Ik heb wat gekocht maar vooral voor ons en weinig voor de meiden. In 122/128 hing maar heel weinig.quote:
Paar leuke jurkjes voor mijn dochter, die zit gelukkig in maat 110/116. Voor de beeldvorming, ze hebben 8 miljoen samples in de maten 74/80, 110/116 en S voor de volwassenen. In alle andere maten hangen ongeveer 200 stukken totaalquote:
Kwaliteit is op zich wel okee, maar ik vind het wel breed en kort vallen, zit ook geen stretch in (althans niet in de rompers en pakjes die ik ervan heb gehad). Dus qua pasvorm heb je echt mooiere merken dan dit.quote:Op maandag 25 november 2019 14:12 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met de kleding van Fresk? En dan met name de boxpakjes? Hoe is de kwaliteit en voelen ze aan?
Haha goed om te weten! Alleen dr heen als een van de twee in die maten zit dusquote:Op maandag 25 november 2019 17:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Paar leuke jurkjes voor mijn dochter, die zit gelukkig in maat 110/116. Voor de beeldvorming, ze hebben 8 miljoen samples in de maten 74/80, 110/116 en S voor de volwassenen. In alle andere maten hangen ongeveer 200 stukken totaal
Super dank je! Tips voor merken waar ik eens in moet duiken?quote:Op maandag 25 november 2019 19:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Kwaliteit is op zich wel okee, maar ik vind het wel breed en kort vallen, zit ook geen stretch in (althans niet in de rompers en pakjes die ik ervan heb gehad). Dus qua pasvorm heb je echt mooiere merken dan dit.
ZZ had er een boxpakje van met een erg mooi printje, het was mijn favoriete kledingstuk voor haar toen ze in die maat zat.quote:Op maandag 25 november 2019 14:12 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met de kleding van Fresk? En dan met name de boxpakjes? Hoe is de kwaliteit en voelen ze aan?
Shit, ik twijfelde nog of ik zou gaan, had het wel gedaan als ik wist dat 110/116 en 74-80 de sample maten warenquote:Op maandag 25 november 2019 17:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Paar leuke jurkjes voor mijn dochter, die zit gelukkig in maat 110/116. Voor de beeldvorming, ze hebben 8 miljoen samples in de maten 74/80, 110/116 en S voor de volwassenen. In alle andere maten hangen ongeveer 200 stukken totaal
Is Noeser niet failliet?quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Shit, ik twijfelde nog of ik zou gaan, had het wel gedaan als ik wist dat 110/116 en 74-80 de sample maten waren![]()
Ynske, het is niet echt vergelijkbaar met Fresk, maar de merken die ik graag koop/kocht voor mijn laatste baby en waarvan ik de pasvorm mooi vind:
N0eser
CarlijnQ
Kidscase
Kik*kid
4funkyflavours
Katvig
Baba babywear
Zitten wel dure dingen tussen hoor, ik kocht ook niet alles nieuw.
Volgens mij staan ze in de lidl-shop.nlquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:07 schreef TolstoiFan het volgende:
Weet iemand of Lidl nog die skipakken voor kinderen krijgt? Of zijn die al geweest en is het weer eens langs me heen gegaan?
Vorig jaar erg veel plezier gehad van het lekkere warme skipakje.
Dat is echt weird. Vorige week keek ik op de lidl-shop en kon ik alleen de meisjes winteroveralls vinden. Vond het al zo raar dat er geen jongensvariant was. Nu kan ik die dus wel vindenquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze in de lidl-shop.nl
Yes, dat zijn de fijnste, want antislip all overquote:Op maandag 2 december 2019 11:31 schreef exode het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Ewers antislipsokken voor een dreumes? Ik wil een set kopen voor Juul voor thuis en op het KDV. Sloffen van elk merk vindt zij echt vreselijk. Ze wilt alleen blote voeten, sokken of haar schoenen (Bunnies en Falcotta) aan.
De smalle spijkerbroeken van Hema zitten hier soms goed (vanaf maat 98, welke maat heeft ze?). Wel goed de broeken op elkaar leggen en kijken welke het smalste is. Die heet namelijk niet altijd skinny, en de lengtematen willen ook nogal eens wisselen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:14 schreef Arja het volgende:
Iemand een spijkerbroektip voor een peuter van 3 waar werkelijk elke broek bij afzakt? Ze heeft platte billen, denk dat het daaraan ligt en een riem wil ze niet. H&m, zeeman en terstal al geprobeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |