt het dus gewoon niet.
Dan is verder praten zinloos.
Dat is niet wat Montov daar geschreven heeft. Die schreef dat hij zei dat de commotie een hoax was.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij noemde het virus geen hoax.....
Je gooit er elke keer maar weer whataboutisms tegenaan. Waarom denk je precies dat het relevant is dat het RIVM een statement doet waar ze later weer op terugkomt? Hoeveel medicijnen heeft het RIVM hier al aangeprezen als potentieel wondermiddel zonder dat er ook maar één klinische trials is geweest? Hebben we Rutte hier al horen zeggen dat er nu een fantastisch medicijn is waarna van Dissel de microfoon greep om te verduidelijken dat er absoluut geen zekerheid is dat die medicijn effectief is?quote:Op woensdag 1 april 2020 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het RIVM prees bij ons aan dat het hier niet zou komen, niet besmettelijk was etc.
Maar als Trump probeert mensen hoop te geven zit hij keihard fout.
Welke gevolgen? Hij zegt nergens dat mensen het nu moeten kopen en gebruiken, dus mocht het zelfs dodelijk zijn, zijn het alsnog de artsen en de experts die het toedienen, hij niet hoor.
WHO: uit eerste onderzoeken die zijn uitgevoerd door de Chinese autoriteiten is geen duidelijk bewijs gebleken dat corona van mens op mens kan worden overgedragen.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok boomer (zie vorige post) Roepen dat ik het niet snap zonder zelf uit te leggen waar ik fout zit is onbegonnen werk voor mij om tegen te argumenteren.
Het grappige is dat je hier hetzelfde doet als in je onvermoeibare verdediging van Trump.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is jou mening, jij vraagt waarom ze het nodig hebben en ik geef antwoord.
Misschien volgende keer vragen aan iemand daar in de VS, ik denk dat het antwoord ongeveer hetzelfde zal zijn.
Waar heb je het over? Blijkbaar begrijp je weinig van de structuur in de VS en wie waarvoor verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En in Nederland is Rutte niet afhankelijk van het RIVM?
Alleen in de VS neemt Trump alle beslissingen op eigen houtje zonder adviseurs?
Wil hij de belastingen nou weer ingewikkelder maken?twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 01-04-2020 om 18:36:30Congress must pass the old, and very strongly proven, deductibility by businesses on restaurants and entertainment. This will bring restaurants, and everything related, back - and stronger than ever. Move quickly, they will all be saved! reageer retweet
Nog gekker, waar gaan ze die aftrekbaarheid op toepassen nu en heeft het bedrijfsleven niet al genoeg kadotjes gehad?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:33 schreef Ulx het volgende:
Wil hij de belastingen nou weer ingewikkelder maken?twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 01-04-2020 om 18:36:30Congress must pass the old, and very strongly proven, deductibility by businesses on restaurants and entertainment. This will bring restaurants, and everything related, back - and stronger than ever. Move quickly, they will all be saved! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |