Ze zitten al ruim over de 1.500.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
250 is aardig wat hoor. Zal komende dagen wel naar de 500 per dag gaan.
~925 = 1500 totaalquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:18 schreef Breekfast het volgende:
In het plaatje van de NOS staat dat er 873 IC bedden bezet zijn en dat er momenteel nog 925 bedden totaal beschikbaar zijn.
Die moeten in een 1e stap nog worden uitgebreid naar 1050, dit is blijkbaar nog steeds niet gerealiseerd.
En dan moeten we begin april al 1600 plekken hebben.
Kans lijkt mij heel groot dat we het niet gaan redden qua IC bedden
Er mogen geen groepen bij elkaar komen? Maar de kerk wel? Gewoon nee!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
houden ze wel 1,5m afstand van elkaar? Dan is het goed toch?
Laten we eerst daar al die 80 jarigen er af trappen, klinkt lullig maar dat heeft allemaal geen zin.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:18 schreef Breekfast het volgende:
In het plaatje van de NOS staat dat er 873 IC bedden bezet zijn en dat er momenteel nog 925 bedden totaal beschikbaar zijn.
Die moeten in een 1e stap nog worden uitgebreid naar 1050, dit is blijkbaar nog steeds niet gerealiseerd.
Miljard???quote:
In Belgisch Limburg is in een ziekenhuis meer dan de helft van de opgenomen patiënten van Turkse origine.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Turkije kan er ook 300 lenen aan Nederland, maar ik denk dat Turkije bang is dat Turkije ze dan kwijt is.
Turkije moet zich ook realiseren dat er 400.000 mensen met Turkse roots in Nederland wonen en dat die ook Corona krijgen.
Ja kon dat niet via zo’n wazig mini staatje ofzo? Gelijk de mogelijkheid om je binnen de gehele eu te vestigenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:21 schreef michiel_merk het volgende:
Wel een interessant verhaal van Johan Derksen net, die zei dat rijke Chinezen voor 200.000 een italiaans paspoort kunnen kopen en zo een tweede huis in Italië hebben .in Bergamo 1400 en heel Lombardije 70.000, die zijn na chinees nieuwjaar massaal naar Italië 'gevlucht'
Malta, was zo'n documentaire overquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:24 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja kon dat niet via zo’n wazig mini staatje ofzo? Gelijk de mogelijkheid om je binnen de gehele eu te vestigen
Ja die docu heb ik gezien!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:24 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Malta, was zo'n documentaire over
In principe gaan er geen gezonde mensen naar de icquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:25 schreef raptorix het volgende:
Overigens voor mijzelf besloten dat ik geen plek aan een beadmingshalingsmachine ga innemen, ik geef mijn plek liever af aan een gezond iemand.
Als dadelijk de IC vol ligt, dan valt het dus echt niet mee toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat het wel zou meevallen, maar dan wel gecoordineerd.
Dat valt nog te bezien.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:25 schreef Fukushima het volgende:
[..]
In principe gaan er geen gezonde mensen naar de ic
Wij hebben zorgverzekering, maar geen plek meer in ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:16 schreef KingRadler het volgende:
Geen healthcare dan ben je daar het haasje
In eerste instantie waren er 575 plekken beschikbaar van de 1150 in totaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:18 schreef Breekfast het volgende:
Dan hebben we ook geen testen meer nodig.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:21 schreef Fukushima het volgende:
[..]
~925 = 1500 totaal
~1050 = 1600 totaal
Morgen zitten we vol
Sluit jezelf goed op.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:25 schreef raptorix het volgende:
Overigens voor mijzelf besloten dat ik geen plek aan een beadmingshalingsmachine ga innemen, ik geef mijn plek liever af aan een gezond iemand.
Ongetwijfeld. Daar zijn ook nog eens heel wat mensen onverzekerd, dus ik gok dat ze naar een IC opname (mits nodig) kunnen fluiten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:27 schreef Jojoke het volgende:
Loopt de VS niet 2 weken achter op Europa? Dus wordt het daar dan niet nog veel erger?
Neu dat niet. Maar er zijn ergere manieren om dood te gaan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
Op zuid? Ahoy?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:31 schreef Maver24 het volgende:
Gaat niet goed bij vriendin op haar werk. Ben echt zo blij dat ze al 4 weken thuis is. Geval nr2 van Corona in haar gebouw. Puntje bij paaltje komt er van haar instelling een andere locatie dichtbij een instelling die Corona Patienten gaat lokaliseren in het gebouw wat daarbij nu leeg staat. Mijn hemel.
Rotterdam Zuid is de plaats
klopt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:24 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja kon dat niet via zo’n wazig mini staatje ofzo? Gelijk de mogelijkheid om je binnen de gehele eu te vestigen
Dan verdrinken in je eigen vocht... Wat dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Neu dat niet. Maar er zijn ergere manieren om dood te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |