Korte nacht .ff alles plannenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja die klote klok weer een uur vooruit vannacht
Heb je die cursusdag gemist?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hoe kopieer ik dat plaatje?
Ik heb gemerkt dat de nieuws overslaan momenteel best bevrijdend werktquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ook dat nog.
Ja ff portie realiteit. Nog geen nieuws gezien vandaag.
quote:
Ik denk vooraf elke keer tijd over te houden, maar dat valt zo tegen.quote:
Jup. Af en toe ff checken. En klaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat de nieuws overslaan momenteel best bevrijdend werkt
beter zoquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jup. Af en toe ff checken. En klaar.
Inderdaad, ik bekeek de cijfers even na 14.00 uur en daar liet ik het zo'n beetje bij, ik geef ook even de voorkeur aan wat struisvogelgedrag.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat de nieuws overslaan momenteel best bevrijdend werkt
Maar dan wel even tussen de [img] [/img] plaatsen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:32 schreef Straatverlichting het volgende:
Ow wacht.. gewoon met links klikken dus.![]()
https://giphy.com/gifs/disney-vintage-cartoon-3ohze1z1DnmOHVtbgI
Dat wist ik wel. Maar zat met rechtermuis te kloten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan wel even tussen de [ [url= ]afbeelding[/url] ] plaatsen.
Waarom moet dat toch altijd midden in de nachtquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja die klote klok weer een uur vooruit vannacht
Je kan nu toch ook al switchen...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom moet dat toch altijd midden in de nacht
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:35 schreef Prisha het volgende:
Oh ja....nog even over Ross...hij heeft ook nog met de moeder van Chandler gezoend![]()
ik vind het zo'n eikol hequote:
Nee!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:35 schreef Prisha het volgende:
Oh ja....nog even over Ross...hij heeft ook nog met de moeder van Chandler gezoend![]()
ja ik was het helemaal vergeten. Zie het nu. Norma Bing. De moeder van zijn beste vriend. WTF!!!quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:35 schreef Prisha het volgende:
Ik weet dat ook helemaal niet meerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ik was het helemaal vergeten. Zie het nu. Norma Bing. De moeder van zijn beste vriend. WTF!!!
ja met zijn nichtje. Ze schrok er helemaal van. What are you DOING??? man3quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet dat ook helemaal niet meer![]()
Laatst was er toch ook al een nichtje?
Opgeslagen tnx.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:47 schreef Prisha het volgende:
@:Recce ( en misschien vind @:tonja dit ook interessant?) ik weet niet of je deze site al kent? Ik hou deze vaak in de gaten. Bijvoorbeeld voor de cometen.
https://theskylive.com/co(...)P8mbJQF1914uQu8W30Nk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is heel raarquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja met zijn nichtje. Ze schrok er helemaal van. What are you DOING??? man3
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:44 schreef chufi het volgende:
Kijk ze liggen .....HALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een mooie foto gemaakt van Zaandam toen ze ons tegemoet kwam varen. Wij op weg naar het zuiden en zij op weg naar het noorden. Was een mooi moment. Beide captains hadden hun koers iets gewijzigd zodat we elkaar tegenkwamen.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
deissyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Heb jij ook gecruised?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
HAL![]()
Ik heb een mooie foto gemaakt van Zaandam toen ze ons tegemoet kwam varen. Wij op weg naar het zuiden en zij op weg naar het noorden. Was een mooi moment. Beide captains hadden hun koers iets gewijzigd zodat we elkaar tegenkwamen.
Oh wist niet dat jij ook cruiste? Waar zat jij op dan en waar was dat ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
HAL![]()
Ik heb een mooie foto gemaakt van Zaandam toen ze ons tegemoet kwam varen. Wij op weg naar het zuiden en zij op weg naar het noorden. Was een mooi moment. Beide captains hadden hun koers iets gewijzigd zodat we elkaar tegenkwamen.
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:47 schreef Treehut362 het volgende:
RadijsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Lol.. snap er geen reet van maar moest er wel om lachen.quote:
quote:
Twee keer. Eerste keer op de Maasdam rondje Cariben en de tweede keer op de Veendam vanuit Buenos Aires naar Antarctica en toen naar Chili en daar omhoog tot Valparaiso. Dat was een reis van 5 weken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh wist niet dat jij ook cruiste? Waar zat jij op dan en waar was dat ?
OK dan en beviel het ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Twee keer. Eerste keer op de Maasdam rondje Cariben en de tweede keer op de Veendam vanuit Buenos Aires naar Antarctica en toen naar Chili en daar omhoog tot Valparaiso. Dat was een reis van 5 weken.
Wat gaaf! Er gaat me inderdaad wat dagen dat je daar eerder iets over hebt verteld. Wat een verschillen in klimaat die tweede reis en maar liefst vijf wekenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Twee keer. Eerste keer op de Maasdam rondje Cariben en de tweede keer op de Veendam vanuit Buenos Aires naar Antarctica en toen naar Chili en daar omhoog tot Valparaiso. Dat was een reis van 5 weken.
Enorm. Wel op een kleiner schip. Veendam heeft iets van 1250 passagiers. Ik zou niet op zo'n megaschip willen.quote:
Ik ken het dorpquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Enorm. Wel op een kleiner schip. Veendam heeft iets van 1250 passagiers. Ik zou niet op zo'n megaschip willen.
Hmm..de volgende meet op de Rode Kruis Titanic.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Enorm. Wel op een kleiner schip. Veendam heeft iets van 1250 passagiers. Ik zou niet op zo'n megaschip willen.
Ja dat was wel een hele bijzondere reis. Prachtig allemaal.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat gaaf! Er gaat me inderdaad wat dagen dat je daar eerder iets over hebt verteld. Wat een verschillen in klimaat die tweede reis en maar liefst vijf weken
Dat heeft inderdaad wel iets in plaats van dat massale, het is in ieder geval iets wat ik ook graag eens wil doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |