Korte nacht .ff alles plannenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja die klote klok weer een uur vooruit vannacht
Heb je die cursusdag gemist?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hoe kopieer ik dat plaatje?
Ik heb gemerkt dat de nieuws overslaan momenteel best bevrijdend werktquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ook dat nog.
Ja ff portie realiteit. Nog geen nieuws gezien vandaag.
quote:
Ik denk vooraf elke keer tijd over te houden, maar dat valt zo tegen.quote:
Jup. Af en toe ff checken. En klaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat de nieuws overslaan momenteel best bevrijdend werkt
beter zoquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jup. Af en toe ff checken. En klaar.
Inderdaad, ik bekeek de cijfers even na 14.00 uur en daar liet ik het zo'n beetje bij, ik geef ook even de voorkeur aan wat struisvogelgedrag.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat de nieuws overslaan momenteel best bevrijdend werkt
Maar dan wel even tussen de [img] [/img] plaatsen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:32 schreef Straatverlichting het volgende:
Ow wacht.. gewoon met links klikken dus.![]()
https://giphy.com/gifs/disney-vintage-cartoon-3ohze1z1DnmOHVtbgI
Dat wist ik wel. Maar zat met rechtermuis te kloten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan wel even tussen de [ [url= ]afbeelding[/url] ] plaatsen.
Waarom moet dat toch altijd midden in de nachtquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja die klote klok weer een uur vooruit vannacht
Je kan nu toch ook al switchen...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom moet dat toch altijd midden in de nacht
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:35 schreef Prisha het volgende:
Oh ja....nog even over Ross...hij heeft ook nog met de moeder van Chandler gezoend![]()
ik vind het zo'n eikol hequote:
Nee!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:35 schreef Prisha het volgende:
Oh ja....nog even over Ross...hij heeft ook nog met de moeder van Chandler gezoend![]()
ja ik was het helemaal vergeten. Zie het nu. Norma Bing. De moeder van zijn beste vriend. WTF!!!quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:35 schreef Prisha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |