Ik vind de HEMA ook geweldig wat betreft kinderkleding. Eens een winkel zonder Disney/My little pony/Nickelodeon meukquote:Op woensdag 1 april 2020 10:00 schreef exode het volgende:
Sun, ik heb net inderdaad een grote bestelling bij de Hema gedaan. Is echt wel 1 van mijn favo winkels.
Ik wilde bij Next kijken voor zonnebrillen en waterschoentjes voor de kleinste, is de webshop offline vanwege Corona....Jeetje. Ik ben niet zo naief om te denken dat alles business as usual is, maar ik had niet verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan.
Ik koop er idd ondergoed en sokken maar ook leggings en toch wel wat shirts voor mijn dochters. Voor mij zelf zo nu en dan wat. Ik vind het vrij groot vallen en nee ik heb niet echt een slanke bouw.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:44 schreef exode het volgende:
Sun, ik vind het tot een jaar of 4 leuke kleding, voor ons zoontje van 6 koop ik er alleen nog ondergoed, sokken en broeken. De truien etc vind ik niet leuk voor oudere kinderen.
We zijn nu nog wel op zoek naar een zonnebril voor ons dochtertje van bijna 2 en ons zoontje van 6. Als iemand tips heeft. Voor beide een 'normale' niet met zo'n band.
Klopt inderdaad. Ik had ook ergens eerder in dit topic gezegd dat ze leuke kleding verkopen tot een jaar of 3. Daarna zakt de boel helaas drastisch in.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:44 schreef exode het volgende:
Sun, ik vind het tot een jaar of 4 leuke kleding, voor ons zoontje van 6 koop ik er alleen nog ondergoed, sokken en broeken. De truien etc vind ik niet leuk voor oudere kinderen.
We zijn nu nog wel op zoek naar een zonnebril voor ons dochtertje van bijna 2 en ons zoontje van 6. Als iemand tips heeft. Voor beide een 'normale' niet met zo'n band.
Oh die zijn leuk!quote:Op woensdag 1 april 2020 11:44 schreef Aure het volgende:
@:exode Ik had deze waterschoenen voor Jip afgelopen vakantie:
https://www.decathlon.nl/(...)5?mc=8330685&c=GROEN
Ik zag het van de week... blij dat ik in januari een super grote next bestelling hadquote:Op woensdag 1 april 2020 10:00 schreef exode het volgende:
Sun, ik heb net inderdaad een grote bestelling bij de Hema gedaan. Is echt wel 1 van mijn favo winkels.
Ik wilde bij Next kijken voor zonnebrillen en waterschoentjes voor de kleinste, is de webshop offline vanwege Corona....Jeetje. Ik ben niet zo naief om te denken dat alles business as usual is, maar ik had niet verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan.
Bekende trui! Leuker in het echt als op de foto vind ikquote:Op donderdag 2 april 2020 13:54 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]
158/164
Superblij mee!
De 146/152 verwacht ik morgen
Vond ik dus ook! Foto doet de trui geen eer aanquote:Op donderdag 2 april 2020 14:18 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Bekende trui! Leuker in het echt als op de foto vind ik
Smalquote:Op donderdag 2 april 2020 19:18 schreef June. het volgende:
Hoe valt 4ff qua maten (jongen)? Misschien ook maar eens bestellen! Ziet er leuk uit.
De mijne ook; boxpakjes en shirtje/bestquote:Op donderdag 2 april 2020 19:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
De mijne komt morgen binnen2 boxen; boxpakjes en shirtjes. Spannend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |