Het aantal gevallen van huiselijk geweld zal ook enorm zijn toegenomen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is al wat, vrees ik. Zo hier en daar.
Een babyboom en een echtscheidingsboomquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Het aantal gevallen van huiselijk geweld zal ook enorm zijn toegenomen.
Jah, daar typte ik laatst ook al iets soortgelijks over toen de scholen gingen sluiten. Niet ieder kind heeft het leuk thuis.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Het aantal gevallen van huiselijk geweld zal ook enorm zijn toegenomen.
ik las boomquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een babyboom en een echtscheidingsboom
Is het ook; normaal vind ik het heerlijk om me een tijdje in mijn huis 'op te sluiten', maar nu vind ik 't allemaal niet zo heel geweldig.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook pure psychologie. Zeg tegen mensen dat ze iets niet mogen en ze willen het doen.
whuuuuuut????quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Baby's groeien niet aan een boom
Die worden gebracht door de ooievaar
mind = blownquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet..ze komen uit je navelquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:48 schreef cafca het volgende:
[..]
mijn kind daarentegen zei voor de échte crisis, 'dan staat er later op je CV, geslaagd tijdens de Coronoacrisis', is het dan nog iets waard?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jah, daar typte ik laatst ook al iets soortgelijks over toen de scholen gingen sluiten. Niet ieder kind heeft het leuk thuis.
Die kende ik nog niet. Zijn er twee kometen met de naam Atlas?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:47 schreef Prisha het volgende:
@:Recce ( en misschien vind @:tonja dit ook interessant?) ik weet niet of je deze site al kent? Ik hou deze vaak in de gaten. Bijvoorbeeld voor de cometen.
https://theskylive.com/co(...)P8mbJQF1914uQu8W30Nk
ja als je zukke dingen gaat roepen welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:51 schreef cafca het volgende:
pffff, moet ik jullie nu nog baby-voorlichting geven?
whuuuuut?quote:
Slim kiend. Zou 't uitmaken denk je? Nee toch? Dat zou wel heel oneerlijk zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn kind daarentegen zei voor de échte crisis, 'dan staat er later op je CV, geslaagd tijdens de Coronoacrisis', is het dan nog iets waard?
Dat is niet de naam eigenlijk. De namen zijn die C namen. Atlas is de servey die ze opgespoord hebben (Asteroid Terrestrial-impact Last Alert System)quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet. Zijn er twee kometen met de naam Atlas?
De eerste jaren misschien, maar later zeker niet meer. Ik geloof niet dat een werkgever ooit naar mijn cijferlijst heeft gevraagd bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Slim kiend. Zou 't uitmaken denk je? Nee toch? Dat zou wel heel oneerlijk zijn.
Waarom zou je een sticker op je penis plakken?quote:
Ja, dat had ik net ook gevonden. Waarschijnlijk krijgen ze wel een leukere naam als ze goed zichtbaar worden, toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is niet de naam eigenlijk. De namen zijn die C namen. Atlas is de servey die ze opgespoord hebben (Asteroid Terrestrial-impact Last Alert System)
Dat dacht ik echt vroeger.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ghe ghe![]()
Wat een schattig hondje heb jij
Ah ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:55 schreef cafca het volgende:
[..]
De eerste jaren misschien, maar later zeker niet meer. Ik geloof niet dat een werkgever ooit naar mijn cijferlijst heeft gevraagd bijvoorbeeld.
Nee. Ik kijk grote mensen dingen. James Bond.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je het jeugdjournaal opgenomen?
dacht dat ie al afgelopen was ...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk grote mensen dingen. James Bond.
Succes met je sticker.
Nee joh, morgen weer 1.quote:
Ook dat nog.quote:
Ahhquote:
Hoe kopieer ik dat plaatje?quote:
Ach in SPanje hadden ze lading tests besteld die niet bleken te werken ... (ook uit China)quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ook dat nog.
Ja ff portie realiteit. Nog geen nieuws gezien vandaag.
Korte nacht .ff alles plannenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja die klote klok weer een uur vooruit vannacht
Heb je die cursusdag gemist?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hoe kopieer ik dat plaatje?
Ik heb gemerkt dat de nieuws overslaan momenteel best bevrijdend werktquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ook dat nog.
Ja ff portie realiteit. Nog geen nieuws gezien vandaag.
quote:
Ik denk vooraf elke keer tijd over te houden, maar dat valt zo tegen.quote:
Jup. Af en toe ff checken. En klaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat de nieuws overslaan momenteel best bevrijdend werkt
beter zoquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jup. Af en toe ff checken. En klaar.
Inderdaad, ik bekeek de cijfers even na 14.00 uur en daar liet ik het zo'n beetje bij, ik geef ook even de voorkeur aan wat struisvogelgedrag.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat de nieuws overslaan momenteel best bevrijdend werkt
Maar dan wel even tussen de [img] [/img] plaatsen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:32 schreef Straatverlichting het volgende:
Ow wacht.. gewoon met links klikken dus.![]()
https://giphy.com/gifs/disney-vintage-cartoon-3ohze1z1DnmOHVtbgI
Dat wist ik wel. Maar zat met rechtermuis te kloten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan wel even tussen de [ [url= ]afbeelding[/url] ] plaatsen.
Waarom moet dat toch altijd midden in de nachtquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja die klote klok weer een uur vooruit vannacht
Je kan nu toch ook al switchen...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom moet dat toch altijd midden in de nacht
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:35 schreef Prisha het volgende:
Oh ja....nog even over Ross...hij heeft ook nog met de moeder van Chandler gezoend![]()
ik vind het zo'n eikol hequote:
Nee!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:35 schreef Prisha het volgende:
Oh ja....nog even over Ross...hij heeft ook nog met de moeder van Chandler gezoend![]()
ja ik was het helemaal vergeten. Zie het nu. Norma Bing. De moeder van zijn beste vriend. WTF!!!quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:35 schreef Prisha het volgende:
Ik weet dat ook helemaal niet meerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ik was het helemaal vergeten. Zie het nu. Norma Bing. De moeder van zijn beste vriend. WTF!!!
ja met zijn nichtje. Ze schrok er helemaal van. What are you DOING??? man3quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet dat ook helemaal niet meer![]()
Laatst was er toch ook al een nichtje?
Opgeslagen tnx.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:47 schreef Prisha het volgende:
@:Recce ( en misschien vind @:tonja dit ook interessant?) ik weet niet of je deze site al kent? Ik hou deze vaak in de gaten. Bijvoorbeeld voor de cometen.
https://theskylive.com/co(...)P8mbJQF1914uQu8W30Nk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is heel raarquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja met zijn nichtje. Ze schrok er helemaal van. What are you DOING??? man3
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:44 schreef chufi het volgende:
Kijk ze liggen .....HALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een mooie foto gemaakt van Zaandam toen ze ons tegemoet kwam varen. Wij op weg naar het zuiden en zij op weg naar het noorden. Was een mooi moment. Beide captains hadden hun koers iets gewijzigd zodat we elkaar tegenkwamen.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
deissyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Heb jij ook gecruised?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
HAL![]()
Ik heb een mooie foto gemaakt van Zaandam toen ze ons tegemoet kwam varen. Wij op weg naar het zuiden en zij op weg naar het noorden. Was een mooi moment. Beide captains hadden hun koers iets gewijzigd zodat we elkaar tegenkwamen.
Oh wist niet dat jij ook cruiste? Waar zat jij op dan en waar was dat ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
HAL![]()
Ik heb een mooie foto gemaakt van Zaandam toen ze ons tegemoet kwam varen. Wij op weg naar het zuiden en zij op weg naar het noorden. Was een mooi moment. Beide captains hadden hun koers iets gewijzigd zodat we elkaar tegenkwamen.
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:47 schreef Treehut362 het volgende:
RadijsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Lol.. snap er geen reet van maar moest er wel om lachen.quote:
quote:
Twee keer. Eerste keer op de Maasdam rondje Cariben en de tweede keer op de Veendam vanuit Buenos Aires naar Antarctica en toen naar Chili en daar omhoog tot Valparaiso. Dat was een reis van 5 weken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh wist niet dat jij ook cruiste? Waar zat jij op dan en waar was dat ?
OK dan en beviel het ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Twee keer. Eerste keer op de Maasdam rondje Cariben en de tweede keer op de Veendam vanuit Buenos Aires naar Antarctica en toen naar Chili en daar omhoog tot Valparaiso. Dat was een reis van 5 weken.
Wat gaaf! Er gaat me inderdaad wat dagen dat je daar eerder iets over hebt verteld. Wat een verschillen in klimaat die tweede reis en maar liefst vijf wekenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Twee keer. Eerste keer op de Maasdam rondje Cariben en de tweede keer op de Veendam vanuit Buenos Aires naar Antarctica en toen naar Chili en daar omhoog tot Valparaiso. Dat was een reis van 5 weken.
Enorm. Wel op een kleiner schip. Veendam heeft iets van 1250 passagiers. Ik zou niet op zo'n megaschip willen.quote:
Ik ken het dorpquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Enorm. Wel op een kleiner schip. Veendam heeft iets van 1250 passagiers. Ik zou niet op zo'n megaschip willen.
Hmm..de volgende meet op de Rode Kruis Titanic.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Enorm. Wel op een kleiner schip. Veendam heeft iets van 1250 passagiers. Ik zou niet op zo'n megaschip willen.
Ja dat was wel een hele bijzondere reis. Prachtig allemaal.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat gaaf! Er gaat me inderdaad wat dagen dat je daar eerder iets over hebt verteld. Wat een verschillen in klimaat die tweede reis en maar liefst vijf weken
Dat heeft inderdaad wel iets in plaats van dat massale, het is in ieder geval iets wat ik ook graag eens wil doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
De Zonnebloemquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hmm..de volgende meet op de Rode Kruis Titanic.
Bananenboot nemen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Over de waddenzee... kunnen we als het mis gaat bij Sas verder feestenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als de Berenbootquote:
Geloof ik best.. Waar ik op zat was volgens mij een veevervoer schip van origine, maar genoeg hutten voor 20 gasten en de vaste scheepslui ...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja hoor, kan volgens mij nog steeds wel als passagier meevaren op vrachtschip.
Ja maar nog genoeg plek voor hutten ..quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:13 schreef PP_Sound het volgende:
Mmmmh, de echte bananenboten verdwijnen helaas. https://www.transport-onl(...)et-containerschepen/
Containerschepen zijn stuk saaier en trager.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nog genoeg plek voor hutten ..
saaier wel lijkt me... trager weet ik niet ...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Containerschepen zijn stuk saaier en trager.
Vervoeren veel meer tegelijk en kunnen dankzij moderne koelcontainers er langer over doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
saaier wel lijkt me... trager weet ik niet ...
En makkelijker te overladen ... met mogelijke rampem van dienquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Vervoeren veel meer tegelijk en kunnen dankzij moderne koelcontainers er langer over doen.
Doordat het dek ook hoog vol containers staat ligt zwaartepunt stuk hogerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
En makkelijker te overladen ... met mogelijke rampem van dien
Op waddeneilanden zal elke dag nog wel wat aanspoelen ....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Doordat het dek ook hoog vol containers staat ligt zwaartepunt stuk hoger
Ach.. t zal de zomertijd wel zijn. Of *kuch* andere initiatieven. Bon voyage.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:53 schreef chufi het volgende:
Maar iedereen al weer pitten ...
Op een of andere manier is het hier steeds stiller de laatste tijd ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag mevrouw Choco.
Fijne nacht.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
quote:Op zondag 29 maart 2020 00:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ach.. t zal de zomertijd wel zijn. Of *kuch* andere initiatieven. Bon voyage.Hey straat, ga je al slapen? Dan zeg ik slaap lekker alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag mevrouw Choco.
Fijne nacht.
Gast; wil je nou weer bonbons?quote:Op zondag 29 maart 2020 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik ook als ik met die Straat moet slowchatten man man man
Nope. Al slaap ik wel graag op z'n tijd.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey straat, ga je al slapen? Dan zeg ik slaap lekker alvast.
Ohw, leek net of je soort van trusten zei.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nope. Al slaap ik wel graag op z'n tijd.
Had ik ook gedaan met mn enige handklok... keek ik er om 10 uur op en dat ik ik wow is het al 11 uurquote:Op zondag 29 maart 2020 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
De klokken staan hier al vooruit, dat scheelt morgen weer
Dat zeg ik hier nooit. En moet nog wachten op dat klokken-instel-gedoe schijnbaar.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, leek net of je soort van trusten zei.
Ja je moet wel ff blijven nadenken als je het eerder doet.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan met mn enige handklok... keek ik er om 10 uur op en dat ik ik wow is het al 11 uur
Heb je ook een doel in je leven een keerquote:Op zondag 29 maart 2020 00:21 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat zeg ik hier nooit. En moet nog wachten op dat klokken-instel-gedoe schijnbaar.
Sjezus, daar hoef je toch niet op te wachten. Dat ken je nu doen of morgen als je wakker bent hoor.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:21 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat zeg ik hier nooit. En moet nog wachten op dat klokken-instel-gedoe schijnbaar.
quote:Op zondag 29 maart 2020 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je ook een doel in je leven een keer
Morgen is toch zondag?quote:Op zondag 29 maart 2020 00:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sjezus, daar hoef je toch niet op te wachten. Dat ken je nu doen of morgen als je wakker bent hoor.
Kee, dan doe ik t dan wel.quote:
Ja dank, hier staan de klokken al vooruit, dus hoef ik me niet meer druk om te maken.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ook straks succes met de tijd en zo ..
quote:
Dat kan, wat jij fijn vind natuurlijk. Als ik er te lang mee wacht dan moet ik heel de tijd nadenken hoe laat het is en daar heb ik geen zin in dus daarom doe ik het de avond ervoor, vanavond dan oh en ik heb het niet gedaan maar mijn vriend. Dus ik hoef straks niet na te denken hoe laat het is.quote:
Rechtsonder.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan, wat jij fijn vind natuurlijk. Als ik er te lang mee wacht dan moet ik heel de tijd nadenken hoe laat het is en daar heb ik geen zin in dus daarom doe ik het de avond ervoor, vanavond dan oh en ik heb het niet gedaan maar mijn vriend. Dus ik hoef straks niet na te denken hoe laat het is.
Ik heb er 1 de rest zo met het internet moeten werkenquote:Op zondag 29 maart 2020 00:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dank, hier staan de klokken al vooruit, dus hoef ik me niet meer druk om te maken.
Ff denken. Woonkamer, alarm ding, horloge en auto. Voilá. Kan ik weer een half jaartje.quote:
2 gewone klokken, 1 in de woonkamer 1 in de keuken, fornuis en magnetron en op de slaapkamer nog een klok, oh die moet ik overigens doen want vriend weet niet hoe die werkt, is met knopjes ipv een draaiwieltje.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:31 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ff denken. Woonkamer, alarm ding, horloge en auto. Voilá. Kan ik weer een half jaartje.
Oldschoolquote:Op zondag 29 maart 2020 00:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
2 gewone klokken, 1 in de woonkamer 1 in de keuken, fornuis en magnetron en op de slaapkamer nog een klok, oh die moet ik overigens doen want vriend weet niet hoe die werkt, is met knopjes ipv een draaiwieltje.
Waar ben je nou eik? We gingen net in gesprek.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je ook een doel in je leven een keer
Kwartje valt..quote:
Kunnen we dit topic ff afraffelen? De TT staat me niet aan.quote:
Pfff we zijn pas halverwege of zo, dat gaat hem niet worden hoor.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kunnen we dit topic ff afraffelen? De TT staat me niet aan.
Ja de TS is hem daarna gesmeerd... fijn hoorquote:Op zondag 29 maart 2020 00:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kunnen we dit topic ff afraffelen? De TT staat me niet aan.
Eej, das gewoon een vette bak.quote:
Welke bak ik zie alleen tieten.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:39 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Eej, das gewoon een vette bak.
Nou je bent wel een master als je los gaat ... hoorquote:Op zondag 29 maart 2020 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pfff we zijn pas halverwege of zo, dat gaat hem niet worden hoor.
Hoeveel posts per minuut ook alweer?quote:Op zondag 29 maart 2020 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de TS is hem daarna gesmeerd... fijn hoor
Ja, soms wel ja.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou je bent wel een master als je los gaat ... hoor
Uh.. ik in eerste instantie ook.quote:
Nou kweet niet wat jij dan nog anders ziet hoor.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:41 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Uh.. ik in eerste instantie ook.
Ohw ok. Ja hier kun je elkaar niet horen he.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan hoor ik je liever live .. dat wel ... maar goed tis nu eenmaal zo hier
Ff zo'n dom cijfer-tel-spelletje inlasten tot 301?quote:Op zondag 29 maart 2020 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de TS is hem daarna gesmeerd... fijn hoor
Een auto mevrouw.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou kweet niet wat jij dan nog anders ziet hoor.
klopt...quote:Op zondag 29 maart 2020 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw ok. Ja hier kun je elkaar niet horen he.
Nou je het zegt...was me niet eens opgevallenquote:
Oh?quote:Op zondag 29 maart 2020 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou je bent wel een master als je los gaat ... hoor
Aha.. kijk. Met jouw dom gelul is die 301 zo gehaald. Kom doe je best.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2020 00:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou je het zegt...was me niet eens opgevallen
Het gaat ook om de binnenkant eeh.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je ziet toch alleen de binnenkant en tieten
Ja zeg, daar zie je niets bijzonders aan, man3 gaat gewoon om die tieten. Mogen jullie best wel toegeven hoor.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Het gaat ook om de binnenkant eeh.
uhm ok.. dacht er omheen te kunnen lullen.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, daar zie je niets bijzonders aan, man3 gaat gewoon om die tieten. Mogen jullie best wel toegeven hoor.
Lukt niet bestquote:Op zondag 29 maart 2020 00:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
uhm ok.. dacht er omheen te kunnen lullen.
Ja ja, dat had ik door ja, trap ik niet in he.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
uhm ok.. dacht er omheen te kunnen lullen.
Ik vind tieten wel een dingetje ...quote:Op zondag 29 maart 2020 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, daar zie je niets bijzonders aan, man3 gaat gewoon om die tieten. Mogen jullie best wel toegeven hoor.
Heb t iig geprobeerd!quote:
Jup, ik sluit me hierbij aan.quote:
Heb je wel eens buiten je moeder en internet om een tiet gezien?quote:Op zondag 29 maart 2020 00:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jup, ik sluit me hierbij aan.
zijn er toch meestal wel 2quote:
quote:
Jup... en ze waren allen erg smaakvolquote:Op zondag 29 maart 2020 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je wel eens buiten je moeder en internet om een tiet gezien?
Honing, jam, vla of naturel. Kies maar.quote:
quote:
quote:Op zondag 29 maart 2020 00:59 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Honing, jam, vla of naturel. Kies maar.
Die vind ik ook mooiquote:
Laat me ff in de waan dat ze echt zijn svp.quote:Op zondag 29 maart 2020 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
Of neppers, dat ken ook nog, anders zijn ze echt niet zo.
Ik schat dat hier alles 4 isquote:Op zondag 29 maart 2020 01:01 schreef ChocoFan het volgende:
Nr 6 is twintig jaar. Dat gaat hem hier niet meer worden he.
quote:Op zondag 29 maart 2020 01:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Laat me ff in de waan dat ze echt zijn svp.
Geen idee hoe t ter sprake kwam maar: eensquote:Op zondag 29 maart 2020 01:05 schreef HiDiHo het volgende:
hehe..eindelijk eens een goed onderwerp ipv dat kut corona
Nee, ik heb geen lamaquote:Op zondag 29 maart 2020 01:04 schreef Straatverlichting het volgende:
Zijn er hier trouwens vrouwen met.. uh .. lama
Gelukkig.quote:
Ik weet 100% zeker van niet.quote:
Jij bent meer een 5?quote:Op zondag 29 maart 2020 01:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker van niet.
Nog 10 jaar schat ikquote:
Maar vertel. Wat zijn jouw maten?quote:
Waar is dat café dan?quote:Op zondag 29 maart 2020 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
Dat formule 1 café is een stuk minder zonder races..gaat nergens over
Gaat het normaal wel ergens over?quote:Op zondag 29 maart 2020 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
Dat formule 1 café is een stuk minder zonder races..gaat nergens over
Op Ziggo Sportquote:
Je zou je best doen tikte je!quote:
Ook niet maar dan bespreken ze de race nog tenminstequote:
Bad luck dan. KPN hiero.quote:
Trustenquote:
Ja nou, niet gelukt dus. Sorry.quote:Op zondag 29 maart 2020 01:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je zou je best doen tikte je!
Alleen die Winkelman bespreekt dingen, de rest roeptoetert.quote:Op zondag 29 maart 2020 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ook niet maar dan bespreken ze de race nog tenminste
Alle respect voor al die races. Maar heb er één gezien op tv. En een keer live op een parcours in België bezocht. Wat een tyfus herrie.quote:Op zondag 29 maart 2020 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ook niet maar dan bespreken ze de race nog tenminste
quote:Op zondag 29 maart 2020 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja nou, niet gelukt dus. Sorry.Ok echt weg nu.
Oh en succes met vol plempen heren.
Ja de expertise is soms ver te zoekenquote:Op zondag 29 maart 2020 01:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Alleen die Winkelman bespreekt dingen, de rest roeptoetert.
Het laatste wat ik speelde was Donkey Kong op een 64.quote:Op zondag 29 maart 2020 01:20 schreef HiDiHo het volgende:
En dat E-Racen doet het toch niet helemaal voor mij
Dat is alleen leuk om zelf te doenquote:Op zondag 29 maart 2020 01:20 schreef HiDiHo het volgende:
En dat E-Racen doet het toch niet helemaal voor mij
Zelf racen is wel leuk maar naar anderen kijken is een stuk minderquote:Op zondag 29 maart 2020 01:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Het laatste wat ik speelde was Donkey Kong op een 64.
E-race? Thuis met stuur en pedalen?
Truste trouwens.quote:Op zondag 29 maart 2020 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja nou, niet gelukt dus. Sorry.Ok echt weg nu.
Oh en succes met vol plempen heren.
Maar met een remote of een hele installatie?quote:Op zondag 29 maart 2020 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zelf racen is wel leuk maar naar anderen kijken is een stuk minder
Ja maar best vreemd,.... zou het zijn dat er IRL echte botsingen plaatsdvindenquote:Op zondag 29 maart 2020 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zelf racen is wel leuk maar naar anderen kijken is een stuk minder
Ik heb een stuurtje maar die gebruik ik bijna nooitquote:Op zondag 29 maart 2020 01:24 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Maar met een remote of een hele installatie?
Wat bedoel je?quote:Op zondag 29 maart 2020 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar best vreemd,.... zou het zijn dat er IRL echte botsingen plaatsdvinden
Het ziet er om te beginnen al niet echt realistisch uit, dat kan veel beterquote:Op zondag 29 maart 2020 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat denk ik...maar ook omdat ze bij e-races dingen doen die je normaal niet zou doenquote:Op zondag 29 maart 2020 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit bedoel je?quote:
Dat ook....die gasten hebben zoveel geld..ze kunnen best een leuke computer kopenquote:Op zondag 29 maart 2020 01:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het ziet er om te beginnen al niet echt realistisch uit, dat kan veel beter
Ja die heb ik...ik zoek nog een torrent voor F1 2019quote:
Dat moet niet zo'n probleem zijn toch.quote:Op zondag 29 maart 2020 01:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja die heb ik...ik zoek nog een torrent voor F1 2019
Kunnen we t weer over borsten hebben?quote:Op zondag 29 maart 2020 01:36 schreef chufi het volgende:
De pros van E-racing hebben ook een gevoelig stoeltje ...
Ik kan het niet vinden tussen alle crap op torrent sitesquote:Op zondag 29 maart 2020 01:36 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat moet niet zo'n probleem zijn toch.
Naah.. je kan beter!quote:Op zondag 29 maart 2020 01:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden tussen alle crap op torrent sites
Straks nog maar eens een poging wagenquote:
ruzie !!? Ben geen spanjool weet jequote:Op zondag 29 maart 2020 01:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
All your's. Gekke Spanjool. TT ze.
Meer doden door corona?quote:Op zondag 29 maart 2020 01:42 schreef chufi het volgende:
Ik kijk iets waar ik jullie maar liever niet mee lastig val
Neuh, ruzie is voor anderen bestemd; die geen doel hebben en zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |