Is die obamacare ontmanteld dan? Dat kon toch daarmee?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:31 schreef Sunshine1982 het volgende: [..] Ongetwijfeld. Daar zijn ook nog eens heel wat mensen onverzekerd, dus ik gok dat ze naar een IC opname (mits nodig) kunnen fluiten.
Je zelf geestelijk niet meer in order hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dan verdrinken in je eigen vocht... Wat dan?
Charlois. Lees net ook dat ze een tekort aan mondkapjes hebben op het werk. Gaan het recyclen. Ik vind dat niet zo slim eerlijk gezegd. Pfffquote:
Heb je het hier over Laurens?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Charlois. Lees net ook dat ze een tekort aan mondkapjes hebben op het werk. Gaan het recyclen. Ik vind dat niet zo slim eerlijk gezegd. Pfff
Ah oké, ik bedoelde in totaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doden per dag? Niet volgens de 'lijstjes. Ik had het over doden per dag
Wat is korte termijn,weken, maanden?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kijkt iemand nieuwsuur? Vaccin op korte termijn! Voelt onrealistisch.
Schakel nu in, heb je een hele korte samenvatting?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik woon in Barneveld en heb vaker benoemd dat de biblebelt een risicogebied is omdat er hier veel christen extremisten/fundamentalisten wonen en christen extremistische/fundamentalistische kerken zijn. Gematigde kerken sloten al vrij snel de deuren maar deze kerken moet je echt dwingen en dan nog kan het zijn dat ze meerdere kerkdiensten na elkaar regelen van 30 man zonder de hele kerk na elke dienst te ontsmetten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Massaal in de kerk gaan bidden. Dat wil wel.
Soort carnaval.
Die vier ruiters van de apocalyps mogen natuurlijk ook nog maar met hun drieën komen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:39 schreef Digi2 het volgende:
Ik woon in Barneveld en heb vaker benoemd dat de biblebelt een risicogebied is omdat er hier veel christen extremisten/fundamentalisten wonen en christen extremistische/fundamentalistische kerken zijn. Gematigde kerken sloten al vrij snel de deuren maar deze kerken moet je echt dwingen en dan nog kan het zijn dat ze meerdere kerkdiensten na elkaar regelen van 30 man zonder de hele kerk na elke dienst te ontsmetten.
Nee, testen op kortere termijn dan normaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
September pas testen op mensen (op zn vroegst)quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Een paar zou 2, 3 of 4 maanden naar mijn gevoel, zou fantastisch zijn.
Huh wat? Wat is korte termijn?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
September pas testen op mensen (op zn vroegst)
Vrij realistisch ook gewoonquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:43 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ze hebben het al over december. Niets paar maanden
nou dan gewoon nu alles zn gang laten gaan. Alles weer als vanouds. Des te sneller immuunquote:
Dat er binnen 2-3 dagen een tekort aan ic bedden zal ontstaanquote:
Er was een vrouw die bij een farmaceut werkt. Ze werken aan een medicijn en komt op z'n vroegst (als alles mee zit) in december op de markt.quote:
Tor filmpje. Interessant om te zien.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:41 schreef Kyran het volgende:
Filmpje over hoe een OK-complex is omgebouwd naar een IC-complex bij UMCU. Niet super uitgebreid, maar toch wel leuk om even te kijken.
IC patiënten UMCU
27-03: 28
26-03: 24
25-03: 16
24-03: 15
23-03: 14
Even als kader. Normale capaciteit is 24 IC-bedden, opgeschaling geeft 36 IC-bedden en dat ombouwen van het filmpje hierboven levert ongeveer een totaal op van 60 IC-bedden. UMCU heeft dus nog +/- 32 bedden vrij.
Geteste medewerkers UMCU
27-03: 206, 29 positief
26-03: 242, 22 positief
25-03: 211, 25 positief
24-03: 227, 17 positief
23-03: Kan deze niet terugvinden
Totaal deze week dus minstens 886 testen en 93 (10.5%) positief. Dit komt wel redelijk overeen met steekproef van RIVM in Noord-Brabant.
Had het over die Vaccin. December datum?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat er binnen 2-3 dagen een tekort aan ic bedden zal ontstaan
duitsland hebben we toch achter de hand?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat er binnen 2-3 dagen een tekort aan ic bedden zal ontstaan
Ja als alles mee zit.. reken op een jaar of langer misschien welquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Had het over die Vaccin. December datum?
1 op de 4 corona patiënten komt op de IC.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:45 schreef Maver24 het volgende:
Wat wordt er gezegd bij nieuwsuur? Vaccin in december??
Dat vind ik nog vrij snel. In december krijgen we een spuit als kerstcadeauquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Er was een vrouw die bij een farmaceut werkt. Ze werken aan een medicijn en komt op z'n vroegst (als alles mee zit) in december op de markt.
Dat gaat over wellicht enkele dagen speling (tientallen/honderden bedden). Cruciaal, maar geen complete oplossing lijkt mequote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
duitsland hebben we toch achter de hand?
Dan nog produceren en distribueren, dat kost ook wel een paar maanden. zomer 2021?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:45 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Er was een vrouw die bij een farmaceut werkt. Ze werken aan een medicijn en komt op z'n vroegst (als alles mee zit) in december op de markt.
Presentatrice wilde vooral hele tijd een datum horen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja als alles mee zit.. reken op een jaar of langer misschien wel
Och ja, net als ze aquariumpillen naar binnen mikken. Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:43 schreef Eightyone het volgende:
(Ik kijk nu EditieNL terug.)
Er zijn dus mensen die dikke bleek gorgelen als corona-'medicijn'?![]()
![]()
Wat?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:43 schreef Eightyone het volgende:
![]()
hoe weten ze dat als ze niet iedereen testen? Ruime meerderheid heeft toch milde klachten? Meende 80%? Dus dan komt ook niet 1 op de 4 op de IC lijkt mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
1 op de 4 corona patiënten komt op de IC.
Ik weet hoe dat voelt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Dan verdrinken in je eigen vocht... Wat dan?
Volgens hier zei ze in december op de markt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:48 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Dan nog produceren en distribueren, dat kost ook wel een paar maanden. zomer 2021?
Helemaal gek geworden.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:43 schreef Eightyone het volgende:
![]()
Als alles mee zit, het gaat om een vaccin dat voor iedereen werkzaam moet zijn dus daar gaat veel tijd overheenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Volgens hier zei ze in december op de markt.
En die vrouw geeft aan dat patiënten 2 tot 3 weken op de IC blijven liggen, dat komt overeen met het RIVM die 21 dagen aangeeftquote:
Dat zou echt wel heel rap zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Volgens hier zei ze in december op de markt.
Werk je in de farmaceutische industrie?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als alles mee zit, het gaat om een vaccin dat voor iedereen werkzaam moet zijn dus daar gaat veel tijd overheen
https://m.hln.be/wetensch(...)medicijnen~a4edd238/ lees dit eens. Zn Vrouw geef Trump schuld omdat Trump zoveel mogelijk van dat chloroquine wou in slaanquote:
Dat zeiden ze net letterlijk bij Nieuwsuurquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:52 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Werk je in de farmaceutische industrie?
Ah ok. Heb het niet aan staan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zeiden ze net letterlijk bij Nieuwsuur
Kansloos ja. Trump verkoopt het meteen als een wondermiddel terwijl al lang bekend was dat het geen enkele wetenschappelijke onderbouwing heeft dat het zou werken.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:53 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
https://m.hln.be/wetensch(...)medicijnen~a4edd238/ lees dit eens. Zn Vrouw geef Trump schuld omdat Trump zoveel mogelijk van dat chloroquine wou in slaan
Klinkt vervelend, maar ik bedoel meer dat je longen zich kunnen vullen met vocht. Waardoor je dus letterlijk verdrinkt in je eigen vocht. https://www.theguardian.c(...)they-get-coronavirusquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik weet hoe dat voelt.
Had in 1999 een kapotte mitralisklep, waar ik 3 weken, doodziek, mee heb rond gelopen.
Ik liep letterlijk, vanaf mijn voeten naar boven, vol vocht.
Huisarts controleerde mijn hart niet, want hé, ik was 35, veel te jong om iets aan mijn hart te hebben.
Heb nu een kunstklep en plasmedicatie, o.a.
Maar vraag me wel af of die vochtafdrijvende middelen ook bij Corona helpen. Ik knapte er, destijds, zienderogen, van op.
Expert van Trump die al sinds Regan bij het Wittehuis werkt is ook heel erg blij met Trump zn gebralquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kansloos ja. Trump verkoopt het meteen als een wondermiddel terwijl al lang bekend was dat het geen enkele wetenschappelijke onderbouwing heeft dat het zou werken.
FTFYquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:56 schreef Ven1972 het volgende:
Trump denkt veel te veel aan zichzelf en Amerikanen, zo is het.
Daarom is hij ook verkozen toch? America first...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:56 schreef Ven1972 het volgende:
Trump denkt veel te veel aan zichzelf en Amerikanen, zo is het.
Van de corona patiënten die in Maastricht UMC binnenkomen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:49 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoe weten ze dat als ze niet iedereen testen? Ruime meerderheid heeft toch milde klachten? Meende 80%? Dus dan komt ook niet 1 op de 4 op de IC lijkt mij.
Nou ja, hij won volgens het systeem. Een andere kandidaat had meer stemmen, laten we dat niet vergeten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Daarom is hij ook verkozen toch? America first...
Hij doet wel wat hij beloofde.
Precies op tijd voor de tweede golf.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:00 schreef Maver24 het volgende:
In september dus op mensen testen en dan zou het zomaar in december al beschikbaar kunnen zijn. Ik vind dat vrij snel. Ik ga weer verder met Quarantaine spelen.
Die testen nu al op mensen toch? Net als in de VS.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:01 schreef Discombobulate het volgende:
Misschien heeft China veel sneller nog wel een vaccin. Daar hoop ik op eerlijk gezegd. December duurt lang.
quote:Trump geeft General Motors opdracht om beademingsapparatuur te maken
President Trump heeft General Motors, een van de grootste autofabrikanten ter wereld, opdracht gegeven om beademingsapparatuur te gaan produceren. Er is in de VS een wet die de president de bevoegdheid geeft om zulke orders uit te delen, de Defense Production Act. Hoeveel apparaten GM moet gaan leveren is nog niet vastgesteld, maar volgens Trump gaat het om duizenden.
GM zal zijn productieproces moeten aanpassen, want het maakt geen beademingsapparaten. Die aanpassing werd al voorbereid in een fabriek in Indiana, waar normaal gesproken elektronica worden geassembleerd.
Over de opdracht is hard onderhandeld, omdat de Amerikaanse regering en GM het niet eens konden worden over de prijs en de aantallen. Trump maakte zich daar op Twitter kwaad over.
twitter:AnaCabrera twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 20:01:31JUST IN: 51 Italian doctors who tested positive for #coronavirus have died - Italian Association of Doctors reageer retweet
maak het maar landelijk gelijkquote:In verband met het coronavirus heeft Zeeland besloten om toeristische nachtverblijven vanaf maandag 30 maart niet meer toe te staan. "Het is namelijk geen vakantietijd, maar crisistijd", schrijft de Veiligheidsregio Zeeland vrijdagavond op zijn website.
Wat als die nu ineens in September met een vaccin er zijn. Gek idee, Zie het zomaar gebeuren. Krijgen wij dat dan ook?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:01 schreef Discombobulate het volgende:
Misschien heeft China veel sneller nog wel een vaccin. Daar hoop ik op eerlijk gezegd. December duurt lang.
Als dat net zo'n hoge foutmarge heeft als hun testen pas ik evenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:01 schreef Discombobulate het volgende:
Ja, China wel al idd. VS ook, maar niet zoals China. Ik dacht dat er in de VS nu één persoon een vaccin heeft gekregen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:02 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die testen nu al op mensen toch? Net als in de VS.
ow ok. Dan snap ik t. My badquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Van de corona patiënten die in Maastricht UMC binnenkomen.
Zolang dat nog verantwoord kan gebeuren, vindt ik het maar een zwak argument. Zo leg je de economie wel plat jaquote:
Yep, en Trump geeft daarna ook nog pennen aan de omstanders voor de ondertekeningquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:53 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
https://m.hln.be/wetensch(...)medicijnen~a4edd238/ lees dit eens. Zn Vrouw geef Trump schuld omdat Trump zoveel mogelijk van dat chloroquine wou in slaan
Want Trump zei natuurlijk "Neem op eigen houtje aquariumreiniger in als u het vermoeden heeft dat daar hetzelfde actieve bestandsdeel in zit als in voor menselijk gebruik bedoelde medicatie en doe dat dan in onduidelijke doseringen zonder begeleiding van/aanwijzing door een bevoegd arts die bekend is met uw medische geschiedenis en medicijngebruik."quote:‘Is dat niet het middel waar ze het over hebben op tv? Trump bleef maar zeggen dat het eigenlijk gewoon een geneesmiddel tegen het virus was. Maar geloof het niet, neem niks in. Geloof niks dat de president en zijn mensen zeggen. Bel gewoon je dokter.”
Op zich wel gebruikelijk dacht ik. Beetje vreemd alleen om Pelosi niet uit de nodigen. Niet dat die elkaar liggen, integendeel, maar zo kleinzielig ... terwijl ze een hoop te maken had met deze wet.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:06 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Yep, en Trump geeft daarna ook nog pennen aan de omstanders voor de ondertekening
Hele volksverhuizingen naar vakantiehuisjes momenteel omdat "de kinderen lekker vrij zijn" vind jij een zwak argument?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zolang dat nog verantwoord kan gebeuren, vindt ik het maar een zwak argument. Zo leg je de economie wel plat ja
Arizona lawmaker warns Pence state may end coronavirus testing due to shortagequote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alleen maar bij ernstige verdenking. Daar iedereen die het maar wil.
quote:Earlier this week, Arizona's top health official issued new guidelines to primary care providers, telling them not to test patients for COVID-19, saying the state's "current reality" is that it doesn't have enough supplies to meet testing demand.
Ze willen geld zien wat je er voor betaalt om premium-artikelen te kunnen lezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:08 schreef Gehrman het volgende:
Telegraaf premium werkt niet meer met het trucje.
Nee, het zwakke argument: "Het is namelijk geen vakantietijd, maar crisistijd"quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:07 schreef byah het volgende:
[..]
Hele volksverhuizingen naar vakantiehuisjes momenteel omdat "de kinderen lekker vrij zijn" vind jij een zwak argument?
Als het echt helemaal uit de hand loopt, waarom niet? Maar misschien ook alleen Chinezen omdat wij het niet vertrouwen? Ik weet het niet. Naja, het is meer zoiets van als er een land is dat snel een vaccin kan hebben is het China. En ik ben gewoon hoopvol, maar misschien is die hoop onterecht.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat als die nu ineens in September met een vaccin er zijn. Gek idee, Zie het zomaar gebeuren. Krijgen wij dat dan ook?
Ze beschermen hier niet enkel ouderen tegen hun eigen bezoek, maar ook medebewoners tegen het bezoek van anderen die de dreigng niet (kunnen) inzien. Als er een uitbraak ontstaat in zo'n woonvorm dan is er geen houden meer aan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:05 schreef Apotheose het volgende:
in hoeverre gaan we onze ouderen in de maatschappij beschermen? Dat afsluiten van de rest van de wereld was al onmenselijk. Nu zetten ze er hier ook nog hekken omheen, zodat bezoek niet TE dicht bij hun kan komen. Alsof je ze een taart zou geven met een vijl erin. Zo voelt dit. Ik snap dat ze kwetsbaar zijn enzo, maar dit is onmenselijk. Vind ik. Maar goed. Kom maar op met: 'begrafenis'' en 'eigen bestwil' .
https://vernieuwd.lc.nl/f(...)bezoek-25509349.html
Nog niet. Thanks!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sorry als deze al voorbij is gekomen, maar geweldig channel en nu ook weer geweldige simulaties over het verspreiden van een virus
Nee, gvd...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:08 schreef Gehrman het volgende:
Telegraaf premium werkt niet meer met het trucje.
Hij zegt nu eigenlijk dat het maandag code zwart is. Vanaf maandag mag God ons helpen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:10 schreef _I het volgende:
Gommers bij Jinek; Zondag zitten we op 1600 bedden. Die zijn er dan ook, maar dan zijn ze ook vol.
"Dit hebben we nog nooit gedaan. Het is een oorlogssituatie."quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij zegt nu eigenlijk dat het maandag code zwart is. Vanaf maandag mag God ons helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |