Nog 10 jaar schat ikquote:
Maar vertel. Wat zijn jouw maten?quote:
Waar is dat café dan?quote:Op zondag 29 maart 2020 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
Dat formule 1 café is een stuk minder zonder races..gaat nergens over
Gaat het normaal wel ergens over?quote:Op zondag 29 maart 2020 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
Dat formule 1 café is een stuk minder zonder races..gaat nergens over
Op Ziggo Sportquote:
Je zou je best doen tikte je!quote:
Ook niet maar dan bespreken ze de race nog tenminstequote:
Bad luck dan. KPN hiero.quote:
Trustenquote:
Ja nou, niet gelukt dus. Sorry.quote:Op zondag 29 maart 2020 01:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je zou je best doen tikte je!
Alleen die Winkelman bespreekt dingen, de rest roeptoetert.quote:Op zondag 29 maart 2020 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ook niet maar dan bespreken ze de race nog tenminste
Alle respect voor al die races. Maar heb er één gezien op tv. En een keer live op een parcours in België bezocht. Wat een tyfus herrie.quote:Op zondag 29 maart 2020 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ook niet maar dan bespreken ze de race nog tenminste
quote:Op zondag 29 maart 2020 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja nou, niet gelukt dus. Sorry.Ok echt weg nu.
Oh en succes met vol plempen heren.
Ja de expertise is soms ver te zoekenquote:Op zondag 29 maart 2020 01:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Alleen die Winkelman bespreekt dingen, de rest roeptoetert.
Het laatste wat ik speelde was Donkey Kong op een 64.quote:Op zondag 29 maart 2020 01:20 schreef HiDiHo het volgende:
En dat E-Racen doet het toch niet helemaal voor mij
Dat is alleen leuk om zelf te doenquote:Op zondag 29 maart 2020 01:20 schreef HiDiHo het volgende:
En dat E-Racen doet het toch niet helemaal voor mij
Zelf racen is wel leuk maar naar anderen kijken is een stuk minderquote:Op zondag 29 maart 2020 01:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Het laatste wat ik speelde was Donkey Kong op een 64.
E-race? Thuis met stuur en pedalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |