Het aantal gevallen van huiselijk geweld zal ook enorm zijn toegenomen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is al wat, vrees ik. Zo hier en daar.
Een babyboom en een echtscheidingsboomquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Het aantal gevallen van huiselijk geweld zal ook enorm zijn toegenomen.
Jah, daar typte ik laatst ook al iets soortgelijks over toen de scholen gingen sluiten. Niet ieder kind heeft het leuk thuis.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Het aantal gevallen van huiselijk geweld zal ook enorm zijn toegenomen.
ik las boomquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een babyboom en een echtscheidingsboom
Is het ook; normaal vind ik het heerlijk om me een tijdje in mijn huis 'op te sluiten', maar nu vind ik 't allemaal niet zo heel geweldig.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook pure psychologie. Zeg tegen mensen dat ze iets niet mogen en ze willen het doen.
whuuuuuut????quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Baby's groeien niet aan een boom
Die worden gebracht door de ooievaar
mind = blownquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet..ze komen uit je navelquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:48 schreef cafca het volgende:
[..]
mijn kind daarentegen zei voor de échte crisis, 'dan staat er later op je CV, geslaagd tijdens de Coronoacrisis', is het dan nog iets waard?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jah, daar typte ik laatst ook al iets soortgelijks over toen de scholen gingen sluiten. Niet ieder kind heeft het leuk thuis.
Die kende ik nog niet. Zijn er twee kometen met de naam Atlas?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:47 schreef Prisha het volgende:
@:Recce ( en misschien vind @:tonja dit ook interessant?) ik weet niet of je deze site al kent? Ik hou deze vaak in de gaten. Bijvoorbeeld voor de cometen.
https://theskylive.com/co(...)P8mbJQF1914uQu8W30Nk
ja als je zukke dingen gaat roepen welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:51 schreef cafca het volgende:
pffff, moet ik jullie nu nog baby-voorlichting geven?
whuuuuut?quote:
Slim kiend. Zou 't uitmaken denk je? Nee toch? Dat zou wel heel oneerlijk zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn kind daarentegen zei voor de échte crisis, 'dan staat er later op je CV, geslaagd tijdens de Coronoacrisis', is het dan nog iets waard?
Dat is niet de naam eigenlijk. De namen zijn die C namen. Atlas is de servey die ze opgespoord hebben (Asteroid Terrestrial-impact Last Alert System)quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet. Zijn er twee kometen met de naam Atlas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |