+1quote:Op woensdag 29 april 2020 19:47 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik had ook nog nooit een fysieke tumble winkel gezien
Ik wel, maar ik werk dan ook middenin centrum Utrecht.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:47 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik had ook nog nooit een fysieke tumble winkel gezien
Ik woon in een grote stad (Rotterdam) maar heb er hier nog nooit een gezienquote:Op woensdag 29 april 2020 19:48 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
+1
Maar dat kan komen door de uithoek waar ik woon
Meh, ik was helemaal enthousiast, maar jongens t-shirts is wel heel beperkt nu.quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:46 schreef exode het volgende:
Oh ja M&S daar heb ik lang niet gekeken, ga meteen kijken.
Voor Next fans: Zalando verkoopt nog steeds een deel van de collectie van Next. Iets duurder dan rechtstreeks overigens.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:16 schreef Taartje het volgende:
Goed nieuws voor de fans van Next Direct: de webshop is weer open!
Dank!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:16 schreef Taartje het volgende:
Wel genoeg geduld gehadquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank!Tien minuten nadat ik dit las zeven producten afgerekend!
Hahaha, ik keek net op de site en wilde het hier komen melden, maar was al te laatquote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:16 schreef Taartje het volgende:
Haha, ik denk dat we met z'n allen die hele webshop leeg kopenquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:34 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hahaha, ik keek net op de site en wilde het hier komen melden, maar was al te laat
Jurkenquote:Op woensdag 13 mei 2020 08:35 schreef SQ het volgende:
Ik telde iets van dertig jurken in de kast van mijn dochter dus ik heb vast niks nodig
Als ik verlof heb ga ik wel e.e.a. uitzoeken
Mijn ervaring is op maat en oke kwaliteit (beetje vergelijkbaar met H&M).quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:03 schreef Mariposas het volgende:
Hoe valt Lindex?
En hoe is de kwaliteit?
Verrassend leuk blijkt nu het binnen is, echt wel als next ook, blij meequote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:31 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]gisteren bij Marks en spencers en prenatal besteld
H&M heeft echt veel in dat genre.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:51 schreef Arja het volgende:
Mijn dochter wordt bijna 4 en ze wil op haar verjaardag een mooie feestelijke jurk die een beetje zwiert. Tule of iets dergelijks valt ongetwijfeld goed in de smaak. Maar ik vind het al snel over het randje gaan/te hysterisch of te roze.
Jullie suggesties?
Misschien iets van succubus? Moet maar net je smaak zijn hoorquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:51 schreef Arja het volgende:
Mijn dochter wordt bijna 4 en ze wil op haar verjaardag een mooie feestelijke jurk die een beetje zwiert. Tule of iets dergelijks valt ongetwijfeld goed in de smaak. Maar ik vind het al snel over het randje gaan/te hysterisch of te roze.
Jullie suggesties?
Dat ze die jurk daarna elke dag aan wilquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:19 schreef SQ het volgende:
[..]
H&M heeft echt veel in dat genre.
Maareh, wat is er mis met een beetje hysterisch/over the top op je verjaardag?
Dat gaat toch wel gebeurenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:24 schreef Arja het volgende:
[..]
Dat ze die jurk daarna elke dag aan wil![]()
![]()
LDG die jurken vind ik een beetje ouwelijk ofzo
Oh vet, die zwarte met die kersen is perfect voor mijn miniduivelquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Misschien iets van succubus? Moet maar net je smaak zijn hoor![]()
https://www.succubus.nl/collections/kinder-jurkjes
https://www.nextdirect.co(...)ar-use-partywear#1_0quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:51 schreef Arja het volgende:
Jullie suggesties?
Die bovenste paar vind ik echt heel leukquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
https://www.nextdirect.co(...)ar-use-partywear#1_0
Niet al te hysterisch, toch?
Buurjongetje van vier komt hier regelmatig een Elsa jurk en lipstick bietsen. Zijn Feyenoord hooliganouders vinden het wat minder, en ik daarom dus juist extra grappig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Die bovenste paar vind ik echt heel leuk![]()
Heb n jongetje![]()
Ik nam Noud vorig jaar mee naar de verjaardag van mijn oma in een fruitjurk. Je zag héél die club boomers gewoon opmerkingen wegslikken. Het was bijna aandoenlijkquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Buurjongetje van vier komt hier regelmatig een Elsa jurk en lipstick bietsen. Zijn Feyenoord hooliganouders vinden het wat minder, en ik daarom dus juist extra grappig.
Gewoon doen man![]()
Kapitein Feestjurk
Haha als hij een jurk wil mag hij er met liefde een aanquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Buurjongetje van vier komt hier regelmatig een Elsa jurk en lipstick bietsen. Zijn Feyenoord hooliganouders vinden het wat minder, en ik daarom dus juist extra grappig.
Gewoon doen man![]()
Kapitein Feestjurk
Ik zou er bijna een jongetje voor nemenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik nam Noud vorig jaar mee naar de verjaardag van mijn oma in een fruitjurk. Je zag héél die club boomers gewoon opmerkingen wegslikken. Het was bijna aandoenlijk
Alles roze, glitters en joeniekhoorn hierquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Haha als hij een jurk wil mag hij er met liefde een aanhelaas wil hij het liefste elke dag iets aan met auto's of hulpvoertuigen erop (en die koop ik dus niet, geen zin in "boeehoe ik wil perse de trui met de blauwe vrachtwagen" taferelen
)
Die eerste!quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:50 schreef Arja het volgende:
Wel leuk ja sq maar twijfel of pastelkleuren en geel haar zullen staan.
Vind deze wel leuk dad https://www.nextdirect.co(...)76?itm=218576#218576
En deze, maar dan niet de eerste foto maar de andere kleurstelling
https://www.nextdirect.co(...)29?itm=803429#771175
En bij deze twijfel ik ook over de kleur
https://www.nextdirect.co(...)83?itm=904183#904183
Hij is er ook in het zwart, geen idee of dar haar staat.
Goed puntquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef SQ het volgende:
Nee joh, geen zwarte verjaardagsjurk voor een meisje van 4 toch?
Da's wel erg stemmig
Goth Nquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef SQ het volgende:
Nee joh, geen zwarte verjaardagsjurk voor een meisje van 4 toch?
Da's wel erg stemmig
Dat is voor een 4-jarige toch helemaal prima?quote:
Oilily? Dat is tegenwoordig lang niet meer zo hysterisch als vroeger.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:51 schreef Arja het volgende:
Jullie suggesties?
Zo denk ik er ook over. Net als wanneer de kleuter haar haar roze wil verven. Dat kan júíst nuquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is voor een 4-jarige toch helemaal prima?Dit is hét moment om hele dagen, weken, maanden in hysterische glitterregenboogunicornkleren te lopen.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who, ik wist niet eens dat Oilily nog bestond.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oilily? Dat is tegenwoordig lang niet meer zo hysterisch als vroeger.
Tof!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:19 schreef Arja het volgende:
Ze heeft gekozen
https://www.nextdirect.co(...)89?itm=148189#148189
Met glitterschoenen
Super feestjurkquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:19 schreef Arja het volgende:
Ze heeft gekozen
https://www.nextdirect.co(...)89?itm=148189#148189
Met glitterschoenen
Goed om te weten ik vind de hema meestal groot vallenquote:Op maandag 25 mei 2020 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik was vandaag in de HEMA en ik was aangenaam verrast wat er lang voor meisjes. Normaal vind ik de kleding daar vanaf een jaar of 3/4 mwah, maar de zomerkleding die ik vandaag zag vond ik leukHeb wat kleding gekocht, maar ik ga ze om ruilen. Kleding valt vrij klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |