Tot! Vooral de print van die linkse vind ik leuk.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
Hier verder over de 4FF scores!
Hier mijn 62-68 box, zo leuk!
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, heb 2 boxen besteld! Maat 62-68. En anders geef ik er inderdaad 1 cadeauquote:Op zaterdag 28 maart 2020 04:27 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Jawel joh, je doet d’r gewoon twee, zie je tegen die tijd wel aan wie je de overgebleven box slijt
En tof pakket! Ik vind het nog redelijk unisex, dat linker pakje kan prima voor een meisje toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
Hier verder over de 4FF scores!
Hier mijn 62-68 box, zo leuk!
[ afbeelding ]
Vind je dat unisex?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, heb 2 boxen besteld! Maat 62-68. En anders geef ik er inderdaad 1 cadeau
[..]
En tof pakket! Ik vind het nog redelijk unisex, dat linker pakje kan prima voor een meisje toch?
Ahhh leuk!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, heb 2 boxen besteld! Maat 62-68. En anders geef ik er inderdaad 1 cadeau
[..]
En tof pakket! Ik vind het nog redelijk unisex, dat linker pakje kan prima voor een meisje toch?
Leuke tip! Kende dit nog niet, beetje next direct achtig lijkt het.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:08 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Tot! Vooral de print van die linkse vind ik leuk.
Ik vind het allemaal wel mooi, maar geen 40-euro-per-shirt mooi. Toch zeker niet in deze kleine maatjes.
Ik weet niet of de lijst in de op nog ooit aangepast wordt. Anders kan www.jbc.be er nog bij. Klasse betaalbaar en leveren makkelijk en snel in Nederland. Valt alleen echt niet groot. Hier is hij meestal het eerste daar uitgegroeid.
Ow ik was in de veronderstelling dat het een pakket voor jongens wasquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Vind je dat unisex?volgens mij is het namelijk harstikke voor meisjes.
Bloemtjes op pakje links, pofmouwtjes op het blouseje en de vorm (kruis gedeelte) van het broekje.
Ja dacht dus dat het voor jongens was, vond het al zo meisjesachtigquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:50 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ahhh leuk!![]()
En dit is toch wel een echte meisjes box in het echtalhoewel broerlief hevig teleurgesteld was dat het rokje veel te klein voor hem was
![]()
![]()
Vanmiddag komt hier als t goed is lading tweeheel t gezin straks in 4FF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dinsdag komt er voor mijn eigen zoon een 98-104 box
4 funky flavours voluitquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:41 schreef MaJo het volgende:
Ik had nog nooit van 4FF gehoord maar ik vind het helemaal geweldigDit kan wel een blijvertje worden qua kleding
Ik vind het ook mega duur.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
4 funky flavours voluitErg leuke kleding inderdaad, maar ik wacht altijd op de sale. Anders vind ik het net wat te duur.
Oeh, die rechtse is tof zeg!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:33 schreef Wolken het volgende:
Ik had de 86-92 besteld.
[ afbeelding ]
Ik zou het niet kopen voor de volle prijs maar voor 15 euro is het meer dan prima.
Ik heb het idee dat veel dat vinden, want zo'n beetje alles is er meestal nog wel als de sale begint.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
4 funky flavours voluitErg leuke kleding inderdaad, maar ik wacht altijd op de sale. Anders vind ik het net wat te duur.
Ja, echt! Baby- en peuterassortiment is vrolijk, kleurrijk en creatief... en dan ineens alleen nog donkerblauw en grijs voor grotere jongens.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind HEMA trouwens ook echt ontzettend leuke kleding hebben voor kinderen tot een jaar of 2/3. Daarna vind ik het assortiment nogal in elkaar zakken.
Die vind ik juist het minstequote:
Ja veeeel te duur!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:21 schreef MaJo het volgende:
Ik heb even bij de gewone kleding gekeken en dat is inderdaad veel te duur40 euro voor een babypakje
zoveel betaal ik vaak niet eens voor een eigen shirtje
![]()
Ik vind het wel spannend, dit is het eerste dat ik voor de baby koop. Ben gelijk bang dat ik het jinx
Dat pakje is mooi!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
En de 74-80 box meisje, het vest is zelfs 92-98maar volgens mij valt het klein, wellicht dat ze dat zelf ook al bedacht hadden
En inderdaad, met zwembroeken dacht ik ook dat kan niet mis. Maar denk dat ik deze stiekem ook als korte broek ga laten dragen
Ook dit pakket is behoorlijk unisex! Ik ben benieuwd naar mijn pakkettenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
En de 74-80 box meisje, het vest is zelfs 92-98maar volgens mij valt het klein, wellicht dat ze dat zelf ook al bedacht hadden
En inderdaad, met zwembroeken dacht ik ook dat kan niet mis. Maar denk dat ik deze stiekem ook als korte broek ga laten dragen
Ik las op Facebook dat ze morgen ook weer boxen erop zettenquote:Op zondag 29 maart 2020 13:59 schreef Kyara het volgende:
Jammer dat er geen surpriseboxen zijn in de maten van mijn kinderen
Ja dit dus. Wel een slimme manier om eindelijk van die scheepsladingen af te komenquote:Op zondag 29 maart 2020 15:23 schreef mousemicky het volgende:
Leuk, die boxen voor de kleintjes 💚 Ik ga me er voor mijn jongens niet aan wagen. Alles wat ik langs zie komen lijkt uit de outlet te komen, en daaruit heb ik alles wat ik leuk vind al eerder voor ze gekocht
Idd, ik verwacht dat de outletvoorraad bij de volgende sample sale aanzienlijk geslonken zal zijn...quote:Op zondag 29 maart 2020 15:39 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dit dus. Wel een slimme manier om eindelijk van die scheepsladingen af te komen
Kleinquote:Op zondag 29 maart 2020 20:07 schreef automatic_ het volgende:
Leuke kleren! Hoe valt het...?
Meneertje heeft nu 62 en is onderweg naar 68. Qua broekjes is 62 nog prima, maar qua truitjes zit 62 wil wat strakker.
Leuk!! Dat rechterpakje had ik voor I in 62-68, mooie kleurenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn de maten van je kinderen? Ik wil het wel voor je in de gaten houdenquote:
Bedoel je 4ff? Ik zag bij het bestellen dat ik het morgen na drieën kan ophalen hier bij een ophaalpunt. Maar dat kan dan nog uitlopen begrijp ik?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:08 schreef mefke79 het volgende:
Ik bestelde afgelopen zaterdag maar het is nog niet verwerkt zie ik...dat wordt dus nog minimaal een dagje wachten. Dat ken ik niet van ze, zal wel druk zijn dus.
Lief! Ik zoek maat 134-140 voor meisjes en 146-152 voor jongens. Maar ach, ze hebben genoeg kleding dus komt wel goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat zijn de maten van je kinderen? Ik wil het wel voor je in de gaten houden
Ik ga het voor je in de gaten houdenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
Lief! Ik zoek maat 134-140 voor meisjes en 146-152 voor jongens. Maar ach, ze hebben genoeg kleding dus komt wel goed.
Grappig, dat vest lijkt toch behoorlijk op dat shirtje links? Ik vind beiden wel tofquote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:52 schreef Aure het volgende:
Sokkenbox, helemaal prima, kan ook niet zoveel fout mee gaan
[ afbeelding ]
Jongensbox:
[ afbeelding ]
Links is prima, midden gaat op marktplaats en over rechts ben ik nog niet uit![]()
De net niet meer mooie baby en kinderkleding doe ik naar de kledingbank of zet het in grote pakketten op marktplaats als “gratis, kan tegen verzendkosten kosten weg”. Ik heb pas nog met een pakket met 15x 98/104 shirts van zoon 1 (die ik tweedehands had gekocht of gekregen en echt niet meer mooi genoeg zijn voor zoon 2) iemand blij gemaakt. ik zeg het dan ook eerlijk uiteraard: geen gaten of vlekken maar in gebruikte staat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:46 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Sorry dat ik even inbreek, misschien weten jullie iets! Ik heb een stapel babykleding over, rompertjes maar ook pakjes. Prima kleertjes maar niet meer heel nieuw op een aantal dingen in maat 50 na (zijn mijn kinderen te dik voor geweest 😅). Zou ik dat nog ergens kunnen doneren of beter in de Leger-des-Heils bak? Stichting babyspullen wenst volgens mij echt alleen maar hele mooie dingen.
Vorig jaar had ik ook al eea uitgezocht toen er hier in de buurt babyspul werd verzameld voor een Syrisch gezin dat een baby kreeg maar dat speelt nu volgens mij niet.
Dat pakje is een zomerpakje toch, dus korte pijpen? Dus denk er nog een heel deel boven en onderbeen bijquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:48 schreef MaJo het volgende:
Hier mijn score:
Jongetje:
[ afbeelding ]
Meisje:
[ afbeelding ]
Ik snap alleen niets van die maten. Dat broekje is net zo groot als het babypakje? Aan de andere kant, als mijn kind net zulke lange benen heeft als ik (als baby was ik 2/3e been) dan kan het misschien wel kloppen
Mijn favoriet is het jurkje
Die meisjesdingen zijn leuk!! Welke maat zou het moeten zijn? Het broekje lijkt indd wel groot als het dezelfde maat is als de andere items 😂quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:48 schreef MaJo het volgende:
Hier mijn score:
Jongetje:
[ afbeelding ]
Meisje:
[ afbeelding ]
Ik snap alleen niets van die maten. Dat broekje is net zo groot als het babypakje? Aan de andere kant, als mijn kind net zulke lange benen heeft als ik (als baby was ik 2/3e been) dan kan het misschien wel kloppen
Het pakje is met korte broek.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:48 schreef MaJo het volgende:
Hier mijn score:
Jongetje:
[ afbeelding ]
Meisje:
[ afbeelding ]
Ik vind de HEMA ook geweldig wat betreft kinderkleding. Eens een winkel zonder Disney/My little pony/Nickelodeon meukquote:Op woensdag 1 april 2020 10:00 schreef exode het volgende:
Sun, ik heb net inderdaad een grote bestelling bij de Hema gedaan. Is echt wel 1 van mijn favo winkels.
Ik wilde bij Next kijken voor zonnebrillen en waterschoentjes voor de kleinste, is de webshop offline vanwege Corona....Jeetje. Ik ben niet zo naief om te denken dat alles business as usual is, maar ik had niet verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan.
Ik koop er idd ondergoed en sokken maar ook leggings en toch wel wat shirts voor mijn dochters. Voor mij zelf zo nu en dan wat. Ik vind het vrij groot vallen en nee ik heb niet echt een slanke bouw.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:44 schreef exode het volgende:
Sun, ik vind het tot een jaar of 4 leuke kleding, voor ons zoontje van 6 koop ik er alleen nog ondergoed, sokken en broeken. De truien etc vind ik niet leuk voor oudere kinderen.
We zijn nu nog wel op zoek naar een zonnebril voor ons dochtertje van bijna 2 en ons zoontje van 6. Als iemand tips heeft. Voor beide een 'normale' niet met zo'n band.
Klopt inderdaad. Ik had ook ergens eerder in dit topic gezegd dat ze leuke kleding verkopen tot een jaar of 3. Daarna zakt de boel helaas drastisch in.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:44 schreef exode het volgende:
Sun, ik vind het tot een jaar of 4 leuke kleding, voor ons zoontje van 6 koop ik er alleen nog ondergoed, sokken en broeken. De truien etc vind ik niet leuk voor oudere kinderen.
We zijn nu nog wel op zoek naar een zonnebril voor ons dochtertje van bijna 2 en ons zoontje van 6. Als iemand tips heeft. Voor beide een 'normale' niet met zo'n band.
Oh die zijn leuk!quote:Op woensdag 1 april 2020 11:44 schreef Aure het volgende:
@:exode Ik had deze waterschoenen voor Jip afgelopen vakantie:
https://www.decathlon.nl/(...)5?mc=8330685&c=GROEN
Ik zag het van de week... blij dat ik in januari een super grote next bestelling hadquote:Op woensdag 1 april 2020 10:00 schreef exode het volgende:
Sun, ik heb net inderdaad een grote bestelling bij de Hema gedaan. Is echt wel 1 van mijn favo winkels.
Ik wilde bij Next kijken voor zonnebrillen en waterschoentjes voor de kleinste, is de webshop offline vanwege Corona....Jeetje. Ik ben niet zo naief om te denken dat alles business as usual is, maar ik had niet verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan.
Bekende trui! Leuker in het echt als op de foto vind ikquote:Op donderdag 2 april 2020 13:54 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]
158/164
Superblij mee!
De 146/152 verwacht ik morgen
Vond ik dus ook! Foto doet de trui geen eer aanquote:Op donderdag 2 april 2020 14:18 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Bekende trui! Leuker in het echt als op de foto vind ik
Smalquote:Op donderdag 2 april 2020 19:18 schreef June. het volgende:
Hoe valt 4ff qua maten (jongen)? Misschien ook maar eens bestellen! Ziet er leuk uit.
De mijne ook; boxpakjes en shirtje/bestquote:Op donderdag 2 april 2020 19:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
De mijne komt morgen binnen2 boxen; boxpakjes en shirtjes. Spannend!
Ik vond ze met vooral ideaal tijdens een hittegolf, staat net wat meer gekleed dan een romper en toch net zo luchtig.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:21 schreef Jentin het volgende:
Een domme vraag, maar zo'n summersuit is dus echt een outfit? Het komt een beetje over als een romper met pijpjes, ook door dat overslagje. Draag je 'm dan zo of nog met een romper eronder? #durftevragen
Benieuwd naar je jumpsuit! Die van het voorbeeld vind ik maar niks (die slangen print zit op 1 van de rokken die ik terug ga sturen) en dat schrikt me wat afquote:Op donderdag 2 april 2020 20:13 schreef Peacefulll het volgende:
Ik heb ook al 4 keer wat besteld. 1 x een pakketje jongenskleding maat 86-92, een pakketje met zwembroekjes, een pakketje met sokjes en een pakketje voor mijzelf met een jumpsuit. Voor zoonlief is alles binnen en valt best prima in de smaak. Alleen één shirt met krokodillenhoofd er op vond ik wat eng.
Het gaat sowieso een pakje worden zolang L nog niet zindelijk is, die kan hij tenminste niet zelf uittrekken.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:26 schreef Mariposas het volgende:
Een shirtje is makkelijker dan een pakje. Ik heb altijd korte mouwen gehad.
Mijn ervaring met niet-zindelijk kinderen is dat die poepen op onhandige momenten en dus verschoond moeten worden. Zo'n nat pak is amper uit te krijgen, laat staan weer aanquote:Op donderdag 2 april 2020 22:51 schreef Elleska het volgende:
thanks voor de UVpakjes tips. De goedkopere zijn dus net zo prima, dan wacht ik wel even rustig af totdat het spul weer in de lokale winkels ligt.
[..]
Het gaat sowieso een pakje worden zolang L nog niet zindelijk is, die kan hij tenminste niet zelf uittrekken.
Hahaha ik vind die van het voorbeeld juist leukquote:Op donderdag 2 april 2020 22:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Benieuwd naar je jumpsuit! Die van het voorbeeld vind ik maar niks (die slangen print zit op 1 van de rokken die ik terug ga sturen) en dat schrikt me wat af![]()
Hier vooralsnog 3 bestellingen gedaan
Van die zwempakstof shirtjes met broekjes of pakjes aan één stuk, die beschermen tegen de zonquote:
Ooh dit vind ik ook fantastisch!quote:Op donderdag 2 april 2020 16:29 schreef Mabawa. het volgende:
Mijn pakketje is ook binnen.
Truitje vind ik erg leuk en had ik zelf ook kunnen kopen. Pakje had ik zelf nooit gekozen maar vind ik wel heel mooi. Maillot zijn niet echt onze kleuren.
Al met al wel blij dus!
Twijfel om nog een box te bestellen want ik hou van verrassingen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het leuk!quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:28 schreef automatic_ het volgende:
Mijn jongens 74-80 pakketjes zijn er ook;
Vestje en polo;
[ afbeelding ]
Twee suits. Ik weet nog niet wat ik van die lange ga vinden, haha
[ afbeelding ]
Dat! Of met net-zindelijke kinderen waarbij ‘ik moet poepen!’ betekent: ‘ik moet NU NU NU poepen’. Ik ben afgelopen zomer zelfs van badpak afgestapt naar UV shirt met een zwembroekje voor dochter..quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:29 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Mijn ervaring met niet-zindelijk kinderen is dat die poepen op onhandige momenten en dus verschoond moeten worden. Zo'n nat pak is amper uit te krijgen, laat staan weer aanIk ben altijd erg tevreden geweest met een korte broek en shirt. Hier wel met lange mouwen voor onze rooie
Ik vind een kind dat steeds zijn (zwem)luier uittrekt vervelender dan een nat pakje moeten uitrekken, als hij dan ook nog zonder (zwem)luier gaat poepen wordt het nog erger.quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:29 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Mijn ervaring met niet-zindelijk kinderen is dat die poepen op onhandige momenten en dus verschoond moeten worden. Zo'n nat pak is amper uit te krijgen, laat staan weer aanIk ben altijd erg tevreden geweest met een korte broek en shirt. Hier wel met lange mouwen voor onze rooie
Oja, ik had altijd maar één pakjequote:Op vrijdag 3 april 2020 11:37 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ik vind een kind dat steeds zijn (zwem)luier uittrekt vervelender dan een nat pakje moeten uitrekken, als hij dan ook nog zonder (zwem)luier gaat poepen wordt het nog erger.
Het probleem van nat aantrekken is makkelijk te voorkomen door een extra pakje in de tas te stoppen.
Ik vind die van kipling leuk en van saltwatersandalsquote:Op maandag 6 april 2020 15:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Heeft iemand tips voor goede en leuke jongenssandalen?
En als je een kind een zeikerd is over blote tenen (quote:Op maandag 6 april 2020 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik vind die van kipling leuk en van saltwatersandals
Teva valt erg groot! Mijn jongste met schoenmaat 23 draagt nu Teva’s maat 22 en die zijn hem echt nog heel ruim. Zelfde geldt voor de oudste, schoenmaat 27, Teva’s in maat 26 en die zijn echt heel ruim.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:47 schreef Loj het volgende:
Over sandaaltjes enzo gesproken.
Ik ben dus teva fan, maar twijfel nu heel erg.
Li draagt nu maat 21schoenen, en die zitten nu perfect al een paar maanden. Eerder iets te klein nu dam te groot.
Nu wil ik teva’s bestellen, maar ik kan kiezen tussen maat 21 of 22/23. Wat zouden jullie doen? Normaal was ik wel voor 22 gegaan, maar nu is een dubbele maat..
Even nergens, niets is leuk.quote:Op zaterdag 11 april 2020 07:53 schreef Malteser het volgende:
[..]
Lokquote, waar shop jij nu Tumble? De website ligt er al dagen uit.
Die van de Zeeman heb ik gisteren door schoonmoeder mee laten brengen voor onze oudste. Maar ligt de Tumble eruit ivm Covid-19?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Even nergens, niets is leuk.
Heb een vestje besteld bij 4ff en wat tumble dingen via bol (want korting).
En elke dag even kijken of next weer open is![]()
O ja, heb wel wat dingetjes bij C&A gekocht, maar dat moet maar net je smaak zijn.
https://www.c-and-a.com/n(...)10039_ntk_cs%3A98%3B
https://www.c-and-a.com/n(...)3/1?categoryId=15437
en ik ga zo even kijken of ze deze nog hebben https://www.zeeman.com/nl/kinder-polo-av-000112084.html
Ik vind het jammer dat ik niet bij H&M kan winkelen (vandaag de 20% op alles), het zit gewoon echt niet mooi.
Ik heb geen idee, zou best kunnen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:40 schreef Malteser het volgende:
[..]
Die van de Zeeman heb ik gisteren door schoonmoeder mee laten brengen voor onze oudste. Maar ligt de Tumble eruit ivm Covid-19?
Op hun Facebook pagina schrijven ze:quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:40 schreef Malteser het volgende:
[..]
Die van de Zeeman heb ik gisteren door schoonmoeder mee laten brengen voor onze oudste. Maar ligt de Tumble eruit ivm Covid-19?
quote:Door een technische oorzaak is de koppeling tussen onze webshop en distributiecentrum weggevallen. We doen er alles aan om dit z.s.m. te herstellen, maar durven niet in te schatten hoe lang het zal duren.
Ah, helder!quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:01 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Op hun Facebook pagina schrijven ze:
[..]
H&M heeft vaak brandweerauto's op hun shirts!quote:Op donderdag 16 april 2020 22:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn grote jongen zou heel graag een T-shirt hebben met iets van brandweer. Heeft iemand toevallig iets liggen in maat 110, of ergens iets gezien online?
Lindex ook vaak!quote:Op donderdag 16 april 2020 22:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn grote jongen zou heel graag een T-shirt hebben met iets van brandweer. Heeft iemand toevallig iets liggen in maat 110, of ergens iets gezien online?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps, 20 euro voor 62/68.![]()
Plus nu sample sale boxen in grotere maten! 110 en hoger, voor de liefhebber
quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:58 schreef Zo-is-dat het volgende:
Hoezee, was er dankzij jouw bericht nu op tijd bij voor jongens 110/116SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps, 20 euro voor 62/68.![]()
Plus nu sample sale boxen in grotere maten! 110 en hoger, voor de liefhebber![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:12 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Hoezee, was er dankzij jouw bericht nu op tijd bij voor jongens 110/116
Ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:12 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
+1quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:12 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Van wat ik hier voorbij zie komen vind ik ook alleen voor de kleintjes echt leuk!quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:18 schreef Adrian4 het volgende:
Nou. Het is binnen en ik vind het afschuwelijk...
Ik had het stiekem wel een beetje verwacht, maar zo erg niet. Dus mijn conclusie: 4ff vind ik super leuk voor de kleintjes, maar niet groter.
Er is (vind ikquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:18 schreef Adrian4 het volgende:
Ik had het stiekem wel een beetje verwacht, maar zo erg niet. Dus mijn conclusie: 4ff vind ik super leuk voor de kleintjes, maar niet groter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zoek een maat 92 en omdat iedereen zegt dat 4ff klein valt durf ik dit niet aan qua maat.
Ja, het is ook wel echt outlet material.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Er is (vind ik) ook veel leuks en niet al te hysterisch voor oudere kinderen, maar wat ik van de boxen gezien heb, zijn het ook echt de artikelen die ze al seizoenen lang niet verkocht krijgen. Die keer op keer in de outlet verschijnen / blijven. Met reden denk ik dan
.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:37 schreef SacreCoeur het volgende:
Over 4 FF gesproken.
Mijn ouders willen een leuk kledingstuk kopen voor de jongste.
Meneer heeft nog een sweatvest nodig, maar nergens zie ik iets leuks![]()
iemand tips?
Ik houd dus erg van print en niet al te felle kleuren.
Zoiets als:Baba babywear?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zoek een maat 92 en omdat iedereen zegt dat 4ff klein valt durf ik dit niet aan qua maat.
Dan krijg je zoiets
Of zoiets
Of mijn favoriet![]()
Heb je een foto? Wellicht wil ik het wel overnemen mits ik het ook niet afschuwelijk vindquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:18 schreef Adrian4 het volgende:
De tweede is wel leukquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:37 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Baba babywear?
Dan krijg je zoiets
[ afbeelding ]
Of zoiets
[ afbeelding ]
Of mijn favoriet
[ afbeelding ]
https://carlijnq-outlet.nl/products/bl30quote:Op woensdag 22 april 2020 00:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
De tweede is wel leukmaar niet geweldig.
Andere twee vind ik zelf te saai.
De eerste is leuk, 2de niet en de laatste te meisjes.quote:Op woensdag 22 april 2020 07:33 schreef Aure het volgende:
[..]
https://carlijnq-outlet.nl/products/bl30
https://carlijnq-outlet.nl/products/pc05
https://carlijnq-outlet.nl/products/bb61
Er staan er nog een paar in de outlet, maar alleen nog in maat 74/80, dat is denk ik net te klein?
Jip zit goed in 86 van H&M qua shirts.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:21 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
De eerste is leuk, 2de niet en de laatste te meisjes.
Maar de eerste zie ik in 86/92.
Weet iemand hoe de vesten vallen daar?
Ik twijfel ook nog steeds over die van 4ff![]()
Hij zit ter vergelijking in 86/92 van next, 86 van H&M en 98 van C&A.
Nadeel is gewoon dat je moet betalen voor het retourneren, ik houd daar niet van met die postnl prijzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mouwen zijn hier nog 1 x omgeslagen. Het valt altijd wel als de grootste maat.
quote:Op woensdag 22 april 2020 12:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Jip zit goed in 86 van H&M qua shirts.
Hier heeftie een carlijn vest/jack in 86/92 aan:oooooh, hier zit 86 nog een beetje ruim van H&M.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mouwen zijn hier nog 1 x omgeslagen. Het valt altijd wel als de grootste maat.
En hoe zit 4ff bij hem?
Dat is wisselend. Summersuit van 86/92 zit prima en kan nog wel even:quote:Op woensdag 22 april 2020 12:20 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
oooooh, hier zit 86 nog een beetje ruim van H&M.
En hoe zit 4ff bij hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat vest wat in de box zat zit wel net aan (ook 86/92):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sweatvesten vallen vaak wel net wat ruimer dan het vest wat Aure laat zien op de foto met Jip. Dat is een andere stof. Wij hebben hier allebei in huis, Mars past het vest van Jip niet meer maar zijn sweatvest wel. Hij gaat nu echt naar 92 bovenkleding.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:20 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
oooooh, hier zit 86 nog een beetje ruim van H&M.
En hoe zit 4ff bij hem?
Ik lees mee! Zelfde probleem en zelfde wensen! Na 98 worden de jongens kleren er sowieso op heel veel plekken niet bepaald leuker opquote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef minilot het volgende:
Helperdehelp! Ik zoek in 98 of 104 een zomerjasje voor mijn kleine dude maar ik vind alleen maar lelijke jassen.![]()
Wensen: geen regenjas, geen bomberjack. Wel lief en/of retro en/of vrolijk en/of klassiek, niet 'stoer' en/of sportief. Print prima, maar geen teksten of grote logo's. Mét capuchon heeft voorkeur.
Dus.
Marks & spencer misschien?quote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef minilot het volgende:
Helperdehelp! Ik zoek in 98 of 104 een zomerjasje voor mijn kleine dude maar ik vind alleen maar lelijke jassen.![]()
Wensen: geen regenjas, geen bomberjack. Wel lief en/of retro en/of vrolijk en/of klassiek, niet 'stoer' en/of sportief. Print prima, maar geen teksten of grote logo's. Mét capuchon heeft voorkeur.
Dus.
Ik vond het tot 128 bij bijv Lindex en noppies en tot 140 bij maxomorra, someone, h&m, etc toch nog wel gaan.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:32 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ik lees mee! Zelfde probleem en zelfde wensen! Na 98 worden de jongens kleren er sowieso op heel veel plekken niet bepaald leuker opgrijs, blauw, teksten, saai vind er weinig aan!
Mis next direct ook
Ik heb allemaal Roald Dahl kinderkleding ingeslagen daarquote:Op donderdag 23 april 2020 20:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Marks & spencer misschien?
Vooral Vinginoquote:Op donderdag 23 april 2020 20:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vond het tot 128 bij bijv Lindex en noppies en tot 140 bij maxomorra, someone, h&m, etc toch nog wel gaan.
Na 140 met een lang kind (dus nog jonge smaak) is helemaal huilen. Doodshoofden, college teksten, zwart, blauw. Het is drama.
Boden is leuk maar erg duurIdem voor 4ff.
Baba babywear heeft vrolijke kleuren. Net als villervalla of Duns.
Maar ja die merkjes zijn duurder dan een next of zara.
Al is het nog geen Vingino/Retour/Hilfiger (verschrikkelijk qua look trouwens) qua prijs.
Dit dus! Mijn vijfjarige zit nu in 134/140 (lang en slank) en hij moet er bijna verplicht uitzien als een chagrijnige, bozige pre-puberquote:Op donderdag 23 april 2020 20:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Na 140 met een lang kind (dus nog jonge smaak) is helemaal huilen. Doodshoofden, college teksten, zwart, blauw. Het is drama.
zo dan is ie wel lang! mijn 7jarige zit nog in 122/128 en die is gemiddeld in de klas..quote:Op donderdag 23 april 2020 20:29 schreef Jentin het volgende:
[..]
Dit dus! Mijn vijfjarige zit nu in 134/140 (lang en slank) en hij moet er bijna verplicht uitzien als een chagrijnige, bozige pre-puberZelfs bij Next kan ik nog moeilijk slagen voor iets vrolijks en passends voor een vijfjarige. En wat ik vind is dan hartstikke duur. Zo jammer.
Roald Dahlquote:Op donderdag 23 april 2020 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb allemaal Roald Dahl kinderkleding ingeslagen daar![]()
Steun je ook nog het Natural History Museum mee![]()
Hadden ze daar maar jasjes ook van, zó tof
Maar idd, Marks & Spencer ja, leuke jasjes vaak, niet traktor-stoer en goede kwaliteit
Ik schrik ervan! Zeker fijne spullen!quote:Op woensdag 29 april 2020 14:34 schreef Wolken het volgende:
Tumble'n Dry is failliet
https://fashionunited.nl/(...)klaard/2020042945425
Jammer, ze hadden wel hele fijne spullen.
NOOOOOquote:Op woensdag 29 april 2020 14:34 schreef Wolken het volgende:
Tumble'n Dry is failliet
Ze zijn weer open!!!quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:46 schreef exode het volgende:
Oh ja M&S daar heb ik lang niet gekeken, ga meteen kijken.
Voor Next fans: Zalando verkoopt nog steeds een deel van de collectie van Next. Iets duurder dan rechtstreeks overigens.
Zo zonde!quote:Op woensdag 29 april 2020 14:34 schreef Wolken het volgende:
Tumble'n Dry is failliet
Ja, stom he. En dan staat er ook nog heel leuk "wij zijn gewoon open"quote:Op woensdag 29 april 2020 14:57 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ze zijn weer open!!!
Edit : ik klik voorbij de startpagina: nog steeds geslotenwat een anticlimax
+1quote:Op woensdag 29 april 2020 19:47 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik had ook nog nooit een fysieke tumble winkel gezien
Ik wel, maar ik werk dan ook middenin centrum Utrecht.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:47 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik had ook nog nooit een fysieke tumble winkel gezien
Ik woon in een grote stad (Rotterdam) maar heb er hier nog nooit een gezienquote:Op woensdag 29 april 2020 19:48 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
+1
Maar dat kan komen door de uithoek waar ik woon
Meh, ik was helemaal enthousiast, maar jongens t-shirts is wel heel beperkt nu.quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:46 schreef exode het volgende:
Oh ja M&S daar heb ik lang niet gekeken, ga meteen kijken.
Voor Next fans: Zalando verkoopt nog steeds een deel van de collectie van Next. Iets duurder dan rechtstreeks overigens.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:16 schreef Taartje het volgende:
Goed nieuws voor de fans van Next Direct: de webshop is weer open!
Dank!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:16 schreef Taartje het volgende:
Wel genoeg geduld gehadquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank!Tien minuten nadat ik dit las zeven producten afgerekend!
Hahaha, ik keek net op de site en wilde het hier komen melden, maar was al te laatquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:16 schreef Taartje het volgende:
Haha, ik denk dat we met z'n allen die hele webshop leeg kopenquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:34 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hahaha, ik keek net op de site en wilde het hier komen melden, maar was al te laat
Jurkenquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:35 schreef SQ het volgende:
Ik telde iets van dertig jurken in de kast van mijn dochter dus ik heb vast niks nodig
Als ik verlof heb ga ik wel e.e.a. uitzoeken
Mijn ervaring is op maat en oke kwaliteit (beetje vergelijkbaar met H&M).quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:03 schreef Mariposas het volgende:
Hoe valt Lindex?
En hoe is de kwaliteit?
Verrassend leuk blijkt nu het binnen is, echt wel als next ook, blij meequote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:31 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]gisteren bij Marks en spencers en prenatal besteld
H&M heeft echt veel in dat genre.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:51 schreef Arja het volgende:
Mijn dochter wordt bijna 4 en ze wil op haar verjaardag een mooie feestelijke jurk die een beetje zwiert. Tule of iets dergelijks valt ongetwijfeld goed in de smaak. Maar ik vind het al snel over het randje gaan/te hysterisch of te roze.
Jullie suggesties?
Misschien iets van succubus? Moet maar net je smaak zijn hoorquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:51 schreef Arja het volgende:
Mijn dochter wordt bijna 4 en ze wil op haar verjaardag een mooie feestelijke jurk die een beetje zwiert. Tule of iets dergelijks valt ongetwijfeld goed in de smaak. Maar ik vind het al snel over het randje gaan/te hysterisch of te roze.
Jullie suggesties?
Dat ze die jurk daarna elke dag aan wilquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:19 schreef SQ het volgende:
[..]
H&M heeft echt veel in dat genre.
Maareh, wat is er mis met een beetje hysterisch/over the top op je verjaardag?
Dat gaat toch wel gebeurenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:24 schreef Arja het volgende:
[..]
Dat ze die jurk daarna elke dag aan wil![]()
![]()
LDG die jurken vind ik een beetje ouwelijk ofzo
Oh vet, die zwarte met die kersen is perfect voor mijn miniduivelquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Misschien iets van succubus? Moet maar net je smaak zijn hoor![]()
https://www.succubus.nl/collections/kinder-jurkjes
https://www.nextdirect.co(...)ar-use-partywear#1_0quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:51 schreef Arja het volgende:
Jullie suggesties?
Die bovenste paar vind ik echt heel leukquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
https://www.nextdirect.co(...)ar-use-partywear#1_0
Niet al te hysterisch, toch?
Buurjongetje van vier komt hier regelmatig een Elsa jurk en lipstick bietsen. Zijn Feyenoord hooliganouders vinden het wat minder, en ik daarom dus juist extra grappig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Die bovenste paar vind ik echt heel leuk![]()
Heb n jongetje![]()
Ik nam Noud vorig jaar mee naar de verjaardag van mijn oma in een fruitjurk. Je zag héél die club boomers gewoon opmerkingen wegslikken. Het was bijna aandoenlijkquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Buurjongetje van vier komt hier regelmatig een Elsa jurk en lipstick bietsen. Zijn Feyenoord hooliganouders vinden het wat minder, en ik daarom dus juist extra grappig.
Gewoon doen man![]()
Kapitein Feestjurk
Haha als hij een jurk wil mag hij er met liefde een aanquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Buurjongetje van vier komt hier regelmatig een Elsa jurk en lipstick bietsen. Zijn Feyenoord hooliganouders vinden het wat minder, en ik daarom dus juist extra grappig.
Gewoon doen man![]()
Kapitein Feestjurk
Ik zou er bijna een jongetje voor nemenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik nam Noud vorig jaar mee naar de verjaardag van mijn oma in een fruitjurk. Je zag héél die club boomers gewoon opmerkingen wegslikken. Het was bijna aandoenlijk
Alles roze, glitters en joeniekhoorn hierquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Haha als hij een jurk wil mag hij er met liefde een aanhelaas wil hij het liefste elke dag iets aan met auto's of hulpvoertuigen erop (en die koop ik dus niet, geen zin in "boeehoe ik wil perse de trui met de blauwe vrachtwagen" taferelen
)
Die eerste!quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:50 schreef Arja het volgende:
Wel leuk ja sq maar twijfel of pastelkleuren en geel haar zullen staan.
Vind deze wel leuk dad https://www.nextdirect.co(...)76?itm=218576#218576
En deze, maar dan niet de eerste foto maar de andere kleurstelling
https://www.nextdirect.co(...)29?itm=803429#771175
En bij deze twijfel ik ook over de kleur
https://www.nextdirect.co(...)83?itm=904183#904183
Hij is er ook in het zwart, geen idee of dar haar staat.
Goed puntquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef SQ het volgende:
Nee joh, geen zwarte verjaardagsjurk voor een meisje van 4 toch?
Da's wel erg stemmig
Goth Nquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef SQ het volgende:
Nee joh, geen zwarte verjaardagsjurk voor een meisje van 4 toch?
Da's wel erg stemmig
Dat is voor een 4-jarige toch helemaal prima?quote:
Oilily? Dat is tegenwoordig lang niet meer zo hysterisch als vroeger.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:51 schreef Arja het volgende:
Jullie suggesties?
Zo denk ik er ook over. Net als wanneer de kleuter haar haar roze wil verven. Dat kan júíst nuquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is voor een 4-jarige toch helemaal prima?Dit is hét moment om hele dagen, weken, maanden in hysterische glitterregenboogunicornkleren te lopen.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who, ik wist niet eens dat Oilily nog bestond.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oilily? Dat is tegenwoordig lang niet meer zo hysterisch als vroeger.
Tof!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:19 schreef Arja het volgende:
Ze heeft gekozen
https://www.nextdirect.co(...)89?itm=148189#148189
Met glitterschoenen
Super feestjurkquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:19 schreef Arja het volgende:
Ze heeft gekozen
https://www.nextdirect.co(...)89?itm=148189#148189
Met glitterschoenen
Goed om te weten ik vind de hema meestal groot vallenquote:Op maandag 25 mei 2020 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik was vandaag in de HEMA en ik was aangenaam verrast wat er lang voor meisjes. Normaal vind ik de kleding daar vanaf een jaar of 3/4 mwah, maar de zomerkleding die ik vandaag zag vond ik leukHeb wat kleding gekocht, maar ik ga ze om ruilen. Kleding valt vrij klein
Puma en Tommy Hilfiger kids sokken - maar dat is wel een klein beetje “wij van wc eend..” in mijn gevalquote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik zoek tips voor sokken in maat 27-30.
Toen ZZ nog kleine voetjes had, heeft ze veel Bambino-sokjes gedragen (naar aanleiding van het baby's voor dummies-topic hier, het enige onderwerp waar destijds consensus over was), maar dat houdt na een bepaalde maat op. Daarna H&M en Action (die van ¤1,79 voor een 3-pak) geprobeerd, maar al na een paar keer dragen/wassen wordt de stof dun bij de hak, en met name bij die van Action komen er vervolgens al snel gaten in. Niet zo duurzaam dus (nee, ik ga ze niet repareren
).
Herkenbaar? Bij welk merk moet ik zijn? En is dat in verhouding met de ongetwijfeld hogere kosten? Ik kwam bijvoorbeeld Happy Socks tegen, gaan die 10x zo lang mee als Action-kindersokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gebruik ik zelf ook weleens nextdirect voor de kids, die gaan ook wel goed mee maar die hebben geen platte teen naad dus ietsjes minder comfy. Nextdirect vind ik sws wel een fijn eigen label hebben trouwens, die pyjama’s zijn ook favoriet hier, lekker zacht.
Ja, wat is dat met al die kinderenkelsokjes tegenwoordig? Volgens mij hadden we dat niet toen ik kind was.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik dus een probleem met het vinden van enkelsokjes.
Mijn meneer heeft kleine voeten en ik zoek sokjes die echt alleen maat 22 zijn en anders wat kleiner.
Meeste is 22-24 en hoger en dat is dus veel te groot
Baby enkelsokken in maat 19-21, zit daar niet genoeg rek in dan als je een kleine mt 22 hebt? H&M heeft die swsquote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik dus een probleem met het vinden van enkelsokjes.
Mijn meneer heeft kleine voeten en ik zoek sokjes die echt alleen maat 22 zijn en anders wat kleiner.
Meeste is 22-24 en hoger en dat is dus veel te groot
Jawel en die had ik altijd, maar die zijn al aantal weken steeds uitverkocht.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Baby enkelsokken in maat 19-21, zit daar niet genoeg rek in dan als je een kleine mt 22 hebt? H&M heeft die sws.
Ik vind het wel mooier staan in een laag sneakertje of instapper.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:56 schreef ViviRAWRS het volgende:
Oh damn, ik had gehoopt dat hier ook consensus over was, maar de ervaringen wisselen nogal.Toch bedankt voor alle tips!
En @:hetzusjevan bedankt voor het toffe aanbod!
[..]
Ja, wat is dat met al die kinderenkelsokjes tegenwoordig? Volgens mij hadden we dat niet toen ik kind was.In sommige winkels bestaat het halve aanbod uit die dingen.
![]()
ZZ draagt wat hogere schoenen, dus die lijken me ongeschikt.
Ik had er ook geen studie van gemaakt als ik in de afgelopen 2 weken niet 6 kindersokken met gaten had hoeven weggooien.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Verder ben ik denk ik team Burdie, nooit een studie gemaakt van kindersokken en ik koop het als ik er per ongeluk een keer aan denk
Duurt wel lang. Afgelopen maandag besteld en 6 juni pas binnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:58 schreef exode het volgende:
Sokken en onderbroeken zijn hier voor B altijd van Next. Het is een enorme miep met draadjes, naadjes, labels en alles wat volgens hem kan kriebelen. Bij die van Next klaagt hij nooit.
En joepie we kunnen weer bestellen bij Nextvast geen nieuws maae ik zag het vandaag pas.
Hier ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 31 mei 2020 07:52 schreef June. het volgende:
Hoe is Next qua terugsturen? Gaat dat makkelijk? Misschien toch ook maar eens proberen, zie dat ze echt leuke dingen hebben. Hoe valt het qua maat? Ik heb een lange, en ietwat slanke, baby.
Iets te vaak dingen gehad voor mijn smalle kont kind die breder dan lang warenquote:Op zondag 31 mei 2020 07:52 schreef June. het volgende:
Ik heb ook wel babysokken besteld bij de AliVerrassend goed nog qua kwaliteit. En dan een wat grotere maat besteld.
Hoe is Next qua terugsturen? Gaat dat makkelijk? Misschien toch ook maar eens proberen, zie dat ze echt leuke dingen hebben. Hoe valt het qua maat? Ik heb een lange, en ietwat slanke, baby.
Terstalquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:25 schreef Loj het volgende:
Als we het dan toch over sokken hebben..
Iemand een tip voor kniekousen
Terugsturen bij next gaat gewoon naar een adres in NL (met retoursticker). Kost wel ¤6,-. Dat kun je terugvragen als je met paypal betaalt, maar ik ben daarin nu al een paar keer vastgelopen (blijkbaar voeg ik niet het juiste bewijs toe).quote:Op zondag 31 mei 2020 07:52 schreef June. het volgende:
Ik heb ook wel babysokken besteld bij de AliVerrassend goed nog qua kwaliteit. En dan een wat grotere maat besteld.
Bij mij stond er ook 6 juni maar ik heb de shirts al in huis. Eerste bestelling dankzij Fokquote:Op zondag 31 mei 2020 07:31 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Duurt wel lang. Afgelopen maandag besteld en 6 juni pas binnen.
Elefanten?quote:Op zondag 31 mei 2020 10:51 schreef exode het volgende:
Ik weet bij Next juist altijd dat ik blindelings broeken kan bestellen. Die vallen in de skinny pasvorm bij B altijd goed. Broeken van Hema, H&M etc vallen bij hem dus niet goed. Was best een uitdaging de afgelopen weken omdat uiteraard net uit zijn broeken was gegroeid.
Juul is wederom uit haar schoenen gegroeid, hebben jullie tips voor sandalen die aan de voorkant wel wat bescherming voor de tenen bieden? Teva's heeft ze al, ik zoek een beetje leuke nu, roze is me verboden door vriendin. (omdat ze nogal veel roze kleding heeft en dat is een beetje een mismatch met roze schoenen/sandalen)
Maat 22 heeft ze overigens, lastige maat merk ik, want dat is echt de overgang naar grotere meisjes schoenen.
Leuk, én een prima prijs!quote:Op zondag 31 mei 2020 13:29 schreef Jentin het volgende:
@:exode Ik heb deze voor Phi. In allemaal vrolijke kleurtjes. Ze zitten goed en ze hebben ook nog een goede zool, waardoor ze lopen als gewone schoentjes. En ze zijn waterbestendig. Phi zelf is verliefd op de hare; ze steekt steeds een voet naar voren en roept: ‘Mama! Kijk! Schoenen mij! Waaaauuwwww! Mama! Kijk! Kijk mama! Waaaauwwww’
Ik heb nog nooit bij Next besteld, op de één of andere manier verdwaal ik altijd daar, en als ik dan toch iets leuks zie, is het niet meer beschikbaar in ZZ's maat. Maar goed, gezien o.a. jouw ervaring op sokkengebied ging ik net weer eens vol goede moed naar nextdirect. Alleen wat sokken bestellen, hoe moeilijk kan het zijn...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:47 schreef Jentin het volgende:
Sokken van Next gaan onwijs goed hier: slobberen niet, blijven mooi en zijn tamelijk onverwoestbaar (en Caesar loopt er hele dagen op buiten, schoenloosen wij hebben ook een stenen vloer) Ik koop dan zo’n 5-pack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |