abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 april 2020 @ 21:38:20 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192399597
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 21:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Blijkbaar begrijp je weinig van de structuur in de VS en wie waarvoor verantwoordelijk is.
Ik was al klaar, maar wederom: me dom noemen of ontwetend zonder daarna uit te leggen, of feiten te presenteren waarom ik dan fout zit overtuigt me verrassend genoeg niet. Rare jongen die HW.

En nu echt weg hier voorlopig :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_192399721
Dit stuk vat het probleem met Trump in deze crisis wel goed samen:
https://www.politico.com/(...)nk-presidency-158321
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_192399890
Een willekeurig block in Washington DC onder de loep genomen, 120 banen weg, permanent of tijdelijk(?) weg:

https://www.washingtonpos(...)bs-lost/?arc404=true

Ondertussen is de nationale stockpile leeg en loopt iedereen elkaar te beconcurren op de open markt voor medische goederen. Gouden tijden dus als je spullen voor die markt maakt, de staten, steden, prive ziekenhuizen EN de federale regering bieden tegen elkaar op.
En meneer Grote Zakenman doet....helemaal niets.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2020 21:56:51 ]
pi_192400905
Ach...een mening baseren op wat in het topic wordt gepost..kan eenzijdige info zijn/worden.
En alleen op fox info afgaan is idem eenzijdig.
En in het internet tijdperk kan men overal en van alle kanten info, feiten en meningen vinden om zélf een indruk te vormen van wat er aan de hand is...
Dus volg ik op oa. op twitter een aantal goed aangeschreven journalisten en een enkele die wat rechtser is. En George Conway _O_
pi_192401025
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 21:33 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 01-04-2020 om 18:36:30 Congress must pass the old, and very strongly proven, deductibility by businesses on restaurants and entertainment. This will bring restaurants, and everything related, back - and stronger than ever. Move quickly, they will all be saved! reageer retweet
Wil hij de belastingen nou weer ingewikkelder maken?
Het probleem voor de restaurants is toch dat ze gesloten zijn?! Ik zie niet in hoe een belastingaftrek voor bedrijven om uit eten te gaan ze daarbij kan helpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 01-04-2020 22:52:21 ]
pi_192401429
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij noemde het virus geen hoax.....

Ok, I'm out, ik wil best discussieren, best mijn ongelijk toegeven zoals net. Maar ik kan niet opboksen tegen meerdere mensen tegelijk die mijn posts niet lezen of verdraaien.
Je zit woordspelletjes te spelen.

Feit: Hij heeft het virus veel te lang gedownplayed.
Feit: Hij heeft in het begin een soort symbolisch maatregeltje genomen (vliegverkeer china stoppen) dat niets heeft uitgehaald

En nu gaan mensen lopen discussieren of hij wel of niet een hoax noemt. Dat is bullshitterij. Zijn intentie was helder. downplayen van het virus omdat het hem gewoon niet goed uitkwam.
En dat symboolmaatregeltje is ineens een talking point geworden dat hij de crisis goed aanpakte.

De realiteit is simpel: Hij heeft weken verloren door zijn poging het virus te downplayen .
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_192402074
atrupar twitterde op woensdag 01-04-2020 om 23:43:34 People are dying because of a deadly pandemic and Trump has Esper briefing the press about drug smuggling for obscure reasons https://t.co/Xuk45Jw8xt reageer retweet
atrupar twitterde op woensdag 01-04-2020 om 23:47:45 Amid the coronavirus pandemic, William Barr is out here talking about families being destroyed by ... [checks notes] ... drug trafficking. Completely beyond parody. https://t.co/gszYvLWMdt reageer retweet
MSNBC is nu al afgehaakt.

En ook factchecker Daniel Dale:

ddale8 twitterde op woensdag 01-04-2020 om 23:45:38 The briefing is now discussing the threat posed by Mexican drug cartels. I'll resume tweeting when it gets to the pandemic. reageer retweet
Overigens las ik dat het beperkte aantal jorunalisten bij de briefings niet alleen te maken heeft met het afstand houden maar ook met de beperkte nieuwswaarde ervan.

[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 01-04-2020 23:58:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192402250
Het social distancing lukt vandaag weer niet echt:

atrupar twitterde op donderdag 02-04-2020 om 00:08:47 "They don't know about social distancing" -- Trump claiming other countries aren't aware of best coronavirus practices while standing shoulder-to-shoulder with a bunch of dudes makes for interesting optics https://t.co/RkK4j21ffY reageer retweet

[ Bericht 76% gewijzigd door Kijkertje op 02-04-2020 00:13:59 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 2 april 2020 @ 00:02:54 #234
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_192402263
Trump heeft een grote bestelling bij Walmart gedaan. Iedereen gerust nu?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_192402291
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:02 schreef gniffie het volgende:
Trump heeft een grote bestelling bij Walmart gedaan. Iedereen gerust nu?
Hij had ook al beloofd dat Walmart zijn parkeerplaatsen ter beschikking zou stellen voor 'drive through testing' dus nee, eerst zien dan geloven
  donderdag 2 april 2020 @ 00:08:01 #236
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_192402326
Trump: “Did you know I’m number #1 on Facebook. Most people don’t realize that. #1 imagine that.”

_O_ Niet china maar TRUMP NUMBER ONEEEEE
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_192402343
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:08 schreef gniffie het volgende:
Trump: “Did you know I’m number #1 on Facebook. Most people don’t realize that. #1 imagine that.”

Onze factchecker vraagt zich af wat hij daarmee bedoelt: 'he's not most-followed'

ddale8 twitterde op donderdag 02-04-2020 om 00:06:21 Trump: "I have hundreds of millions of people. Number one on Facebook...did you know?...I just found out." (He's never explained what "#1" means; he's not most-followed.)

Shortly before that comment, CNN cut away from live-airing this not-coronavirus-so-far Trump session. reageer retweet
En toen hield CNN het ook voor gezien :D
pi_192402557
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 22:46 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het probleem voor de restaurants is toch dat ze gesloten zijn?! Ik zie niet in hoe een belastingaftrek voor bedrijven om uit eten te gaan ze daarbij kan helpen.
Ah duidelijkheid daarover bij de briefing: het is om klandizie te trekken voor als de restaurants weer open gaan aldus POTUS

:')
  donderdag 2 april 2020 @ 00:37:24 #239
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_192402617
Laatste wat ik lees over de MS Zaandam is dat ze Florida niet binnen mogen, heeft Trump daar nog iets overgezegd? Hij zou het beste voor de mensheid zei die vorige keer.
  donderdag 2 april 2020 @ 00:42:28 #240
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192402666
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat is jou mening, jij vraagt waarom ze het nodig hebben en ik geef antwoord.
Misschien volgende keer vragen aan iemand daar in de VS, ik denk dat het antwoord ongeveer hetzelfde zal zijn.
Helaas, ben getrouwd met een Amerikaanse. Alleen haar oom was wapenbezitter, maar die had een boerderij.

Verder heeft geen enkel familielid enige neiging wapenbezit te tolereren.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_192402677
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:37 schreef Tweek het volgende:
Laatste wat ik lees over de MS Zaandam is dat ze Florida niet binnen mogen, heeft Trump daar nog iets overgezegd? Hij zou het beste voor de mensheid zei die vorige keer.
Nope -O-
  donderdag 2 april 2020 @ 00:44:10 #242
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192402681
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:08 schreef gniffie het volgende:

China en Facebook is ook geen handige combinatie.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_192402690
Ook een leuke schoonzoon:
https://www.theatlantic.c(...)scar-company/609139/
“Exclusie: Kushner Firm Built the Coronavirus Website Trump Promised”

Quote:” Then the website was suddenly and mysteriously scrapped.”...

Iedere alinea benoemt a violation of law of violation of ethics.
Bijna ieder alinea voor als iemand mij letterlijk neemt.
  donderdag 2 april 2020 @ 00:54:44 #244
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_192402774
quote:
15s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nope -O-
Dus die mensen zitten nog zeker een maand vast op die schepen dan. Want ook al is Reddit heel erg van mening dat die schepen naar belastingontwijkende havens moeten waar ze onder varen, dat is Nederland. Volgens mij toch een tocht van 3 weken. En dat met 300 VS burgers aanboord.
pi_192402800
Nog even over Jared Kushner: https://www.vanityfair.co(...)-coronavirus-miracle
En blijkbaar werkt Hope Hicks, trump fluisteraar ook nog Stephanie Grisham eruit.
Quote:” An impulsive promise (“His view was: I need to show people there’s a light at the end of the tunnel”) led to Fauci pushback. Poll numbers—and a friend in a coma—pushed Trump to reverse course.”

“ Jared Kushner, who’s often been in competition with Trump’s chiefs of staff, continues to be the central West Wing player, leading a shadow coronavirus task force that is more powerful than the official group led by Vice President Mike Pence. In conversations Kushner has blamed HHS Secretary Alex Azar for the criticism Trump has received, according to a person in frequent touch with the West Wing. “This was a total mess,” Kushner told people when he got involved last month. “I know how to make this government run now,” he said, according to a source.”

Waar is Steve Miller gebleven?
In het stuk ook de naam van de 79-jarige vriend in coma, die trump noemt in pressers.
  donderdag 2 april 2020 @ 01:18:18 #246
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_192402913
Toch een opmerking er over de Canadesen en Britten komen hun mensen ophalen. En ze sturen medisch personeel. Ze gaan nog een aankondiging doen over wat ze echt gaan doen.
pi_192402917
Het is wel squirrel tijd in het Witte Huis, eerst vage dreiging aan het adres van Iran en nu een nieuwe "War on Drugs".

Mischien handiger om eerst een het probleem van oxy en fentanyl in de VS op te lossen? Oh wacht, dat is niet "tough guy" genoeg, natuurlijk.
  donderdag 2 april 2020 @ 01:23:20 #248
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_192402957
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 01:18 schreef Tijger_m het volgende:
Het is wel squirrel tijd in het Witte Huis, eerst vage dreiging aan het adres van Iran en nu een nieuwe "War on Drugs".

Mischien handiger om eerst een het probleem van oxy en fentanyl in de VS op te lossen? Oh wacht, dat is niet "tough guy" genoeg, natuurlijk.
Dat probleem wordt veroorzaakt door Amerikaanse bedrijven, dan mag het.
  donderdag 2 april 2020 @ 01:40:28 #249
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_192403035
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij noemde het virus geen hoax.....

Ok, I'm out, ik wil best discussieren, best mijn ongelijk toegeven zoals net. Maar ik kan niet opboksen tegen meerdere mensen tegelijk die mijn posts niet lezen of verdraaien.
Je bent het er dus mee eens dat Trump het virus negeerde onder het motto dat het een aanval van de Democraten was, het daardoor niet serieus nam en er nu voor gezorgt heeft dat de USA de grootse hotspot is.

Trump supreme leader in cheaf zag dat niet aankomen? Reageerde overal te laat op en was teveel bezig met het virus als iets dat democraten winst op kon leveren.

Zoveel zelfs dat de vs nu het land is met de meeste infecties. En binnenkort, hopelijk niet, de meeste doden.

Dat had Trump de beste zakenman ooit, nooit kunnen verwachten, niets had hij aan zien kunnen komen als meest inteligente mens ter wereld?

Ben je een idioot of lieg je tegen jezelf? Dat is de vraag die we ons alle moeten stellen.

Jij hebt het antwoordt vast klaar.
pi_192403215
OrinKerr twitterde op donderdag 02-04-2020 om 02:09:25 Over 1,000 U.S. deaths from COVID-19 in the last day, including deaths recorded by 44 of the 50 states, the District of Columbia, Puerto Rico, Guam, and the Northern Mariana Islands. 505 deaths in New York alone.
https://t.co/Xcj697Xauv reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')