Ha yes, we hebben al ingeslagen!quote:Op zondag 1 september 2019 10:58 schreef Plumeria het volgende:
Dilling geeft 40% korting op baby- en kinderkleding. Volgens mij loopt dat t/m vandaag
Gewoon die van bobux.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:26 schreef exode het volgende:
Iemand tips voor slofjes/schoentjes voor een meisje van 14 maanden met maat 20 die wel staat aan tafels etc maar nog niet loopt? De afgelopen maanden had ze altijd blote voeten, maar met de herfst in aantocht....
Ze heeft slofjes van de zeeman maar die gaan binnen 30 seconden uit.
Studio LLquote:Op woensdag 4 september 2019 11:26 schreef exode het volgende:
Iemand tips voor slofjes/schoentjes voor een meisje van 14 maanden met maat 20 die wel staat aan tafels etc maar nog niet loopt? De afgelopen maanden had ze altijd blote voeten, maar met de herfst in aantocht....
Deze van ebooba lijken me gaafquote:Op woensdag 4 september 2019 11:26 schreef exode het volgende:
En bedanktquote:Op woensdag 4 september 2019 13:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Deze van ebooba lijken me gaafvia de kleine koning
[ afbeelding ]
Die site is leuk hequote:Op woensdag 4 september 2019 14:06 schreef Takkie88 het volgende:
[..]
En bedanktnu zie ik weer veel te veel leuke dingen
It's meant to bequote:Op woensdag 4 september 2019 14:30 schreef exode het volgende:
Oh nee LDG wat doe je....nu moet ik die kopen (is de achternaam van mijn vrouw V.o.s.)
Bij next verkopen ze jeans met 'ruimvallende pasvorm' (of wide fit als je de Engelstalige variant hebt), bv deze: https://www.nextdirect.com/nl/nl/g23518s26#636532.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand een winkel waar ze betaalbare (spijker)broeken verkopen met een wat bredere taille? We zijn bij C&A en Zeeman geweest, maar daar zijn ze bij de taille zo smal...
Thanks, ga ik daar even kijkenquote:Op donderdag 5 september 2019 10:23 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Bij next verkopen ze jeans met 'ruimvallende pasvorm' (of wide fit als je de Engelstalige variant hebt), bv deze: https://www.nextdirect.com/nl/nl/g23518s26#636532.
Als je de jeans selecteert kun je onder 'maat' (derde, niet bovenste optie) in het linkermenu selecteren welke pasvorm je zoekt.
Bij H&M heten de wijdere broeken 'relaxed fit'.
Vertbaudet heeft een lijn met 3 verschillende pasvormen, narrow, regular en wide.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand een winkel waar ze betaalbare (spijker)broeken verkopen met een wat bredere taille? We zijn bij C&A en Zeeman geweest, maar daar zijn ze bij de taille zo smal...
Die met de eekhoornsquote:Op zaterdag 7 september 2019 06:53 schreef minilot het volgende:
Toevallig net langemouwendingen besteld bij winkels die in de laatste paar posts genoemd zijn!
Mango:
[ afbeelding ]
Zara:
[ afbeelding ]
Lindex:
[ afbeelding ]
Van Tumble vind ik alleen de Stivango tof. De Sverre vind ik ook nog wel oké maar die andere twee zijn dus precies niet mijn smaak.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind het met de longsleeves elk jaar wel weer tegenvallen.
Leuke truien en t-shirt zijn er wel, maar longsleeves.
Al is Tumble dus op dit moment wel aardig mijn smaak.
Ik heb de jas met leeuwen gekocht en vind longsleeve sverre (echt super leuk) en sambo, skyler & stivango wel oke.
En ik vond H&M eigenlijk wel verassend leuke items hebben, dus ik zal wel een volledig andere smaak hebben![]()
Ik houd iig wel van printjes enzo.
Ik heb een aantal hiervan besteld. Deze longsleeves zijn redelijk smal. Ook de hema heeft een enkele shirt die redelijk smal vallen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:26 schreef Malteser het volgende:
[..]
Van Tumble vind ik alleen de Stivango tof. De Sverre vind ik ook nog wel oké maar die andere twee zijn dus precies niet mijn smaak.
Bij H&M zag ik veel van die “little/big bro” shirts en dat vind ik niks. En shirts met teksten als Awesome vallen ook af. Maar misschien zoek ik niet goed genoeg?
Ik hoop het! Lijkt me verrekte comfortabel zittenquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Die blauwe lijkt wel hydrofielstof, is dat het ook?
WE heeft ook streepjes in de collectie, en valt redelijk smal: https://www.wefashion.nl/(...)0528&backtolist=true. Maat 98-104 zou Twix moeten passen.quote:
Oh dit staat mijn kind ook fantastisch, die streepjesquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:22 schreef mousemicky het volgende:
[..]
WE heeft ook streepjes in de collectie, en valt redelijk smal: https://www.wefashion.nl/(...)0528&backtolist=true. Maat 98-104 zou Twix moeten passen.
En in de outlet van 4ff zag ik ook wat leuks.
Dat is ook totaal niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:26 schreef Malteser het volgende:
[..]
Bij H&M zag ik veel van die “little/big bro” shirts en dat vind ik niks. En shirts met teksten als Awesome vallen ook af. Maar misschien zoek ik niet goed genoeg?
Dit idd, op een enkele, onvoorspelbare, uitzondering na.quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
S kan alleen kortemouwen shirts van Next aan, en dan 2 leeftijdsmaten onder zijn echte leeftijd
Longsleeves probeer ik daar niet meer. Altijd te wijd + lang maar te korte mouwen.
Next heeft er een hoop toch? (niet bij de baby's kijkenquote:Op maandag 9 september 2019 12:51 schreef exode het volgende:
Weer even meelezen hier, B en Juul zijn allebei uit hun maten gegroeid en hebben vrij lege kledingkasten...
Met name op zoek naar spijkerbroekjes maat 86 voor Juul. De Hema heeft er 1, H&M 0 en Next ook amper iets. Het is met name voor op het KDV dus wil er niet al te veel aan uitgeven
Ik vind de pasvorm van Sturdy en Petrol ook wel mooi bij mijn smalle! Oh en Koko Nokoquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:42 schreef Malteser het volgende:
Oké, wie oh wie.
Twix heeft nieuwe longsleeves nodig. Ik kocht in de volgende maat al de nodige truien voor komende winter maar voor dat half-half weer is een longsleeve perfect. Maar die heeft hij dus niet.
Ik zoek:
Longsleeves maat 98 smalvallend
Ik hou niet van:
Geen schreeuwerige teksten
Geen draken, dino’s, tijgers, enz.
Geen Disney- of andere tekenfilmfiguren
Geen armyprint
Ik hou wel van:
Strepen
Donkerblauw
Ik zocht bij:
H&M (mwa)
Zara (valt zo breed)
Tumble (normaal favoriet maar nog niet heel erg overtuigd van de nieuwe collectie)
Noppies (die met de streepjes hadden we al in 86 en ook in 92)
Maar ik kan dus niet zo slagen. Iemand die mee wil kijken?
Ken je het merk bakkaboe? Wordt door verschillende (kleinere) ketens verkocht. Hier in de buurt bij jola mode. Leuke spijkerbroekjes voor 12-15 euro ongeveer. Ik vond het wel redelijk breed vallen bij mijn niet smalle dame.quote:Op maandag 9 september 2019 12:51 schreef exode het volgende:
Weer even meelezen hier, B en Juul zijn allebei uit hun maten gegroeid en hebben vrij lege kledingkasten...
Met name op zoek naar spijkerbroekjes maat 86 voor Juul. De Hema heeft er 1, H&M 0 en Next ook amper iets. Het is met name voor op het KDV dus wil er niet al te veel aan uitgeven
Ik volg even, met name voor de leggings.quote:Op maandag 9 september 2019 21:44 schreef Kyara het volgende:
Mijn dochters zijn weer een stukje ouder en bij veel merken vallen ze nu in de grote meisjes maten. Hierdoor, en wellicht ook door verandering in hun bouw, zitten merken die ik altijd zonder problemen kon kopen ineens voor een meter meer.
Ik was altijd groot fan van de jeans treggings van de H&M maar de 122 geeft hoog water en de 128 slobbert om hun benen. Leggings van Next zijn ook ineens heel wijd of juist te kort.
Lange benen, smalle heupen en taille dus. Maar nu ben ik dus zoekende..... Dus wie weet waar je mooie -betaalbare- aansluitende spijkerbroeken kan vinden? Liefst in of grootvallend 122 of juist kleinvallend 128 want ze zitter er weer net tussenin.
En aansluitende leggings die ook lang genoeg zijn zodat er geen hele stukken kuit blootvallen?
Mijnes zit inmiddels in 86/92 en heeft maatje 19, even als voorbeeld hoe erg het verschillend isquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:23 schreef DorothyGale het volgende:
Dank voor de tip, heb net even gemeten14 cm. En inderdaad, bij elk merk is het een andere maat dus ga voor 24. Kan nu toch geen kwaad
Zara heeft altijd wel aardig wat keus volgens mij.quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Kyara wat een drama he die grote meidenkleren?
Ik heb vooral moeite nu om leuke maillots nog te vinden. E wil er geen beestjes meer op, grijs vindt ze afschuwelijk..... dus dan blijft over een kleine selectie saaie dingen. En de spoeling wordt helemaal dun nu ze richting maat 134 gaat qua lengte. Dan zijn het echt veelal panty's of saaie donkere kleuren.
Wow, inderdaadquote:Op dinsdag 10 september 2019 21:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Mijnes zit inmiddels in 86/92 en heeft maatje 19, even als voorbeeld hoe erg het verschillend is
Zit hier iets bij? Zij hebben wel veel:quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vooral moeite nu om leuke maillots nog te vinden. E wil er geen beestjes meer op, grijs vindt ze afschuwelijk..... dus dan blijft over een kleine selectie saaie dingen. En de spoeling wordt helemaal dun nu ze richting maat 134 gaat qua lengte. Dan zijn het echt veelal panty's of saaie donkere kleuren.
Ik ben vorig jaar heel goed geslaagd bij sokken-online.nl. Fijne vond ik dat ze maat 128-134 hebben. Ik heb toen echt een heleboel leuke kleurtjes gekochtquote:Op dinsdag 10 september 2019 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een spray on fit joggingbroek (de naam belooft veel...) erbij besteld. Die is volgens de reviews ook smal. We gaan t zienquote:Op donderdag 12 september 2019 21:11 schreef Kyara het volgende:
Bedankt voor de tip MM! Ik ga hem zeker proberen
Edit: wel jammer dat ik nu weer tienduizend andere leuke dingen erbij moet bestellen
Ik heb nog een polo, sokken en een hele zut meisjeskleding erbij gegooid. Het "scheelt" wel dat de meiden inmiddels ook onder de "grote meisjes" kleding vallen en dat is -net zoals bij de jongens- een stuk minder leuk.quote:Op donderdag 12 september 2019 21:37 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb een spray on fit joggingbroek (de naam belooft veel...) erbij besteld. Die is volgens de reviews ook smal. We gaan t zien
Dat klinkt hoopvol. Die joggingbroeken van Next met de skinny pasvorm zijn in de band veel te breed voor Twix. Dus de pijpen zijn prima maar bovenin is het hopeloos.quote:Op donderdag 12 september 2019 21:37 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb een spray on fit joggingbroek (de naam belooft veel...) erbij besteld. Die is volgens de reviews ook smal. We gaan t zien
Lalala can't hear youquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:02 schreef Aure het volgende:
Misschien is het eerder al gezegd maar Carlijn organiseert met bonbonblue een stock & sample sale op 5 en 6 oktober in Rotterdam
En er zitten hier inmiddels best wat CarlijnQ liefhebbers geloof ikik ga zelf op zaterdag even langs om Jip zijn kast te vullen
Ik heb zulke broeken van de Lidl (gehad) om in de natte zandbak te spelen. Bevalt prima. Maar J heeft er nooit mee gekropen ofzo, dus hoe ze daar tegen bestand zijn weet ik niet.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:32 schreef Elleska het volgende:
iemand ervaring met deze regenbroek met bretels van de aldi als buitenspeelbroek?
https://www.aldi.nl/onze-(...)ng-7791.article.html?
Meer info is er nog niet maar ze heeft het onder andere in een berichtje op de Facebookpagina gezet! Binnenkort komt er wel meer online denk ikquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Lalala can't hear you
Ik wil hetik kan het alleen oline nergens vinden, heb ne meer info?
L loopt vooral dus als het bestand is tegen het spelen in een natte zandbak dan is het al voldoende.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:35 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik heb zulke broeken van de Lidl (gehad) om in de natte zandbak te spelen. Bevalt prima. Maar J heeft er nooit mee gekropen ofzo, dus hoe ze daar tegen bestand zijn weet ik niet.
Het heeft van die brede Elastische banden bij de benen en handen, daardoor kan je te lang opstropen en te kort alsnog waterdicht houden. Ik heb geen aandelen maar ik vind ze echt awesome, en ze vallen ruim, onze dreumes heeft hem sinds vorig jaar herfst en kan er denk ik ook deze hele winter nog wel mee doorquote:Op zaterdag 14 september 2019 19:20 schreef Elleska het volgende:
Die had ik ook op mijn lijstje staan maar het nadeel van een overall is dat je kind een beetje in verhouding moet zijn... ik ben met een overall bang dat ik net als bij de boxpakjes/jumpsuits de mouwen 2x moet omslaan en bij de benen hoogwater.
Ook nog een optie. De broeken op de site zijn klein genoeg voor mijn dreumesquote:Op zaterdag 14 september 2019 20:08 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben echt fan van de shellbroeken van H&M. Onverwoestbaar, en ze zijn niet zo warm als regenbroeken waardoor ze het hele jaar door draagbaar zijn. Alleen weet ik niet of ze die broeken in kleine maatjes hebben..
T valt een beetje flodderig maar wel redelijk op maat, ik zou dan 92 nemen denk ik. De mijne heeft dat pak in 92 en kan er nu met bijna 98 ook nog wel inquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:39 schreef Elleska het volgende:
Dat gaat wel heel lang mee dan en dus ook warm genoeg voor in de winter?
Hoe vallen de maten?
L heeft nu broekmaat 86/92 en bovenkleding 80/86. 1 maat groter dan de broekmaat om op de groei te kopen?
[..]
Ook nog een optie. De broeken op de site zijn klein genoeg voor mijn dreumes![]()
Owje, teveel keuzes... ik ben daar zo slecht in.
Lijkt me niet, is enorm kritisch in de maat of het te krap is of te losquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Weet iemand of / waar je dit soort 'bumpertjes' los kunt bestellen op kinderschoenen?
[ afbeelding ]
Of een goede zoekterm, blijkbaar is Bumper een schoenenmerk dus dat zoekt niet zo handig
Zoiets?quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Weet iemand of / waar je dit soort 'bumpertjes' los kunt bestellen op kinderschoenen?
[ afbeelding ]
Of een goede zoekterm, blijkbaar is Bumper een schoenenmerk dus dat zoekt niet zo handig
quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoiets?
https://www.bol.com/nl/p/(...)-FLhTWcaApuCEALw_wcB
Ik bedoelde eigenlijk een subtiel wit of zwart neusbumpertje, dit krijg ik niet verkocht aan haarquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoiets?
https://www.bol.com/nl/p/(...)-FLhTWcaApuCEALw_wcB
Nee, ik kwam zoveel webshops tegen dat ik door de spreekwoordelijke bomen de maillots niet meer zagquote:Op maandag 23 september 2019 22:01 schreef mousemicky het volgende:
@:Rijstebuiltje heb je sokkenkraam.nl al gecheckt?
Als je baby nog niet echt kan staan is het wel lastig ja, maar ik vond het vanaf maatje 80 alleen maar handig, want als er nu knoopjes zitten schieten ze vaak open door dikke spekbenen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:10 schreef BobbyMcGee het volgende:
Mensen, leg mij eens iets uit? Waarom verkopen winkels jumpsuits en tuinbroekjes voor baby's zonder knoopjes bij de beentjes?
Ik heb bij de Zara een schattig tuinbroekje gekocht in maat 68. Maar als ik een luier wil verschonen moet ik 'm helemaal uit doen. Niemand wordt daar toch blij van? Of zie ik iets over het hoofd?
Zaterdag komen Peacefull, Bellefleur en ik ook even neuzen. Kunnen we er een minimeet van makenquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:02 schreef Aure het volgende:
Misschien is het eerder al gezegd maar Carlijn organiseert met bonbonblue een stock & sample sale op 5 en 6 oktober in Rotterdam
En er zitten hier inmiddels best wat CarlijnQ liefhebbers geloof ikik ga zelf op zaterdag even langs om Jip zijn kast te vullen
Leuk! Maar ik ga wel al vroegquote:Op zaterdag 28 september 2019 12:55 schreef Wolken het volgende:
[..]
Zaterdag komen Peacefull, Bellefleur en ik ook even neuzen. Kunnen we er een minimeet van maken
Wij staan trappelend voor de deur op het moment dat ze open gaanquote:Op zaterdag 28 september 2019 13:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Leuk! Maar ik ga wel al vroegWat zijn jullie plannen?
quote:Op zaterdag 28 september 2019 13:25 schreef Wolken het volgende:
[..]
Wij staan trappelend voor de deur op het moment dat ze open gaan
Klopt, zijn heel onhandig, dir van Zara heb ik retour gestuurd. Vind trouwens een nadeel van die salopettes dat ze vaak knoopjes op de rug hebben, lijkt me helemaal niet fijn voor een baby die nog veel op z’n rug ligt. De salopettes die ik had gekocht zijn dus amper gedragen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:10 schreef BobbyMcGee het volgende:
Mensen, leg mij eens iets uit? Waarom verkopen winkels jumpsuits en tuinbroekjes voor baby's zonder knoopjes bij de beentjes?
Ik heb bij de Zara een schattig tuinbroekje gekocht in maat 68. Maar als ik een luier wil verschonen moet ik 'm helemaal uit doen. Niemand wordt daar toch blij van? Of zie ik iets over het hoofd?
Ja hallo, ik wil uitslapenquote:Op zaterdag 28 september 2019 13:25 schreef Wolken het volgende:
[..]
Wij staan trappelend voor de deur op het moment dat ze open gaan
Haha wij gaan eindelijk eens de beschaving opzoekenquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:36 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Gezellig!Wereldreis voor @:Peacefulll en mij
![]()
Spangen is dat geloof ikquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:37 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Haha wij gaan eindelijk eens de beschaving opzoeken![]()
Zeg, waar in Rotterdam is het eigenlijk?
Oh nice! Ik zie dat het 750 meter lopen is vanaf mijn ouders. Combinatiebezoek it isquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Spangen is dat geloof ikflink stuk buiten t centrum iig (al kan je er vanaf daar wel makkelijk met de metro naartoe)
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oh nice! Ik zie dat het 750 meter lopen is vanaf mijn ouders. Combinatiebezoek it is![]()
Helaas Peacefull, Spangen is nou niet het toonvoorbeeld van beschaving
Zit er in de buurt wel ergens een leuk cafeetje waar we na afloop kunnen naborrelen?quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oh nice! Ik zie dat het 750 meter lopen is vanaf mijn ouders. Combinatiebezoek it is![]()
Helaas Peacefull, Spangen is nou niet het toonvoorbeeld van beschaving
Het zit op een industrieterreinquote:Op zondag 29 september 2019 08:26 schreef Wolken het volgende:
[..]
Zit er in de buurt wel ergens een leuk cafeetje waar we na afloop kunnen naborrelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM telefoonnummers maar even voor appgroepje wie erin wil!quote:Op zondag 29 september 2019 08:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Het zit op een industrieterreindus echt knus en op loopafstand is er niks. Het dichstbijzijnde is denk ik Weelde
https://www.weelderotterdam.nl/
Misschien even verder in dm/appgroepje?
Als de grootste maat van de dubbele maten. Dus 74/80 = 80.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:11 schreef BobbyMcGee het volgende:
Hoe valt next-direct? Op maat of groter/kleiner?
Ik zag een filmpje van n soort invasie van mensen die tegelijkertijd naar binnen stroomdequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:30 schreef Aure het volgende:
Op een foto die ze had gepost nog voordat het open ging zag ik allemaal leuke dingen. Maar toen ik 5 min nadat de deur open was naar binnen liep zag ik dat allemaal al niet meer hangen/liggen
Shit.. Mijn bankrekeningquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:25 schreef mousemicky het volgende:
Voor wie 4 funky flavours leuk, maar te duur vindt: nu de laatste dag van 10 funky days met hoge kortingen op eerdere collecties
Terstal heeft ze vaak ook voor leuk prijsje. Ik koop ze op de markt. En wij hebben en klein textielwinkeltje die elk jaar begin winter een uitverkoop houdquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:35 schreef vencodark het volgende:
Wat vinden jullie: zijn maillots voor 2 jarigen winter bestendig? Goed tegen de kou?
En welke merken zijn goed?
Zag dat Hema en H&M leuke heeft voor een fatsoenlijke prijs.
Mijn dochter draagt al vijf jaar het hele jaar door maillots, alleen op echt koude winterdagen geef ik de voorkeur aan een broek (evt met een maillot eronderquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:35 schreef vencodark het volgende:
Wat vinden jullie: zijn maillots voor 2 jarigen winter bestendig? Goed tegen de kou?
En welke merken zijn goed?
Zag dat Hema en H&M leuke heeft voor een fatsoenlijke prijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij gebruiken van die slofsokken, hebben de vorm van (dikke) sokken maar dan met een zooltje. Ze zitten hoog dus ze vallen niet zomaar uit, zitten mooi aangesloten en zijn heerlijk warm. Ik heb ze vorig jaar volgens mij bij de Hema gekocht, mijn peuter zweert erbijquote:Op maandag 7 oktober 2019 09:39 schreef exode het volgende:
Wat is een goed merk slofjes voor een meisje van 15 maanden die vooral kruipt en wat losse stappen zet? Sloffen die niet zo snel uitgaan vooral. Het is voor thuis aangezien wij een vrij koude vloer hebben. Ik had van die pantoffels van Scapino gekocht maar daar wordt ze heel boos op. Die doet ze uit en gooit ze door de woonkamer heen...
We hebben ook van die slofjes van de Lidl maar die zijn te los en gaan dus na 2 keer kruipen vanzelf uit.
Voor B hadden we slofjes via Amazon gekocht, maar ik weet het merk niet meer...
Afschuwelijk (en een merk kun je het niet noemenquote:Op maandag 7 oktober 2019 09:39 schreef exode het volgende:
Wat is een goed merk slofjes voor een meisje van 15 maanden die vooral kruipt en wat losse stappen zet? Sloffen die niet zo snel uitgaan vooral. Het is voor thuis aangezien wij een vrij koude vloer hebben. Ik had van die pantoffels van Scapino gekocht maar daar wordt ze heel boos op. Die doet ze uit en gooit ze door de woonkamer heen...
We hebben ook van die slofjes van de Lidl maar die zijn te los en gaan dus na 2 keer kruipen vanzelf uit.
Voor B hadden we slofjes via Amazon gekocht, maar ik weet het merk niet meer...
Het zijn slofjes, who cares.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Afschuwelijk (en een merk kun je het niet noemen) maar dit werkt goed bij Ollie die verder werkelijk ALLES uit doet. Action.
Ik doe even een link want ik heb tegenwoordig altijd ruzie met plaatjes posten.
https://images.app.goo.gl/k6SxHm6fPbsw8NV4A
Ik niet, anders had ik ze nietquote:Op maandag 7 oktober 2019 11:37 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Het zijn slofjes, who cares.
U. heeft deze ook voor op de opvang. Thuis heeft hij een zelfde soort slofjes van Van Haren en Bristol. Hij vindt ze fijn en trekt ze niet uit.
Tegenover ons oude huis hadden we een speeltuin met rubberen tegels. Toen U. net stapjes begon te zetten achter de loopkar, liep hij ook met zulke slofjes door de speeltuin.quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik niet, anders had ik ze niet.
Maakt ze niet minder lelijk![]()
O draagt ze overigens nu als alternatief voor schoenen omdat die wel loopt, maar met schoenen opeens niet meer snapt hoe dat moet. En met deze blijkbaar wel.
Mijn ervaring is dat die voetjes na twee keer wassen ineens prima zitten. Dus ik koop maillots en sokken altijd ruim.quote:Op maandag 7 oktober 2019 23:02 schreef Nolita het volgende:
Hier weer aapies sloffen gekocht voor de winter. Hogere Eskimo sloffen. Via Google zie je ze. Lekker warm en vallen niet uit.
Over maillots gesproken. Meer mensen ervaring met kleine voeten en maillots?
N gaat kwa broekmaat richting 86 en ik dacht joh, koop maillot maat 92 (daar begint h&m mee in de meisjes maten) stretcht toch lekker. En kwa lengte ed kan het er prima mee door, maar haar voeten lijken er wel 2x in te passen.
Scheelt een kleinere maat veel in de voeten? Dan moet ik toch nog maar een 86 scoren, want dit kan niet lekker zitten in schoenen..
Dat is fijn om te weten! Dan geef ik ze nog een paar wasbeurten de tijd!quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die voetjes na twee keer wassen ineens prima zitten. Dus ik koop maillots en sokken altijd ruim.
Zal ik het maar nog een keer zeggenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 10:40 schreef exode het volgende:
Pfff nou de sloffen saga continues. Juul blijkt dus echt smalle voetjes te hebben. Maat 21 is te groot en met name veel te breed en maat 20 is krap bij haar tenen.
Kortom op zoek naar strakke slofjes en anders worden het gewoon van die Falke sokjes met antislip denk ik.
Aapies etc vallen allemaal zo uit bij maat 21.
Deze vallen ook smal!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:49 schreef exode het volgende:
Die hadden wij voor B ook via ebay. Maar die vallen ook iets te breed. Ik ga de sloksloffen en/of sokken met goede antislip proberen, helemaal niet aan gedacht. Thanks!
Haha geen sorry voor nodig. Ik namelijk ook niet. Maar ze vallen wel smalquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:27 schreef exode het volgende:
Sorry malteser die vind ik echt niet mooi.![]()
Fijn al dat meedenken, het moet nu toch goedkomen.
Ik ga jouw tip ook even opzoeken SC.
Hier ook een koukleum en wij hebben het opgelost met een half dons dekbedje.quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:05 schreef DorothyGale het volgende:
Dank voor de reacties dames, hier kan ik zeker wat meeMaar eens beginnen met wollen rompers en onderdeken.
Ik heb het even uitgezocht en we gebruiken een HEMA slaapzak met tog 3. En hoe we het vorig jaar gedaan hebben? De eerste zeven/acht maanden sliep hij bij ons in de cosleeper onder een dekentje en lakentje. En daarna ook aangekleed met verschillende laagjes. Wel minder dik, want we zijn bang dat hij het te heet krijgt.
Nu was hij niet helemaal zichzelf vannacht en werd steeds hysterisch wakker. Dus uiteindelijk ook een trui aangedaan en hij heeft de rest van de nacht doorgeslapen, werd vrolijk wakker en voelde behaaglijk warm.
De donzen slaapzak lijkt me ideaal, maar de prijs![]()
Goeie tipquote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:32 schreef Mazou het volgende:
Bergstein laarsjes zijn in de aanbieding bij Bever: https://www.bever.nl/p/be(...)npYFvpxoCYJIQAvD_BwE
Als je verder klikt zijn er ook hogere in de aanbiedingquote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Goeie tip![]()
Maar zijn dit extra lage laarsjes of is die foto gewoon uit verhouding ofzo? De gewone zijn toch hoger?
Oh ik zie dit nu pas! Ik wist helemaal niet dat ze van die lage hadden 😁. Lijkt me niet bijzonder handig. Jammer dat de gele niet in de aanbieding zijn, die wil mn zoon zo graagquote:Op donderdag 24 oktober 2019 09:51 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Als je verder klikt zijn er ook hogere in de aanbieding. Ik zie daar ook sloffen! Dat komt goed uit.
edit: 2 paar Bergstein sloffen gekocht.
Dat vroeg ik me ook af! Ik kom beduidend minder op de site nu, want dit inspireert toch echt veel minderquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 22:49 schreef Zo-is-dat het volgende:
Weet iemand waar de collectie fotoshoots op de website van nextdirect zijn gebleven? Of zijn die er echt niet meer? Ik vond dat zo leuk ter inspiratieHet is wel beter voor de portemonnee zo want alleen in lijstjes is het minder aantrekkelijk
Dan heb ik nog wel een tip: Happy sloffen van Superfit. Heeft een goed voetbed, is gemaakt van wolvilt, is qua breedte smal/normaal en is met klittenband wel strak genoeg aan te trekken. Deze: https://www.zalando.nl/su(...)z-le314l01h-q11.htmlquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:53 schreef Lemijn het volgende:
De Bergstein sloffen gaan helaas weer terug trouwens, ze zijn te breed/los dus Jacob staat half naast de zool.
Ik kocht ze ook voor de opvang, ze moeten daar de schoenen/laarzen waarmee ze buiten lopen uit vanwege de rondkruipende baby's. Ik deed de sloffen thuis alvast aan, en tilde haar dan vanuit huis in het fietsstoeltje, en daar ook tillen tot in de gang. Hoefde ze 's ochtends niet twee keer kort achter elkaar van schoeisel te wisselen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 14:29 schreef Lemijn het volgende:
Dank @:Vivi! Op in zijn maat maar ik houd het in de gaten. Voor nu heb ik antislip soksloffen van Ewers besteld, die tip kwam ik in een oud topic tegen. Ik heb vooral iets nodig voor op de opvang, dan kan ik hem brengen op zijn laarzen en daar de sloffen aan. Hij liep nog steeds binnen en buiten op zijn schoenen maar het is nu zo vaak nat.
En dan dubbele laarzen? Wel goedkoper dan dubbele sloffen... maar Jacob gaat met zijn opa vaak uit de opvang naar de speeltuin door dus dat werkt niet. Jammer.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:36 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik kocht ze ook voor de opvang, ze moeten daar de schoenen/laarzen waarmee ze buiten lopen uit vanwege de rondkruipende baby's. Ik deed de sloffen thuis alvast aan, en tilde haar dan vanuit huis in het fietsstoeltje, en daar ook tillen tot in de gang. Hoefde ze 's ochtends niet twee keer kort achter elkaar van schoeisel te wisselen.
Het schoeisel wat ze daar bij het buitenspelen aan kan en/of na het ophalen (ze wil meestal naar huis lopen) neem ik mee in een tas en zet ik daar op het schoenenrek.quote:Op zondag 27 oktober 2019 15:51 schreef Lemijn het volgende:
En dan dubbele laarzen? Wel goedkoper dan dubbele sloffen... maar Jacob gaat met zijn opa vaak uit de opvang naar de speeltuin door dus dat werkt niet. Jammer.
Hupje, dank!
Ik ga er vanavond heen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 07:49 schreef Zo-is-dat het volgende:
Iemand hier ervaring met de 4funkyflavours sample sale? Die is vandaag.
Tot vanavond dan maar weer!quote:
Als we elkaar zien.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:32 schreef SQ het volgende:
[..]
Tot vanavond dan maar weer!
Ik heb inmiddels veel ervaring, het wordt elk jaar minder leuk, en toch ga ik elk jaar weer terugmaar goed, voor mij is het tamelijk laagdrempelig op 3 km van huis
het is niet zo dat je de dingen daar echt voor spotprijzen vindt, maar ze hebben wel leuke koopjes. Ik vind de nieuwprijs van 4ff echt veel te hoog, dus ik koop altijd alles daar
Ik heb wat gekocht maar vooral voor ons en weinig voor de meiden. In 122/128 hing maar heel weinig.quote:
Paar leuke jurkjes voor mijn dochter, die zit gelukkig in maat 110/116. Voor de beeldvorming, ze hebben 8 miljoen samples in de maten 74/80, 110/116 en S voor de volwassenen. In alle andere maten hangen ongeveer 200 stukken totaalquote:
Kwaliteit is op zich wel okee, maar ik vind het wel breed en kort vallen, zit ook geen stretch in (althans niet in de rompers en pakjes die ik ervan heb gehad). Dus qua pasvorm heb je echt mooiere merken dan dit.quote:Op maandag 25 november 2019 14:12 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met de kleding van Fresk? En dan met name de boxpakjes? Hoe is de kwaliteit en voelen ze aan?
Haha goed om te weten! Alleen dr heen als een van de twee in die maten zit dusquote:Op maandag 25 november 2019 17:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Paar leuke jurkjes voor mijn dochter, die zit gelukkig in maat 110/116. Voor de beeldvorming, ze hebben 8 miljoen samples in de maten 74/80, 110/116 en S voor de volwassenen. In alle andere maten hangen ongeveer 200 stukken totaal
Super dank je! Tips voor merken waar ik eens in moet duiken?quote:Op maandag 25 november 2019 19:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Kwaliteit is op zich wel okee, maar ik vind het wel breed en kort vallen, zit ook geen stretch in (althans niet in de rompers en pakjes die ik ervan heb gehad). Dus qua pasvorm heb je echt mooiere merken dan dit.
ZZ had er een boxpakje van met een erg mooi printje, het was mijn favoriete kledingstuk voor haar toen ze in die maat zat.quote:Op maandag 25 november 2019 14:12 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met de kleding van Fresk? En dan met name de boxpakjes? Hoe is de kwaliteit en voelen ze aan?
Shit, ik twijfelde nog of ik zou gaan, had het wel gedaan als ik wist dat 110/116 en 74-80 de sample maten warenquote:Op maandag 25 november 2019 17:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Paar leuke jurkjes voor mijn dochter, die zit gelukkig in maat 110/116. Voor de beeldvorming, ze hebben 8 miljoen samples in de maten 74/80, 110/116 en S voor de volwassenen. In alle andere maten hangen ongeveer 200 stukken totaal
Is Noeser niet failliet?quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Shit, ik twijfelde nog of ik zou gaan, had het wel gedaan als ik wist dat 110/116 en 74-80 de sample maten waren![]()
Ynske, het is niet echt vergelijkbaar met Fresk, maar de merken die ik graag koop/kocht voor mijn laatste baby en waarvan ik de pasvorm mooi vind:
N0eser
CarlijnQ
Kidscase
Kik*kid
4funkyflavours
Katvig
Baba babywear
Zitten wel dure dingen tussen hoor, ik kocht ook niet alles nieuw.
Volgens mij staan ze in de lidl-shop.nlquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:07 schreef TolstoiFan het volgende:
Weet iemand of Lidl nog die skipakken voor kinderen krijgt? Of zijn die al geweest en is het weer eens langs me heen gegaan?
Vorig jaar erg veel plezier gehad van het lekkere warme skipakje.
Dat is echt weird. Vorige week keek ik op de lidl-shop en kon ik alleen de meisjes winteroveralls vinden. Vond het al zo raar dat er geen jongensvariant was. Nu kan ik die dus wel vindenquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze in de lidl-shop.nl
Yes, dat zijn de fijnste, want antislip all overquote:Op maandag 2 december 2019 11:31 schreef exode het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Ewers antislipsokken voor een dreumes? Ik wil een set kopen voor Juul voor thuis en op het KDV. Sloffen van elk merk vindt zij echt vreselijk. Ze wilt alleen blote voeten, sokken of haar schoenen (Bunnies en Falcotta) aan.
De smalle spijkerbroeken van Hema zitten hier soms goed (vanaf maat 98, welke maat heeft ze?). Wel goed de broeken op elkaar leggen en kijken welke het smalste is. Die heet namelijk niet altijd skinny, en de lengtematen willen ook nogal eens wisselen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:14 schreef Arja het volgende:
Iemand een spijkerbroektip voor een peuter van 3 waar werkelijk elke broek bij afzakt? Ze heeft platte billen, denk dat het daaraan ligt en een riem wil ze niet. H&m, zeeman en terstal al geprobeerd
Geen idee welke maat ze nu heeft maar ik haal de broeken voor Twix momenteel bij de We.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:14 schreef Arja het volgende:
Iemand een spijkerbroektip voor een peuter van 3 waar werkelijk elke broek bij afzakt? Ze heeft platte billen, denk dat het daaraan ligt en een riem wil ze niet. H&m, zeeman en terstal al geprobeerd
Oh, en ik nam een tijdje terug ook een aantal broeken over van Kyara van Vertbaudet. De broeken zijn model slim hip - narrow cut. Die vallen dus zo smal dat ze eigenlijk iets te strak zijn voor mijn spriet bij wie alles afzakt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:14 schreef Arja het volgende:
"Jongens" broeken kun je toch ook een meisje aantrekken? Ze verschillen tot hun tiende nog niet zo veel van vorm volgens mijquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:19 schreef Malteser het volgende:
[..]
Geen idee welke maat ze nu heeft maar ik haal de broeken voor Twix momenteel bij de We.
Ze hebben bij de jongens:
Skinny
Super skinny
Ultra skinny
Ultra super skinny
En met de laatstgenoemde hebben we eindelijk een broek gevonden die echt aansluit en niet afzakt en die we ook niet als een pofbroek hoeven in te snoeren.
Wellicht hebben ze zoiets ook bij de meisjes?
En andersom wat mij betreft ook. Hier een jongen van bijna 7 die in meisjesskinny's van de Hema loopt. Zolang er geen hartjes en roze op zitten vindt ie het prima. Ze zijn namelijk stretchy, en zakken niet af, dus ideaal voor buitenspelen aldus J.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:44 schreef SQ het volgende:
[..]
"Jongens" broeken kun je toch ook een meisje aantrekken? Ze verschillen tot hun tiende nog niet zo veel van vorm volgens mij
Idd! Dankzij de dapper snappers past S veel meer broeken. En ik heb zelf ook de volwassen variant, veel fijner dan gewone riemen vind ikquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:47 schreef mousemicky het volgende:
[..]
De smalle spijkerbroeken van Hema zitten hier soms goed (vanaf maat 98, welke maat heeft ze?). Wel goed de broeken op elkaar leggen en kijken welke het smalste is. Die heet namelijk niet altijd skinny, en de lengtematen willen ook nogal eens wisselen.
Next heeft ook smallere modellen.
En verder: dapper snappers. Mijn redding voor afzakkende broeken. Zijn een soort elastische halve riempjes.
Helemaal waar. Daarom liggen er ook meisjesbroeken in de kast bij Twix. Mij boeit het namelijk niets van welke afdeling het komt. Maar niet iedereen denkt er aan om bij jongens te kijken als je meisjes hebt en andersom.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:44 schreef SQ het volgende:
[..]
"Jongens" broeken kun je toch ook een meisje aantrekken? Ze verschillen tot hun tiende nog niet zo veel van vorm volgens mij
Topquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:52 schreef Aure het volgende:
Bergstein met korting bij Bever voor de liefhebber:
https://www.bever.nl/p/be(...)004.html?colour=2296
Haha ik was al even verder aan t kijken en zag overal n beetje dezelfde prijsquote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef Aure het volgende:
Ik geloof dat de korting inmiddels voorbij is
Zit het niet in je spam toevallig?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand hoe de mom jeans vallen bij next?
Ok heb al andere broeken besteld bij nextIk krijg alleen geen bevestigingsmailtje met de bestelling van ze. Is dat normaal dat dit eventjes duurt?
Ik heb 'm!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zit het niet in je spam toevallig?
Ik bestel next vaak bij Zalando, dus ik weet niet meer zo goed of next misschien alleen mailt als het verzonden is. Zijn meer winkels die dat doen.
Mothercare is failliet inderdaad. Boots gaat de verkoop overnemen van oa Little Bird.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:52 schreef Burdie het volgende:
Mothercare is er mee gestopt.
Hopelijk komt er een ander distributiekanaal voor de Little Bird kleertjes!
Dank je, ik kon het nergens vinden. Hopelijk levert Boots wel aan Nederland.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:04 schreef Malteser het volgende:
[..]
Mothercare is failliet inderdaad. Boots gaat de verkoop overnemen van oa Little Bird.
[ afbeelding ]
We kunnen sowieso gezamenlijk orderen zoals we vaker met Mw Cactus doen, ik heb familie in UK.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dank je, ik kon het nergens vinden. Hopelijk levert Boots wel aan Nederland.
Groeit die binnenkort weer uit wat kleding toevalligquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:15 schreef Kyara het volgende:
Met grotere maten wil ik ook wel aansluiten danMijn grote draagt het nog steeds heel graag.
Je weet me te vindenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:25 schreef Kyara het volgende:
hahaha, ik heb volgens mij wel weer een stapeltje ja. Eerst even alle verjaardagen doorkomen.
Ja! Ik hield het nieuws ook al in de gaten en hoop op Boots.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:30 schreef Malteser het volgende:
[..]
We kunnen sowieso gezamenlijk orderen zoals we vaker met Mw Cactus doen, ik heb familie in UK.
Hebben ze ooit groter dan 7-8 years gehad dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:15 schreef Kyara het volgende:
Met grotere maten wil ik ook wel aansluiten danMijn grote draagt het nog steeds heel graag.
Nee, maar ze hebben ook een tijd gehad dat ze maar tot 5/6 gingen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Hebben ze ooit groter dan 7-8 years gehad dan?
heb je inmiddels al antwoord op je vraag? Ik heb hier namelijk ook nog tig paar Teva's liggenquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:17 schreef Hupje het volgende:
Ik wil sandalen gaan verkopen, maar in de Teva's die ik heb staat geen schoenmaat. De zool is 17 cm. Ik kom er niet uit welke maat dat dan is. Ik gok iets van 24, kan dat kloppen?
Het is idd een extra lang model, waar ze dus een paar cm extra aangemaakt hebben tov de gewone superskinny. Had eerst maat 122 besteld, maar die is echt nog veel te lang, dus ligt te wachten tot zoonloef wat langer is.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:10 schreef Kyara het volgende:
Valt die dan zo lang? Ze hadden wel een keer een superskinny met extra lange pijpen.
Ik denk dat ik M maar een keer meesleep naar de WE. Gewoon in de winkel passen.
Ze hebben bij WE in het ‘skinny’ segment het volgende:quote:Op zondag 23 februari 2020 20:25 schreef Kyara het volgende:
Help! Ik wil bij de WE spijkerbroeken kopen voor mijn nogal smalle oudste. Ik hoor namelijk vaak dat dat ook smalle broeken zijn. Nu zie ik op de website de ultra skinny en de super skinny. Het is voor mij vooral belangrijk dat de broek in de taille smal is, bij de benen ook wel maar vooral bij de taille. Welk model kan ik dan het beste nemen?
Ik koop de mijne meestal bij Ter Stal of Wibra maar je zoekt we hele specifieke kleuren. Welke maat zoek je? Misschien heb ik nog wel een bordeaux voor je.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heeft iemand nog een ideetje waar ik effen shirtjes met een lange mouw kan kopen? Ik ben zojuist bekant overal geweest... C&A, Primark, Hema, Zeeman, H&M kids, Zara... Gewoon nergens de kleuren die ik zoek, bordeaux en (donker) bruin :/
Eigenlijk zag ik haast geen enkele kleur. Alleen donkerblauw en grijs kwamen soms voorbij... Ik zoek maat 128.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik koop de mijne meestal bij Ter Stal of Wibra maar je zoekt we hele specifieke kleuren. Welke maat zoek je? Misschien heb ik nog wel een bordeaux voor je.
Misschien zoeken op tuniekjes?quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:29 schreef Cathmar het volgende:
Mijn bijna 10 jarige fashionista is na de crop top fase nu ineens in de 'alles moet langgg' modus. Lange shirts zoek ik dus. Naar niet breed, dus wel in haar maat. Het moet over de billen. Als iemand zoiets ergens ziet...
Ik gebruik(te) de regenbroek/overalls van Lidl. Wel gevoerd, maar niet heel dik, en fijn waterdicht.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:18 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met de overalls van ielm? Zoonlief loopt nog niet, maar vindt buitenspelen geweldig. Nu laat ik 'm in een skipak kruipen, maar straks is het daar te warm voor. Is dit dan een goede tussenstap tussen skipak en alleen een gewone broek?
Tips voor een andere overall/buitenspeelpak zijn ook welkom
Ik zal google translate eens laten zoeken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:38 schreef SQ het volgende:
Long shirts of big shirts heten die toch gewoon?
Ja, zijn awesome, en in de sale (die ze volgens mij altijd wel hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:18 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met de overalls van ielm? Zoonlief loopt nog niet, maar vindt buitenspelen geweldig. Nu laat ik 'm in een skipak kruipen, maar straks is het daar te warm voor. Is dit dan een goede tussenstap tussen skipak en alleen een gewone broek?
Ik ben dol op deze pakken. Wij gaan iedere dag naar buiten en hierin blijft hij verder redelijk schoon. Je kan het pak makkelijk in de wasmachine gooien.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:18 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Die heb ik voor dochter, maar vind die nog erg dik. Kan haast door als skibroek. En ik zoek dus juist iets voor iets warmere temperaturen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:11 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik gebruik(te) de regenbroek/overalls van Lidl. Wel gevoerd, maar niet heel dik, en fijn waterdicht.
Fijn, klinkt goed, zeker ook dat ze langer mee gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ja, zijn awesome, en in de sale (die ze volgens mij altijd wel hebben) prima te betalen. En ze gaan ruim twee maten mee.
Ze zijn niet perse heel dik maar wel perfect waterdicht en over een broek/trui prima in de herfst of lente. Fijn voor op t strand, in het bos of om in de plassen te stampen
![]()
Wat tof! Goede deal inderdaad. Helaas durf ik 86-92 voor mijn jongste niet meer aan, hij zit nu goed in 92 maar de vraag is hoe lang nog.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:12 schreef Zo-is-dat het volgende:
https://www.4funkyflavours.eu/nl/blog/surprise-box
Misschien een leuke thuis-shop-tip: een surprise box van 4FF, 15 euro, waarde minimaal 75 euro en gratis verzenden![]()
Er komt er hier heen naar toe in maat 62-68 (het zijn alleen baby maatje helaas)
Ik ben benieuwd!
Hier hetzelfde, het valt best smal en en zeker niet groot. Jammer dat ze het niet voor de grotere maten hebben ja!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:45 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Wat tof! Goede deal inderdaad. Helaas durf ik 86-92 voor mijn jongste niet meer aan, hij zit nu goed in 92 maar de vraag is hoe lang nog.
Nu surprise boxen 98-104quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:45 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Wat tof! Goede deal inderdaad. Helaas durf ik 86-92 voor mijn jongste niet meer aan, hij zit nu goed in 92 maar de vraag is hoe lang nog.
Wat leuk! Alleen jammer dat het niet unisex is, voorlopig kan ik dus nog niet bestellenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:12 schreef Zo-is-dat het volgende:
https://www.4funkyflavours.eu/nl/blog/surprise-box
Misschien een leuke thuis-shop-tip: een surprise box van 4FF, 15 euro, waarde minimaal 75 euro en gratis verzenden![]()
Er komt er hier heen naar toe in maat 62-68 (het zijn alleen baby maatje helaas)
Ik ben benieuwd!
Jawel joh, je doet d’r gewoon twee, zie je tegen die tijd wel aan wie je de overgebleven box slijtquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat leuk! Alleen jammer dat het niet unisex is, voorlopig kan ik dus nog niet bestellen
Hoezee! Ben benieuwd! (Als t niet elke keer mis ging met die foto’s uploaden zou ik de mijne dr wel al op hebben gezetquote:Op zaterdag 28 maart 2020 07:01 schreef lunapuella het volgende:
Ha, 98 jongens is alweer uitverkocht, maar er komen wel 2 boxen voor mij hiernaartoe
Ja hooo, wel zeggen welke printjesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:11 schreef Bottoms_up het volgende:
Hier in totaal 4 boxen besteld. 1 in de huidige maat en 3 in de maat groter. Ik kende het merk nog niet maar ik ben er erg blij mee. 1 shirt dubbel en maar 1 stuk dat niet echt onze smaak is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Box 2 (74-80)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Box 3 (74-80)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Box 4 (74-80)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: