Ik vond ze met vooral ideaal tijdens een hittegolf, staat net wat meer gekleed dan een romper en toch net zo luchtig.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:21 schreef Jentin het volgende:
Een domme vraag, maar zo'n summersuit is dus echt een outfit? Het komt een beetje over als een romper met pijpjes, ook door dat overslagje. Draag je 'm dan zo of nog met een romper eronder? #durftevragen
Benieuwd naar je jumpsuit! Die van het voorbeeld vind ik maar niks (die slangen print zit op 1 van de rokken die ik terug ga sturen) en dat schrikt me wat afquote:Op donderdag 2 april 2020 20:13 schreef Peacefulll het volgende:
Ik heb ook al 4 keer wat besteld. 1 x een pakketje jongenskleding maat 86-92, een pakketje met zwembroekjes, een pakketje met sokjes en een pakketje voor mijzelf met een jumpsuit. Voor zoonlief is alles binnen en valt best prima in de smaak. Alleen één shirt met krokodillenhoofd er op vond ik wat eng.
Het gaat sowieso een pakje worden zolang L nog niet zindelijk is, die kan hij tenminste niet zelf uittrekken.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:26 schreef Mariposas het volgende:
Een shirtje is makkelijker dan een pakje. Ik heb altijd korte mouwen gehad.
Mijn ervaring met niet-zindelijk kinderen is dat die poepen op onhandige momenten en dus verschoond moeten worden. Zo'n nat pak is amper uit te krijgen, laat staan weer aanquote:Op donderdag 2 april 2020 22:51 schreef Elleska het volgende:
thanks voor de UVpakjes tips. De goedkopere zijn dus net zo prima, dan wacht ik wel even rustig af totdat het spul weer in de lokale winkels ligt.
[..]
Het gaat sowieso een pakje worden zolang L nog niet zindelijk is, die kan hij tenminste niet zelf uittrekken.
Hahaha ik vind die van het voorbeeld juist leukquote:Op donderdag 2 april 2020 22:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Benieuwd naar je jumpsuit! Die van het voorbeeld vind ik maar niks (die slangen print zit op 1 van de rokken die ik terug ga sturen) en dat schrikt me wat af![]()
Hier vooralsnog 3 bestellingen gedaan
Van die zwempakstof shirtjes met broekjes of pakjes aan één stuk, die beschermen tegen de zonquote:
Ooh dit vind ik ook fantastisch!quote:Op donderdag 2 april 2020 16:29 schreef Mabawa. het volgende:
Mijn pakketje is ook binnen.
Truitje vind ik erg leuk en had ik zelf ook kunnen kopen. Pakje had ik zelf nooit gekozen maar vind ik wel heel mooi. Maillot zijn niet echt onze kleuren.
Al met al wel blij dus!
Twijfel om nog een box te bestellen want ik hou van verrassingen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het leuk!quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:28 schreef automatic_ het volgende:
Mijn jongens 74-80 pakketjes zijn er ook;
Vestje en polo;
[ afbeelding ]
Twee suits. Ik weet nog niet wat ik van die lange ga vinden, haha
[ afbeelding ]
Dat! Of met net-zindelijke kinderen waarbij ‘ik moet poepen!’ betekent: ‘ik moet NU NU NU poepen’. Ik ben afgelopen zomer zelfs van badpak afgestapt naar UV shirt met een zwembroekje voor dochter..quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:29 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Mijn ervaring met niet-zindelijk kinderen is dat die poepen op onhandige momenten en dus verschoond moeten worden. Zo'n nat pak is amper uit te krijgen, laat staan weer aanIk ben altijd erg tevreden geweest met een korte broek en shirt. Hier wel met lange mouwen voor onze rooie
Ik vind een kind dat steeds zijn (zwem)luier uittrekt vervelender dan een nat pakje moeten uitrekken, als hij dan ook nog zonder (zwem)luier gaat poepen wordt het nog erger.quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:29 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Mijn ervaring met niet-zindelijk kinderen is dat die poepen op onhandige momenten en dus verschoond moeten worden. Zo'n nat pak is amper uit te krijgen, laat staan weer aanIk ben altijd erg tevreden geweest met een korte broek en shirt. Hier wel met lange mouwen voor onze rooie
Oja, ik had altijd maar één pakjequote:Op vrijdag 3 april 2020 11:37 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ik vind een kind dat steeds zijn (zwem)luier uittrekt vervelender dan een nat pakje moeten uitrekken, als hij dan ook nog zonder (zwem)luier gaat poepen wordt het nog erger.
Het probleem van nat aantrekken is makkelijk te voorkomen door een extra pakje in de tas te stoppen.
Ik vind die van kipling leuk en van saltwatersandalsquote:Op maandag 6 april 2020 15:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Heeft iemand tips voor goede en leuke jongenssandalen?
En als je een kind een zeikerd is over blote tenen (quote:Op maandag 6 april 2020 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik vind die van kipling leuk en van saltwatersandals
Teva valt erg groot! Mijn jongste met schoenmaat 23 draagt nu Teva’s maat 22 en die zijn hem echt nog heel ruim. Zelfde geldt voor de oudste, schoenmaat 27, Teva’s in maat 26 en die zijn echt heel ruim.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:47 schreef Loj het volgende:
Over sandaaltjes enzo gesproken.
Ik ben dus teva fan, maar twijfel nu heel erg.
Li draagt nu maat 21schoenen, en die zitten nu perfect al een paar maanden. Eerder iets te klein nu dam te groot.
Nu wil ik teva’s bestellen, maar ik kan kiezen tussen maat 21 of 22/23. Wat zouden jullie doen? Normaal was ik wel voor 22 gegaan, maar nu is een dubbele maat..
Even nergens, niets is leuk.quote:Op zaterdag 11 april 2020 07:53 schreef Malteser het volgende:
[..]
Lokquote, waar shop jij nu Tumble? De website ligt er al dagen uit.
Die van de Zeeman heb ik gisteren door schoonmoeder mee laten brengen voor onze oudste. Maar ligt de Tumble eruit ivm Covid-19?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Even nergens, niets is leuk.
Heb een vestje besteld bij 4ff en wat tumble dingen via bol (want korting).
En elke dag even kijken of next weer open is![]()
O ja, heb wel wat dingetjes bij C&A gekocht, maar dat moet maar net je smaak zijn.
https://www.c-and-a.com/n(...)10039_ntk_cs%3A98%3B
https://www.c-and-a.com/n(...)3/1?categoryId=15437
en ik ga zo even kijken of ze deze nog hebben https://www.zeeman.com/nl/kinder-polo-av-000112084.html
Ik vind het jammer dat ik niet bij H&M kan winkelen (vandaag de 20% op alles), het zit gewoon echt niet mooi.
Ik heb geen idee, zou best kunnen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:40 schreef Malteser het volgende:
[..]
Die van de Zeeman heb ik gisteren door schoonmoeder mee laten brengen voor onze oudste. Maar ligt de Tumble eruit ivm Covid-19?
Op hun Facebook pagina schrijven ze:quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:40 schreef Malteser het volgende:
[..]
Die van de Zeeman heb ik gisteren door schoonmoeder mee laten brengen voor onze oudste. Maar ligt de Tumble eruit ivm Covid-19?
quote:Door een technische oorzaak is de koppeling tussen onze webshop en distributiecentrum weggevallen. We doen er alles aan om dit z.s.m. te herstellen, maar durven niet in te schatten hoe lang het zal duren.
Ah, helder!quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:01 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Op hun Facebook pagina schrijven ze:
[..]
H&M heeft vaak brandweerauto's op hun shirts!quote:Op donderdag 16 april 2020 22:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn grote jongen zou heel graag een T-shirt hebben met iets van brandweer. Heeft iemand toevallig iets liggen in maat 110, of ergens iets gezien online?
Lindex ook vaak!quote:Op donderdag 16 april 2020 22:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn grote jongen zou heel graag een T-shirt hebben met iets van brandweer. Heeft iemand toevallig iets liggen in maat 110, of ergens iets gezien online?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps, 20 euro voor 62/68.![]()
Plus nu sample sale boxen in grotere maten! 110 en hoger, voor de liefhebber
quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:58 schreef Zo-is-dat het volgende:
Hoezee, was er dankzij jouw bericht nu op tijd bij voor jongens 110/116SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps, 20 euro voor 62/68.![]()
Plus nu sample sale boxen in grotere maten! 110 en hoger, voor de liefhebber![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:12 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Hoezee, was er dankzij jouw bericht nu op tijd bij voor jongens 110/116
Ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:12 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Hoezee, was er dankzij jouw bericht nu op tijd bij voor jongens 110/116
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |