Ik was al klaar, maar wederom: me dom noemen of ontwetend zonder daarna uit te leggen, of feiten te presenteren waarom ik dan fout zit overtuigt me verrassend genoeg niet. Rare jongen die HW.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Blijkbaar begrijp je weinig van de structuur in de VS en wie waarvoor verantwoordelijk is.
Het probleem voor de restaurants is toch dat ze gesloten zijn?! Ik zie niet in hoe een belastingaftrek voor bedrijven om uit eten te gaan ze daarbij kan helpen.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:33 schreef Ulx het volgende:
Wil hij de belastingen nou weer ingewikkelder maken?twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 01-04-2020 om 18:36:30Congress must pass the old, and very strongly proven, deductibility by businesses on restaurants and entertainment. This will bring restaurants, and everything related, back - and stronger than ever. Move quickly, they will all be saved! reageer retweet
Je zit woordspelletjes te spelen.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij noemde het virus geen hoax.....
Ok, I'm out, ik wil best discussieren, best mijn ongelijk toegeven zoals net. Maar ik kan niet opboksen tegen meerdere mensen tegelijk die mijn posts niet lezen of verdraaien.
twitter:atrupar twitterde op woensdag 01-04-2020 om 23:43:34People are dying because of a deadly pandemic and Trump has Esper briefing the press about drug smuggling for obscure reasons https://t.co/Xuk45Jw8xt reageer retweet
MSNBC is nu al afgehaakt.twitter:atrupar twitterde op woensdag 01-04-2020 om 23:47:45Amid the coronavirus pandemic, William Barr is out here talking about families being destroyed by ... [checks notes] ... drug trafficking. Completely beyond parody. https://t.co/gszYvLWMdt reageer retweet
Overigens las ik dat het beperkte aantal jorunalisten bij de briefings niet alleen te maken heeft met het afstand houden maar ook met de beperkte nieuwswaarde ervan.twitter:ddale8 twitterde op woensdag 01-04-2020 om 23:45:38The briefing is now discussing the threat posed by Mexican drug cartels. I'll resume tweeting when it gets to the pandemic. reageer retweet
twitter:atrupar twitterde op donderdag 02-04-2020 om 00:08:47"They don't know about social distancing" -- Trump claiming other countries aren't aware of best coronavirus practices while standing shoulder-to-shoulder with a bunch of dudes makes for interesting optics https://t.co/RkK4j21ffY reageer retweet
Hij had ook al beloofd dat Walmart zijn parkeerplaatsen ter beschikking zou stellen voor 'drive through testing' dus nee, eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 2 april 2020 00:02 schreef gniffie het volgende:
Trump heeft een grote bestelling bij Walmart gedaan. Iedereen gerust nu?
Onze factchecker vraagt zich af wat hij daarmee bedoelt: 'he's not most-followed'quote:Op donderdag 2 april 2020 00:08 schreef gniffie het volgende:
Trump: “Did you know I’m number #1 on Facebook. Most people don’t realize that. #1 imagine that.”Niet china maar TRUMP NUMBER ONEEEEE
En toen hield CNN het ook voor gezientwitter:ddale8 twitterde op donderdag 02-04-2020 om 00:06:21Trump: "I have hundreds of millions of people. Number one on Facebook...did you know?...I just found out." (He's never explained what "#1" means; he's not most-followed.)
Shortly before that comment, CNN cut away from live-airing this not-coronavirus-so-far Trump session. reageer retweet
Ah duidelijkheid daarover bij de briefing: het is om klandizie te trekken voor als de restaurants weer open gaan aldus POTUSquote:Op woensdag 1 april 2020 22:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het probleem voor de restaurants is toch dat ze gesloten zijn?! Ik zie niet in hoe een belastingaftrek voor bedrijven om uit eten te gaan ze daarbij kan helpen.
Helaas, ben getrouwd met een Amerikaanse. Alleen haar oom was wapenbezitter, maar die had een boerderij.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is jou mening, jij vraagt waarom ze het nodig hebben en ik geef antwoord.
Misschien volgende keer vragen aan iemand daar in de VS, ik denk dat het antwoord ongeveer hetzelfde zal zijn.
Nopequote:Op donderdag 2 april 2020 00:37 schreef Tweek het volgende:
Laatste wat ik lees over de MS Zaandam is dat ze Florida niet binnen mogen, heeft Trump daar nog iets overgezegd? Hij zou het beste voor de mensheid zei die vorige keer.
China en Facebook is ook geen handige combinatie.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:08 schreef gniffie het volgende:
Trump: “Did you know I’m number #1 on Facebook. Most people don’t realize that. #1 imagine that.”Niet china maar TRUMP NUMBER ONEEEEE
Dus die mensen zitten nog zeker een maand vast op die schepen dan. Want ook al is Reddit heel erg van mening dat die schepen naar belastingontwijkende havens moeten waar ze onder varen, dat is Nederland. Volgens mij toch een tocht van 3 weken. En dat met 300 VS burgers aanboord.quote:
Dat probleem wordt veroorzaakt door Amerikaanse bedrijven, dan mag het.quote:Op donderdag 2 april 2020 01:18 schreef Tijger_m het volgende:
Het is wel squirrel tijd in het Witte Huis, eerst vage dreiging aan het adres van Iran en nu een nieuwe "War on Drugs".
Mischien handiger om eerst een het probleem van oxy en fentanyl in de VS op te lossen? Oh wacht, dat is niet "tough guy" genoeg, natuurlijk.
Je bent het er dus mee eens dat Trump het virus negeerde onder het motto dat het een aanval van de Democraten was, het daardoor niet serieus nam en er nu voor gezorgt heeft dat de USA de grootse hotspot is.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij noemde het virus geen hoax.....
Ok, I'm out, ik wil best discussieren, best mijn ongelijk toegeven zoals net. Maar ik kan niet opboksen tegen meerdere mensen tegelijk die mijn posts niet lezen of verdraaien.
twitter:OrinKerr twitterde op donderdag 02-04-2020 om 02:09:25Over 1,000 U.S. deaths from COVID-19 in the last day, including deaths recorded by 44 of the 50 states, the District of Columbia, Puerto Rico, Guam, and the Northern Mariana Islands. 505 deaths in New York alone.
https://t.co/Xcj697Xauv reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |