+1quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:12 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Hoezee, was er dankzij jouw bericht nu op tijd bij voor jongens 110/116
Van wat ik hier voorbij zie komen vind ik ook alleen voor de kleintjes echt leuk!quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:18 schreef Adrian4 het volgende:
Nou. Het is binnen en ik vind het afschuwelijk...
Ik had het stiekem wel een beetje verwacht, maar zo erg niet. Dus mijn conclusie: 4ff vind ik super leuk voor de kleintjes, maar niet groter.
Er is (vind ikquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:18 schreef Adrian4 het volgende:
Ik had het stiekem wel een beetje verwacht, maar zo erg niet. Dus mijn conclusie: 4ff vind ik super leuk voor de kleintjes, maar niet groter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zoek een maat 92 en omdat iedereen zegt dat 4ff klein valt durf ik dit niet aan qua maat.
Ja, het is ook wel echt outlet material.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Er is (vind ik) ook veel leuks en niet al te hysterisch voor oudere kinderen, maar wat ik van de boxen gezien heb, zijn het ook echt de artikelen die ze al seizoenen lang niet verkocht krijgen. Die keer op keer in de outlet verschijnen / blijven. Met reden denk ik dan
.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:37 schreef SacreCoeur het volgende:
Over 4 FF gesproken.
Mijn ouders willen een leuk kledingstuk kopen voor de jongste.
Meneer heeft nog een sweatvest nodig, maar nergens zie ik iets leuks![]()
iemand tips?
Ik houd dus erg van print en niet al te felle kleuren.
Zoiets als:Baba babywear?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zoek een maat 92 en omdat iedereen zegt dat 4ff klein valt durf ik dit niet aan qua maat.
Dan krijg je zoiets
Of zoiets
Of mijn favoriet![]()
Heb je een foto? Wellicht wil ik het wel overnemen mits ik het ook niet afschuwelijk vindquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:18 schreef Adrian4 het volgende:
De tweede is wel leukquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:37 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Baba babywear?
Dan krijg je zoiets
[ afbeelding ]
Of zoiets
[ afbeelding ]
Of mijn favoriet
[ afbeelding ]
https://carlijnq-outlet.nl/products/bl30quote:Op woensdag 22 april 2020 00:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
De tweede is wel leukmaar niet geweldig.
Andere twee vind ik zelf te saai.
De eerste is leuk, 2de niet en de laatste te meisjes.quote:Op woensdag 22 april 2020 07:33 schreef Aure het volgende:
[..]
https://carlijnq-outlet.nl/products/bl30
https://carlijnq-outlet.nl/products/pc05
https://carlijnq-outlet.nl/products/bb61
Er staan er nog een paar in de outlet, maar alleen nog in maat 74/80, dat is denk ik net te klein?
Jip zit goed in 86 van H&M qua shirts.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:21 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
De eerste is leuk, 2de niet en de laatste te meisjes.
Maar de eerste zie ik in 86/92.
Weet iemand hoe de vesten vallen daar?
Ik twijfel ook nog steeds over die van 4ff![]()
Hij zit ter vergelijking in 86/92 van next, 86 van H&M en 98 van C&A.
Nadeel is gewoon dat je moet betalen voor het retourneren, ik houd daar niet van met die postnl prijzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mouwen zijn hier nog 1 x omgeslagen. Het valt altijd wel als de grootste maat.
quote:Op woensdag 22 april 2020 12:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Jip zit goed in 86 van H&M qua shirts.
Hier heeftie een carlijn vest/jack in 86/92 aan:oooooh, hier zit 86 nog een beetje ruim van H&M.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mouwen zijn hier nog 1 x omgeslagen. Het valt altijd wel als de grootste maat.
En hoe zit 4ff bij hem?
Dat is wisselend. Summersuit van 86/92 zit prima en kan nog wel even:quote:Op woensdag 22 april 2020 12:20 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
oooooh, hier zit 86 nog een beetje ruim van H&M.
En hoe zit 4ff bij hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat vest wat in de box zat zit wel net aan (ook 86/92):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sweatvesten vallen vaak wel net wat ruimer dan het vest wat Aure laat zien op de foto met Jip. Dat is een andere stof. Wij hebben hier allebei in huis, Mars past het vest van Jip niet meer maar zijn sweatvest wel. Hij gaat nu echt naar 92 bovenkleding.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:20 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
oooooh, hier zit 86 nog een beetje ruim van H&M.
En hoe zit 4ff bij hem?
Ik lees mee! Zelfde probleem en zelfde wensen! Na 98 worden de jongens kleren er sowieso op heel veel plekken niet bepaald leuker opquote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef minilot het volgende:
Helperdehelp! Ik zoek in 98 of 104 een zomerjasje voor mijn kleine dude maar ik vind alleen maar lelijke jassen.![]()
Wensen: geen regenjas, geen bomberjack. Wel lief en/of retro en/of vrolijk en/of klassiek, niet 'stoer' en/of sportief. Print prima, maar geen teksten of grote logo's. Mét capuchon heeft voorkeur.
Dus.
Marks & spencer misschien?quote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef minilot het volgende:
Helperdehelp! Ik zoek in 98 of 104 een zomerjasje voor mijn kleine dude maar ik vind alleen maar lelijke jassen.![]()
Wensen: geen regenjas, geen bomberjack. Wel lief en/of retro en/of vrolijk en/of klassiek, niet 'stoer' en/of sportief. Print prima, maar geen teksten of grote logo's. Mét capuchon heeft voorkeur.
Dus.
Ik vond het tot 128 bij bijv Lindex en noppies en tot 140 bij maxomorra, someone, h&m, etc toch nog wel gaan.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:32 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ik lees mee! Zelfde probleem en zelfde wensen! Na 98 worden de jongens kleren er sowieso op heel veel plekken niet bepaald leuker opgrijs, blauw, teksten, saai vind er weinig aan!
Mis next direct ook
Ik heb allemaal Roald Dahl kinderkleding ingeslagen daarquote:Op donderdag 23 april 2020 20:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Marks & spencer misschien?
Vooral Vinginoquote:Op donderdag 23 april 2020 20:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vond het tot 128 bij bijv Lindex en noppies en tot 140 bij maxomorra, someone, h&m, etc toch nog wel gaan.
Na 140 met een lang kind (dus nog jonge smaak) is helemaal huilen. Doodshoofden, college teksten, zwart, blauw. Het is drama.
Boden is leuk maar erg duurIdem voor 4ff.
Baba babywear heeft vrolijke kleuren. Net als villervalla of Duns.
Maar ja die merkjes zijn duurder dan een next of zara.
Al is het nog geen Vingino/Retour/Hilfiger (verschrikkelijk qua look trouwens) qua prijs.
Dit dus! Mijn vijfjarige zit nu in 134/140 (lang en slank) en hij moet er bijna verplicht uitzien als een chagrijnige, bozige pre-puberquote:Op donderdag 23 april 2020 20:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Na 140 met een lang kind (dus nog jonge smaak) is helemaal huilen. Doodshoofden, college teksten, zwart, blauw. Het is drama.
zo dan is ie wel lang! mijn 7jarige zit nog in 122/128 en die is gemiddeld in de klas..quote:Op donderdag 23 april 2020 20:29 schreef Jentin het volgende:
[..]
Dit dus! Mijn vijfjarige zit nu in 134/140 (lang en slank) en hij moet er bijna verplicht uitzien als een chagrijnige, bozige pre-puberZelfs bij Next kan ik nog moeilijk slagen voor iets vrolijks en passends voor een vijfjarige. En wat ik vind is dan hartstikke duur. Zo jammer.
Roald Dahlquote:Op donderdag 23 april 2020 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb allemaal Roald Dahl kinderkleding ingeslagen daar![]()
Steun je ook nog het Natural History Museum mee![]()
Hadden ze daar maar jasjes ook van, zó tof
Maar idd, Marks & Spencer ja, leuke jasjes vaak, niet traktor-stoer en goede kwaliteit
Ik schrik ervan! Zeker fijne spullen!quote:Op woensdag 29 april 2020 14:34 schreef Wolken het volgende:
Tumble'n Dry is failliet
https://fashionunited.nl/(...)klaard/2020042945425
Jammer, ze hadden wel hele fijne spullen.
NOOOOOquote:Op woensdag 29 april 2020 14:34 schreef Wolken het volgende:
Tumble'n Dry is failliet
Ze zijn weer open!!!quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:46 schreef exode het volgende:
Oh ja M&S daar heb ik lang niet gekeken, ga meteen kijken.
Voor Next fans: Zalando verkoopt nog steeds een deel van de collectie van Next. Iets duurder dan rechtstreeks overigens.
Zo zonde!quote:Op woensdag 29 april 2020 14:34 schreef Wolken het volgende:
Tumble'n Dry is failliet
Ja, stom he. En dan staat er ook nog heel leuk "wij zijn gewoon open"quote:Op woensdag 29 april 2020 14:57 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ze zijn weer open!!!
Edit : ik klik voorbij de startpagina: nog steeds geslotenwat een anticlimax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |