De eerste jaren misschien, maar later zeker niet meer. Ik geloof niet dat een werkgever ooit naar mijn cijferlijst heeft gevraagd bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Slim kiend. Zou 't uitmaken denk je? Nee toch? Dat zou wel heel oneerlijk zijn.
Waarom zou je een sticker op je penis plakken?quote:
Ja, dat had ik net ook gevonden. Waarschijnlijk krijgen ze wel een leukere naam als ze goed zichtbaar worden, toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is niet de naam eigenlijk. De namen zijn die C namen. Atlas is de servey die ze opgespoord hebben (Asteroid Terrestrial-impact Last Alert System)
Dat dacht ik echt vroeger.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ghe ghe![]()
Wat een schattig hondje heb jij
Ah ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:55 schreef cafca het volgende:
[..]
De eerste jaren misschien, maar later zeker niet meer. Ik geloof niet dat een werkgever ooit naar mijn cijferlijst heeft gevraagd bijvoorbeeld.
Nee. Ik kijk grote mensen dingen. James Bond.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je het jeugdjournaal opgenomen?
dacht dat ie al afgelopen was ...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk grote mensen dingen. James Bond.
Succes met je sticker.
Nee joh, morgen weer 1.quote:
Ook dat nog.quote:
Ahhquote:
Hoe kopieer ik dat plaatje?quote:
Ach in SPanje hadden ze lading tests besteld die niet bleken te werken ... (ook uit China)quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ook dat nog.
Ja ff portie realiteit. Nog geen nieuws gezien vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |