Geen idee welke maat ze nu heeft maar ik haal de broeken voor Twix momenteel bij de We.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:14 schreef Arja het volgende:
Iemand een spijkerbroektip voor een peuter van 3 waar werkelijk elke broek bij afzakt? Ze heeft platte billen, denk dat het daaraan ligt en een riem wil ze niet. H&m, zeeman en terstal al geprobeerd
Oh, en ik nam een tijdje terug ook een aantal broeken over van Kyara van Vertbaudet. De broeken zijn model slim hip - narrow cut. Die vallen dus zo smal dat ze eigenlijk iets te strak zijn voor mijn spriet bij wie alles afzakt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:14 schreef Arja het volgende:
Iemand een spijkerbroektip voor een peuter van 3 waar werkelijk elke broek bij afzakt? Ze heeft platte billen, denk dat het daaraan ligt en een riem wil ze niet. H&m, zeeman en terstal al geprobeerd
"Jongens" broeken kun je toch ook een meisje aantrekken? Ze verschillen tot hun tiende nog niet zo veel van vorm volgens mijquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:19 schreef Malteser het volgende:
[..]
Geen idee welke maat ze nu heeft maar ik haal de broeken voor Twix momenteel bij de We.
Ze hebben bij de jongens:
Skinny
Super skinny
Ultra skinny
Ultra super skinny
En met de laatstgenoemde hebben we eindelijk een broek gevonden die echt aansluit en niet afzakt en die we ook niet als een pofbroek hoeven in te snoeren.
Wellicht hebben ze zoiets ook bij de meisjes?
En andersom wat mij betreft ook. Hier een jongen van bijna 7 die in meisjesskinny's van de Hema loopt. Zolang er geen hartjes en roze op zitten vindt ie het prima. Ze zijn namelijk stretchy, en zakken niet af, dus ideaal voor buitenspelen aldus J.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:44 schreef SQ het volgende:
[..]
"Jongens" broeken kun je toch ook een meisje aantrekken? Ze verschillen tot hun tiende nog niet zo veel van vorm volgens mij
Idd! Dankzij de dapper snappers past S veel meer broeken. En ik heb zelf ook de volwassen variant, veel fijner dan gewone riemen vind ikquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:47 schreef mousemicky het volgende:
[..]
De smalle spijkerbroeken van Hema zitten hier soms goed (vanaf maat 98, welke maat heeft ze?). Wel goed de broeken op elkaar leggen en kijken welke het smalste is. Die heet namelijk niet altijd skinny, en de lengtematen willen ook nogal eens wisselen.
Next heeft ook smallere modellen.
En verder: dapper snappers. Mijn redding voor afzakkende broeken. Zijn een soort elastische halve riempjes.
Helemaal waar. Daarom liggen er ook meisjesbroeken in de kast bij Twix. Mij boeit het namelijk niets van welke afdeling het komt. Maar niet iedereen denkt er aan om bij jongens te kijken als je meisjes hebt en andersom.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:44 schreef SQ het volgende:
[..]
"Jongens" broeken kun je toch ook een meisje aantrekken? Ze verschillen tot hun tiende nog niet zo veel van vorm volgens mij
Topquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:52 schreef Aure het volgende:
Bergstein met korting bij Bever voor de liefhebber:
https://www.bever.nl/p/be(...)004.html?colour=2296
Haha ik was al even verder aan t kijken en zag overal n beetje dezelfde prijsquote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef Aure het volgende:
Ik geloof dat de korting inmiddels voorbij is
Zit het niet in je spam toevallig?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand hoe de mom jeans vallen bij next?
Ok heb al andere broeken besteld bij nextIk krijg alleen geen bevestigingsmailtje met de bestelling van ze. Is dat normaal dat dit eventjes duurt?
Ik heb 'm!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zit het niet in je spam toevallig?
Ik bestel next vaak bij Zalando, dus ik weet niet meer zo goed of next misschien alleen mailt als het verzonden is. Zijn meer winkels die dat doen.
Mothercare is failliet inderdaad. Boots gaat de verkoop overnemen van oa Little Bird.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:52 schreef Burdie het volgende:
Mothercare is er mee gestopt.
Hopelijk komt er een ander distributiekanaal voor de Little Bird kleertjes!
Dank je, ik kon het nergens vinden. Hopelijk levert Boots wel aan Nederland.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:04 schreef Malteser het volgende:
[..]
Mothercare is failliet inderdaad. Boots gaat de verkoop overnemen van oa Little Bird.
[ afbeelding ]
We kunnen sowieso gezamenlijk orderen zoals we vaker met Mw Cactus doen, ik heb familie in UK.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dank je, ik kon het nergens vinden. Hopelijk levert Boots wel aan Nederland.
Groeit die binnenkort weer uit wat kleding toevalligquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:15 schreef Kyara het volgende:
Met grotere maten wil ik ook wel aansluiten danMijn grote draagt het nog steeds heel graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |