abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192384726
Ik las het dat de HEMA is zwaar weer zit door de corona crisis, dus ik ga vandaag denk ik maar alvast babykleertjes online bestellen. K zou het wel ontzettend jammer vinden als de HEMA failliet gaat :/
pi_192386277
Sun, ik heb net inderdaad een grote bestelling bij de Hema gedaan. Is echt wel 1 van mijn favo winkels.
Ik wilde bij Next kijken voor zonnebrillen en waterschoentjes voor de kleinste, is de webshop offline vanwege Corona....Jeetje. Ik ben niet zo naief om te denken dat alles business as usual is, maar ik had niet verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan.
pi_192386338
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:00 schreef exode het volgende:
Sun, ik heb net inderdaad een grote bestelling bij de Hema gedaan. Is echt wel 1 van mijn favo winkels.
Ik wilde bij Next kijken voor zonnebrillen en waterschoentjes voor de kleinste, is de webshop offline vanwege Corona....Jeetje. Ik ben niet zo naief om te denken dat alles business as usual is, maar ik had niet verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan.
Ik vind de HEMA ook geweldig wat betreft kinderkleding. Eens een winkel zonder Disney/My little pony/Nickelodeon meuk :) Ik ga zo met mijn dochter samen babykleertjes bestellen :)
pi_192386972
Sun, ik vind het tot een jaar of 4 leuke kleding, voor ons zoontje van 6 koop ik er alleen nog ondergoed, sokken en broeken. De truien etc vind ik niet leuk voor oudere kinderen.

We zijn nu nog wel op zoek naar een zonnebril voor ons dochtertje van bijna 2 en ons zoontje van 6. Als iemand tips heeft. Voor beide een 'normale' niet met zo'n band.
pi_192387110
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:44 schreef exode het volgende:
Sun, ik vind het tot een jaar of 4 leuke kleding, voor ons zoontje van 6 koop ik er alleen nog ondergoed, sokken en broeken. De truien etc vind ik niet leuk voor oudere kinderen.

We zijn nu nog wel op zoek naar een zonnebril voor ons dochtertje van bijna 2 en ons zoontje van 6. Als iemand tips heeft. Voor beide een 'normale' niet met zo'n band.
Ik koop er idd ondergoed en sokken maar ook leggings en toch wel wat shirts voor mijn dochters. Voor mij zelf zo nu en dan wat. Ik vind het vrij groot vallen en nee ik heb niet echt een slanke bouw.

Maar wel badolie, badbruisballen, viltstiften ed. Oh en gebak natuurlijk.
pi_192387151
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:44 schreef exode het volgende:

Klopt inderdaad. Ik had ook ergens eerder in dit topic gezegd dat ze leuke kleding verkopen tot een jaar of 3. Daarna zakt de boel helaas drastisch in.

Ik vind de Belgische keten JBC ook wel heel leuk, een beetje in de stijl van de HEMA. Verschil is dat ze ook na die drie jaar hele leuke kleding verkopen :)
pi_192387198
Ik koop zelf inderdaad best veel bij de Hema, schriften, pennen, paaseieren, we hebben een kleine Hema in het dorp en daar ging ik regelmatig heen. We lieten online bestellingen ook altijd daar afleveren, we begrepen dat het dan bij de omzet van die Hema geteld werd.

Maar goed zonnebril dus en ik zoek ook nog waterschoenen voor onze mini van bijna 2. Niet die plastic versies die ik vroeger had :@
pi_192388200
@exode Ik had deze waterschoenen voor Jip afgelopen vakantie:
https://www.decathlon.nl/(...)5?mc=8330685&c=GROEN
pi_192389516
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:44 schreef Aure het volgende:
@:exode Ik had deze waterschoenen voor Jip afgelopen vakantie:
https://www.decathlon.nl/(...)5?mc=8330685&c=GROEN
Oh die zijn leuk!
  woensdag 1 april 2020 @ 12:54:25 #85
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_192389573
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:00 schreef exode het volgende:
Ik zag het van de week... blij dat ik in januari een super grote next bestelling had :D
Eigenlijk de enige winkel waar ik op het moment koop (want dubbele maten en meneer zit altijd tussen 2 in ofzo).
pi_192392980

98-104, een stuk somberder dan ik van ze gewend ben maar het zijn wel toffe items. Hoop dat ie de trui komend najaar ook nog past :)
pi_192410782

158/164

Superblij mee!
De 146/152 verwacht ik morgen

[ Bericht 18% gewijzigd door DustinHenderson op 02-04-2020 14:03:24 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_192411177
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:54 schreef Poppejans het volgende:

[ afbeelding ]

158/164

Superblij mee!
De 146/152 verwacht ik morgen
Bekende trui! Leuker in het echt als op de foto vind ik :D
pi_192412022
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:18 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Bekende trui! Leuker in het echt als op de foto vind ik :D
Vond ik dus ook! Foto doet de trui geen eer aan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_192412949
Bekende trui die met die letters, lievelingstrui van oudste. Ik zou hem zelf nooit gekocht hebben, maar hij pikte hem er bij de sample sale uit en heeft hem heel veel aangehad. Ik had alleen een bestelling voor mezelf en voor man, die waren allebei prima.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_192413349
Mijn pakketje is ook binnen.
Truitje vind ik erg leuk en had ik zelf ook kunnen kopen. Pakje had ik zelf nooit gekozen maar vind ik wel heel mooi. Maillot zijn niet echt onze kleuren.
Al met al wel blij dus!
Twijfel om nog een box te bestellen want ik hou van verrassingen :D

pi_192415950
Hier ook een 4ff-pakketje binnen n.a.v. dit topic. Keileuk! Ik heb maat 86-92 voor een meisje. Zelfde truitje als mabawa, een groen rokje met witte libellenprint en een blauwe summersuit met wit/gele print en een gele kontzak. Dank voor de tip dus!
  donderdag 2 april 2020 @ 19:18:45 #93
208890 June.
Seriously?
pi_192416215
Hoe valt 4ff qua maten (jongen)? Misschien ook maar eens bestellen! Ziet er leuk uit.
Shine bright like a diamond.
  donderdag 2 april 2020 @ 19:19:18 #94
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_192416223
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:18 schreef June. het volgende:
Hoe valt 4ff qua maten (jongen)? Misschien ook maar eens bestellen! Ziet er leuk uit.
Smal
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_192416407
Wat leuk al dat enthousiasme :D
pi_192416507
De mijne komt morgen binnen :D 2 boxen; boxpakjes en shirtjes. Spannend!
  donderdag 2 april 2020 @ 19:40:43 #97
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_192416627
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
De mijne komt morgen binnen :D 2 boxen; boxpakjes en shirtjes. Spannend!
De mijne ook; boxpakjes en shirtje/best :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_192417306
Mijn surprisedoos is ook binnen!
Hetzelfde truitje als Mabawa en Jentin, leuk!
Een blauwe legging (beetje saai)
En een zomerpakje (wel leuk, maar maat 74/80 i.p.v. 86/92, zie nu nog goed maar ik ben bang van de zomer niet meer).
Dus ik twijfel, ga ik hem houden voor vooral het truitje of niet ...

Stiekem wil ik nog een doos bestellen, misschien zitten daar toffere dingen in.
pi_192417311
Ik heb ook al 4 keer wat besteld. 1 x een pakketje jongenskleding maat 86-92, een pakketje met zwembroekjes, een pakketje met sokjes en een pakketje voor mijzelf met een jumpsuit. Voor zoonlief is alles binnen en valt best prima in de smaak. Alleen één shirt met krokodillenhoofd er op vond ik wat eng.
pi_192417500
Een domme vraag, maar zo'n summersuit is dus echt een outfit :@ ? Het komt een beetje over als een romper met pijpjes, ook door dat overslagje. Draag je 'm dan zo of nog met een romper eronder? #durftevragen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')