Misschien zoeken op tuniekjes?quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:29 schreef Cathmar het volgende:
Mijn bijna 10 jarige fashionista is na de crop top fase nu ineens in de 'alles moet langgg' modus. Lange shirts zoek ik dus. Naar niet breed, dus wel in haar maat. Het moet over de billen. Als iemand zoiets ergens ziet...
Ik gebruik(te) de regenbroek/overalls van Lidl. Wel gevoerd, maar niet heel dik, en fijn waterdicht.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:18 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met de overalls van ielm? Zoonlief loopt nog niet, maar vindt buitenspelen geweldig. Nu laat ik 'm in een skipak kruipen, maar straks is het daar te warm voor. Is dit dan een goede tussenstap tussen skipak en alleen een gewone broek?
Tips voor een andere overall/buitenspeelpak zijn ook welkom
Ik zal google translate eens laten zoeken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:38 schreef SQ het volgende:
Long shirts of big shirts heten die toch gewoon?
Ja, zijn awesome, en in de sale (die ze volgens mij altijd wel hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:18 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met de overalls van ielm? Zoonlief loopt nog niet, maar vindt buitenspelen geweldig. Nu laat ik 'm in een skipak kruipen, maar straks is het daar te warm voor. Is dit dan een goede tussenstap tussen skipak en alleen een gewone broek?
Ik ben dol op deze pakken. Wij gaan iedere dag naar buiten en hierin blijft hij verder redelijk schoon. Je kan het pak makkelijk in de wasmachine gooien.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:18 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Die heb ik voor dochter, maar vind die nog erg dik. Kan haast door als skibroek. En ik zoek dus juist iets voor iets warmere temperaturen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:11 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik gebruik(te) de regenbroek/overalls van Lidl. Wel gevoerd, maar niet heel dik, en fijn waterdicht.
Fijn, klinkt goed, zeker ook dat ze langer mee gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ja, zijn awesome, en in de sale (die ze volgens mij altijd wel hebben) prima te betalen. En ze gaan ruim twee maten mee.
Ze zijn niet perse heel dik maar wel perfect waterdicht en over een broek/trui prima in de herfst of lente. Fijn voor op t strand, in het bos of om in de plassen te stampen
![]()
Wat tof! Goede deal inderdaad. Helaas durf ik 86-92 voor mijn jongste niet meer aan, hij zit nu goed in 92 maar de vraag is hoe lang nog.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:12 schreef Zo-is-dat het volgende:
https://www.4funkyflavours.eu/nl/blog/surprise-box
Misschien een leuke thuis-shop-tip: een surprise box van 4FF, 15 euro, waarde minimaal 75 euro en gratis verzenden![]()
Er komt er hier heen naar toe in maat 62-68 (het zijn alleen baby maatje helaas)
Ik ben benieuwd!
Hier hetzelfde, het valt best smal en en zeker niet groot. Jammer dat ze het niet voor de grotere maten hebben ja!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:45 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Wat tof! Goede deal inderdaad. Helaas durf ik 86-92 voor mijn jongste niet meer aan, hij zit nu goed in 92 maar de vraag is hoe lang nog.
Nu surprise boxen 98-104quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:45 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Wat tof! Goede deal inderdaad. Helaas durf ik 86-92 voor mijn jongste niet meer aan, hij zit nu goed in 92 maar de vraag is hoe lang nog.
Wat leuk! Alleen jammer dat het niet unisex is, voorlopig kan ik dus nog niet bestellenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:12 schreef Zo-is-dat het volgende:
https://www.4funkyflavours.eu/nl/blog/surprise-box
Misschien een leuke thuis-shop-tip: een surprise box van 4FF, 15 euro, waarde minimaal 75 euro en gratis verzenden![]()
Er komt er hier heen naar toe in maat 62-68 (het zijn alleen baby maatje helaas)
Ik ben benieuwd!
Jawel joh, je doet d’r gewoon twee, zie je tegen die tijd wel aan wie je de overgebleven box slijtquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat leuk! Alleen jammer dat het niet unisex is, voorlopig kan ik dus nog niet bestellen
Hoezee! Ben benieuwd! (Als t niet elke keer mis ging met die foto’s uploaden zou ik de mijne dr wel al op hebben gezetquote:Op zaterdag 28 maart 2020 07:01 schreef lunapuella het volgende:
Ha, 98 jongens is alweer uitverkocht, maar er komen wel 2 boxen voor mij hiernaartoe
Ja hooo, wel zeggen welke printjesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:11 schreef Bottoms_up het volgende:
Hier in totaal 4 boxen besteld. 1 in de huidige maat en 3 in de maat groter. Ik kende het merk nog niet maar ik ben er erg blij mee. 1 shirt dubbel en maar 1 stuk dat niet echt onze smaak is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Box 2 (74-80)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Box 3 (74-80)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Box 4 (74-80)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: