Truste trouwens.quote:Op zondag 29 maart 2020 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja nou, niet gelukt dus. Sorry.Ok echt weg nu.
Oh en succes met vol plempen heren.
Maar met een remote of een hele installatie?quote:Op zondag 29 maart 2020 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zelf racen is wel leuk maar naar anderen kijken is een stuk minder
Ja maar best vreemd,.... zou het zijn dat er IRL echte botsingen plaatsdvindenquote:Op zondag 29 maart 2020 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zelf racen is wel leuk maar naar anderen kijken is een stuk minder
Ik heb een stuurtje maar die gebruik ik bijna nooitquote:Op zondag 29 maart 2020 01:24 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Maar met een remote of een hele installatie?
Wat bedoel je?quote:Op zondag 29 maart 2020 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar best vreemd,.... zou het zijn dat er IRL echte botsingen plaatsdvinden
Het ziet er om te beginnen al niet echt realistisch uit, dat kan veel beterquote:Op zondag 29 maart 2020 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat denk ik...maar ook omdat ze bij e-races dingen doen die je normaal niet zou doenquote:Op zondag 29 maart 2020 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit bedoel je?quote:
Dat ook....die gasten hebben zoveel geld..ze kunnen best een leuke computer kopenquote:Op zondag 29 maart 2020 01:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het ziet er om te beginnen al niet echt realistisch uit, dat kan veel beter
Ja die heb ik...ik zoek nog een torrent voor F1 2019quote:
Dat moet niet zo'n probleem zijn toch.quote:Op zondag 29 maart 2020 01:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja die heb ik...ik zoek nog een torrent voor F1 2019
Kunnen we t weer over borsten hebben?quote:Op zondag 29 maart 2020 01:36 schreef chufi het volgende:
De pros van E-racing hebben ook een gevoelig stoeltje ...
Ik kan het niet vinden tussen alle crap op torrent sitesquote:Op zondag 29 maart 2020 01:36 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat moet niet zo'n probleem zijn toch.
Naah.. je kan beter!quote:Op zondag 29 maart 2020 01:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden tussen alle crap op torrent sites
Straks nog maar eens een poging wagenquote:
ruzie !!? Ben geen spanjool weet jequote:Op zondag 29 maart 2020 01:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
All your's. Gekke Spanjool. TT ze.
Meer doden door corona?quote:Op zondag 29 maart 2020 01:42 schreef chufi het volgende:
Ik kijk iets waar ik jullie maar liever niet mee lastig val
Neuh, ruzie is voor anderen bestemd; die geen doel hebben en zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |