ow ok. Dan snap ik t. My badquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Van de corona patiënten die in Maastricht UMC binnenkomen.
Zolang dat nog verantwoord kan gebeuren, vindt ik het maar een zwak argument. Zo leg je de economie wel plat jaquote:
Yep, en Trump geeft daarna ook nog pennen aan de omstanders voor de ondertekeningquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:53 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
https://m.hln.be/wetensch(...)medicijnen~a4edd238/ lees dit eens. Zn Vrouw geef Trump schuld omdat Trump zoveel mogelijk van dat chloroquine wou in slaan
Want Trump zei natuurlijk "Neem op eigen houtje aquariumreiniger in als u het vermoeden heeft dat daar hetzelfde actieve bestandsdeel in zit als in voor menselijk gebruik bedoelde medicatie en doe dat dan in onduidelijke doseringen zonder begeleiding van/aanwijzing door een bevoegd arts die bekend is met uw medische geschiedenis en medicijngebruik."quote:‘Is dat niet het middel waar ze het over hebben op tv? Trump bleef maar zeggen dat het eigenlijk gewoon een geneesmiddel tegen het virus was. Maar geloof het niet, neem niks in. Geloof niks dat de president en zijn mensen zeggen. Bel gewoon je dokter.”
Op zich wel gebruikelijk dacht ik. Beetje vreemd alleen om Pelosi niet uit de nodigen. Niet dat die elkaar liggen, integendeel, maar zo kleinzielig ... terwijl ze een hoop te maken had met deze wet.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:06 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Yep, en Trump geeft daarna ook nog pennen aan de omstanders voor de ondertekening
Hele volksverhuizingen naar vakantiehuisjes momenteel omdat "de kinderen lekker vrij zijn" vind jij een zwak argument?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zolang dat nog verantwoord kan gebeuren, vindt ik het maar een zwak argument. Zo leg je de economie wel plat ja
Arizona lawmaker warns Pence state may end coronavirus testing due to shortagequote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alleen maar bij ernstige verdenking. Daar iedereen die het maar wil.
quote:Earlier this week, Arizona's top health official issued new guidelines to primary care providers, telling them not to test patients for COVID-19, saying the state's "current reality" is that it doesn't have enough supplies to meet testing demand.
Ze willen geld zien wat je er voor betaalt om premium-artikelen te kunnen lezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:08 schreef Gehrman het volgende:
Telegraaf premium werkt niet meer met het trucje.
Nee, het zwakke argument: "Het is namelijk geen vakantietijd, maar crisistijd"quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:07 schreef byah het volgende:
[..]
Hele volksverhuizingen naar vakantiehuisjes momenteel omdat "de kinderen lekker vrij zijn" vind jij een zwak argument?
Als het echt helemaal uit de hand loopt, waarom niet? Maar misschien ook alleen Chinezen omdat wij het niet vertrouwen? Ik weet het niet. Naja, het is meer zoiets van als er een land is dat snel een vaccin kan hebben is het China. En ik ben gewoon hoopvol, maar misschien is die hoop onterecht.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat als die nu ineens in September met een vaccin er zijn. Gek idee, Zie het zomaar gebeuren. Krijgen wij dat dan ook?
Ze beschermen hier niet enkel ouderen tegen hun eigen bezoek, maar ook medebewoners tegen het bezoek van anderen die de dreigng niet (kunnen) inzien. Als er een uitbraak ontstaat in zo'n woonvorm dan is er geen houden meer aan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:05 schreef Apotheose het volgende:
in hoeverre gaan we onze ouderen in de maatschappij beschermen? Dat afsluiten van de rest van de wereld was al onmenselijk. Nu zetten ze er hier ook nog hekken omheen, zodat bezoek niet TE dicht bij hun kan komen. Alsof je ze een taart zou geven met een vijl erin. Zo voelt dit. Ik snap dat ze kwetsbaar zijn enzo, maar dit is onmenselijk. Vind ik. Maar goed. Kom maar op met: 'begrafenis'' en 'eigen bestwil' .
https://vernieuwd.lc.nl/f(...)bezoek-25509349.html
Nog niet. Thanks!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sorry als deze al voorbij is gekomen, maar geweldig channel en nu ook weer geweldige simulaties over het verspreiden van een virus
Nee, gvd...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:08 schreef Gehrman het volgende:
Telegraaf premium werkt niet meer met het trucje.
Hij zegt nu eigenlijk dat het maandag code zwart is. Vanaf maandag mag God ons helpen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:10 schreef _I het volgende:
Gommers bij Jinek; Zondag zitten we op 1600 bedden. Die zijn er dan ook, maar dan zijn ze ook vol.
"Dit hebben we nog nooit gedaan. Het is een oorlogssituatie."quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij zegt nu eigenlijk dat het maandag code zwart is. Vanaf maandag mag God ons helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |