abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189157382
Mensen, leg mij eens iets uit? Waarom verkopen winkels jumpsuits en tuinbroekjes voor baby's zonder knoopjes bij de beentjes?

Ik heb bij de Zara een schattig tuinbroekje gekocht in maat 68. Maar als ik een luier wil verschonen moet ik 'm helemaal uit doen. Niemand wordt daar toch blij van? Of zie ik iets over het hoofd?
  zaterdag 28 september 2019 @ 12:39:57 #102
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_189157816
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:10 schreef BobbyMcGee het volgende:
Mensen, leg mij eens iets uit? Waarom verkopen winkels jumpsuits en tuinbroekjes voor baby's zonder knoopjes bij de beentjes?

Ik heb bij de Zara een schattig tuinbroekje gekocht in maat 68. Maar als ik een luier wil verschonen moet ik 'm helemaal uit doen. Niemand wordt daar toch blij van? Of zie ik iets over het hoofd?
Als je baby nog niet echt kan staan is het wel lastig ja, maar ik vond het vanaf maatje 80 alleen maar handig, want als er nu knoopjes zitten schieten ze vaak open door dikke spekbenen.
  zaterdag 28 september 2019 @ 12:41:01 #103
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_189157828
Het is trouwens glamour day, veel winkels geven 20% korting vandaag/dit weekend.
Zoals H&M :9
pi_189157995
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 14:02 schreef Aure het volgende:
Misschien is het eerder al gezegd maar Carlijn organiseert met bonbonblue een stock & sample sale op 5 en 6 oktober in Rotterdam O+

En er zitten hier inmiddels best wat CarlijnQ liefhebbers geloof ik :P ik ga zelf op zaterdag even langs om Jip zijn kast te vullen :+
Zaterdag komen Peacefull, Bellefleur en ik ook even neuzen. Kunnen we er een minimeet van maken ;)
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_189158274
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:55 schreef Wolken het volgende:

[..]

Zaterdag komen Peacefull, Bellefleur en ik ook even neuzen. Kunnen we er een minimeet van maken ;)
Leuk! Maar ik ga wel al vroeg :D Wat zijn jullie plannen?
pi_189158447
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:14 schreef Aure het volgende:

[..]

Leuk! Maar ik ga wel al vroeg :D Wat zijn jullie plannen?
Wij staan trappelend voor de deur op het moment dat ze open gaan B-)
pi_189158634
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:25 schreef Wolken het volgende:

[..]

^O^
  zaterdag 28 september 2019 @ 13:42:26 #108
327807 Mariposas
יה&#14
pi_189158656
Ik ga misschien ook!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_189158710
Kapitein en ik misschien ook :o :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_189158720
Minimeet *O*
  zaterdag 28 september 2019 @ 19:04:41 #111
327807 Mariposas
יה&#14
pi_189162918
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:10 schreef BobbyMcGee het volgende:

Klopt, zijn heel onhandig, dir van Zara heb ik retour gestuurd. Vind trouwens een nadeel van die salopettes dat ze vaak knoopjes op de rug hebben, lijkt me helemaal niet fijn voor een baby die nog veel op z’n rug ligt. De salopettes die ik had gekocht zijn dus amper gedragen. ;(
Die pakjes van Carlijnq hebben ook al zo onhandig drukknoopjes op de rug. Geef gewoon drukknoopjes bij de beentjes.
En ain’t nobody got time voor knoopjes met knoopsgat. :{w
pi_189162974
Ik heb juist het liefst drukknopen op de rug zoals bij die van CarlijnQ. Met name in de winter, want het lijkt mij anders zo koud bij de beentjes! En het staat mooier vind ik. Bij summersuits maakt het me niet uit trouwens, dan mogen ze best bij de beentjes zitten.
pi_189164153
Gezellig! *O* Wereldreis voor @Peacefulll en mij :')
pi_189164310
Haha ja respect dat jullie helemaal hier heen komen :D
pi_189166689
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:25 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ja hallo, ik wil uitslapen :')
pi_189166719
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:36 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Gezellig! *O* Wereldreis voor @:Peacefulll en mij :')
Haha wij gaan eindelijk eens de beschaving opzoeken :D

Zeg, waar in Rotterdam is het eigenlijk?
pi_189166935
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 22:37 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Haha wij gaan eindelijk eens de beschaving opzoeken :D

Zeg, waar in Rotterdam is het eigenlijk?
Spangen is dat geloof ik :Y flink stuk buiten t centrum iig (al kan je er vanaf daar wel makkelijk met de metro naartoe)
pi_189168048
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 22:48 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Spangen is dat geloof ik :Y flink stuk buiten t centrum iig (al kan je er vanaf daar wel makkelijk met de metro naartoe)
Oh nice! Ik zie dat het 750 meter lopen is vanaf mijn ouders. Combinatiebezoek it is :7

Helaas Peacefull, Spangen is nou niet het toonvoorbeeld van beschaving :+
pi_189170127
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 23:54 schreef Skittles het volgende:

[..]

Oh nice! Ik zie dat het 750 meter lopen is vanaf mijn ouders. Combinatiebezoek it is :7

:D
pi_189170162
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 23:54 schreef Skittles het volgende:

[..]

Zit er in de buurt wel ergens een leuk cafeetje waar we na afloop kunnen naborrelen?
pi_189170230
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 08:26 schreef Wolken het volgende:

[..]

Zit er in de buurt wel ergens een leuk cafeetje waar we na afloop kunnen naborrelen?
Het zit op een industrieterrein :P dus echt knus en op loopafstand is er niks. Het dichstbijzijnde is denk ik Weelde
https://www.weelderotterdam.nl/

Misschien even verder in dm/appgroepje O-)?
pi_189170570
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189172669
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 08:41 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Het zit op een industrieterrein :P dus echt knus en op loopafstand is er niks. Het dichstbijzijnde is denk ik Weelde
https://www.weelderotterdam.nl/

Misschien even verder in dm/appgroepje O-)?
DM telefoonnummers maar even voor appgroepje wie erin wil! :)
pi_189188418
Lidl heeft deze week weer regenkleding voor kinderen. Ik heb net voor zowel B als Juul broeken, jassen en laarzen besteld. Bevallen ek jaar goed. Er zijn al wel maten en kleuren uitverkocht.

/Einde advertentie ;)
pi_189232275
Hoe valt next-direct? Op maat of groter/kleiner?
pi_189232474
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:11 schreef BobbyMcGee het volgende:
Hoe valt next-direct? Op maat of groter/kleiner?
Als de grootste maat van de dubbele maten. Dus 74/80 = 80.
pi_189232495
Thanks! Dan heeft hij nu wat kleertjes op de groei. Mag ook wel want hij groeit als een malle :)
  woensdag 2 oktober 2019 @ 20:25:04 #128
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_189232533
Voor wie 4 funky flavours leuk, maar te duur vindt: nu de laatste dag van 10 funky days met hoge kortingen op eerdere collecties ^O^
pi_189285797
Wolken, skittles, peace, aure, fleur, wat hebben jullie bij carlijn gescoord vandaag O+?

Is het de moeite waard om morgen nog ffies te gaan?
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:05:24 #130
327807 Mariposas
יה&#14
pi_189285924
Ik ben ook geweest, maar ik vond het tegenvallen. Ze hadden niet super veel, en het was zo weg. Er hing alleen nog zomerkleding en jurkjes in de maten die ik zocht... was na een kwartier weg zonder iets te hebben gekocht.
pi_189286308
Het was nogal druk en iedereen pakte gewoon wat ie pakken kon ofzo zonder er echt naar te kijken. Dus er bleef niet zoveel over. Sowieso was er niet veel in de maten 74/80 en 86/92. Ik heb uiteindelijk 3 dingen voor Jip en iets voor mijn nichtje, maar ik had gehoopt op meer :P

Dus nouja, ik weet niet of het nog de moeite is.
pi_189286328
Op een foto die ze had gepost nog voordat het open ging zag ik allemaal leuke dingen. Maar toen ik 5 min nadat de deur open was naar binnen liep zag ik dat allemaal al niet meer hangen/liggen :')
pi_189286460
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 19:30 schreef Aure het volgende:
Op een foto die ze had gepost nog voordat het open ging zag ik allemaal leuke dingen. Maar toen ik 5 min nadat de deur open was naar binnen liep zag ik dat allemaal al niet meer hangen/liggen :')
Ik zag een filmpje van n soort invasie van mensen die tegelijkertijd naar binnen stroomde _O- toen zag je pas hoe klein het eigenijk was en was ik blij dat ik er niet tussen stond.
pi_189286510
Ik vind het altijd wel leuk om te zien wat mijn vriendin koopt voor de kinderen. Alleen soms is het aandoen wat lastiger en dat is jammer, maar ze zien er altijd wel heel netjes uit.
pi_189286852
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:25 schreef mousemicky het volgende:
Voor wie 4 funky flavours leuk, maar te duur vindt: nu de laatste dag van 10 funky days met hoge kortingen op eerdere collecties ^O^
Shit.. Mijn bankrekening :'(

Wel blij met de aanschaf! O+
1 trui van 4FF, twee pakjes van 4FF en maar 1 truitje van Carlijnq :'( Het was mega druk, en weinig aanbod in M's maat. Maar de lunch en meet met Wolken, Aure en Labellefleur was erg leuk O+
pi_189288908
Wat vinden jullie: zijn maillots voor 2 jarigen winter bestendig? Goed tegen de kou?
En welke merken zijn goed?
Zag dat Hema en H&M leuke heeft voor een fatsoenlijke prijs. :)
pi_189288993
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:35 schreef vencodark het volgende:
Wat vinden jullie: zijn maillots voor 2 jarigen winter bestendig? Goed tegen de kou?
Terstal heeft ze vaak ook voor leuk prijsje. Ik koop ze op de markt. En wij hebben en klein textielwinkeltje die elk jaar begin winter een uitverkoop houd :s)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:19:25 #138
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_189289679
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:35 schreef vencodark het volgende:
Mijn dochter draagt al vijf jaar het hele jaar door maillots, alleen op echt koude winterdagen geef ik de voorkeur aan een broek (evt met een maillot eronder ;))

Ik heb wel eens thermomaillots gehaald maar op veel Nederlandse herfst- en winterdagen volstaat een gewone maillot prima.

Goede merken: ik heb nauwelijks kwaliteitsverschil gezien tussen de maillots en wij gebruiken dus al vijf jaar van alles wat. Nou ja, misschien dat die van primark trouwens wat sneller gaten gekregen hebben op de naden. Maar ze draagt vooral hema, h&m, zeeman, 4ff, kiabi, allemaal prima. Als ze goed op hun knieën vallen is elk merk kapot.
pi_189289720
Dank voor de tips. Dan ga ik vd week eens een zooi aanschaffen voor bij haar jurkjes en rokjes. O+ O+
pi_189294730
Het was gisteren inderdaad druk en het ging niet heel chill. Maar ik stond geloof ik per toeval bij het juiste rek op een goed moment en heb nog wel wat kunnen vinden. En 3 hydrofieldoeken van 120x120 maar die staan niet op de foto. De lunch/mini meet was in ieder geval erg gezellig! *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189295365
Jaa goeie score Fleur! Jip heeft ook 3 van die items :P alleen past ie ze niet meer allemaal :+
pi_189310657
Wat is een goed merk slofjes voor een meisje van 15 maanden die vooral kruipt en wat losse stappen zet? Sloffen die niet zo snel uitgaan vooral. Het is voor thuis aangezien wij een vrij koude vloer hebben. Ik had van die pantoffels van Scapino gekocht maar daar wordt ze heel boos op. Die doet ze uit en gooit ze door de woonkamer heen...
We hebben ook van die slofjes van de Lidl maar die zijn te los en gaan dus na 2 keer kruipen vanzelf uit.

Voor B hadden we slofjes via Amazon gekocht, maar ik weet het merk niet meer...
pi_189310736
Ik ben fan van Hobea slofjes. Regelmatig met korting bij Limango.
pi_189311370
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 09:39 schreef exode het volgende:
Wat is een goed merk slofjes voor een meisje van 15 maanden die vooral kruipt en wat losse stappen zet? Sloffen die niet zo snel uitgaan vooral. Het is voor thuis aangezien wij een vrij koude vloer hebben. Ik had van die pantoffels van Scapino gekocht maar daar wordt ze heel boos op. Die doet ze uit en gooit ze door de woonkamer heen...
We hebben ook van die slofjes van de Lidl maar die zijn te los en gaan dus na 2 keer kruipen vanzelf uit.

Wij gebruiken van die slofsokken, hebben de vorm van (dikke) sokken maar dan met een zooltje. Ze zitten hoog dus ze vallen niet zomaar uit, zitten mooi aangesloten en zijn heerlijk warm. Ik heb ze vorig jaar volgens mij bij de Hema gekocht, mijn peuter zweert erbij :)
  maandag 7 oktober 2019 @ 11:35:25 #145
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_189312069
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 09:39 schreef exode het volgende:

Afschuwelijk (en een merk kun je het niet noemen :+) maar dit werkt goed bij Ollie die verder werkelijk ALLES uit doet. Action.

Ik doe even een link want ik heb tegenwoordig altijd ruzie met plaatjes posten.

https://images.app.goo.gl/k6SxHm6fPbsw8NV4A
pi_189312097
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:35 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Afschuwelijk (en een merk kun je het niet noemen :+) maar dit werkt goed bij Ollie die verder werkelijk ALLES uit doet. Action.

Ik doe even een link want ik heb tegenwoordig altijd ruzie met plaatjes posten.

https://images.app.goo.gl/k6SxHm6fPbsw8NV4A
Het zijn slofjes, who cares. :)
U. heeft deze ook voor op de opvang. Thuis heeft hij een zelfde soort slofjes van Van Haren en Bristol. Hij vindt ze fijn en trekt ze niet uit.
Protège moi de mes désirs.
  maandag 7 oktober 2019 @ 11:44:40 #147
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_189312213
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:37 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Het zijn slofjes, who cares. :)
U. heeft deze ook voor op de opvang. Thuis heeft hij een zelfde soort slofjes van Van Haren en Bristol. Hij vindt ze fijn en trekt ze niet uit.
Ik niet, anders had ik ze niet ;).
Maakt ze niet minder lelijk :+

O draagt ze overigens nu als alternatief voor schoenen omdat die wel loopt, maar met schoenen opeens niet meer snapt hoe dat moet. En met deze blijkbaar wel.
pi_189312290
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:44 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik niet, anders had ik ze niet ;).
Maakt ze niet minder lelijk :+

O draagt ze overigens nu als alternatief voor schoenen omdat die wel loopt, maar met schoenen opeens niet meer snapt hoe dat moet. En met deze blijkbaar wel.
Tegenover ons oude huis hadden we een speeltuin met rubberen tegels. Toen U. net stapjes begon te zetten achter de loopkar, liep hij ook met zulke slofjes door de speeltuin. :) Was destijds voor ons ook een prima alternatief voor schoenen. :Y
Protège moi de mes désirs.
pi_189312694
Oh ik vind Action, Zeeman etc absoluut prima, zeker nu. Voordat ik ze heb afgerekend is ze er alweer uitgegroeid. Echte schoenen vind ik anders, niet zozeer om het zicht maar meer om die voetjes heel te houden.

Ik zal morgen de Action eens binnenlopen, zit dichtbij mijn werk.
pi_189323633
Die sloffen met harde zool hebben we in huis maar is hier geen succes.
Wat hier wel goed bevalt zijn huissokken met antislip van de zeeman. https://www.zeeman.com/nl/kinder-huissokken-av-000109323.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')