De Zonnebloemquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hmm..de volgende meet op de Rode Kruis Titanic.
Bananenboot nemen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Enorm. Wel op een kleiner schip. Veendam heeft iets van 1250 passagiers. Ik zou niet op zo'n megaschip willen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Over de waddenzee... kunnen we als het mis gaat bij Sas verder feestenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als de Berenbootquote:
Geloof ik best.. Waar ik op zat was volgens mij een veevervoer schip van origine, maar genoeg hutten voor 20 gasten en de vaste scheepslui ...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja hoor, kan volgens mij nog steeds wel als passagier meevaren op vrachtschip.
Ja maar nog genoeg plek voor hutten ..quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:13 schreef PP_Sound het volgende:
Mmmmh, de echte bananenboten verdwijnen helaas. https://www.transport-onl(...)et-containerschepen/
Containerschepen zijn stuk saaier en trager.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nog genoeg plek voor hutten ..
saaier wel lijkt me... trager weet ik niet ...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Containerschepen zijn stuk saaier en trager.
Vervoeren veel meer tegelijk en kunnen dankzij moderne koelcontainers er langer over doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
saaier wel lijkt me... trager weet ik niet ...
En makkelijker te overladen ... met mogelijke rampem van dienquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Vervoeren veel meer tegelijk en kunnen dankzij moderne koelcontainers er langer over doen.
Doordat het dek ook hoog vol containers staat ligt zwaartepunt stuk hogerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
En makkelijker te overladen ... met mogelijke rampem van dien
Op waddeneilanden zal elke dag nog wel wat aanspoelen ....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Doordat het dek ook hoog vol containers staat ligt zwaartepunt stuk hoger
Ach.. t zal de zomertijd wel zijn. Of *kuch* andere initiatieven. Bon voyage.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:53 schreef chufi het volgende:
Maar iedereen al weer pitten ...
Op een of andere manier is het hier steeds stiller de laatste tijd ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag mevrouw Choco.
Fijne nacht.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
quote:Op zondag 29 maart 2020 00:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ach.. t zal de zomertijd wel zijn. Of *kuch* andere initiatieven. Bon voyage.Hey straat, ga je al slapen? Dan zeg ik slaap lekker alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag mevrouw Choco.
Fijne nacht.
Gast; wil je nou weer bonbons?quote:Op zondag 29 maart 2020 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik ook als ik met die Straat moet slowchatten man man man
Nope. Al slaap ik wel graag op z'n tijd.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey straat, ga je al slapen? Dan zeg ik slaap lekker alvast.
Ohw, leek net of je soort van trusten zei.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nope. Al slaap ik wel graag op z'n tijd.
Had ik ook gedaan met mn enige handklok... keek ik er om 10 uur op en dat ik ik wow is het al 11 uurquote:Op zondag 29 maart 2020 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
De klokken staan hier al vooruit, dat scheelt morgen weer
Dat zeg ik hier nooit. En moet nog wachten op dat klokken-instel-gedoe schijnbaar.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, leek net of je soort van trusten zei.
Ja je moet wel ff blijven nadenken als je het eerder doet.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan met mn enige handklok... keek ik er om 10 uur op en dat ik ik wow is het al 11 uur
Heb je ook een doel in je leven een keerquote:Op zondag 29 maart 2020 00:21 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat zeg ik hier nooit. En moet nog wachten op dat klokken-instel-gedoe schijnbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |