Ik lees mee! Zelfde probleem en zelfde wensen! Na 98 worden de jongens kleren er sowieso op heel veel plekken niet bepaald leuker opquote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef minilot het volgende:
Helperdehelp! Ik zoek in 98 of 104 een zomerjasje voor mijn kleine dude maar ik vind alleen maar lelijke jassen.![]()
Wensen: geen regenjas, geen bomberjack. Wel lief en/of retro en/of vrolijk en/of klassiek, niet 'stoer' en/of sportief. Print prima, maar geen teksten of grote logo's. Mét capuchon heeft voorkeur.
Dus.
Marks & spencer misschien?quote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef minilot het volgende:
Helperdehelp! Ik zoek in 98 of 104 een zomerjasje voor mijn kleine dude maar ik vind alleen maar lelijke jassen.![]()
Wensen: geen regenjas, geen bomberjack. Wel lief en/of retro en/of vrolijk en/of klassiek, niet 'stoer' en/of sportief. Print prima, maar geen teksten of grote logo's. Mét capuchon heeft voorkeur.
Dus.
Ik vond het tot 128 bij bijv Lindex en noppies en tot 140 bij maxomorra, someone, h&m, etc toch nog wel gaan.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:32 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ik lees mee! Zelfde probleem en zelfde wensen! Na 98 worden de jongens kleren er sowieso op heel veel plekken niet bepaald leuker opgrijs, blauw, teksten, saai vind er weinig aan!
Mis next direct ook
Ik heb allemaal Roald Dahl kinderkleding ingeslagen daarquote:Op donderdag 23 april 2020 20:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Marks & spencer misschien?
Vooral Vinginoquote:Op donderdag 23 april 2020 20:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vond het tot 128 bij bijv Lindex en noppies en tot 140 bij maxomorra, someone, h&m, etc toch nog wel gaan.
Na 140 met een lang kind (dus nog jonge smaak) is helemaal huilen. Doodshoofden, college teksten, zwart, blauw. Het is drama.
Boden is leuk maar erg duurIdem voor 4ff.
Baba babywear heeft vrolijke kleuren. Net als villervalla of Duns.
Maar ja die merkjes zijn duurder dan een next of zara.
Al is het nog geen Vingino/Retour/Hilfiger (verschrikkelijk qua look trouwens) qua prijs.
Dit dus! Mijn vijfjarige zit nu in 134/140 (lang en slank) en hij moet er bijna verplicht uitzien als een chagrijnige, bozige pre-puberquote:Op donderdag 23 april 2020 20:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Na 140 met een lang kind (dus nog jonge smaak) is helemaal huilen. Doodshoofden, college teksten, zwart, blauw. Het is drama.
zo dan is ie wel lang! mijn 7jarige zit nog in 122/128 en die is gemiddeld in de klas..quote:Op donderdag 23 april 2020 20:29 schreef Jentin het volgende:
[..]
Dit dus! Mijn vijfjarige zit nu in 134/140 (lang en slank) en hij moet er bijna verplicht uitzien als een chagrijnige, bozige pre-puberZelfs bij Next kan ik nog moeilijk slagen voor iets vrolijks en passends voor een vijfjarige. En wat ik vind is dan hartstikke duur. Zo jammer.
Roald Dahlquote:Op donderdag 23 april 2020 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb allemaal Roald Dahl kinderkleding ingeslagen daar![]()
Steun je ook nog het Natural History Museum mee![]()
Hadden ze daar maar jasjes ook van, zó tof
Maar idd, Marks & Spencer ja, leuke jasjes vaak, niet traktor-stoer en goede kwaliteit
Ik schrik ervan! Zeker fijne spullen!quote:Op woensdag 29 april 2020 14:34 schreef Wolken het volgende:
Tumble'n Dry is failliet
https://fashionunited.nl/(...)klaard/2020042945425
Jammer, ze hadden wel hele fijne spullen.
NOOOOOquote:Op woensdag 29 april 2020 14:34 schreef Wolken het volgende:
Tumble'n Dry is failliet
Ze zijn weer open!!!quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:46 schreef exode het volgende:
Oh ja M&S daar heb ik lang niet gekeken, ga meteen kijken.
Voor Next fans: Zalando verkoopt nog steeds een deel van de collectie van Next. Iets duurder dan rechtstreeks overigens.
Zo zonde!quote:Op woensdag 29 april 2020 14:34 schreef Wolken het volgende:
Tumble'n Dry is failliet
Ja, stom he. En dan staat er ook nog heel leuk "wij zijn gewoon open"quote:Op woensdag 29 april 2020 14:57 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ze zijn weer open!!!
Edit : ik klik voorbij de startpagina: nog steeds geslotenwat een anticlimax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |