Ik heb wat gekocht maar vooral voor ons en weinig voor de meiden. In 122/128 hing maar heel weinig.quote:
Paar leuke jurkjes voor mijn dochter, die zit gelukkig in maat 110/116. Voor de beeldvorming, ze hebben 8 miljoen samples in de maten 74/80, 110/116 en S voor de volwassenen. In alle andere maten hangen ongeveer 200 stukken totaalquote:
Kwaliteit is op zich wel okee, maar ik vind het wel breed en kort vallen, zit ook geen stretch in (althans niet in de rompers en pakjes die ik ervan heb gehad). Dus qua pasvorm heb je echt mooiere merken dan dit.quote:Op maandag 25 november 2019 14:12 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met de kleding van Fresk? En dan met name de boxpakjes? Hoe is de kwaliteit en voelen ze aan?
Haha goed om te weten! Alleen dr heen als een van de twee in die maten zit dusquote:Op maandag 25 november 2019 17:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Paar leuke jurkjes voor mijn dochter, die zit gelukkig in maat 110/116. Voor de beeldvorming, ze hebben 8 miljoen samples in de maten 74/80, 110/116 en S voor de volwassenen. In alle andere maten hangen ongeveer 200 stukken totaal
Super dank je! Tips voor merken waar ik eens in moet duiken?quote:Op maandag 25 november 2019 19:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Kwaliteit is op zich wel okee, maar ik vind het wel breed en kort vallen, zit ook geen stretch in (althans niet in de rompers en pakjes die ik ervan heb gehad). Dus qua pasvorm heb je echt mooiere merken dan dit.
ZZ had er een boxpakje van met een erg mooi printje, het was mijn favoriete kledingstuk voor haar toen ze in die maat zat.quote:Op maandag 25 november 2019 14:12 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met de kleding van Fresk? En dan met name de boxpakjes? Hoe is de kwaliteit en voelen ze aan?
Shit, ik twijfelde nog of ik zou gaan, had het wel gedaan als ik wist dat 110/116 en 74-80 de sample maten warenquote:Op maandag 25 november 2019 17:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Paar leuke jurkjes voor mijn dochter, die zit gelukkig in maat 110/116. Voor de beeldvorming, ze hebben 8 miljoen samples in de maten 74/80, 110/116 en S voor de volwassenen. In alle andere maten hangen ongeveer 200 stukken totaal
Is Noeser niet failliet?quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Shit, ik twijfelde nog of ik zou gaan, had het wel gedaan als ik wist dat 110/116 en 74-80 de sample maten waren![]()
Ynske, het is niet echt vergelijkbaar met Fresk, maar de merken die ik graag koop/kocht voor mijn laatste baby en waarvan ik de pasvorm mooi vind:
N0eser
CarlijnQ
Kidscase
Kik*kid
4funkyflavours
Katvig
Baba babywear
Zitten wel dure dingen tussen hoor, ik kocht ook niet alles nieuw.
Volgens mij staan ze in de lidl-shop.nlquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:07 schreef TolstoiFan het volgende:
Weet iemand of Lidl nog die skipakken voor kinderen krijgt? Of zijn die al geweest en is het weer eens langs me heen gegaan?
Vorig jaar erg veel plezier gehad van het lekkere warme skipakje.
Dat is echt weird. Vorige week keek ik op de lidl-shop en kon ik alleen de meisjes winteroveralls vinden. Vond het al zo raar dat er geen jongensvariant was. Nu kan ik die dus wel vindenquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze in de lidl-shop.nl
Yes, dat zijn de fijnste, want antislip all overquote:Op maandag 2 december 2019 11:31 schreef exode het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Ewers antislipsokken voor een dreumes? Ik wil een set kopen voor Juul voor thuis en op het KDV. Sloffen van elk merk vindt zij echt vreselijk. Ze wilt alleen blote voeten, sokken of haar schoenen (Bunnies en Falcotta) aan.
De smalle spijkerbroeken van Hema zitten hier soms goed (vanaf maat 98, welke maat heeft ze?). Wel goed de broeken op elkaar leggen en kijken welke het smalste is. Die heet namelijk niet altijd skinny, en de lengtematen willen ook nogal eens wisselen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:14 schreef Arja het volgende:
Iemand een spijkerbroektip voor een peuter van 3 waar werkelijk elke broek bij afzakt? Ze heeft platte billen, denk dat het daaraan ligt en een riem wil ze niet. H&m, zeeman en terstal al geprobeerd
Geen idee welke maat ze nu heeft maar ik haal de broeken voor Twix momenteel bij de We.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:14 schreef Arja het volgende:
Iemand een spijkerbroektip voor een peuter van 3 waar werkelijk elke broek bij afzakt? Ze heeft platte billen, denk dat het daaraan ligt en een riem wil ze niet. H&m, zeeman en terstal al geprobeerd
Oh, en ik nam een tijdje terug ook een aantal broeken over van Kyara van Vertbaudet. De broeken zijn model slim hip - narrow cut. Die vallen dus zo smal dat ze eigenlijk iets te strak zijn voor mijn spriet bij wie alles afzakt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:14 schreef Arja het volgende:
"Jongens" broeken kun je toch ook een meisje aantrekken? Ze verschillen tot hun tiende nog niet zo veel van vorm volgens mijquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:19 schreef Malteser het volgende:
[..]
Geen idee welke maat ze nu heeft maar ik haal de broeken voor Twix momenteel bij de We.
Ze hebben bij de jongens:
Skinny
Super skinny
Ultra skinny
Ultra super skinny
En met de laatstgenoemde hebben we eindelijk een broek gevonden die echt aansluit en niet afzakt en die we ook niet als een pofbroek hoeven in te snoeren.
Wellicht hebben ze zoiets ook bij de meisjes?
En andersom wat mij betreft ook. Hier een jongen van bijna 7 die in meisjesskinny's van de Hema loopt. Zolang er geen hartjes en roze op zitten vindt ie het prima. Ze zijn namelijk stretchy, en zakken niet af, dus ideaal voor buitenspelen aldus J.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:44 schreef SQ het volgende:
[..]
"Jongens" broeken kun je toch ook een meisje aantrekken? Ze verschillen tot hun tiende nog niet zo veel van vorm volgens mij
Idd! Dankzij de dapper snappers past S veel meer broeken. En ik heb zelf ook de volwassen variant, veel fijner dan gewone riemen vind ikquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:47 schreef mousemicky het volgende:
[..]
De smalle spijkerbroeken van Hema zitten hier soms goed (vanaf maat 98, welke maat heeft ze?). Wel goed de broeken op elkaar leggen en kijken welke het smalste is. Die heet namelijk niet altijd skinny, en de lengtematen willen ook nogal eens wisselen.
Next heeft ook smallere modellen.
En verder: dapper snappers. Mijn redding voor afzakkende broeken. Zijn een soort elastische halve riempjes.
Helemaal waar. Daarom liggen er ook meisjesbroeken in de kast bij Twix. Mij boeit het namelijk niets van welke afdeling het komt. Maar niet iedereen denkt er aan om bij jongens te kijken als je meisjes hebt en andersom.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:44 schreef SQ het volgende:
[..]
"Jongens" broeken kun je toch ook een meisje aantrekken? Ze verschillen tot hun tiende nog niet zo veel van vorm volgens mij
Topquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:52 schreef Aure het volgende:
Bergstein met korting bij Bever voor de liefhebber:
https://www.bever.nl/p/be(...)004.html?colour=2296
Haha ik was al even verder aan t kijken en zag overal n beetje dezelfde prijsquote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef Aure het volgende:
Ik geloof dat de korting inmiddels voorbij is
Zit het niet in je spam toevallig?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand hoe de mom jeans vallen bij next?
Ok heb al andere broeken besteld bij nextIk krijg alleen geen bevestigingsmailtje met de bestelling van ze. Is dat normaal dat dit eventjes duurt?
Ik heb 'm!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zit het niet in je spam toevallig?
Ik bestel next vaak bij Zalando, dus ik weet niet meer zo goed of next misschien alleen mailt als het verzonden is. Zijn meer winkels die dat doen.
Mothercare is failliet inderdaad. Boots gaat de verkoop overnemen van oa Little Bird.quote:Op donderdag 16 januari 2020 22:52 schreef Burdie het volgende:
Mothercare is er mee gestopt.
Hopelijk komt er een ander distributiekanaal voor de Little Bird kleertjes!
Dank je, ik kon het nergens vinden. Hopelijk levert Boots wel aan Nederland.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:04 schreef Malteser het volgende:
[..]
Mothercare is failliet inderdaad. Boots gaat de verkoop overnemen van oa Little Bird.
[ afbeelding ]
We kunnen sowieso gezamenlijk orderen zoals we vaker met Mw Cactus doen, ik heb familie in UK.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dank je, ik kon het nergens vinden. Hopelijk levert Boots wel aan Nederland.
Groeit die binnenkort weer uit wat kleding toevalligquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:15 schreef Kyara het volgende:
Met grotere maten wil ik ook wel aansluiten danMijn grote draagt het nog steeds heel graag.
Je weet me te vindenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:25 schreef Kyara het volgende:
hahaha, ik heb volgens mij wel weer een stapeltje ja. Eerst even alle verjaardagen doorkomen.
Ja! Ik hield het nieuws ook al in de gaten en hoop op Boots.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:30 schreef Malteser het volgende:
[..]
We kunnen sowieso gezamenlijk orderen zoals we vaker met Mw Cactus doen, ik heb familie in UK.
Hebben ze ooit groter dan 7-8 years gehad dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:15 schreef Kyara het volgende:
Met grotere maten wil ik ook wel aansluiten danMijn grote draagt het nog steeds heel graag.
Nee, maar ze hebben ook een tijd gehad dat ze maar tot 5/6 gingen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Hebben ze ooit groter dan 7-8 years gehad dan?
heb je inmiddels al antwoord op je vraag? Ik heb hier namelijk ook nog tig paar Teva's liggenquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:17 schreef Hupje het volgende:
Ik wil sandalen gaan verkopen, maar in de Teva's die ik heb staat geen schoenmaat. De zool is 17 cm. Ik kom er niet uit welke maat dat dan is. Ik gok iets van 24, kan dat kloppen?
Het is idd een extra lang model, waar ze dus een paar cm extra aangemaakt hebben tov de gewone superskinny. Had eerst maat 122 besteld, maar die is echt nog veel te lang, dus ligt te wachten tot zoonloef wat langer is.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:10 schreef Kyara het volgende:
Valt die dan zo lang? Ze hadden wel een keer een superskinny met extra lange pijpen.
Ik denk dat ik M maar een keer meesleep naar de WE. Gewoon in de winkel passen.
Ze hebben bij WE in het ‘skinny’ segment het volgende:quote:Op zondag 23 februari 2020 20:25 schreef Kyara het volgende:
Help! Ik wil bij de WE spijkerbroeken kopen voor mijn nogal smalle oudste. Ik hoor namelijk vaak dat dat ook smalle broeken zijn. Nu zie ik op de website de ultra skinny en de super skinny. Het is voor mij vooral belangrijk dat de broek in de taille smal is, bij de benen ook wel maar vooral bij de taille. Welk model kan ik dan het beste nemen?
Ik koop de mijne meestal bij Ter Stal of Wibra maar je zoekt we hele specifieke kleuren. Welke maat zoek je? Misschien heb ik nog wel een bordeaux voor je.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heeft iemand nog een ideetje waar ik effen shirtjes met een lange mouw kan kopen? Ik ben zojuist bekant overal geweest... C&A, Primark, Hema, Zeeman, H&M kids, Zara... Gewoon nergens de kleuren die ik zoek, bordeaux en (donker) bruin :/
Eigenlijk zag ik haast geen enkele kleur. Alleen donkerblauw en grijs kwamen soms voorbij... Ik zoek maat 128.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik koop de mijne meestal bij Ter Stal of Wibra maar je zoekt we hele specifieke kleuren. Welke maat zoek je? Misschien heb ik nog wel een bordeaux voor je.
Misschien zoeken op tuniekjes?quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:29 schreef Cathmar het volgende:
Mijn bijna 10 jarige fashionista is na de crop top fase nu ineens in de 'alles moet langgg' modus. Lange shirts zoek ik dus. Naar niet breed, dus wel in haar maat. Het moet over de billen. Als iemand zoiets ergens ziet...
Ik gebruik(te) de regenbroek/overalls van Lidl. Wel gevoerd, maar niet heel dik, en fijn waterdicht.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:18 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met de overalls van ielm? Zoonlief loopt nog niet, maar vindt buitenspelen geweldig. Nu laat ik 'm in een skipak kruipen, maar straks is het daar te warm voor. Is dit dan een goede tussenstap tussen skipak en alleen een gewone broek?
Tips voor een andere overall/buitenspeelpak zijn ook welkom
Ik zal google translate eens laten zoeken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:38 schreef SQ het volgende:
Long shirts of big shirts heten die toch gewoon?
Ja, zijn awesome, en in de sale (die ze volgens mij altijd wel hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:18 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met de overalls van ielm? Zoonlief loopt nog niet, maar vindt buitenspelen geweldig. Nu laat ik 'm in een skipak kruipen, maar straks is het daar te warm voor. Is dit dan een goede tussenstap tussen skipak en alleen een gewone broek?
Ik ben dol op deze pakken. Wij gaan iedere dag naar buiten en hierin blijft hij verder redelijk schoon. Je kan het pak makkelijk in de wasmachine gooien.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:18 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Die heb ik voor dochter, maar vind die nog erg dik. Kan haast door als skibroek. En ik zoek dus juist iets voor iets warmere temperaturen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:11 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik gebruik(te) de regenbroek/overalls van Lidl. Wel gevoerd, maar niet heel dik, en fijn waterdicht.
Fijn, klinkt goed, zeker ook dat ze langer mee gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ja, zijn awesome, en in de sale (die ze volgens mij altijd wel hebben) prima te betalen. En ze gaan ruim twee maten mee.
Ze zijn niet perse heel dik maar wel perfect waterdicht en over een broek/trui prima in de herfst of lente. Fijn voor op t strand, in het bos of om in de plassen te stampen
![]()
Wat tof! Goede deal inderdaad. Helaas durf ik 86-92 voor mijn jongste niet meer aan, hij zit nu goed in 92 maar de vraag is hoe lang nog.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:12 schreef Zo-is-dat het volgende:
https://www.4funkyflavours.eu/nl/blog/surprise-box
Misschien een leuke thuis-shop-tip: een surprise box van 4FF, 15 euro, waarde minimaal 75 euro en gratis verzenden![]()
Er komt er hier heen naar toe in maat 62-68 (het zijn alleen baby maatje helaas)
Ik ben benieuwd!
Hier hetzelfde, het valt best smal en en zeker niet groot. Jammer dat ze het niet voor de grotere maten hebben ja!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:45 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Wat tof! Goede deal inderdaad. Helaas durf ik 86-92 voor mijn jongste niet meer aan, hij zit nu goed in 92 maar de vraag is hoe lang nog.
Nu surprise boxen 98-104quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:45 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Wat tof! Goede deal inderdaad. Helaas durf ik 86-92 voor mijn jongste niet meer aan, hij zit nu goed in 92 maar de vraag is hoe lang nog.
Wat leuk! Alleen jammer dat het niet unisex is, voorlopig kan ik dus nog niet bestellenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:12 schreef Zo-is-dat het volgende:
https://www.4funkyflavours.eu/nl/blog/surprise-box
Misschien een leuke thuis-shop-tip: een surprise box van 4FF, 15 euro, waarde minimaal 75 euro en gratis verzenden![]()
Er komt er hier heen naar toe in maat 62-68 (het zijn alleen baby maatje helaas)
Ik ben benieuwd!
Jawel joh, je doet d’r gewoon twee, zie je tegen die tijd wel aan wie je de overgebleven box slijtquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat leuk! Alleen jammer dat het niet unisex is, voorlopig kan ik dus nog niet bestellen
Hoezee! Ben benieuwd! (Als t niet elke keer mis ging met die foto’s uploaden zou ik de mijne dr wel al op hebben gezetquote:Op zaterdag 28 maart 2020 07:01 schreef lunapuella het volgende:
Ha, 98 jongens is alweer uitverkocht, maar er komen wel 2 boxen voor mij hiernaartoe
Ja hooo, wel zeggen welke printjesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:11 schreef Bottoms_up het volgende:
Hier in totaal 4 boxen besteld. 1 in de huidige maat en 3 in de maat groter. Ik kende het merk nog niet maar ik ben er erg blij mee. 1 shirt dubbel en maar 1 stuk dat niet echt onze smaak is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Box 2 (74-80)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Box 3 (74-80)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Box 4 (74-80)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: